Gdańsk: piątek, 29 maja 2020
FORUM
Podstrony:


Wyjazd do Włocławka

strona 4/4

21 listopada 2005, 22:22 / poniedziałek
Kongo - nie bede sie bawil w wyliczanki po to by ciebie przekonać,
nie mam do tego cierpliwosci,

chce tylko zwrócic uwage na abbsurdalnosc Twojego "argumentu"

piszesz: " . . . wg uzyskanej przezemnie infprmacji do piątku po południu sprzedanych biło ~ 200 biletów dodając wejścia na podstawie gratisow we Włocławku i tak nie wychodzi 400. . . "

otóż to jest nonsens oczywisty,
bzdura na resorach

jesli do dwustu zakupionych biletów doliczysz 200 "gratisowych"
to OCZYWIŚCIE że wyjdzie czterysta,
jesli doliczysz 500 to wyjdzie nawet siedemset
jesli doliczysz tylko 3 to wyjdzie 203 rzecz jasna

sęk w tym że ty nie wiesz ile bylo tych gratisowych biletów
skoro tak to z jakiej takiej parady twierdzisz ze: 200 dodac niewiadomo ile to jest albo i nie jest 400 ? ? ? ?

ps.aut na pewno dobre 20
170-180 w poc
21 listopada 2005, 22:25 / poniedziałek
jeszcze . . . . w sobote kolo godz 12.00 kupowalem dwiescie pięćdziesiąty któryś bilet
21 listopada 2005, 22:35 / poniedziałek
Osobie, która kupowała bilet w piątek i od niej pochodzi 200 sprzedanych biletów wierzę :) na tym forum lub drugim przeczytałem że klub w sobotę był zamknięty

w pociągu wsród jadących osób wypowiadane były szacunki właśnie takie 100 - 150 osób. Wytłumacz dlaczego miałoby być rozprowadzonych 200 biletów wśród max 150 osób w tym zdecydowanej wiekszości bilet posiadającej. a jeżeli było 450 jak jest szacowane to dobrze. Ale również weź pod uwagę szacunki dotyczace meczów u nas. Podawane szacunki przez kibiców zawsze były przestrzelone, a klub nawet liczył na podstawie zdjęć. Zresztą nawet ilość osób pozostających pod bramą są od 20 do 50, po prostu taka jest natura.
21 listopada 2005, 22:43 / poniedziałek
ty Ty mi wytlumacz dlaczego niby uwazasz ze na darmówki zalapali sie tylko ludzie jadący pociagiem,
i dlaczego nie mieliby dostac ich wiecej skoro wiadomym było ze nie będą jedyną grupą na meczu?

zresztą . . mi nie chodzi o wykazywanie liczby,
jej zawyżanie lub zaniżanie,
napisałem tylko: " . . . 200 + niewiadomo ile = niewiadomo ile "
Ty zaś: " . . . 200 + niewiadomo ile < 400 " i to jest oczywiście nonsens

skoro napisałem że kupilem bilet (w klubie jak najbardziej) w sobote ok. godz 12.00
a Ty mi ze w sobote klub byl zamkniety
to . . . . szkoda czasu na dalszą rozmowę

pzdr
22 listopada 2005, 15:17 / wtorek
moim zdaniem 450 najbliższa i chyba najbardziej odzwierciedlająca liczba naszych na meczu:
-w pociagu ponad 160 osob (liczone przez kolege) + kilka osob w innych przedziałach
-sam widziałem ponad 20 fur( w każdej srednio 4,5 osoby)
-1 bus
-2 autokary
-kilkanascie osob na trybunie Vipów(sam na 100% wiem o 9 osobach)
policzcie sami :-)
suma sumarum 400/450 osob było jak nic!
PzdR!
22 listopada 2005, 22:16 / wtorek
Kujawiak Włocławek został trzecim ćwierćfinalistą piłkarskiego Pucharu Polski. Drugoligowy zespół wyeliminował w 1/8 finału pierwszoligowca Pogoń Szczecin, z którym przegrał rewanż 1:2, ale awans uzyskał dzięki zwycięstwu 1:0 w pierwszym spotkaniu.

We wtorek odbył się pierwszy mecz 1/4 finału. Spotkały się w nim drużyny, które już wcześniej wywalczyły awans do ćwierćfinału. W Poznaniu Lech pokonał Odrę Wodzisław 1:0.
22 listopada 2005, 22:22 / wtorek
dobra poddaje się :) ale zacytuję perełkę z DB

"W niedzielę byłam świadkiem niesamowitego zdarzenia. Wraz z mężem.
Jechałam pociągiem z Poznania do Gdańska. Podróż przebiegała bardzo spokojnie. Do czasu .... W Bydgoszczy do wagonu wtargnęła grupa młodzieży. jak się później okazało - pseudokibiców (?!?! - mój dopisek) wracających z meczu. Bylismy w szoku, nie wiedząc co się dzieje, gdy ten tabun wtargnął do pociągu. Na szczęście, wsiedli za nimi policjanci, którzy uspokoili chamskich pasażerów. Jednocześnie udało im się "zagonić" kibiców do dwóch ostatnich wagonów. Zostaliśmy zapewnieni, że nie grozi nam żadne niebezpieczeństwo. Jak się później okazało, była to gdańska policja. Przyznaję, że akcja została przeprowadzona nad wyraz sprawnie. Byliśmy pod wrażeniem. Uważam, że panom należy się za to pochwała".

Nie stać mnie, na żaden komentarz.
22 listopada 2005, 23:10 / wtorek
co za społeczniara!!! napisze krótko HWDP
23 listopada 2005, 01:58 / środa
KONGO - albo jesteś młodym/ą niedoświadczonym/ą kibicem i masz problemy z liczeniem albo jesteś śmierdzącym śledziem!!! Nawet Gazeta Pomorska podała że kibiców LECHII było 400 osób. Rozmawiałem z dziennikarzem który pisał relację i potwierdził że nie uwzględniał kibiców LECHII przed bramą / ok 30 osób / i na prostej koło trybuny honorowej / ok 50 osób /. Dlatego podałem że było nas około 450-500 osób. Zresztą mój znajomy z Włocławka potwierdził że było nas spokojnie koło 500 typa. Więc nie pisz takich bzdur. A poza tym WISEŁKA wygrała i jest ok. Jestem zmęczony podróżą z Krakowa i idę kimać. TYLKO LECHIA BKS!!! Ps. Moim zdaniem było WISŁY, LECHII i ŚLĄSKA ok. 13-14 tys kibiców. A twoim zdaniem KONGO ilu było? 5-6 tys? Koniec tematu.
23 listopada 2005, 13:48 / środa
janusc1962

wyobraź sobie, że mogę się mylić - mam do tego prawo jestem człowiekiem. Ale nigdy nikomu nie ubliżam nawet jeżeli wiem na 1500% że mam rację, bo każdy jest człowiekiem, tylko lub aż i może się mylić.

Takiego chamstwa po prostu się nie spodziewałem, ale to twój problem.
23 listopada 2005, 13:57 / środa
KONGO przestań się ciśnieniować pomyliłes się i troche ludzie sie wk...
tak bywa
Skończmy te kłótnie przyjmujemy że było 450 i jest ok
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.259