Gdańsk: poniedziałek, 23 października 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


DOPING - przyśpiewki,propozycje,uwagi !

strona 29/114

11 grudnia 2007, 13:21 / wtorek
Witam.Troche myslalem nad tekstem i pomyslalem ze lepiej by bylo trak:

Tylko Ma Lechia
Ma Ukochana
Moja Jedyna
Niepokonana
Tylko Ma Lechia
Jest w Moim Sercu
Tylko Ma Lechia
Śląsk i Wisełka

BKS BKS BKS BKS BKS BKS BKS BKSSSSSSSS...

Zastąpilem slowo Moja slowem Ma bo inaczej mi nie pasowalo.
11 grudnia 2007, 13:24 / wtorek
@zwrotke na Wisle moznas zaspiewac nastepująco:

Tylko Ma Wisła
Ma Ukochana
Tylko Jeyna
Niepokonana
Tylko Ma Wisła
Jest w Moim Sercu
Tylko Ma Wisła
Śląsk i Lechijka

NASZ TS NASZ TS NASZ TS NASZ TS NASZ TS NASZX TS NASZ TS NASZ TSS...
11 grudnia 2007, 13:27 / wtorek
No i 3 zwrotka la braci z Wrocławai:

Tylko Mój Śląsku
Mój Ukochany
Jestes Jedyny
Niepokonany
Tylko Mój Śląku
Ja Cię Obronie
Tylko Mój Śląsku
Wisła i Lechia(kolejność dowolna)

WKS WKS WKS WKS WKS WKS WKS WKSSSSS...
11 grudnia 2007, 13:33 / wtorek
Nikolas toś się natyrał. Ułożyłeś tekst, który Wisła śpiewa już od roku. No brawo :-)
11 grudnia 2007, 13:42 / wtorek
Ale do melodi nas stav?
12 grudnia 2007, 12:31 / środa
te teksty były już rozkminiane , na Lechii bodajże na meczu z Polkowicami próbowano wprowadzić river plate , nic z tego nie wyszło . Arka teraz wprowadziła tekst na ta melodię i to stało się ich "hymnem" do tej pory czytanym z kartki - swoją droga jak oni mogli nazwać te swoje pajacowanie "Rotą" obrażając tak piękną pieśń którą była była kontrkandydatem Mazurka Dąbrowskiego do określenia mianem hymnu narodowego naszej Ojczyzny to tylko ich śledziowe puste łby wiedzą :)

Skupmy się na tym co jest , bo każdy ma tysiące pomysłów , a doping stoi w miejscu i nic się nie dzieje.Zamiast wymyślać nowe przyśpiewki , można przyjść na spotkanie dopingowe i tam katować te które były wprowadzone , odświeżyć stare , a zapewne wiecie , że sporo takich.
13 grudnia 2007, 18:25 / czwartek
Gdzie kiedy i o której organizowane są spotkania dopingowców? :) Pozdrawiam
16 grudnia 2007, 21:28 / niedziela
Nikolas25 podaj mi odnośnik do czego te słowa
17 grudnia 2007, 13:18 / poniedziałek
17 grudnia 2007, 14:46 / poniedziałek
Nikolas 25 jak dla mnie zajebiste. Pozostaje jak zwykle kwestia wdrozenia w zycie, z czym moze juz byc roznie.
Po 1 przesluchaniu ciarki mi po plecach przeszly....

BKS BKS BKS BKS BKS BKS...
17 grudnia 2007, 14:54 / poniedziałek
To jest pseudo hymn śledzi....
17 grudnia 2007, 15:50 / poniedziałek
Proponuję przestudiować mój wpis a potem dopiero myśleć nad wprowadzeniem tego.
17 grudnia 2007, 17:28 / poniedziałek
Arka jako pierwsza wykorzystala BHF, więc raczej odpada.
Wykonanie śledzi - odnośnik
Info o dacie spotkania dopingowego zostanie wrzucone na forum Lechia.net przed samym spotkaniem, pewnie też ktoś wrzuci na te forum.
17 grudnia 2007, 21:28 / poniedziałek
MazurWMG podziwiam Twóje opanowanie mi "arka" przez klawiature nie przechodzi. Wpisuje "arka" a wyświetla mi "kurwa świnia", chyba mam popsutą klawiature.

Tak przy okazji:
Jestem w trakcie tworzenia strony z filmikami piłkarskimi i ważną częścią tego portalu będą dopingi, gdybyście mieli chwile i mogli mi podsyłać jakieś wasze ulubione dopingi, albo inne związane z piłką. (najlepiej linki do youtube, ale mogę też umożliwoć wgrywanie filmików na serwer)
Gdyby ktoś był chętny to piszcie.

hej Śląsk
17 grudnia 2007, 22:23 / poniedziałek
Anonim
5 maja 2007, 18:29 / sobota
odnośnik

Posłuchajcie sami... i nie mówcie że piosnek którą śpiewają na początku nie wychodzi zajebiscie, a my mamy jeszcze własne słowa na tą melodia i chu*** śpiewamy!

oraz tu kolejny link:
odnośnik

Mamy własne słowa, już od dawna ułożone, melodia jest, nic tylko śpiewać!! Więc nie rozumiem po co wymyślać nowe rzeczy, skoro jeszcze starych nie umiemy?

"Cudze chwalicie swego nie znacie!!

Najwspanialszy klub na świecie
Co kibiców mnóstwo ma
Każdy kibic wie że przecież
To jest Lechia kochana

Strzelisz bramkę, by mecz wygrać
Aby punkty zdobyć trzy
Aby w pierwszej lidze grała
Nasza Lechia kochana

melodia z oryginału:
odnośnik
17 grudnia 2007, 22:59 / poniedziałek
Anonim - Najwspanialszy klub na świecie był śpiewany na spotkaniach i na meczach, ale niestety w młynie na meczu po pierwsze jest za mało osób z czego połowa która nie zna przyspiewek i melodii. Panowie pokażmy że umiemy, przecież każdy chciałby stanąć pod zegarem wypchanym w szwach jak z dawnych czasów i pojechać z takim dopingiem że dreszcze przechodzą, czekamy na date spotkania i sie stawiamy rozumiem? Co do samej pieśni jest to moja ulubiona z naszych przyśpiewek.

Bori79 - Staram się, ale nasi rywale zza miedzy już dawno pokazali że szacunkiem darzyć Ich po prostu nie można, ale kulturke zachowuje jak widać, chociażby przez internet :)
17 grudnia 2007, 23:23 / poniedziałek
"Najwspanialszy ..." zaśpiewany był podczas dwóch meczy, wówczas kiedy młyn był na prostej. Później nawet nie było jakiejkolwiek próby zaśpiewania tego na meczu. Z resztą nie dziwię się Dario, że nie próbował, bo i z kim? Grupa z prostej rozpierzchła się po różnych zakątkach amfiteatru.
A wystarczyło jedno spotkanie dopingowe, aby ta grupa załapała tę pieśń.
Szkoda ...
Może na wiosnę, pod warunkiem, że będą chętni do poświęcenia czasu na spotkania dopingowe.
18 grudnia 2007, 13:19 / wtorek
MarekM - Najwspanialszy.. było śpiewane pod zegarem na meczu PP z Górnikiem Zabrze - odnośnik
Mam nadzieję że na następnym spotkaniu jeżeli w ogóle się odbędzie stawi się więcej osób, nie tyle co na poprzednim kiedy przyszło 6 osób.
18 grudnia 2007, 21:47 / wtorek
Nicolas, piesn zostala wymyslona juz przez nas, jednak potrzeby kserokopiarki nie znaja granic i nawet to sciagneli od nas, wiec odpuscilismy, co bardziej mnie smieszny bo to stalo sie ich hymnem...

Zamiast zaszczycać nas nowymi piosenkami, zapraszam na spotkanie dopingowe.
Gdzie kiedy i o której organizowane są spotkania dopingowców? :) Pozdrawiam

Info na temat spotkania dopingowego zostanie podane niebawem, jednak po ostatnim naszym wyczynie (6 osob) postanowilem odpuscic juz w tym roku spotkania.
Od nowego roku ruszamy pelną parą. Chce juz na sparingi ktore beda w lutym jesli sie nie myle, dojsc do pewnego stopnia, lecz sam do siebie to ja moge krzyczec.
WSZYSTKO ZALEZY OD NAS DO KURWY NEDZY.
Co do najwspanialeszego, do wykonania jego potrzebna jest ilosc gardel, bowiem w liczbe nawet tysiaca osob nie wyglada to dobrze, prócz słow, czy tez gardeł znaczącym faktem jest melodia (nie wiem kto jej moze nie znać) bez ktorej ta piesn traci wiele na wartosci...wiec mozna albo tak-albo tak (leciec w chuja)..

Nie napisałem oczywiscie ze rezygnujemy z "najwspanialszy" - zeby nie bylo :)
Wszystko w swoim czasie...

MarekM
Może na wiosnę, pod warunkiem, że będą chętni do poświęcenia czasu na spotkania dopingowe - dokładnie, chyba nadszedl czas by pokazac na co nas stac, jak nie teraz to kiedy ?
AVE LECHIA
19 grudnia 2007, 01:07 / środa
Może wpadnie Wam w ucho.
Melodia "Wiosna" Skaldów, znana przez wszystkich.
Słowa proste do nauczenia.

Lechia, wspaniały gdański klub.
Lechii kibiców zwarty tłum
śpiewa: tylko Lechia,
hej BKS.

Lechia, w Gdańsku dziś meczyk gra.
Lechia, znowu trzy punkty ma.
Dzisiaj nasza Lechia
wygra ten mecz.

Lechio, my teraz wiemy, że:
Lechio na wiosnę spełni się
sen o ekstraklasie,
najwyższy czas.

Lechio !!!
19 grudnia 2007, 01:12 / środa
Nikolas25 - to może być ekstra kawałek.
Nie sugerujcie się faktem, że Arka już tą melodię wykorzystała.
19 grudnia 2007, 18:59 / środa
Może omówimy nasze pomysły na spotkaniu po nowym roku i przy okazji moglibyśmy wypróbować myślę że jest to lepsze rozwiązanie niż pisanie na forum, nie sądzicie?
19 grudnia 2007, 21:00 / środa
Cieszy wypowiedz Dario, że nie rezygnuje się się z "Najwspanialszy.." zwłaszcza że to piękna pieśń i wypadła wyjatkowo okazale w debiucie po latach. Kiedyś śpiewało się ją ciut inaczej i bez "lalala" między zwrotkami. Jednak porównując do wcześniejszych wyczynów młynu (Hymn, "W wolnym..") debiut "Najwspanialszego.." to petarda.
Co do river plate. Cóż że byliśmy pierwsi skoro wykonania śledzi nie przeskoczymy (przynajmiej nie z takimi textami). Na dzień dzisiejszy wszelkie próby poprawy bedą postrzegane jak chęc dorównania sledziom. A tego chyba nie chcemy.
19 grudnia 2007, 21:40 / środa
A ja mam taką skromną propozycję :

A po meczu wprost do Gdyni ! Będziem łoić skórę świni !

Może nie jest to przyśpiewka na każdy mecz ale chyba się przyda . Pzdr.
20 grudnia 2007, 15:14 / czwartek
Ciekawa propozycja :D:D:D

Miło jakby tak każdy był zaanagażowany i przychodizł na te spotkanie. Cóź nasze "River" nie wyszło, ale sledzie tez śpiewają komicznie z karteczek i taśmy :) To bym odpuścił.

Co do "Najwspanialszy klub na świecie..." Dario myślę, że pogadamy o tym, ale wyrzuciłbym lalala i śpiewał w oryginale. I mysle, że nie wazne czy tysiac,2 tysiące ją śpiewa czy 500 osób liczy się jakośc, czyli śpiew.

MarekM jest jakiś kontakt do Ciebie Gadu-Gadu ?? Warto było podsykutowac na tych spotkaniach i powrócic do tego teraz :) Pozdrawiam
20 grudnia 2007, 15:39 / czwartek
Limak - mówisz i masz. GG 2628496, tel. 602473681

Mam parę pomysłów na organizację młyna, ale to już obgadamy na spotkaniu dopingowym.

Pozdrawiam
20 grudnia 2007, 16:12 / czwartek
Po nowym roku działamy ma się rozumieć? :)
21 grudnia 2007, 18:57 / piątek
Co wy na to:
odnośnik
w miarę proste. Przez minutę cały stadion wyje L"eeeeeeeeeeeeee"chia. Zakończenie jak po szkocji.

Teleturniej- jaka to melodia :))
odnośnik
mozna i takim tempie
21 grudnia 2007, 19:04 / piątek
ups...

pomyłka
teleturniejowa piosenka:
odnośnik
21 grudnia 2007, 23:37 / piątek
Tez spiewaja za szybko.
''Najwspanialszy'',powinien byc spiewany wolno,z palzami,powinnismy sie delektowac,slyszac nawet echo.
Tak mi sie marzy,ta piosenka spiewana w podobnym stylu do''skikancow'' !
Moze kiedys........
22 grudnia 2007, 09:58 / sobota
Też uważam że powinno się śpiewac wolniej. Podałem ten prykład jako ciekawostkę. Zauważyłem że angole astatnio mają tendencję do pryśpieszania piosenek. Np. ksero nazego Hymnu (you'll never walk alone) też śpiewają szybciej niż kiedyś.
22 grudnia 2007, 10:45 / sobota
W pewnych piosenkach,nie mozna zmieniac rytmu,bo wychodzi lipa.
Tak samo jest z bujaniem,co to,plonie ognisko w lesie ?!
Przy tej piesni,zawsze wznosilismy szale w gore,tak,jak w ''Oo Nasz''.
Zreszta Dario zna moje zdanie,na ten temat i wierze w to gleboko,ze na wiosne bedzie wszystko ok :-)

Sorki,ze poza tematem-MarekM.
Ty chcialbys karne z Legia ? W naszym wieku,juz taki horror grozi zawalem :-)
Pozdrawiam .
22 grudnia 2007, 14:06 / sobota
Czarny myslę, że napewno będzie z szalikami w górze :D:D Myślę że "Najwspanialszy klub na świecie..." i tak melodyjnie z tamtym młynem był zaśpiewany poprawnie melodyjnie, ale podkreslam z jakim "młynem" patrząc na inne pieśni. Myślę, że "Najwspanialszy..." i "Wczoraj obiecałas mi napewno..." to sztandary któe muszą byc odśpiewane i będa wprowadzone. :) Pozdrawiam
22 grudnia 2007, 14:35 / sobota
Czarny (widzę że masz dobry słuch). Czy nie jest to melodia "moja jedyna miłośc" w przyśpieszonym tempie? odnośnik
22 grudnia 2007, 15:18 / sobota
Czarny - na wszelki wypadek załatwię ekipę "R" do reanimacji "starszych" kibiców, hihi.

A teraz o kibicowaniu.

Wszystkich zainteresowanych uczestniczeniem w młynie, proszę o przyniesienie na pierwsze spotkanie dopingowe, Swoich propozycji repertuaru spisanych na kartce. I nie tylko tytuły utworów, ale kompletne słowa. Mile widziane "nowości". Co wpadnie w ucho i będzie możliwe do wprowadzenia do dopingu, z biegiem czasu będzie realizowane. Na początek odkurzamy i doprowadzamy do perfekcji stare kawałki - patrz propozycje Limaka.

Czasu pozostało niewiele. Piast i Legia tuż-tuż. Niechciałbym, abyśmy dali "ciała" zwłaszcza w meczu z Legią. Będzie to pierwszy sprawdzian, czy dorośliśmy kibicowsko do OE.

Jestem przekonany,że stać nas na pełną mobilizację.

Pozwolę sobie w imieniu Daria, Limaka, Francuza i innych już zaangażowanych w to przedsiezwięcie zaprosić wszystkich chcących pomóc w dopingu na spotkanie dopingowe. Termin tradycyjnie poda Dario.

Z życzeniami świąteczno-noworocznymi dla Biało-Zielonej Braci - zdrowia, spełnienia marzeń i sukcesów w życiu zawodowym oraz osobistym - MarekM.
23 grudnia 2007, 18:29 / niedziela
odnośnik
moim zdnaiem niezla nutka wystarczy ja przerobic i bedzie zajebiscie.
23 grudnia 2007, 18:41 / niedziela
Twojstary - Wykonanie Arki - odnośnik więc raczej odpada.
23 grudnia 2007, 22:13 / niedziela
Spotkanie dopingowe odbędzie sie najprawdopodobniej na początku stycznia, dokładny termin będzie odpowiednio wczesniej podany.
23 grudnia 2007, 22:55 / niedziela
Tak zzz,to jest uproszczona,przez angoli,wersja ''moja jedyna milosc,to.....''.
Tak naprawde,to oni slyna,z skracania,przeinaczania,dawnych hitow kibicowskich.
Wbrew pozorom,wzorowac sie na nich,byloby totalna katastrofa !
Nie raz pokazywalem im nasze mecze i sa bardzo zdziwieni,ze zajmujemy sie spiewaniem,oprawami,a nie ogladamy samego meczu ! (cymbalowe pikniki).
Mysle,ze gdyby stadion Lechii byl zadaszony,przynajmniej z dwoch stron,hymn nasz byloby slychac nawet chyba na Morenie ! :-)
Pozdrawiam.
24 grudnia 2007, 10:05 / poniedziałek
Czarny. Może ich szybsze wykonania dostosowane są do tempa gry :))

Gratuluję Ci słuchu. Zapytałem o "Moja jedyna miłośc" bo wydawało mi się że w ostatnich latach jest śpiewana na złą melodię. Twoje słowa utwierdziły mnie w tym przekonaniu.
24 grudnia 2007, 14:21 / poniedziałek
Co do Najwspanialszy to na pewno powinny być śpiewane dwie wzrotki z barwami w górze. Ta przyśpiewka jest po prostu piękna i jak to ktoś napisał powinniśmy się tym delektować. Jeżeli popracujemy nad wykonaniem może być to być naprawdę miazga!

Co sądzicie o tym? - odnośnik
"Ave, ave Lechia Gdańsk", moim zdaniem fajne wizualnie i nie za trudne do wykonania.

Kolejna ważna sprawa i fajnie wyglądająca wizualnie to przy czytaniu nazwisk piłkarzy szal w łapę, machnięcie do góry i głośne HEEEJ!
25 grudnia 2007, 13:00 / wtorek
Spiewamy do tego juz od dawna "Ole Super Lechia Gdańsk"machając przy tym szalikami(z czego niestety wiekszosc ogranicza sie do samego wywijania szalikiem)
25 grudnia 2007, 13:03 / wtorek
-nie liczna Grupa czasami też Śpiewa "Ave"
25 grudnia 2007, 13:34 / wtorek
Myślę że wersje z Ave i ręką na serce moglibyśmy spróbować na spotkaniu.
A co sądzicie o tym - odnośnik ?
Oczywiście tekst można ustalić.
25 grudnia 2007, 15:05 / wtorek
Trochę podobne do "Wczoraj obiecałaś mi na pewno..."
25 grudnia 2007, 16:19 / wtorek
Powiem tak nie ejstem zaangażowany w doping Marek hehe więc przeceniasz mnie :)
Po drugie co do "Ave" chyba niektórzy wiedzą o co biega więc zostawmy temat :)
Po rtzecie nie wklejajcie nowych pieśni na siłę, jest pare nowych propozycji, ale chyba chodzi bardziej o stare kawałki. Zobaczymy jak to będzie narazie cieszmy się świetami. Pozdrawiam :)
25 grudnia 2007, 16:28 / wtorek
Limak - Po niektórych Twoich przemówieniach na meczu powiedział bym inaczej o tym zaangażowaniu, ale może po prostu jesteś skromny. Pomysły są bo na spotkaniu można zawsze spróbować coś. Ale wiadomo pierw odkurzamy stare pieśni, a potem dopiero nowe jedziemy. Czekamy na info o dacie, a z tego co słyszałem spotkanie może się odbyć jeszcze w tym roku :)
27 grudnia 2007, 01:10 / czwartek
własnie chciałem kłaść sie spać i cos mi wpadło do głowy podczas ustawiania opisu na gg. Musze o tym jutro pomyśleć może jakiś fajny wierszyk z tego powstanie :D
"Ahh Lechijko ma kochana, sen mam twardy, sen Twojego fana" :)
Zaczynam tworzyc poezje :D
27 grudnia 2007, 01:14 / czwartek
idz juz lepiej spac...
27 grudnia 2007, 12:20 / czwartek
hhiihihihihihi,
Spotkanie dopingowe odbędzie się dnia 05.01.08

godzina wstępna 13-14 (choc moze to ulec jeszcze zmianie-podam na dniach info, te dwie godziny sa najbardziej prawdopodobne)

Proszę poczytać moje wcześniejsze wpisy na lechia.net wyżej jak i w dziele - Uczmy sie dopingować, i odróbcie prace domową :)

AVE LECHIA
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.028