Gdańsk: poniedziałek, 14 października 2019
FORUM
Podstrony:


zatrzymania działaczy cd...czas na Arkę

strona 5/7

31 stycznia 2007, 18:52 / środa
grzechu H - to jest całkiem logiczne że trzeba wcześniej wykryć najlepiej wszystkich a przynajmniej większość przekrętów i kupczących działalczy i sędziów i dopiero później ukarać. W jaki sposób Rusko czy Lipiec ustalili że kary muszą byc ogłoszone do końca lutego gdy prokuratura we Wrocławiu dalej "pracuje" :)) nie wiem.

Teraz aby było sprawiedliwie powinni ustalic procedury karania, aby później nie było że drużyna XXX uzna że druzyna YYY czy ZZZ została potraktowana łagodniej. Trzeba wiedzieć co trzeba zrobić już teraz, czy np. druzyny z mocnymi zarzutami i potencjalnie zdegradowane już teraz zostają wycofane z rozgrywek aby uniemożliwić ustawianie meczy drużyny grającej o pietruszkę itp itd jest wiele spraw które należy przemyśleć i ustalić teraz a nie po fakcie.
31 stycznia 2007, 21:55 / środa
Poniżej zamieszczam link do wywiadu z Wąsikiewiczem z dnia 27.11.2006.
Tytuł artykułu: "Wojciech Wąsikiewicz: Jestem czysty, Arka też"

odnośnik

;-)

Pzdr
R.
1 lutego 2007, 08:04 / czwartek
Jeszcze jeden news z dzisiejszej prasy:

odnośnik

polecam ostatnie zdanie:

"Prokurator Grzeszczak ujawnił też, że aresztowany dwa miesiące temu prezes Arki Gdynia Jacek M. po wtorkowym przesłuchaniu podejrzany jest już o ustawienie 27 spotkań. Wcześniej było ich "tylko" jedenaście."
1 lutego 2007, 11:30 / czwartek
czas na hydro:
odnośnik
14 lutego 2007, 07:59 / środa
jak donosi DB zatrzymano kolejnego sedziego co ustawial mecze wladkowi z pul nocy. wkopali go podobno wasiur i witttt. mowiono ze nie bylo meczu szparki z tym panem bez karnego. haha Trafiony zatopiony!!!!!!!!!!!!
14 lutego 2007, 23:14 / środa
15 lutego 2007, 00:13 / czwartek
Tak mówiąc szczerze, chyba już jest pozamiatane jeśli chodzi o Arkę.
15 lutego 2007, 08:55 / czwartek
Szkoda Areczki ;) najmniejszy wymiar kary dla nich to bedzie 2 liga , w co bardzo watpie. Mysle ,ze z A klasy beda mogli sie cieszyc . No chyba ,ze zniszczą Arke i nie bedzie juz nigdy klubu pod taka nazwą .
15 lutego 2007, 15:25 / czwartek
zamiast arka bedzie akra i tez fajnie :D
15 lutego 2007, 16:39 / czwartek
albo kurna MZKS ,,Kara (za I lige lige) Gdynia,, lub Skra Gdynia.
Jest bardzo duzo ciekawych mozliwosci.
15 lutego 2007, 22:49 / czwartek
Jedyna optymalna nazwa dla tych pedałów to chyba przekrętarka!!!
16 lutego 2007, 08:04 / piątek
Koparka, Śledziarka, Handlarka :-)
16 lutego 2007, 11:02 / piątek
Frezarka, Tokarka.....
19 lutego 2007, 19:36 / poniedziałek
19 lutego 2007, 20:19 / poniedziałek
no to wszystko juz wiadomo tyle meczow kupiono czy padnie rekord swiata?:)
19 lutego 2007, 20:37 / poniedziałek
19 lutego 2007, 21:54 / poniedziałek
Tego nawet się nie chce komentować- 28 na 34 mecze. Tekst adwokaciny wyraźnie w śledziowym tonie- kupowali mecze dla dobra polskiej piłki. To teraz niech grają w lidze salezjańskiej.
20 lutego 2007, 13:09 / wtorek
Rekord padnie jak się wyda, że od 15 lat nie wygrali normlanie jednego meczu...,
a niech spadaja, nawet do C klasy, tam na wsiach sie poczują jak u siebie...:)
Pozdrawiam
20 lutego 2007, 14:27 / wtorek
Odezwal sie lowca krow z Siwialki.
21 lutego 2007, 09:32 / środa
jeżeli droga Kolportera i Cracovii do ekstraklasy była tak podejrzanie szybka to co możnaby powiedzieć o Lechii, gdyby awansowała w tym sezonie??
21 lutego 2007, 09:55 / środa
21 lutego 2007, 10:10 / środa
odnośnik

To ciekawe.Trzeba tą Arke spuścić do Z-klasy!!
21 lutego 2007, 11:44 / środa
odnośnik

Jeszcze tylko brakuje sprzątaczki i babci klozetowej i będzie komplet!:)
21 lutego 2007, 14:03 / środa
i kolejny, tym razem wiceprezes :] dzis dobry dzien maja haha

odnośnik
21 lutego 2007, 14:20 / środa
Dzisiaj przekrętarka wraca z turcji, może tak z powodu złych warunków atmosferycznych np. za zimno albo jakaś mgła załatwić im lądowanie we Wrocławiu-hehe. Hurtowo wszystkich od razu wezmą, bo przecież jak wyczytałem następni mają być ich marni kopytkarze.
21 lutego 2007, 14:31 / środa
Wykluczyć to dziadostwo!! Ten kto płacze nad tym że biedni kibice Arki nie zasłużyli itp, niech pomyśli o klubach, które nawiązywały uczciwie walkę, o ich kibicach i piłkarzach. Tam dopiero rozgoryczenie musi być ogromne.

Nie będzie dla mnie większego święta niż wyjebanie ze struktur PZPNu Arki, Zagłębia i innych szmatławców bezczeszczących sport.
21 lutego 2007, 14:39 / środa
Oficialnie nadal sa druzyna Orange Ekstraklasy:)

Moje zdanie takie ze beda miec ujemne konto od nowego sezonu i znow beda grac gdzie graja hehee
21 lutego 2007, 15:16 / środa
Ciekawe kiedy zatrzymają pierwszych kibiców? Z tego co wiem, to prezerwatywa drukarka 'finansowała' niektóre mecze. Osobiście czekam też na Chorzów i Białystok, gdzie sporo spotkań też było ostro drukowanych.
22 lutego 2007, 13:35 / czwartek
dzis posiedzenie PZPN
jak cwierkaja wroble arka w 2lidze i -10 punktow : )
22 lutego 2007, 14:28 / czwartek
czytam sobie w przeglądzie sportowym ze sekretarka pracujaca w szparce ma postawionych 18 zarzutow korupcyjnych :) niedlugo beda do wrocka zabierac babcie klozetowe i pana co liscie zamiata w klubie, ja pierdole co to jest za klub...
22 lutego 2007, 14:31 / czwartek
Dzisiaj w DB przeczytałem o próbie lub zatrzymaniu kibica zasiadajacego w radzie Arki :)
22 lutego 2007, 14:55 / czwartek
Policjanci z karabinami

A dlaczego wtorkowa wizyta policjantów w Gdyni nie zakończyła się sukcesem? Bo zatrzymane miały być trzy osoby. Członek zarządu Arki i jeden z członków Rady Nadzorczej. W tym drugim przypadku, a chodzi o reprezentującego w radzie kibiców Jakuba P., sprawa też ma dosyć dziwny przebieg. Jakub P. wyjechał, ale w poniedziałek - poprzez prawnika - wysłał do wrocławskiej prokuratury oświadczenie, że gotów jest stawić się we Wrocławiu na ewentualne przesłuchanie w każdym wyznaczonym przez prokuratorów terminie, ale... po powrocie z urlopu. Podobno w ślad za tym oświadczeniem z prokuratorem Tomankiewiczem - prowadzącym korupcyjne śledztwo - rozmawiał prawnik Jakuba P. I nic. We wtorek do mieszkania Jakuba P. wpadło kilku policjantów, w tym dwóch z tak zwaną bronią długą. Wpadli, aby dowiedzieć się tego, co we Wrocławiu było już na piśmie.

odnośnik
22 lutego 2007, 14:56 / czwartek
Podobno dla pewnosci maja zatrzymac mechanikow z pobliskiej zajezdni autobusowej SMARUJACYCH tawotem lozyska, ośki i przeguby.
22 lutego 2007, 15:07 / czwartek
Niezła beka z tą Areczką ... ;D he he , dzisiaj juz cos bedzie wiadomo chyba.
22 lutego 2007, 15:10 / czwartek
jeszcze 3 godziny i wszystko bedzie wiadomo co z przekrętArką
22 lutego 2007, 16:28 / czwartek
Jak obstawiacie?

Ja stawiam, że ich spuszczą do IV-tej
22 lutego 2007, 16:43 / czwartek
No proszę. Wczoraj czekałem na pierwszego z kibiców, i jak widać nie musiałem długo czekać :-) teraz więc zaczynam oczekiwać pierwszego dziennikarza. Ciekawe kiedy się wezmą za pismaków? Szczególnie jednego, tego najbardziej znanego, zawsze wygwizdywanego przy Traugutta. Najbardziej obiektywnego z obiektywnych :-) A co do kas, to chyba znów awansujemy o jedno oczko :-)
22 lutego 2007, 17:03 / czwartek
Kar, nie kas :-)
22 lutego 2007, 18:25 / czwartek
Ten artykul w DB mnie rozwalil na lopatki :). Obiektywnosc nie zna granic hehe, wedlug pana wozniaka to jak maja traktowac przestepcow? Zaprosic ich grzecznie na komende?:)) I jeszcze 'biednego' pana milewskiego trzymaja w ciupie. No i te teksty, ze czemu zajeli sie arka w pierwszej kolejnosci... No coz, goscie niezbyt kryli sie z kupowaniem, a ich szwindle widziala cala Polska, wiec skad to zdziwienie?:)
22 lutego 2007, 18:29 / czwartek
Wydział Dyscypliny PZPN w związku z aferą korupcyjną w polskiej piłce nożnej wszczął postępowanie dyscyplinarne wobec sześciu klubów - dwóch pierwszoligowych i czterech z drugiej ligi. Ostateczne decyzje w tej sprawie mają zapaść za kilka tygodni.

Postępowaniem objęte są grające w Orange Ekstraklasie Arka Gdynia i Górnik Łęczna oraz występujące w drugiej lidze KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Górnik Polkowice, Zawisza Bydgoszcz (2) i Podbeskidzie Bielsko-Biała.

SKANDAL

Gdzie są Zagłębia: Lubin i Sosnowiec???

Jeśli tak ma wyglądać rozliczenie się z grzechami polskiej piłki - to po co w ogóle było wywoływać burzę?

Eh... pewnie okaże się za miesiąc, że kluby zostaną ukarane tylko minusowymi punktami, które potem PZPN odda...
22 lutego 2007, 18:32 / czwartek
Zdziwienie, a może strach? Kto to wie? Ten obiektywny obrońca prześladowanych, jako pierwszy pisał o awansie. Wtedy wszyscy , nawet na północy pukali się w czoło. Typowy dziennikarski nos, czy może pewna wiedza?
22 lutego 2007, 20:31 / czwartek
Kontratak, moze faktycznie masz racje :-). Kto wie, moze pan wozniak sie dorzucal do 'skladek' na awans?;) A teraz sie przestraszyl, bo skoro nawet sekretarke powineli, to i dziennikarzyne tez moga hehe.
22 lutego 2007, 20:48 / czwartek
Przewodniczący WD Michał Tomczak przypomniał kary, jakie grożą klubom - kara finansowa od 100 do 500 tys. zł, zawieszenie lub odebranie licencji, przyznanie ujemnych punktów, degradacja do niższej ligi lub wykluczenie ze struktur PZPN.

- Decyzję będzie podejmował cały wydział, ale jestem przeciwny karze wykluczenia któregoś z klubów ze struktur PZPN. To by uderzało bowiem także w ludzi, którzy nie maja nic wspólnego z korupcją - zaznaczył Tomczak.

Zapytany o sprawę Arki powiedział:

- Na razie nie powiem nawet słowa, który klub i jak zostanie ukarany.

Ostateczna decyzja w sprawie Arki ma zapaść za 4-5 tygodni, a kary obowiązywać będą dopiero po zakończeniu sezonu.

- Kary będą takie, żeby ukarany klub wiosną miał o co grać - tłumaczy Tomczak.

Oznacza to, że jeżeli Arka zostanie zdegradowana np. do II ligi, to zagra w niej, pod warunkiem że po rundzie wiosennej zajmie w ekstraklasie miejsce gwarantujące utrzymanie. Jeśli znajdzie się na miejscu spadkowym, to zostanie zdegradowana nie do II, ale do III ligi.

odnośnik
22 lutego 2007, 21:29 / czwartek
to jak dajmy na to jak zajmie miejsce barażowe to rozegra baraz o utrzymanie sie w II lidze z zespołem z II ligi, który będzie walczył o ekstraklasę?? a co się stanie z zespołem, który ten baraż przegra z Arka?? będzie jeden klub mniej w Ekstraklasie??
22 lutego 2007, 23:30 / czwartek
Zobaczymy za kilka tygodni czy bedziecie szczesliwi:)))))))))))))Zaznaczam jeszcze raz-DO WAS TEZ ZAPUKA PROKURATOR I TO JUZ NIEDLUGO
22 lutego 2007, 23:39 / czwartek
psikam granatowym RAIDem i nic czyżby przereklamowany? ? ?
Na opakowaniu napisano:
● szybko i skutecznie likwiduje problem moli (dorosłe owady i larwy)
22 lutego 2007, 23:43 / czwartek
pattia-pokaz mi sledziu kurwa w ktorym meczu Lechia kupila sedziego, pokaz mi chociaz jedna wzmianke na temat Lechii w calej tej aferze?! moze mam ci przypomniec jaki kurwa klub jest wymieniany na 1 miejscu w tej aferze?? nie madrzyj sie wiec tutaj i przestan pierdolic! mieszkam w Gdyni i cale to miasto wiedzialo ze 1 liga jest kupiona, jak widac z ostatnich wiesci nawet sekretarka szparki byla w pelni wtajemniczona,Lechia jest czysta i musi cie to strasznie bolec...
23 lutego 2007, 00:01 / piątek
Niby zima, niby mróz, podobno morze pokryte lodem, a te pseudoryby dalej trafiają na nasze forum. patiia jesteś ślepą idiotką, można nawet napisać jesteś marek woźniak!!!
23 lutego 2007, 12:37 / piątek
Łysy82: nie masz racji :( Lechia jest wymieniona jako potencjalnie ... poszkodowana :))) ponoć sędzia meczu Lechia - Zawisza był opłacony przez Zawiszę :))
23 lutego 2007, 13:24 / piątek
patitia napisała: " ... Zobaczymy za kilka tygodni czy bedziecie szczesliwi:)))))))))))))Zaznaczam jeszcze raz-DO WAS TEZ ZAPUKA PROKURATOR I TO JUZ NIEDLUGO... "

coś ci się pomieszało,
co prawda: cisova sexy boys (to byłaś ty ?) zgłosili kradzież "władców pół-nocy",
ale to nie ta sama bajka co wasze kupowanie meczy, za to nie leci się do 6 ligi
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.230