Gdańsk: wtorek, 19 lutego 2019
FORUM
Podstrony:


Sponsorzy? Dzialacze? Gdzie jestescie?

strona 10/20

10 stycznia 2009, 12:00 / sobota
tak na marginesie

31 grudnia minął termin dla Polonii Bytom na przekształcenie się w SSA, do dnia dzisiejszego tego nie uczynili. Polonii powinna zostac cofnieta licencja z powodu nie wywiazania sie z obietnic wobec PZPN, a co za tym idzie wyleca z ekstraklasy

Osobiscie nie chcialbym aby podobny los mial spotkac Lechie, jesli juz odpukac mielibysmy spac z Ekstraklasy to jednak wolalbym aby to mialo miejsce w sportowej walce na boisku niz poza nim. Miejmy nadzieje ze jednak uda sie pozyskac sponsora z prawdziwego zdarzenia, a plakac nie ma co! Trzeba poprostu cierpliwie czekac, a wnioski wyciagniemy po ostatnim mozliwym terminie przeksztalcenia sie w SSA i raczej kontynuowanie lamentu niczego pozytywnego nie przyniesie.
12 stycznia 2009, 14:12 / poniedziałek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
14 stycznia 2009, 21:26 / środa
Spółka zbliża się wielkimi krokami. Członkowie OSP wiedzą o co biega:)
15 stycznia 2009, 16:00 / czwartek
LP a ile podmiotów będzie tworzyć spółkę ? Mam nadzieje że nie 3 podmioty : )
Napisz coś jak możesz.
15 stycznia 2009, 16:02 / czwartek
KMWTW i KWOCC
bez napinki :D
15 stycznia 2009, 19:09 / czwartek
dokładnie :)) niebawem będzie wiadomo więcej :)
15 stycznia 2009, 19:12 / czwartek
ktory to raz? :) mam nadzieje, ze jednak w koncu sie doczekamy. pzdr dla delegatow
15 stycznia 2009, 21:50 / czwartek
Ten z was kto jest członkiem OSP ten wie. Wielu kibiców należy do OSP i mają wiedzę na ten temat
15 stycznia 2009, 23:46 / czwartek
KMWTW
bez napinki
16 stycznia 2009, 17:03 / piątek
odnośnik

jeden z mozliwych scenariuszy licytacji akcji Odry

3. Przeprowadzka do Olsztyna
To może być świetna inwestycja i reklama, myślą menedżerowie wielu firm w Polsce. Za bezcen można przecież przejąć ekstraklasowy klub. Do licytacji przystępuje wiele firm, ale ostatecznie Odra przechodzi w ręce informatycznej firmy ZETO z Warmii. W Olsztynie bardzo stęsknili się przecież za wielką ligową piłką...

a mowil wiele razy ze miluje tylko Lechie ;)
16 stycznia 2009, 19:08 / piątek
wielki elektronik Zeto przejmie odre olsztyn? ;D
13 lutego 2009, 09:07 / piątek
odnośnik

"- Planujemy, żeby w sezonie 2012/2013 budżet Lechii był na poziomie 20-25 mln euro. To nie będzie najwyższy budżet w Polsce. Podejrzewam, że Legia, Lech czy może nawet Śląsk Wrocław będą miały wtedy jeszcze większe pieniądze - zapowiada Kuchar w rozmowie z "Faktem"."
Źrodło: fakt...
13 lutego 2009, 09:43 / piątek
25 mln ojro, myślałem ze chciał napisać 25 mln zl, jeśli będzie miał zasady w swoich działaniach i nie będzie robił wałków to jestem z nim.
13 lutego 2009, 09:55 / piątek
Rozumiem z tego, że w sezonach 2009/2010, 2010/2011 kapitał będzie podnoszony, aż osiągnie docelowe 25 mln euro?
13 lutego 2009, 10:13 / piątek
Kapitał Spółki, a budżet na sezon to dwie zupełnie różne kategorie. W tym co tu napisano chodzi o budżet. A kapitał Spółki? Czas pokaże...
13 lutego 2009, 13:16 / piątek
Rozumiem, więc pytanie moje brzmi: czy budżet będzie stopniowo wzrastał przez te dwa sezony, czy zastrzyk z taką kasą ma wpłynąc za dwa lata?
13 lutego 2009, 13:54 / piątek
mysle, ze bedzie wzrastac, docelowo 25 mln euro. heh, pozyjemy, zobaczymy bo na razie to sci-fi
14 lutego 2009, 08:56 / sobota
14 lutego 2009, 10:38 / sobota
Najważniejsze, że gada z sensem, nie podpala się, nie rzuca pustych haseł, no i myśli perspektywicznie. Mimo mniejszego kapitału jakim dysponuje, wydaje się, że trochę bardziej wie o co chodzi w prowadzeniu klubu od Solorza. No, ale teraz to można sobie gdybać, zobaczymy jak to się rozwinie.

Ps: dzięki za artykuł, właśnie chciałem go przeczytać, ale nie mogłem znaleźć.
14 lutego 2009, 13:03 / sobota
taa, dalby sie pokroic za Arsenal i Barce ;] w przypadku Lechii moze sie rozczarowac troszke ;) mamy gorszy sektor dla VIPow
14 lutego 2009, 13:09 / sobota
14 lutego 2009, 14:29 / sobota
Wiesz, wolę nasz sektor VIP, niż fiołki w Neapolu:). Koleś dobrze gada, nie przychodzi do klubu i mówi od razu, że już go kocha i odda, za niego życie. Jest szczery, mówi to co mu leży na wątrobie, nie rzuca haseł, że od zawsze kibicował Lechii, że jak graliśmy w V lidze to on... blablabla. Mówi, że chce w przyszłości utożsamiać się z naszym klubem, że chce się w niego wpasować, że chce, stać się członkiem naszej biało-zielonej rodziny.

Poczekamy zobaczymy jak mu o będzie wychodzić:). Pozdro.
14 lutego 2009, 14:44 / sobota
musi dobrze gadac bo chce zrobic geszeft ;) nie no, mam nadzieje, ze serio ma ochote zainwestowac swoje pieniadze dlugofalowo i zbudowac silny zespol od podstaw. po owocach ich poznamy, miejmy nadzieje, ze beda swieze i smaczne :D
14 lutego 2009, 15:06 / sobota
Wiesz wogóle co to znaczy geszeft?
14 lutego 2009, 15:19 / sobota
geszeft - (nieczysty) interes, (nieuczciwa) transakcja handlowa; spekulacja, kombinacja, afera.
14 lutego 2009, 16:43 / sobota
wariat : wyobraz sobie, ze wiem. wiesz za to co znaczy ";)"?
15 lutego 2009, 20:57 / niedziela
odnośnik

Finanse klubów 2008, zapraszam do lektury
15 lutego 2009, 21:42 / niedziela
tez napisali o nas per lechici, cokolwiek to znaczy ;]
15 lutego 2009, 23:16 / niedziela
gwarantuje Ci ze nic dobrego, nic dobrego.... ;)
16 lutego 2009, 07:30 / poniedziałek
odnosnie artykułu o finansach klubów 2008 znalazłem jeszcze jeden rodzynek str 21 i tu czytamy.....
"Jest to raczej skromny wynik biorąc
pod uwagę potencjał ludnościowy Krakowa oraz
fakt, że aż dwa kluby grające w ostatnim sezonie
w II lidze (Arka Gdynia oraz Lechia Gdynia)."

Takze panowie z "de toito" pokonali nawet "ekspertów" z Szybkiej Piłki
19 lutego 2009, 12:53 / czwartek
A śledzie bez sponsora POLNORD bankrutem
.ebać śledzi!!!!!
19 lutego 2009, 14:23 / czwartek
19 lutego 2009, 14:43 / czwartek
i po co ten odnosnik w tym temacie? bylo trzeba do usmiechnij sie
6 marca 2009, 00:28 / piątek
O sponsorowaniu klubów przez Spółki Skarbu Państwa:

odnośnik
6 marca 2009, 12:14 / piątek
I Kosecki i Giersz maja rację, jeśli Państwo ma dawac kasę to nie może to sie odbywac na zasadzie Państwo da, bo zna Kowalskiego z Wrocławia albo Jankowskiego z Lubina bo z nim do szkół chadzało..Niech dają kasę na ligę albo dla zarządzającymi rozgrywkami, ale nie bezpośrednio do pzpn-u.To by oznaczało danie pieniędzy złodziejowi do ręki, i konieczność wyznaczenie człowieka/komisji który by czuwał nad równym podziałem pieniędzy. A Ekstraklase s.a. juz mamy. Więc co, ustawa, głosowanie i kasa od 2010r, budżety stabilne więcej sponsorów, tzw. gwarancje państwowe. Tylko to wszystko to są na razie mżonki i pobożne życzenia, teraz to dokładnie widać ile kasy zagarniali "po towarzysku" ludzie z Lubina czy Bełchatowa. A Lubin to juz zupełny ewenemenciarz, pupilek Sekuły i Millera, szkoda że kiedy Wałęsa był u władzy a teraz Tusk nic nie potrafią dla klubu z Gdańska zrobić. W swej dobrze pojmowanej "uczciwości" przechodzą samych siebie. Trudno jednak powiedzieć takiemu Wałęsie, że silnej Lechii nie zbuduje się na jego pomnikach ale zawsze można próbować ją zbudować na jego znajomościach. Może wypada kiedyś zapytać WODZA LECHA czy chciałby pomóc. No skoro Sekuła pomógł, Miler pomógł, to czemu Lechu by nie pomógł. Pewne jest, ze umiał pomóc w karierze Tuska, też kibola pierwszej wody. Ale Pan Premier chyba swoimi znajomościami nikogo nie przeraża. A może zapomniał..
26 marca 2009, 14:19 / czwartek
odnośnik

5 mln rocznie z jednej strony fajnie ale z drugiej nie jest to porażająca
kwota i do tego bez żadnych oczekiwań ze strony Kuchara - ciekawe gdzie tkwi haczyk...
26 marca 2009, 14:25 / czwartek
Haczyk tkwi w tym, że Przegląd Sportowy to w tej chwili brukowiec i nic ciekawego z tamtąd się nie dowiesz, a tym bardzie z portalu internetowego.
26 marca 2009, 14:33 / czwartek
ponadto ten portal to wp.pl , wiec tym bardziej sie nic nie dowiesz:P
26 marca 2009, 14:40 / czwartek
należy szanować to co jest i cieszyć się, że jest. Wole jawnego Kuchara z jawna kasą niż "medialnego szejka z miliardami", których nikt nie widział. Od czegoś trzeba zacząć. Poza tym konkurs na budowę stadionu BA jest na najlepszej drodze, żeby pozyskać kolejnych sponsorów to kwestia czasu, wierzę że sprawdzi się powiedzenie że jakość i markę trzeba budować powoli i mozolnie, wręcz latami nie z dnia na dzień. Wszystko co jest kaprysem jednego człowieka szybko się kończy(patrz arka).....bądźmy dobrej myśli.
27 marca 2009, 07:27 / piątek
27 marca 2009, 07:37 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
27 marca 2009, 08:40 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
27 marca 2009, 08:45 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
27 marca 2009, 10:53 / piątek
czyżbym złamał wolność SŁOWA:) ja Tuska na premiera nie wybierałem, to mi chyba wolno powiedzieć...
2 kwietnia 2009, 18:38 / czwartek
Czemu Andrzej Kuchar jest w newsach nazywany sponsorem?
2 kwietnia 2009, 19:34 / czwartek
Zapytaj dyrektora internetu.
2 kwietnia 2009, 19:43 / czwartek
Dyrektora nie zapyta, bo jest na wakacjach w Bombaju. Zapytaj jego zastępcy albo zostaw wiadomość sekretarce, przekaże jak wróci.

Jak coś to tu masz numer komórki dyrektora internetu, może uda Ci się go złapać:
501635784
2 kwietnia 2009, 19:52 / czwartek
wagon sypnialny, skąd masz mój numer telefonu? A jak teraz wszyscy beda do mnie dzwonic to co ja wtedy powiem mamie? :(
2 kwietnia 2009, 21:09 / czwartek
info z numerem to info telefoniczne
9 kwietnia 2009, 00:19 / czwartek
odnośnik

Hokeiści Stoczniowca, piłkarze gdańskiej Lechii, siatkarki Gedanii, koszykarze Czarnych Słupsk i koszykarki Katarzynek Toruń, to pierwszoligowe drużyny sponsorowane obecnie przez Energę SA.
W przyszłym roku trzy, z tych klubów będą musiały poszukać nowego sponsora. Podobnie wiele innych drużyn, które koncern wspiera finansowo. Energa zmieniła strategię promowania marki i ogranicza finansowanie drużyn sportowych.
- Nie ma jeszcze decyzji, które kluby będziemy nadal wspierać - powiedział Ireneusz Kulka, dyr. Centrum Marketingu i Komunikacji Energi SA.
Wydatki na sponsoring klubów zostaną ograniczone o połowę. W przyszłym roku będzie o 20 mln zł mniej pieniędzy . Jak się dowiedzieliśmy w Trójmieście może zostać tylko jedna drużyna z logo Energi na koszulkach. Która będzie występowała z Energą w nazwie, okaże się pod koniec roku. Firma we wrześniu rozpocznie rozmowy z władzami klubów.
- Już na przełomie stycznia i lutego tego roku rozmawialiśmy wstępnie z przedstawicielami koncernu na temat pieniędzy. Poznaliśmy już wstępnie strategię koncernu - powiedział Maciej Turnowiecki, prezes Lechii Gdańsk. - Do chwili rozpoczęcia konkretnych rozmów z Energą na temat pieniędzy chciałbym się wstrzymać z komentarzem. Mogę jednak powiedzieć, że w obecnej sytuacji każda złotówka jest dla nas bardzo ważna.
Każdą złotówkę liczy także Gedania.
- Pieniądze od Energi finansują w głównej mierze szkolenie młodzieży. Gdyby tych pieniędzy zabrakło sprawa byłaby tragiczna - tłumaczy Zdzisław Stankiewicz, prezes zarządu Gedania SA. - Jednak jestem pełen nadziei w końcu jesteśmy jednym z najlepszych w Polsce klubów siatkówki żeńskiej. Jesteśmy także mistrzem polski juniorów oraz zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu ministerstwa sportu. Przez ostatnie lata godnie reprezentowaliśmy i Gdańsk i markę Energa.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.046