Gdańsk: poniedziałek, 21 sierpnia 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


DOPING - przyśpiewki,propozycje,uwagi !

strona 52/114

30 listopada 2008, 16:56 / niedziela
Holy nie bij tylko kurwa pajacu . Wypierdalaj spiewac w tramwaju.KONIEC TEMATU z mojej strony
30 listopada 2008, 17:03 / niedziela
lepiej spiewac w tramwaju niz sie spinac i straszyc ziomkow na ogolnopolskim forum.
30 listopada 2008, 19:09 / niedziela
"KONIEC TEMATU z mojej strony"- hehe, a czy był jakikolwiek temat z twojej strony? cisnie się pytanie. Z jednej strony dążymy do wolnosci, przede wszystkim słowa, czego odzwierciedleniem między innymi jest to forum. Z drugiej wkurwia jak trza się przebijac przez masę debilnych wpisów by przeczytac coś ciekawego w temacie (Limak, MarekM, Verde). Trzeba bedzie leciec po nickach bo czas nagli a głupich wpisów coraz więcej.

Limak jeśli myślisz, że bez młynu nie byłoby Hymnu to jesteś w błędzie. "Cały stadion barwy w górę" podczas wchodzenia grajków na płyte. Jaki to ma cel? Przecież wszyscy wiedza co w tym momencie się robi. Kto nie wie ten widzi co robią pozostali. Nikogo nie trzeba informowac. Ale młyn krzyczy swoje. We mnie budzi to poczucie kiczu- "no tak stadion musi dostac dyrektywę bo zasiadaja na trybunach same wieśniaki nie wiedzace jak się w tym momencie zachowac".

Za często, moim zdaniem, młyn chce dyktowac warunki dopingu podczas meczu. (Zwłaszcza biorac pod uwagę jego siłę). Jak wspomniałem wcześniej stadion nasłuchyje co wychodzi z młynu i kiedy ma ochotę przyłącza się. Nie dziw się więc z cynicznych tekstów typu "raz, dwa....". Przy lini bocznej trzeszczą kości a ja mam czekac na "raz":)) Kiedyś śmiałem się że jak leci "szkocja" to bramka wisi na włosku w związku z tym cały mecz powinniśmy "szkocjowac":)))

Jaki powinien byc młyn??? Wcale nie musi byc duży. Kto powiedział, że liczniejszy od zawartości klatki??? Jest wskazane by istniał, ale publikę mamy tak wyrobioną, że doping będzie i bez niego. Lepiej by był, a skoro tak to po co i w jakiej formie??? Chociażby po to by poprawnie odgrzewac stare kotlety, albo wprowadzac nowe piosenki. By inspirowac stadion do dopingu, ale inspirowac w odpowiedni sposób.
1 grudnia 2008, 11:51 / poniedziałek
Ja powiem krótko, jak temat uczmy się dopingować, to uczmy się od najlepszych w Polsce,czyli Legii, po raz kolejny pokazali klasę, numero uno en Polonia i nie ma huja na nich! Nie uczmy się ich stylu tylko podejścia do zawodu kibic:)))

Tylko pozazdrościć!!!

Dla tych co twierdzą że Legia ma hujowe piosenki czy podobne farmazony polecam filmik na legialive, a jak to nie wystarczy to polecam foty i obejrzenie twarzy w sektorze gości, twarzy wykręconych, rozdziawionych, rozśpiewanych, każda jedna zaangażowana i nie ma czy silnoręki, małolat czy emeryt. Wszyscy śpiewają, znają texty znacznie bardziej skomplikowane niż HSV, nie wstydzą się zdzierać gardła za klub. Naprawdę miło popatrzeć!!!

Może kiedyś... u nas....

Aejaejao!!!
1 grudnia 2008, 12:16 / poniedziałek
Jaca, to kiedy widzimy się w młynie? Rozumiem że na wiosnę, kupujesz karnet na zegar? :-)
1 grudnia 2008, 12:28 / poniedziałek
Hehe, kontratak na wyjeździe zawsze stoję w młynie, nie ma że jesień czy wiosna:)))

Aejaejao!!!
1 grudnia 2008, 15:21 / poniedziałek
Witam, jak zwykle legionisci pokazali klase tylko pozazdroscic. Panowie byłem na 95% pewny ze nas przekrzyczą chociaż jendoczesnie miałem cichą nadzieję,ze młyn wyciągnie jakies wnioski z poprzednich meczy. Samo włączanie "krytej" do dopingu było co prawda pomysłem szlachetnym lecz bezmyślnym, na legie, lecha i inne liczące ekipy potrzebny jest ryk CAŁEGO stadionu także to pozwole wskazac sobie do przemyślenia. Problemu z młynem nie da sie przemilczec, fajnie, że chłopaki próbujecie zrobic coś dla naszej Lechii, ale jak dla mnie na gnieździe potrzebny byłby ktoś doświadczony wiekiem i np któryś z Was. Młyn sprzed 3-4 lat choć mniej liczny potrafił panować nad stadionem, przyczyny tego stanu rzeczy można się tylko domyslić... pozdr
1 grudnia 2008, 15:22 / poniedziałek
A u siebie? Dasz dobry przykład i też przyjdziesz do młyna?
1 grudnia 2008, 15:23 / poniedziałek
selekcja, selekcja i jeszcze raz selekcja...
1 grudnia 2008, 15:49 / poniedziałek
Oooooooożeś......... mało co nie oplułem monitora, przeczytawszy dysputę Kontrataka z Jacą, hihihihih.

Czyżby zbliżała się wiosna i wielkie zmiany????????
1 grudnia 2008, 15:49 / poniedziałek
U siebie obawiam się selekcji No Stressa;)

Aejaejao!!!
1 grudnia 2008, 15:54 / poniedziałek
Jaca nie obawiaj się selekcji. Śmiało wal do młyna i weź ze sobą z prostej, tego.... No sam wiesz kogo. Żeby już nie zasłaniał :-)
1 grudnia 2008, 16:53 / poniedziałek
moim zdaniem na meczach powinien czesciej byc uzywany beben, dzieki temu doping jest bardziej rytmiczny, mozemy sie wzorowac na kibicach olimpiakosu czy nawet lecha poznan oni duzo razy uzywaja bebna i ich doping fajnie wyglada
1 grudnia 2008, 17:24 / poniedziałek
A moim zdaniem powinnien być wykorzystany organista. "ludzie się śmielsi robią, śpiew równiejszy i w ogóle bajka" ;-)
1 grudnia 2008, 18:10 / poniedziałek
Noto się porobiło !! Jeśli można , na pewno większośc z Was ( z nas ) ma w swoich wywodach wiele racji. Jeśli chodzi o pijaczków w młynie ( młyn jest potrzebny ) o bęben o spontan , hymn i wiele innych poruszonych wątków. Jeżeli jednak nie zbierzemy się do kupy ( spotkanie dopingowe ) to nie bedzie szans doszlifowac czegokolwiek. Selekcji nie przeprowadzi nikt , bo nikt nie ma prawa do tego. Jak sobie kupisz bilet na Prostą w celu postania i podłubania w nosie , to tak zrobisz i kazdemu chuj do tego! Z drugiej strony ktoś może się zadeklarowac do 100% uczestnictwa w młynie. Po upływie 30 min i np. mizernej grze naszych wbije w to i pójdzie w pip. Też mu nikt niczego nie zrobi. Ci co obrazili Limaka nigdy nie wleźliby do gniazda! Na bank! To co wyrabiał na Piaście by poderwac zmarznietych i zrezygnowanych było poswięceniem. Ten facet chce żeby doping na Lechii był kojarzony z czymś wielkim i świętym. Czasem to wychodzi a czasem nie. Cudów nie ma. Wazne ,że jeszcze ciągle mu się chce to robic ( Elvis też szacun) po meczu z ŁKS em nastąpi przerwa , która każdemu z nas sie przyda. Na wzmocnienie gardła , podszlifowanie słuchu i nowe pomysły. Póki co potrzebne a wręcz niezbędne jest spotkanie w celu wyjaśnienia sobie pewnych dotyczących dopingu spraw. Kto przyjdzie , ten pokaże swoją wolę. Pozdrawiam wszystkich Lechistów. Nostradamus Ciebie też :))
1 grudnia 2008, 18:16 / poniedziałek
wy juz wykombinowaliscie z tym ze zrobiliscie selekcje w mlynie.jak pamietam rok temu byl pelny,choc owszem bylo duzo dzieci ale to przeciesz by byla przyszlosc.no ale tak jest w polse ze lepiej tylko krytykowac i zepsuc niz cos stworzyc..
2 grudnia 2008, 11:12 / wtorek
A GDZIE jest Robert ... ?
2 grudnia 2008, 14:22 / wtorek
Sciga sie w F1 :) Poprostu nie moglem sie powstrzymac!!!! Od roku nie ma go na gniezdzie i mniejmy nadzieje ze nie bedzie!!!!
2 grudnia 2008, 17:53 / wtorek
Dokładnie...miejmy nadzieję, że będzie się trzymał z daleka od dopingu.
2 grudnia 2008, 17:57 / wtorek
A może dla poprawy dopingu, można by zrobić akcje ''wszyscy którzy siedzą na prostej i chcą śpiewać przez cały mecz ''siadają'' w tym samym miejscu(np pod literą E lub L)''.Wtedy na prostej doping byłby przez cały mecz,a z tym jest problem, bo ci którzy chcą śpiewać po krótkiej chwili przestają śpiewać,bo śpiewać samemu to trochę lipa.
2 grudnia 2008, 18:54 / wtorek
No sami widzicie że doping to temat rzeka. Zapraszamy w niedziele oby pogoda dopisała jako tako.
2 grudnia 2008, 19:00 / wtorek
spytam raz jeszcze : czy można by przenieś godzinę spotkania na nieco późniejszą?
2 grudnia 2008, 19:26 / wtorek
No Stress - godzina jest optymalna. Później jest pora obiadowa, a chwilkę później... ciemności. Spotkanie potrwa ok. 2 godzin, jeżeli nawet przyjdziesz pod koniec, zostaniesz wysłuchany jak również dowiesz się co w międzyczasie ustalono.
2 grudnia 2008, 19:29 / wtorek
dobra :) do zobaczenia jutro
2 grudnia 2008, 19:32 / wtorek
zamiast jutro miało być w niedzielę oczywiście
2 grudnia 2008, 21:37 / wtorek
hhe a Pospiewamy se trochę ;p
Ps Ciekawe ile osob przyjdzie.
3 grudnia 2008, 01:50 / środa
Material nt. Trafarskiego i jego przejscia do Lechii:
odnośnik
4 grudnia 2008, 22:25 / czwartek
odnośnik
z Lechia.net
5 grudnia 2008, 15:30 / piątek
Przydały by sie jakies nowe piosenki mam pare fajnych:
1) Kurwy i smiecie w z Gdanska nie wyjedziecie
2)O arko arko co z toba bedzie gdy nasza Lechia bramke zdobedzie
3)Wierzymy ze dzisjaj zwycierzysz bo to zwyciestwo ci sie nalezy
BKS BKS BKS BKS BKS BKSSSSS
O BKSIE klubie kochany wierzymy w ciebie bo cie kochamy wierzymy ze dzisjaj zwycierzysz bo to zwyciestko ci sie nalezy
BKS BKS BKS BKS BKS BKSSSSS
4)Cala Polska o tym wie, ruch w dupe jebie sie
5) Ani be ani me ani kukuryku wypierdalaj arko stego stadioniku
6) Arka kurwy arka cwele wszyscy arkowcy to menele
7) Niech zyje Lechia Lechia wolne miato
Niech nam zyje Lechia i wielkie Trojmiasto
To sa przyklady mozna jakas zaspiewac na meczu tez co wymislcie
5 grudnia 2008, 15:43 / piątek
poety to z Ciebie nie będzie.
5 grudnia 2008, 16:12 / piątek
to wymisl cos lepszego mondralo
5 grudnia 2008, 16:18 / piątek
ahahahahahahahah

5) Ani be ani me ani kukuryku wypierdalaj arko stego stadioniku
5 grudnia 2008, 16:59 / piątek
Kochamy cie (klaskac) spiewamy sie (klaskac) I tak do konca naszych dni
oleoleoleoleoleoleoleole Bo to Lechia bo to ona Bo w naszych sercach Lechijka
5 grudnia 2008, 18:47 / piątek
hehehehehe wiersz biały :D
5 grudnia 2008, 18:53 / piątek
Kochamy cie (hehe ) Śpiewamy sie (hehe) i tak do końca naszych dni ( hihihi) zajebiooooooza!!!!
5 grudnia 2008, 19:52 / piątek
Na tym spotkaniu w niedziele mozna zrobic piekna oprawe na plocie

Zie(L)u Bye bye
5 grudnia 2008, 19:55 / piątek
proszę... oszczędź chociaż temat "Uczmy się dopingować" gdzie indziej spamuj o odejściu Zielińskiego ile chcesz...
6 grudnia 2008, 03:22 / sobota
Koszta do Gniazda!
6 grudnia 2008, 15:43 / sobota
do jakiego gniazda?
6 grudnia 2008, 16:31 / sobota
no wiesz taka dziupla na trybunie leśnej i z tamtąd obserwujesz mecz :)
6 grudnia 2008, 19:37 / sobota
Lech zdechl Kaczynski
7 grudnia 2008, 04:39 / niedziela
Limak! Powiedz prosze... Co z piekna idea przerobki "Jestesmy duma tego miasta..." o ktorej tu pisalismy? Czyzby temat na internecie umarl i wymaga "interwencji" w realu? ;)))) Juz ostatnio mialo byc, a gluche echo w tym temacie...............
7 grudnia 2008, 19:20 / niedziela
Temat tego nie umarł i poszła propozycja przerobki, która jest narazie przygotowana na "brudnopisie" i zapewne będzie to próbowane na następnym spotkaniu dopingowym.
7 grudnia 2008, 19:38 / niedziela
Wariat - "Nieobecni nie mają racji" - tym sloganem będziemy się kierować. Masz jakąś propozycję, przyjdź na spotkanie i przedstaw ją, tak jak zrobiło to dzisiaj paru kibiców.

Powyższe dotyczy wszystkich "chętnych" w dokonywaniu zmian w młynie i jego repertuaru zza klawiatury.

Liczy się tylko real.
7 grudnia 2008, 19:53 / niedziela
JEBAĆ REAL !!!! Ja osobiscie wole Barcelone lub Geant od reala
7 grudnia 2008, 20:02 / niedziela
Więc nie pi*rdolić farmazonów na forum.
Tylko przychodzić na następne spotkania dopingowe kto ma żale, kto ma problemy, wszyscy możemy powiedziec co nam leży na sercu !!!

Cała LECHIA zawsze razem !!! :)
7 grudnia 2008, 20:30 / niedziela
Nowa przyśpiewka trenowana na dzisiejszym spotkaniu. Obecni nieźle się bawili.
odnośnik
7 grudnia 2008, 20:32 / niedziela
HIT NAD HITAMI !!! :D
7 grudnia 2008, 20:44 / niedziela
odnośnik

a tu oryginał
7 grudnia 2008, 20:58 / niedziela
odnośnik No jeszcze tutaj coś :)
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.274