Gdańsk: poniedziałek, 27 maja 2019
FORUM
Podstrony:


Liczba widzów na meczach

strona 1/1

 
1
 
19 maja 2005, 09:23 / czwartek
Ciekawe czy czytaliście artykuł: "Fakty i mity"?
Tam dobitnie zferyfikowane zostały krzyki gorących głów co do frekwencji na trybunach otóż dla przykładu na Janikowie nie było nawet 6000, ehhh a coniektórzy to już widzieli 8000, o Radio Gdańsk nie wspomnę /10000 dobry żart:)/
Trochę mniej fantazji a więcej pokory panowie :)
19 maja 2005, 09:36 / czwartek
Ja mysle ze za najwiarygodniejsza uznajmy liczbę 7 tysięcy na pewno bylo grubo ponad 6
19 maja 2005, 09:53 / czwartek
ULG widze ze czytasz artykuly na www.lechia.gda.pl :)
chlopaki z redakcji zadali sobie trud i policzyli glowy na zdjeciach trybun... z Janikowem bylo niecale 5 tys... smutne ale prawdziwe :)
19 maja 2005, 10:20 / czwartek
ULG widzę, że dalej bujasz w obłokach, zejdź na ziemię chłopie i nie wierz w bajki, jakie tu dzieci opowiadają o liczbie kibiców...
19 maja 2005, 12:05 / czwartek
Nie bardzo rozumiem po co ta dyskusja. Jeśli dziennikarze przesadzają z liczbą widzów , to po to aby podkreślic że są tłumy,że jest fajnie i że warto przychodzić . Jestesmy ostanimi , którzy powinni to sprawdzać i poprawiać . Po co jakieś liczenie głów. Na meczu z Poznaniem było 20 tysiecy ludzi - było zajebiście , na następny mecz zapraszamy kolejne 30 tysięcy.
A mówiąc poważnie jesli na Janikowie nie było nawet 5 tysięcy , to znaczy że ile pojemności ma nasz stadion. Bo większa część była wypełniona?. Może okaże się teraz że na Juventusie było 12 tysięcy.
19 maja 2005, 12:27 / czwartek
Dokładnie. Nie wiem po co wogóle ten artykuł. Chyba lepiej dla nas, że media zawyżają nam liczby i opisują dobrą atmosferę. Kto wie, może ułatwi nam to pozyskanie sponsora? Obym się nie mylił. ;) Pozdrawiam.
19 maja 2005, 12:28 / czwartek
Stadion ma pojemność taką ile zmieści się na nim widzów, zależy tylko czy się liczy okoliczne drzewa, koronę i wejścia z obu stron, na Juve na pewno było ok 30000, ale ile na samych trybunach tego nie wiem i pewnie nikt tego nie wie...
A na Janikowie na pewno nie był zapełniony do połowy, nie wiem jak ty patrzyłeś :)
19 maja 2005, 12:30 / czwartek
z gazetami racja- niech pisza ile chca. chodzilo o zupelnie cos innego. bo jesli jest tak ze wg gazeta na meczu jest 7000 osob a biletow sprzedano 3800 +powiedzmy 1000 na gazete + karnety 500 to niemal 2000 osob weszlo za friko... prawda czy falsz?
19 maja 2005, 12:32 / czwartek
Na pewno fałszywe są informacje prasowe, co do reszty się nie wypowiadam... do czasu...
19 maja 2005, 13:45 / czwartek
czy was pojebalo hehe niecale 5 tyseicy chlopcy a byliscie na meczy z toruniem?? tam bylo 6 tysiecy jabylem na obydwu i na janikwoei byl ozdecydowanie weicej 7-8 niecale 5 tyseicy :)v najlepiej nic niepsizcei tylko kurwa po bilety i do torunia zeby tam blyo 5 tysiecy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!do boju lechia
19 maja 2005, 14:15 / czwartek
Nie bierz tyle kreatyny, to może też takich bzdur nie będziesz pisał...
19 maja 2005, 15:17 / czwartek
Jaki był cel artykułu?

Jeśli jakaś gazeta czy radio podaje, że na meczu było 10.000 kibiców, a oficjalny Serwis Lechii (www.lechia.pl) podaje, że sprzedał biletów mniej niż 4.000, to odejmując od tych 10.000, te 4.000 i ok. 1.500 osób, które weszły na biuletyn i karnety, to wychodzi nam 4.500, które weszło bez biletów. Tylko jak? I aby uniknąć podejrzeń, że bilety sprzedawane są gdzieś „na lewo”, czy w stadionowym ogrodzeniu są dziury, policzyliśmy to i opisaliśmy. A Ci którzy umieją liczyć lepiej, niech dalej uważają, że mają racje.

A co po niektórym radzę zacząć od przeczytania całego artykułu, a nie od wpisów na forum, bo widać, że nie za bardzo wiedzą o co chodzi. ;)
19 maja 2005, 17:20 / czwartek
Dokładnie zgadzam się z Tttooommkieem. Dziwna jakaś akcja z liczeniem głów ze zdjęć. Po pierwsze nie wierzę absolutnie w powodzenie takiej akcji, bo wiele osób mogła być zwyczajnie schowana za flagami, mogli być na koronie, lać w krzaczorach albo kombinować browara (tak jak ja:)). Po drugie też nie kumam czemu ma to służyć. Mamy puszczać w Polskę info, że w Gdańsku wcale nie jest tak dobrze z frekwencją, czy jak? Po trzecie pamiętam mecz Lechia/Olimpia - Legia, kiedy przyszło chyba z 15 tysięcy luda, a na Janikowie spokojnie była połowa tego. Dodam jeszcze, że omawiany artykuł przeczytałem w całości. Pozdro
19 maja 2005, 18:01 / czwartek
Myślę że OSP zaniża liczbę sprzedanych biletów aby płacić mniejszy podatek dochodowy. I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie tej zagadki.
19 maja 2005, 18:11 / czwartek
Nawet jak dodasz tych wszystkich schowanych to w życiu nie uzyskasz 7500, ale jak chcesz żyć mrzonkami to proszę bardzo :)
19 maja 2005, 18:12 / czwartek
Nie wiem komu zależy na tym by umniejszać frekwencje na naszych meczach. Wielokrotnie już był poruszany temat liczenia ze zdjeć i zawsze podkreślano, że jest to metoda zawodna. Nie da się w jednym momencie uchwycić wszystkich widzów. Od wielu lat badam frekwencje metodą optyczną i zazwyczaj moje oceny pokrywają się z prasowymi ocenami.
Toteż również nie rozumiem po co pisać takie pseudonaukowe artykuły.
19 maja 2005, 18:12 / czwartek
Mysle, ze te artykuly sa po to bysmy byli prawdziwi.
Sztucznie frekwenckje to na wiecach pierwszomajowych za komuny zawyzali.

Bedziemy dudnic, ze u nas srednia jest 10 kola, a potem przyjedzie ktos z zewnatrz, z Polski i sie posmieje. Chyba nie o to chodzi.

A z teoriami spiskowymi o zanizaniu sprzedazy biletow to w ogole dajcie se spokoj.
19 maja 2005, 18:32 / czwartek
A z kim my się ścigamy ?!?!?!?!
Co to za różnica ?!?!?!
Kto na takim meczu jest wiernym kibicem, kto sezonowym, kto przypadkowym widzem ?!?!?!??!?!
Jak ktoś ma ciśnienie na porównywywanie widzów, proponuje porównać te najmniejsze frekwencje !!!
Czy naprawde fanatyzm przekłada sie na frekwencje !??!?!
Zróbcie sobie porównanie frekwencji na Lechii z ostatnich 15-20 lat, a były to różne ligi !!!
Ja czasem w baaardzo małych grupach naszych kibiców czułem sie bardziej dobrze, niż w tych "rekordach" frekwencji !!!
19 maja 2005, 18:36 / czwartek
Hejnał metoda liczenia ze zdjęć jest wiarygodniejsza od twojej optycznej z postej przyczyny, w niej większość ludzi jest policzona, a ty co najwyżej szacujesz, tak jak z resztą i prasa, moim zdaniem chodzi o to żeby się nie podpalać za bardzo doniesieniami mediów bo rzeczywiście łatwo można się ośmieszyć...
19 maja 2005, 20:58 / czwartek
Jesli ludzie widza na oko, ze jest 7kola, to watpie zeby ktos przyjezdzajac z np Krakowa powiedzial ze jest 4723kibicow, bo to poprostu widac golym okiem, a fotek raczej nie bedzie robic zeby policzyc ludzi

Stadion Lechii ma 20tys ludzi, jesli nie byl do konca zapelniony to ludzi bylo ok. 4tys wtedy na janikowie. To powiecie mi ile kurwa osob by weszlo pod ploty i na 2 wolne sektory? No jeszcze polowa krytej. Tam wchodzi 16tys ludzi niby? Panowie troche pokory, bo smieszni sie robicie, a kiedys ta strona, jeszcze z Blazejem w redakcji raczej promowala Lechie, a nie jej dopierdlala. Chyba ze chcecie byc strona dla dziadkow siedzacych na srodku prostej, ktorzy przychodza zeby ponarzekac jacy to wszyscy slabi i wala w chuja.

Szkoda, ale coz, mamy jeszcze 2 inne strony na dosc wysokim poziomie gdzie redakcja sa kibice, a nie pikniki.

pozdrawiam

PS. Matti a ty zamknij juz ryj, bo tylko ludzi denerwujesz

PS2. mam wyjebane jak usuniecie mojego posta, pokazecie tylko sobie jacy jestescie silni
19 maja 2005, 21:43 / czwartek
Ja pitole nie ma dnia bez kłótni na naszym forum.... Tak jak pisał moj poprzednik: Droga redakcjo po co Ci liczenie głów i dopierdalanie Lechii? Co wam dało że policzyliście te głowy i straciliście przy tym kilka albo kilkanaście godzin? Myślę że trzeba kończyć ten temat bo to nie ma sensu
19 maja 2005, 22:55 / czwartek
Hejnał czy do pomiarów "metodą optyczną" używasz interferometru? Mógłbyś bliżej opisać tą metodę? Zaciekawilo mnie to.
Chwała tym, którym chciało się policzyć tyle główek. Na prawde duży szacunek chlopaki.
Rzetelność i obiektywizm w dziennikarstwie zawsze są dobrze widziane.
20 maja 2005, 00:32 / piątek
Kibic BKS nie wiem ile masz lat ale sądząc po tym jak się wypowiadasz, to niewiele... ciekawe kiedy pierwszy raz byłeś na Lechii, a twoje opinie obchodzą mnie jak zeszłoroczny śnieg...
20 maja 2005, 09:10 / piątek
pikniki... haha. dobry jestes Kibic BKS. ale coz powiem ci tylko jedno ze pamietam dobrze kiedy w redakcji byl Blazej i pamietam ze wtedy tez liczyli glowy ze zdjec zarowno w serie A jak i V i lidze. cisnienie ci sie podnosi a lepiej by bylopotraktowac to w kategoriach ciekawostki (artykul) niz sie spuszczac na wszytskich z Matadem wlacznie..
20 maja 2005, 10:01 / piątek
Olo, pewnie zasugerowałeś się podobieństwem nicków, ale Matti i matad na tym forum to dwie różne osoby. W kwestii policzenia liczby widzów zdanie mamy jednak podobne. To właśnie dobre imie klubu narażane jest najbardziej, kiedy podana liczba sprzedanych biletów wynosi 4000, a prasa donosi o 8 tysiącach. Dobrze, że ktoś poważny zweryfikował tę liczbę.
20 maja 2005, 10:30 / piątek
slusznie :) pomylilem nicki...
20 maja 2005, 13:54 / piątek
Sranie w banie Panowie! Każdy kto długo chodzi na Lechie i zna dobrze stadion przy Traugutta potrafi oszacować (mniej - więcej oczywiście) liczbę widzów. Jeżeli Wy, drodzy koledzy widzieliście 4 tysie na Janikowie to (z całym szacunkiem) macie zeza albo chujowate aparaty fotograficzne. A jeśli dla Ciebie Matti to są mżonki, to tak - chcę żyć mżonkami.
20 maja 2005, 13:56 / piątek
Dodam jeszcze, że dla mnie temat do wykasowania, podobnie jak superświetny artykuł Fakty i Mity.
20 maja 2005, 14:09 / piątek
Jeżeli dla ciebie do wykasowania to go nie czytaj i się w nim nie udzielaj - proste...
20 maja 2005, 14:18 / piątek
Chcę Tobie jeszcze zwrócić uwagę, że zaimki osobowe, gdy się do KOGOŚ zwracasz ładnie jest pisać wielkimi literami. Możemy mieć różne zdania ale jesteśmy kibicami tego samego klubu więc jakiś szacunek musi chyba być, co? Chyba, że Twoja walka o przekonanie wszystkich jak to mało ludzi chodzi na Lechię wszystko Ci już przesłoniła.
Mimo wszystko pozdrawiam. A my swojeee!
20 maja 2005, 14:31 / piątek
Widzę, że dbasz o kulturę ale to Ci się chwali bardzo, nikogo nie zamierzam przekonywać, a jedynie uzmsyłowić, że naprawdę nie ma co się niezdrowo podniecać i zawyżać bo do niczego dobrego to nie doprowadzi, a jedynie zaszkodzi ot co.
Pozdrowienia dla Biało Zielonych Pierników, bo jutro tylko takie będą :)
20 maja 2005, 14:37 / piątek
Matti w czym zaszkodzi?
20 maja 2005, 15:03 / piątek
liczba ok 5 tysiecy na meczu z Janikowem podana przez szanowna redakcje jest tak samo bliska prawdzie jak liczba 10 tysiecy podana przez Radio Gdansk. Nawet slepy by zauwazyle ze bite 6 tysiecy bylo napewno
20 maja 2005, 15:06 / piątek
Właśnie: jak zaszkodzi??
Metoda optyczna, jak nazwałem to górnolotnie, to szacowanie liczby widzów, na podstawie doświadczeń wielu lat.
Kiedyś były kołowrotki, na pewno pamiętają je Lechiści nawet w średnim wieku. Statystycy futbolu z encyklopedi piłkarskiej Fuji, najbardziej fachowego wydawnictwa w Polsce, przy określaniu frekwencji wg kołowrotków, mnożą uzyskane dane x2. I dopiero uzyskana liczbe uważają za miarodajną.

Także cały czas nie kumam celowości tego artykułu.

A Matti mógłby zachowac kulturę przy zwracaniu się do kolegów po szalu.
Bo jest bardziej agresywny od chuliganów :)). Już się boję jak będzie jutro napierdalał psiarnię:)).
20 maja 2005, 15:12 / piątek
Hejnał wskaż mi gdzie odezwałem się niekulturalnie, a najpierw poczytaj inne posty a wtedy wypowiadaj się nt. kultury dyskusji, ja tam psów nie biję, bo zwierzęta trzeba szanować...
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.262