Gdańsk: poniedziałek, 20 listopada 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


Sparingi, przygotowania

strona 9/107

18 stycznia 2008, 12:06 / piątek
:-)

6:0 prosze pana.

Jak grał kurwa Trałka?!!!
18 stycznia 2008, 12:06 / piątek
Dzisiaj Lechia wygrała z Olimpią Elbląg 6-0. Oby tak dalej.
18 stycznia 2008, 12:26 / piątek
Tomal - odpowiadam na pytanie - cienizna ...
18 stycznia 2008, 13:33 / piątek
Z Trałki trzeba definitywnie zrezygnować. Lepiej od niego prezentował się młody Tofil. Pelc nie miał żadnych okazji żeby sie wykazać więc trudno ocenić jego umiejętności. Na dzisiejszy sparing warto było przyjsc choćby tylko dla gry Rybskiego. Uwielbiam patrzec na jego zagrania. Jak dla mnie może pozostac w Lechii do końca kariery:D
18 stycznia 2008, 13:42 / piątek
Ale nie zostanie. Pewnie niedługo zgłosi się jakiś kontrahent. Chociaż wolałbym się mylić.
18 stycznia 2008, 13:49 / piątek
Tego się obawiałem, że z Trałką może być lipa... Widziałem sparing z Jeziorakiem i grał tam przesłabo. Teraz piszecie, że z Olimpią też cienizna.:I
W tej sytuacji Kubicki chyba pospieszył się z postawieniem krzyżyka na Speichlerze, który jednak pewien poziom trzymał w zeszłej rundzie. Zaraz się okaże, że będzie trzeba go zostawić, bo nie będzie żadnego manewru w środku pola... Chyba, że jeszcze ze Świrem się dogadają.
18 stycznia 2008, 13:53 / piątek
Tomal-z jakim świrem?Dom starców chcesz robić na T29!!!Może jeszcze Brzęczka ściągnąć a do bramki Wandzika!!!

Jebać murzyna,Lechia to biała drużyna!!!
18 stycznia 2008, 13:57 / piątek
Może Darek powinien przeprosić się ze Speichlerem i zostawić jego, zamiast pozyskać Trałkę? W końcu grają na tej samej pozycji.
18 stycznia 2008, 14:05 / piątek
Lepiej niech Świr (potrafi chociaż kopać piłkę) przyjdzie na sezon, niż młody (25l.), zdolny, niechciany w ŁKS i KSZO, kopiący się w czoło Trałka.
Wcześniej pisałem już co o tym sądze...
22 stycznia 2008, 18:06 / wtorek
FC Basel - Wisła Kraków 1:2!
jedną z bramek strzelił Zieńczuk :)
25 stycznia 2008, 16:15 / piątek
wie ktoś co tam w Kołobrzegu słychać? O 16 zaczął
się sparing..
25 stycznia 2008, 16:31 / piątek
tez jestem ciekawy 1 polowa springu juz powinna się kończyć :P
25 stycznia 2008, 17:47 / piątek
Lechia przegrała 0-2
25 stycznia 2008, 17:49 / piątek
a coś więcej można?
25 stycznia 2008, 17:55 / piątek
Póki co mało informacji. 90minut podało tylko strzelców bramek.

Kotwica Kołobrzeg 2-0 Lechia Gdańsk
Michał Haftkowski 58, Tomasz Malinowski 76
25 stycznia 2008, 21:42 / piątek
odnośnik - relacja i zdjęcia ze sparingu.

--------------------
GazetaKolobrzeg.pl
25 stycznia 2008, 22:08 / piątek
"Działacze Lechii uznali jednak, że to za mała kara i ruszyli w kierunku kołobrzeskiej ławki rezerwowych, aby "rozprawić się" z obrońcą Kotwicy." :))
25 stycznia 2008, 22:10 / piątek
Moja krew ! :-)
25 stycznia 2008, 22:10 / piątek
Jebac ta kotwice ;p ;D
Only LG
25 stycznia 2008, 22:32 / piątek
Spokojnie, dadzą sobie radę. Są dobrze przygotowani do sezonu na różne sytuacje odnośnik
25 stycznia 2008, 23:06 / piątek
mogli mu jeszcze naklepać laczków hehe.

Castrop gdzie jesteś?
26 stycznia 2008, 03:14 / sobota
"Lechici zdumieni przebiegiem sprawy nadal nie radzili sobie z kołobrzeską defensywą."
niezle
26 stycznia 2008, 09:17 / sobota
odnośnik
Wiśnia trafił w słupek!
coś mi się wydaje, że będzie trzeba chłopaków wspomagać również na wyjazdowych sparingach, Kołobrzeg nie może się powtórzyć...
co z tą Kotwicą?
26 stycznia 2008, 09:36 / sobota
madar- czytasz czy tylko wklejasz ? Leszek to zdjęcie wkleił trochę wcześniej.
26 stycznia 2008, 10:08 / sobota
Jebać kotwice wprost w potylice! :)
26 stycznia 2008, 11:54 / sobota
LG45 - potraktuj ten mój odnośnik jako cytat,
Lechia do przerwy prowadzi z Flotą 2:0, ale ja nie o tym, martwią mnie te wszystkie kontuzje, jak tak dalej pódzie to na zgrupowanie do Turcji chłopaki pojadą w takim składzie, który pozwoli im pograć co najwyżej w futsal...
26 stycznia 2008, 12:12 / sobota
już w tym momencie jest chyba 10 kontuzji a do końca zgrupowania jeszcze kilka dni czasu
26 stycznia 2008, 12:57 / sobota
Tylko, że Kubicki twierdzi, że większość to przerwy chwilowe na pare dni więc powinni lada chwila wrócić do trenowania.
26 stycznia 2008, 13:37 / sobota
Szkoda mi Wisniewskiego.
Mysle,ze juz czas powiedziec sobie prawde,ze o tym zawodniku mozemy zapomniec,a szkoda,bo od samego poczatku byl moim ''pupilkiem''
Okazalo sie,ze jest to zawodnik tzw kontuzjogenny i tak naprawde,to Lechia nie bedzie miala z niego pozytku.

Na Lechia net,w rubryce ''moga ubyc'' pojawilo sie nazwisko Woronina.
Czyzby cos bylo na rzeczy ?
26 stycznia 2008, 13:47 / sobota
"21-letni ukrainiec Serhij Woronin dotarł wreszcie do Polski i udał się do Kołobrzegu.
Piłkarz jednak nie dołączył do trenujących tam lechistów, lecz... do zespołu miejscowej Kotwicy, w której będzie testowany.

Najbliższą okazją dla Woronina do pokazania się z dobrej strony w nowym zespole będzie piątkowy mecz Kotwicy... przeciwko gdańskiej Lechii."

:D

Z tego co czytałem, to nie wystapił w tym sparingu. W ogóle dziwna z nim sprawa - żeby tyle problemów było z formalnościami tego Ukraińca, rozumiem jakby to był jakiś zawodnik z Burkina Faso czy Madagaskaru, ale to przecież obywatel naszego sąsiada.
26 stycznia 2008, 13:59 / sobota
trzy sztangi fajek mial ze soba... a tak serio to od nocy z 21/22 grudnia ukraincy potrzebuja wiz schengen a ich wydawanie idzie srednio wiec pewnie dlatego sie zdeko zawiesil za granica ;]
26 stycznia 2008, 14:17 / sobota
To swoją drogą, ale na certyfikat jesienią też czekano bardzo długo.
26 stycznia 2008, 15:16 / sobota
Należy jeszcze pamiętać o strajku celników i pewnie też szybko przez granicę nie idzie przejechać.
2 lutego 2008, 12:19 / sobota
CIEKAWE CZ WYGRAJĄ I JAKA FORMĘ PREZENTUJĄ.
2 lutego 2008, 12:40 / sobota
1:1

Piątek strzelił z karnego.
2 lutego 2008, 12:53 / sobota
Mecz z Turasami cienki w chuj głównie za sprawą Lechii. Karny dla nas wg mnie z kapelusza - sędzia dał się nabrać. Dobrze, że do rozpoczęcia sezonu jeszcze miesiąc.
3 lutego 2008, 00:04 / niedziela
czy to prawda ze tak slabo zagrala lechijka z turasami?
3 lutego 2008, 10:35 / niedziela
Orientuje sie ktos o ktorej godzinie 9 lutego Lechia gra z Gryfem???Tylko LECHIA!!
3 lutego 2008, 11:29 / niedziela
z tego co wiem to 9 lutego gramy o 11 ale z warta poznan chyba ze cos sie zmienilo
3 lutego 2008, 13:52 / niedziela
a będzie wogóle sparing z Gryfem?
3 lutego 2008, 14:23 / niedziela
z tego co wiem nie ma tego w planach
3 lutego 2008, 14:32 / niedziela
6 luty wigry suwalki-lechia / 6 luty granica ketrzyn-lechia /9 luty lechia-warta poznan /13 luty lechia-stomil olsztyn /a od 15 lutego do 25 lutego oboz w turcji
3 lutego 2008, 14:58 / niedziela
mafio-gda- kurwa ile razy można ??????

LECHIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Nauczcie się debile, że Lechia zawsze z wielkiej litery. W dupie mam to, że nie chce się wam shifta wciskac.

6 lutego Lechia gra w turnieju w Kętrzynie. Wigier Suwałki tam nie będzie, chociaż byli zaproszeni. Zagrają 3 drużyny- Lechia Gdańsk, Olimpia Elbląg i gospodarz Granica Kętrzyn.
3 lutego 2008, 15:57 / niedziela
ok dzieki za info i sorry ze z malej litery. LECHIA
3 lutego 2008, 16:19 / niedziela
Oby znów nasi rywale z niższych lig nie zagrali nadwyraz ambitnie (choć to akurat chyba złe określenie) i nie grali brutalnie z naszymi graczami - bo kontuzji już teraz jest stanowczo zbyt wiele.
3 lutego 2008, 20:06 / niedziela
to prawda ze zespoly z nizszej ligi nasza LECHIE kosza?ale rysia krauze stac go? ze by zaplacic tym kluba? zeby nasza Lechie wykonczyc. A jak stracimy sklad to kto ma grac ?nikt sie temu nie przyglada? a dla mnie dziwne ze w 1 sparingu wypada 2 zawodnikow? a pozniej nastepni? wiem to brzmi jak teoria spiskowa ale moze taka jest prawda? jebac sledzi.
3 lutego 2008, 20:10 / niedziela
LG45 odpisz na to co o tym myslisz?
4 lutego 2008, 13:31 / poniedziałek
Mi chodziło o to, że po prostu gracze z niższych lig chcą się na siłę pokazać w grach z silnym rywalem, z wyższej ligi, a braki techniczne nadrabiają brutlanością. W ogóle, im niższa liga - tym więdzej walki na boisku.
4 lutego 2008, 13:56 / poniedziałek
LG45 mi tez odpisz prosze mi tez...
4 lutego 2008, 23:10 / poniedziałek
a odpowiedzi brak , macie zalamke? :)...LG45 odpisuje raz w tygodniu
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.808