Gdańsk: sobota, 16 lutego 2019
FORUM
Podstrony:


Lechia odzyskuje flagi!

strona 2/2

19 marca 2006, 11:53 / niedziela
brraaawwwoooo tylko lechia!!!!!!!!
moze jakies szczegóły na temat akcji...?
19 marca 2006, 12:01 / niedziela
BRAWO LECHIA.CZY MOZE KTOS PODAC JAKIES SZCEGOLY TEJ AKCJI.POZDRO Z KRAKOWA TRZEJ KRÓLOWIE WIELKICH MIAST ŚLĄSK, WISEŁKA , LECHIA GDAŃSK!!!!!!!!!!!!
19 marca 2006, 12:52 / niedziela
W Arce sa krety...I to jest najbardziej przykre...
19 marca 2006, 13:36 / niedziela
rafing swoją rozkminke zostaw dla kogo innego. Pomyliłeś chyba fora, bo nie wiem po co wypisujesz u nas takie kocopoły. Dalsze swoje domysły proponuje zamieścić na waszym forum.
19 marca 2006, 14:00 / niedziela
L1. Masz rację. Tylko że nie jestem kibicem Arki ani Lechii. Nasunęła mi się jedynie taka dygresja, gdyż domyslam się w jakich okolicznościach doszło do odzyskania flag. Faktycznie nie można jednak wrzucać kamyczków do sukcesu. Bo to mąci obraz, prawda?
19 marca 2006, 14:07 / niedziela
. Jeżeli nie jesteś kibicem żadnej z drużyn to tym bardziej nie rozumiem, jakie masz intencje wpisując się na tym forum.
19 marca 2006, 14:26 / niedziela
rafing jak sam piszesz nie jesteś związany z żadną z ekip (niby), więc nie znasz szczegółów, i niech tak zostanie. Forum to nie jest jednak miejsce żeby takie rzeczy rozkminiać, a sukces jest na tyle duży, że żadne zbędne domysły nie są w stanie go popsuć. Wiele ekip w Polsce po prostu nie potrafi przyznać się do błędu a nowym trendem jest pisanie jakiś dziwnych usprawiedliwień na necie. Faktem jest że flagi są już w domu, jeżeli chcesz wiedzieć więcej wynajmij detektywów z W-11 :).

PS: Proponuje mniejszą wage przywiazywac do tego co przeczytasz na necie.

pzdr.
19 marca 2006, 14:42 / niedziela
Oki. Bawcie się dobrze. Pozdrowienia z Łodzi.
19 marca 2006, 15:37 / niedziela
Brawo ! Zeby nasi pilkarze byli tak sprawni w meczach jak nasi hools na akcjach, to I liga juz niebawem ;)
19 marca 2006, 17:38 / niedziela
I liga ?????? Mistrz kraju :)))))))) !!!!!!!!!!!!
19 marca 2006, 18:04 / niedziela
Szacunek WIELKI dla tych - którzy przeprowadzili AKCJĘ !!!!!!!!
Serce rośnie.........
Idę na piwo......
Pozdrawiam WSZYSTKICH BIAŁO-ZIELONYCH BRACI..........Matuzalem
19 marca 2006, 18:35 / niedziela
Brawo!!!!!! Brawo!!!!! Brawo!!!!!!! Serce rośnie jak sie cos takiego czyta ;))
A tak sie sledzie cieszyły, chwalily i napinały ze co to nie oni jeszcze, raz brawo za utarcie im nosa.
W trójmniescie TYLKO LECHIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19 marca 2006, 18:38 / niedziela
Słowa uznania dla "ekipy-ELITY szybkiego reagowania".Szacunek :-)
Only Lechia Gdańsk!!!
Ps. J...ć Arke
19 marca 2006, 20:07 / niedziela
Jak Arka zdbyła flagi wyczajając i napadając jednego gościa to pisaliście że to frajerstwo ( choć wydaje mi sie że tak uważali tylko net-kumaci , nie zwykli kibice) . Jak Lechia w 7 osób dopadła jednego kolesia przed klatką i zajebała mu flagę - to jest super akcja :) . Panowie stosujcie jedne kryteria bo sie tylko ośmieszacie . Ale w końcu wiadomo że to tylko internet....

P.S.
Nie jestem ani kibicem Arki ani kibicem żadnej jej zgody .
19 marca 2006, 20:31 / niedziela
Do diakomo;wyluzuj się chłopie i kup sobie loda.
19 marca 2006, 20:39 / niedziela
Piękna, kozacka akcyjka =D

Tylko pogratulować =P I wszystko z powrotem jest na swoim miejscu =D Wielki szacun, dla tych, którzy zrobili akcje =)

Aż skakałam z radości jak usłyszałam tą wiadomość =D
19 marca 2006, 20:44 / niedziela
Do diakomo !!! Jak nie jestes kibicem arki ani zgody to pozostaje mi napisac , że jesteś śmieszny !!!! Nie porównuj tych dwóch zdazen !!! Bo odbicie flagi (czegokolwiek) to jest sukces a zajebanie jej w taki własnie frajerski sposób to zenada!!! Nie sztuka jest podejsc do dzieciaka i zabrac mu szalik, ale namierzyc frajera który to zrobił, odebrac zgube to juz jest cos !!! A że oni chcieli się odbic za swoją flagę to jakos im nie wyszło !!! bynajmniej zrobili to jak pełni frajerzy!!!
19 marca 2006, 22:15 / niedziela
Akcja nie miała miejsca na stadionie raczej... ale to wiedzą najlepiej ci co ją przeprowadzili... Najważniejsze, że flagi wróciły do właścicieli!
19 marca 2006, 22:22 / niedziela
respekt i gratulacje!
tylko BKS!
20 marca 2006, 00:53 / poniedziałek
Bravoo Panowie... no Bravo!!! Akcja rewelacja... !!moze SzpArka wkoncu zrozumie, ze ... TROJMIASTO jest NASZE!
20 marca 2006, 12:08 / poniedziałek
Strasznie się cieszę.Gratulacje.
20 marca 2006, 13:26 / poniedziałek
Brawo!!!!!!!!!! brawo!!!!!!!!!! panowie za akcje.
Bytów zawsze z Lechią.

W NASZYCH ŻYŁACH PŁYNIE ZIELONA KREW
20 marca 2006, 13:52 / poniedziałek
Gratulacje nawet tu w Irlandii wszyscy jestesmy dumni ZAWSZE I WSZEDZIE LECHIA GDANSK pozdro dla bialo-zielonego 3miasta
na arce totalny wkorw.. o calej akcji dowiedzialem sie od jednego sledzia... sam jest w szoku...
20 marca 2006, 15:06 / poniedziałek
Także Panowie....... Bądżmy bardziej czujni na takie sytuacje !!!! Jeszcze raz wielkie pokłony !!! TYLKO LECHIA !!!!!
20 marca 2006, 16:02 / poniedziałek
Gratulacje !!!!!!!!!!!!!!!!!! dla grupy co odzyskała flage
Ps:
Czy grupa ta ma jakas nazwe ???
Ja od dzis bede nazywal ich "GREEN POWER"

GREEN POWER
GREEN POWER
GREEN POWER
LECHIA GDAŃSK !!!
20 marca 2006, 17:55 / poniedziałek
Gratulacje!!!
Pozdrowienia dla wszystkich!
21 marca 2006, 21:35 / wtorek
I tak powinno być. J.E.BA.Ć śledzi . TAK SIE BAWI LECHIA GDAŃSK
23 marca 2006, 11:23 / czwartek
operacja przeprowadzona perfekcyjnie. hahhahahahaha normalnie rewelacja strata tych flag to była głupota wk...em sie na maxa ale odbicie to dopiero szok pozdr88
24 marca 2006, 17:58 / piątek
Dla nas SZOK dla nich WSTYD!!!
Im sie nie udało tak szybko i nie uda odzyskać władka z pół-nocy:)
25 marca 2006, 17:31 / sobota
witam
mam male pytanko czy ktos wie czy ta flaga sledzi nigdy nie....... zostanie spalona czy nie ?
dzieki z gury jak ktos cos wie i sie tym podzieli
LECHIA GDANSK wiosna do nas nalezy !!!!
25 marca 2006, 20:06 / sobota
Podobno arka stracila flage "CHYLONIA 100% ARKA" moze ktos to potwierdzic i kto im ta flage skroil
25 marca 2006, 20:37 / sobota
cze1984: Z kąd ty masz takie info wogóle na temat tej flagi?
25 marca 2006, 20:57 / sobota
Właśnie cze1984 skad to info napisz cos wiecej jesli raczysz :)(:
25 marca 2006, 21:20 / sobota
witam
po przeczytaniu wszystkich postow zastanawiam sie.......co stanie sie z szalami,bo flagi to wiadomo wracaja na plot,a szale???chodzi mi po glowie taka mysl-nie wiem czy sie ze mna zgodzicie ale ofiarowalbym te szale dzieciom-tak poprostu-np.do domu dziecka albo innej instytucji.poruszcie ten temat.
pozdr.
25 marca 2006, 21:32 / sobota
Albo dzieciom albo sprzedawac i na oprawę kasa. Takie jest moje zdanie.
25 marca 2006, 21:57 / sobota
Ja sie pytam i prosze o potwierdzenie. Niechce zebyscie mnie tu zjedli ze ploty puszczam, takie info pojawilo sie na portalu sportowym www.trojmiasto.pl, nie uwazam tego portalu za wiarygodne zrodlo wiec chcialem sie dowiedziec czy ktos z czytajacych to forum wie wiecej na ten temat.
25 marca 2006, 22:48 / sobota
Jakby to była prawda to jużwszyscy by o tym trąbili.
26 marca 2006, 03:49 / niedziela
do wzystkich niedowiarków flagi zostaly odbite i sa w Gdańsku
pozdrawiam
Zup NG 05
26 marca 2006, 11:35 / niedziela
to Zup:

chodzi zapewne o zdarzenie które miało ponad 150 km za Gdańskiem...
ale forum to miejsce na szczegóły.

koniec tego wątku.
26 marca 2006, 12:46 / niedziela
Jak to prawda że zdobyliście flagę Arki krojąc ich ekipę wyjazdową na trasie to szczere gratulacje dela was tym razem . Dla mnie taka akcja jest 100 razy lepsza niż wyczajenie kogoś z flaga przed klatką .
26 marca 2006, 13:33 / niedziela
no ja jestem ciekaw czy to prawda...poki co nic o tym nie slychac...gdy zostaly odzyskane flagi to od razu bylo o tym wiadomo
26 marca 2006, 16:04 / niedziela
czy ktoś może potwierdzić na 100% że flaga Chylonia 100% arka zostala odbita? jeśli tak to prosze o info. nie chodzi mi o jakieś szczegóły akcji tylko o potwirdzenie. Pozdrówki
28 marca 2006, 13:52 / wtorek
Powiem tylko ze co do tego ze flagi zostaly odbite na stadionie to gówno prawda macie sami zobaczcie odnośnik
28 marca 2006, 15:10 / wtorek
Człowieku przecież każdy wie że nie było to na stadionie... czytaj temat uważniej !

PS : Jedzie tutaj śledziami....
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.269