Gdańsk: piątek, 23 października 2020
FORUM
Podstrony:


RAFAŁ KACZMARCZYK

strona 1/1

 
1
 
22 sierpnia 2006, 10:33 / wtorek
Na ogół staram się nie pisać na forum, ale kurwa nie wytrzymałem:

PANOM Z ZARZĄDU GRATULUJĘ POLITYKI, kto jest jest kurwa taki mądry, żeby z LECHII robić KLUB SENIORA?!

Ponoć Pan Roman Rogocz jest w świetnej formie, jego weźcie przynajmniej prawdziwy Lechista, a nie banda cwaniaków na patencie!

PIERDOLONY KABARET STARSZYCH PANÓW!!!
22 sierpnia 2006, 11:04 / wtorek
przytułek spokojnej starości
22 sierpnia 2006, 11:16 / wtorek
Ale przynajmniej wszyscy sie znają, będzie fajna atmosfera no i niejeden mecz razem rozegrali w juniorach 20 lat temu :)
22 sierpnia 2006, 11:37 / wtorek
Pomysł żeby sprowadzić Rafała Kaczmarczyka może i jest kontrowersyjny, (zwłaszcza z uwagi na wielu zdolnych juniorów) ale wspominając tego piłkarza nie można zapominać o jego zasługach. Należy mu się szacunek a nie porównywanie do jakichś trepów. Kiedyś byłem zafascynowany Jego możliwościami piłkarskimi. Nawet jeżeli obecnie ma połowę tych umiejętności to przewyższy nimi większą część obecnego składu Lechii, niestety. Dokoptowanie jeszcze jednego starszego zawodnika nie wpłynie źle na drużynę. Nie chcecie starszych ? To usuńcie ze składu Kalkowskiego, Wojciecha i Króla. Tylko że jakoś nikt (w tym i ja) tego nie chce. Reasumując, jeżeli można ściągnąć Rafała za jakąś rozsądną kasę, to jestem za.
22 sierpnia 2006, 11:42 / wtorek
Teraz trzeba jeszcze założyć ligę "Old Boys" i mistrza mamy na bank ;-))

A tak na marginesie
odnośnik

Miało grać 11 wojowników. Szkoda tylko, że są to koguty wśród tygrysów

"Tak samo wygląda kwestia Mariusza - będzie grał, jeśli będzie najlepszy na swojej pozycji."
Pawlak miał grać na swojej pozycji, o ile będzie najlepszy. Jak gra każdy widzi. Pozycja też jakby nie jego.

Szulik był w "zaskakującej trenera formie". Z podbeskidziem pobiegał za bramką, w Polkowicach wszedł za beznadziejnego w tym dniu Heńka.

"Przeglądając osiągi Cetnarowicza i Wiśniewskiego w meczach sparingowych, to Grzegorz wygląda przy nich blado. "
Grzesiu miał zrozumieć, że jest rywalizacja. Na ławce usiadł dopiero po 3 katastrofalnych występach.

"Podjąłem decyzję, że w tej sytuacji - która jest podobna do sytuacji Treli, który trenował z nami, ale nie był na obozie - nie jestem w stanie skrzywdzić kogokolwiek i zabrać na zgrupowanie przedmeczowe Trzaskalskiego."
Mieli grać tylko ci co byli w Szamotłach (inni mieli być dużo lepsi na treningach). Gra Pawlak, teraz będzie Kaczmarczy, a do końca sierpnie jeszcze 8 dni.

"A przede wszystkim nie na zasadzie dziadków leśnych, którzy przyjdą i odetną kupon tylko na zasadzie metryki. Wszyscy sprowadzeni powinni złapać tutaj apogeum formy." - To zdanie bawi mnie najbardziej.

Jeżeli Pietrowski i Loda utrzymają formę sportową, to w sposób wybitny mogą pomóc drugoligowej drużynie. I to bez dwóch zdań - mówię całkiem poważnie. Będę sięgał po młodzież. Trzeba było ich troszkę otworzyć, dodać im wiary w siebie. Teraz zaatakowali i mocno walczą o skład.
Loda jeszcze nie zagrał, a Pietrowskiemu wyrośnie nowy konkuret (a raczej pewniak to składu).
22 sierpnia 2006, 12:06 / wtorek
Dulli Twoim zdaniem zasługi dla Lechii to wystarczajacy argument żeby zatrudnic Rafała?Jest wielu pił;karzy o znacznie większych zasługach.Zgadzam sie że to był wielki talent ale niestety niewykorzystany głównie z powodu nękających kontuzji.
Jeśli prześledzisz uwaznie karierę Kaczmarczyka, to zwróć uwagę ile miał przerw spowodowanych kontuzjami.Dasz sto procent pewnosci,że jest w pełni zdrowy?
Już sciągnelismy kilku piłkarzy,ktorzy tak naprawde przyszli sie do Lechii kurować a nie grać.Ostatni przykład to Szałęga.Lechia to nie przytułek dla inwalidów i emerytów chocby nie wiem jak najbardziej zasłużonych.Tu trzeba zap....ć prze 90 minut i mieć końskie zdrowie.A doswiadczonych juz mamy dosyć, czas teraz na mlodszych i perspektywicznych.Z całym szacunkiem dla Rafała ale na emeryturę niech idzie gdzies indziej.
22 sierpnia 2006, 12:23 / wtorek
d.g. - być może masz rację. Zgadzam się, że za zasługi to się winno dostawać medal a nie prawo gry w naszej Lechii. Niestety nie wiem także jaki jest obecny stan fizyczny Rafała, być może jest - jak to sympatycznie opisał trener Lenczyk - "biegającymi zwłokami" zajechanymi przez trenerów, kontuzje i krzywe boiska. Chciałbym żeby było inaczej. Zwracam jedynie uwagę, iż pisanie o jakichś "pierdolonych emerytach" jest nie na miejscu i że jestem pewien, że Rafał w formie umie dużo więcej niż ci obecnie grający. Ciągle liczę, że Rafał jest zdrowy, Maciek Pawlak go przebada i uzna wraz z trenerem, że chłopak może nam pomóc. Z całym szacunkiem ale jak dotąd juniorzy mnie nie zachwycili (choć faktem jest, że grają prawie wcale + zastrzegam że nie widziałem wszystkich meczów więc mogę mieć niepełny obraz ich postawy). Pozdro.
22 sierpnia 2006, 12:33 / wtorek
Dulli, czy nie widzisz, że idzie tu nie o emerytów tylko o politykę klubu.
Z. Puszkarz grubo po 30- tce za***ł jak niejeden małolat. Facet miał charakter i serce do gry.
Tym czasem co my tu mamy? Jaka motywację może miec gościu, który nie łapie się do składu w pierwszej lidze?
Jak napisał ktoś wcześniej. Za dużo podstarzałych piłkarzy w tej drużynie.
Doświadczenie też jest potrzebne, ale ktoś musi za***lać.
Szanuje Wojciecha. Mógł kilka lat temu pograć sobie conajmniej w 2 lidze a wybrał Lechię. Ta sytuacja jest jednak trochę inna.
23 sierpnia 2006, 12:30 / środa
Wiek tu nie ma zadnego znaczenia jesli sa przydatni druzynie graja z pelnym zaangazowaniem to ich doswiadczenie moze tylko pomoc nie chce tu oczywiscie nic porownywac ale zobaczcie na final mistrzostw swiata ....tam to dopiero byla srednia wieku...rafal,wojciech,z mlodymi zawodnikami moze to byc niezla ekipa...
23 sierpnia 2006, 12:37 / środa
myślisz, że coś wniesie? Będzie mu zależeć by Lechia była cały czas w 2 lidze w 1 nie miałby miejsca w składzie.
23 sierpnia 2006, 16:11 / środa
lata leca ale jesli ma grac i walczyc to niech gra wazne aby to na dobro druzyny przeszlo
23 sierpnia 2006, 16:25 / środa
a pamietacie Janusza Kupcewicza? pamietacie jak uciszyl trybuny na Lazienkowskiej? profesor nawet po 30 (a liga byla wowczas duzo mocniejsza ), jak ktos jest dobry to mu sie nie patrzy w metryke, Zoff mial cztery dychy jak zostal mistrzem swiata
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.261