Gdańsk: niedziela, 18 sierpnia 2019
FORUM
Podstrony:


Emigracja

strona 1/1

 
1
 
9 stycznia 2006, 05:52 / poniedziałek
kiedys wyslalem kilka zlotych na flage ,nigdy nie powstala.moze chlopaki rozwiniemy temat?
9 stycznia 2006, 06:48 / poniedziałek
Slawek, sadzac po godzinie wpisu, jestes zza oceanu, tak?,
Jesli komukolwiek wyslales kase , a flaga nie powstala, to bez zadnych skrupulow podaj do publicznej wiadomosci z imienia i nazwiska ,do kogo te pieniadze poszly, od mniejwiecej 2000 roku EMIGRACJA skupia sie wokol kilku osob i chyba nawet domyslamy sie do kogo ta kase mogles wyslac, a jesli idzie o flagi EMIGRANTOW to w tej chwili sa trzy jedna w Chicago i dwie Hamburga, obydwie sa w Gdansku.
Jest jeszcze flaga Ciorusa z Hannoveru, ale osobiscie nawet nie wiem jak ona wyglada, ale ta sponsorowal on sam, tak samo Chicagowska flaga byla zrobiona ze srodkow tylko jednej osoby /Vito/

Prosze zostawcie ten temat tylko i wylacznie do wyjasnienia kwestji przekretow finansowych, a wpisy w stylu uciekliscie za dolarami czy markami darujcie sobie o tym jest juz w wielu poprzednich tematach
Pozdro z najwiekszej dzielnicy Gdanska.
P.S
Slawek jesli chcesz utrzymywac kontakt z pozostalymi emigrantami, napisz prosze, to skontaktujemy sie @.
9 stycznia 2006, 13:28 / poniedziałek
Wlasnie Slawek,jak Jurek wspomnial napisz imie tej osoby ktorej wyslales kase bo tak nie moze byc.Trzymaj y nami kontakt i jak chcesz oczywiscie to mozesz y nami na mecze jezdzic!POZDRO
11 stycznia 2006, 14:22 / środa
No wlasnie a jest ktos ze Szwecji a dokladnie ze Stockholmu ?? Poszukuje kontaktu z takowymi osobami!!
13 stycznia 2006, 21:13 / piątek
Co do tematu to pozdro dla Braciszka co tula sie gdzies po Irlandii ale w koncu pojechal do Corck City-BIALO_ZIELONE miasto :)

Oiram trzym sie i wracaj na jage!!!!

TYLKO LECHIA !!!
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.193