Gdańsk: czwartek, 22 sierpnia 2019
FORUM
Podstrony:


MECZ BEZ KIBICÓW NIE ŁADNIE

strona 1/1

 
1
 
20 kwietnia 2005, 16:21 / środa
W związku z remontem płyty głównej stadionu miejskiego w Szczecinie przy ul. Karłowicza 28, przed meczem Polska & Albania oraz negatywną opinią Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie odnośnie rozegrania na boisku nr 2 z udziałem 600 kibiców gości meczu III ligi Pogoń II – Lechia Gdańsk, MKS Pogoń Szczecin SSA informuje, że w/w mecz odbędzie się 24 kwietnia (niedziela) na boisku nr 2 bez udziału publiczności.

Przepraszamy Państwa za powstałą sytuację, ale taka rzeczywistość panuje niestety na obiektach Pogoni. Wysłużony obiekt wymaga podjęcia w trybie natychmiastowym prac modernizacyjnych. Przeszkody natury formalnej nie nie mogą ograniczać rozgrywania meczów i rozwoju sportu piłkarskiego.
Nie od dziś wiadomo, że istniejąca obecnie baza na stadionie miejskim jest zbyt skromna, aby w normalnych warunkach prowadzone były treningi i rozgrywki z udziałem wszystkich grup piłkarskich skupionych w MKS Pogoń Szczecin SSA"

KLUB POWINIEN WYSTOSOWAĆ JAKIEŚ PISMO WTEDY O PRZEŁOŻENIE MECZU DO NAS Z JAKIEJ RACJI MAMY NIE JECHAĆ. DO SWINOŁUJSCIA TEŻ BYŁA PODOBNA SYTUACJA I MECZ BYŁ U NAS

PO PROSTU SIĘ BOJĄ NAS TO JEST NIE SPRAWIEDLIWIE
NIECH KLUB COŚ ZROBI W TYM CELU MAMY PRZECIEZ KUPIONE BILETY
20 kwietnia 2005, 16:28 / środa
Ten remont to MEGA-LIPA!!! W sobote Pogoń gra w 1 lidze z Polonią Warszawa i mecz się może odbyć-choć zgromadzi pewnie 10-krotnie większą publikę. W niedzielę....sami wiecie. Kluby które nie potrafią zorganizować meczu w 3 lidze są karane walkowerem (przykład to mecz 1 kolejki Chojna-Obra- walkower 0:3). Niezaleznie od tego co postanowią działacze Pogoni -JEDZIEMY DO SZCZECINA!!!! Nie ma przeciez przepisu, który zabroni nam kupić bilety PKP i pojechać do miasta Szczecin!!! Jesli teraz ustąpimy to przy nastepnym wyjeździe do Chojny taki scenariusz na 120% powtórzy się...
20 kwietnia 2005, 16:54 / środa
POGOŃ SZCZECIN TA 3 LIGOWA DOSTAŁA LICENCJE BO JEJ STADION SPEŁNIA WSZYSTKIE WYMOGI.TERAZ PYTANKO.CZY TEN DRUGI STADION NA KTÓRYM MA SIE ODBYC MECZ MA LICENCJE-JEŻELI NIE TO NIE MA O CZYM MÓWIC,JEZELI TAK TO JEDZIEMY W NIEDZIELE DO SZCZECINA!!!
20 kwietnia 2005, 17:01 / środa
Jedziemy do Szczecina tylko zrobcie te bilety po 25 bo 50 to za duzo : )

Tu macie numer do biura Pogoni - (91) 486-00-99 - dzwonilem bardzo mila atmosfera kazdy moze sie wyzalic tylko sie troszke zbulwersowali jak czlowiek zaczal slowa na K i CH uzywac :)

Pozdro
20 kwietnia 2005, 17:46 / środa
Bilety w Roko można również kupić w jednš strone za 25 zł. Nikt nikogo nie zmusza do kupowanie biletów w obie strony. Powrót, w takim przypadku bierzesz na swoja odpowiedzialnoœć. Oczywiœcie żadne "sensacje" ze strony Pogoni nie majš wpływu na prowadzonš przedsprzedaż biletów. Sš one do nabycia w Roko, a od jutra również w tunelu dworca PKP w Gdańsku. Info na stronie Pogoni osobiœcie trktuję jako próbę robienia zamiesznia wœród kibiców, po prostu Pogoń boi się Lechii bardziej niż jakiejkolwiek innej ekipy w Polsce.
20 kwietnia 2005, 17:57 / środa
"Info na stronie Pogoni osobiście traktuję jako próbę robienia zamiesznia wśród kibiców" - dokładnie tak samo uważam, poprostu chcą żeby pojechało nas tam jak najmniej, a jak już dojedziemy to bez problemu wpuszczą.
Oby to nieodstraszyło niektórych z nas, musimy się tam pojawić w conajmniej 600 osób. Mamy bilety na pociąg i psy nie mogą robić nam problemów z wejściem do pociągu w Gdyni!
20 kwietnia 2005, 18:00 / środa
T_LG - Z czego się smiejesz? Z tego, że poprzeklinałeś sobie???

Ale do tematu...
Zabiegi Pogoni to jakiś przewał... Tym bardziej bedzie smakowało zwycięstwo
20 kwietnia 2005, 18:05 / środa
to nie zaden wybieg ze strony Pogoni. Do klubu przyszlo oficjalne pismo. inna sprawa to ze na 100% remont to lipa i sciema. Fax byl nadany dfo Lechii a dw Zwiazku, psiarni, wydzailu sedziwo, i innych. wiec to napewno nie jest proba robiebnia zamieszania. jak na moj gust nie mozna organizaowac tego meczu na bocznej plkycie bo nie ona zostala dopuszczona do rozgrywek ligowych.
20 kwietnia 2005, 18:17 / środa
Jedziemy tam i tyle!!!
Niema co dyskotowac!!!

Lechia Gdańsk!!!
20 kwietnia 2005, 19:42 / środa
Mam pytanie czy w roko sprzedaja rowniez bilety na mecz juz?
20 kwietnia 2005, 19:44 / środa
Bilet na mecz dostaniesz na miejscu albo wogle, bo nie będzie potrzebny aby wejść :)
20 kwietnia 2005, 21:26 / środa
oj powiem krtoko do pogoni ... i tak przyjedziemy......a jesli niezainwestuja w ochrone lub niebeda chiel iwpuscic to ......lechistan pokazemy ze kibice sa mocniejsi od dizlaczy ktorzy cha zaoszczdzic na ochronie!!
20 kwietnia 2005, 22:07 / środa
Przecież mogli tak jak innym juz sie przytrafiało, zorganizować mecz w Gdańsku. I kibice by przyszli, i ochrona by była...
20 kwietnia 2005, 22:48 / środa
Proste ze bedziemy, a jest jakas inna opcja ??? To jest istna paranoja, nagle im sie remontu zachcialo skoro stadion na ktorym graja rezerwy nie jest w stanie przyjac gosci to jakim cudem tam moga grac rezerwy ??? Jesli maja grac na głownym to musza grac a nie Lechia bedzie to juz nie ma na ochrone na ochrone oni maja jak sprzedadza parenascie krat piwka od sponsora CZY JEDEN DZIEN ICH ZBAWI ??? REMONOT MURAWY NIE ZACZNIE SIE CHYBA W NIEDZIELE ??? tak czy siak strasznie sie trawa znisczy, przepraszam

POZDROWKA
21 kwietnia 2005, 08:56 / czwartek
Ciekawe co na to nasz wielki, czcigodny przyjaciel z IV ligi niejaki pan Henio Klocek - czy nie widzisz pan, ze masz pan burdel w swoim gniezdzie ?! Stadion Pogoni spelnia wymogi I ligi ale juz dzien pozniej III ligi nie a 2 tygodnie pozniej znowu moze grac na nim I liga ?! O so tu kurwa chodzi, jaja sobie robicie z powaznych ludzi. Ludzie pokupowali bilety, zaplanowali sobie weekend i pojada czy tego chcecie czy nie. Macie problem z Lechia to przesuncie ja do I ligi i bedziecie mieli spokoj albo mecz przelozcie do Gdanska - pewne 3 punkty sie przydadza....nieudacznicy z centrali. A moze by tak wreszcze walkower dla Lechii co, panie Heniu ?
21 kwietnia 2005, 09:02 / czwartek
kilka minut temu dzwoniłem do Pogoni, niestety prezesi są zajęci - narada- pani odbierajaca tel przełączyła mnie do osoby odpowiedzialnej za mecz I logowy ipodała informację , iz mecz z polonia Warszawa odbedzie sie a remont zacznie sie w poniedziałek tfu "powiedziała" w niedziele i mecz z Lechią musi niestety odbyc sie na bocznym boisku.

dzwonmy i pytajmy sie tak nie wolno tego zostawić.
Piłka dla kibiców a nie dla pseudodzialaczy!!!
21 kwietnia 2005, 09:44 / czwartek
wysyłajcie e'maile na sekretariat@pogonszczecin.pl
tzreba im przyblokować skrzynkę to może odblokują się im mózgi..
21 kwietnia 2005, 12:01 / czwartek
Pomorski Związek Piłki Nożnej wydał postanowienie, na mocy którego mecz Pogoń II - Lechia należy rozegrać dnia 24.04.2005 o godz. 12.00 z udziałem publiczności. Decyzja ta umożliwia wstęp również zorganizowanej grupie kibiców przyjezdnych. OSP Lechia wystosowała zamówienie na 600 wejściówek na niedzielny mecz.

za www.lechia.pl

no to "lecim na Szczecin" :D
21 kwietnia 2005, 14:59 / czwartek
Takie rzeczy to teraz bedzie pewnie norma na wyjazdach. "anonimowy" zespolik pewnie obhiecal, ze da pogoni wiecej kasy, niz zarobia na naszych biletach, byle tylko nas nie wpuscili. Wiadomo, ze na meczu bez kibicow cuda niewidy moga sie dziac, a kazde nasze potkniecie jest paru druzynom bardzo na reke.
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.218