Gdańsk: środa, 20 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


Lechia - Ruch /03.06.07, g.17:00

strona 4/18

28 maja 2007, 21:28 / poniedziałek
mottlauspucke

Dobrze Powiedziane :P.

2;1 stawiam.
29 maja 2007, 00:05 / wtorek
NASZYM KLUBEM HKS !!!!! KAZDY DOBRZE OTYM WIE ZE NAJLEPSZY NA SLONSKU JEST RUCH CHORZOWSKI HKS LOLOLOLOOO LOLOLOLOO... DO ZOBACZENIA W NIEDZIELE ;) POZD(R)OWIENIA Z CHO(R)ZOWA
29 maja 2007, 00:18 / wtorek
Na ślonskó tylko shombierki :)))
29 maja 2007, 02:00 / wtorek
Lecez pier... Irlandii i jakosniemoge wystartowac... jeb.. centralwings znowu opoznienie!! ale do niedzieli zdaze na 100. pozdro z emigracji dla bialo-zielonych braci :)
29 maja 2007, 09:30 / wtorek
Ej Kto Z Was Wie Ile Bendzie Mniej Wiecej KIBICÓW z Ruchu ??
29 maja 2007, 11:16 / wtorek
Na "Ślonsku" może i jest najlepszy:P
29 maja 2007, 12:12 / wtorek
Maja przyjechać w ogromnej liczbie, podobno Cracovia i Arka maja ich wspomóc w sile 700 osób, oprócz tego ma być 500 Elany , Samego Ruchu około tysiąc co razem daje liczbę 2 200 psychopojebów. :)

Pod koniec meczu planowana jest ustawka na murawie , nas ma wybiec około 4 tysiące także damy rade.
29 maja 2007, 12:36 / wtorek
Chmielu:
odpowiadam na Twoje pytanie: gości bedzie mniej wiecej 498 w tym 3 dziewczyny.
29 maja 2007, 15:15 / wtorek
Def troszke Cie fanatazja ponisła podobno ich liczba ok 400
29 maja 2007, 15:46 / wtorek
W jakiej liczbie sie stawiemy tego sami nie wiemy, ale jedno jest pewne: Musi nos byc wiecej niz zaboli z górnika na arce ( 500 ). Nie piszcie gupot ze mo nos wspomagac ekipa z arki i cracowi!!! co nos z nimi łączy? Prowdom jest ze nasz pociąg zatrzymuje sie w Łodzi i zabieromy chopców z Widzewa oraz ze Elana także jedzie z nami. Chcemy by nasz ostatni pożegnalny wyjazd w II lidze był okazały, a i okazja jest super bo momy wyjazd w cenie bardzo atrakcyjnej
29 maja 2007, 15:50 / wtorek
ale ziomek gwarą zopodoł :)
29 maja 2007, 16:21 / wtorek
podobno gedania sie szykuje na nich wiec wspolczuje im;]
29 maja 2007, 17:57 / wtorek
Rozjebał przepone :D:D:D
29 maja 2007, 18:10 / wtorek
ech, wyjazd na Litwę niedziela rano...

no to pooglądane...
30 maja 2007, 00:06 / środa
a kto mo nos wspomóc? :P
30 maja 2007, 00:12 / środa
Jak nos to zapewne jedynie dobry chirurg!!!
30 maja 2007, 00:15 / środa
racja heh... na zjebany nastrój proponuje forum ruchu. smiech przez łzy.
30 maja 2007, 11:54 / środa
Wie ktos moze czy jest moze przedsprzedaz biletow na Ruch.Bo przed kasami bedzie chyba ciezko.Pozdro
30 maja 2007, 11:57 / środa
cos rejestracja na forum Ruchu nie teges
30 maja 2007, 13:22 / środa
gdzieś to bylo już chyba tu odnośnik
30 maja 2007, 13:26 / środa
heh faktycznie coś nie teges. moze sie wstydzą
30 maja 2007, 13:27 / środa
Jestem ! Panowie jestem, w Gdansku..........................i najebany. Poniewaz slow na wiatr nie rzucam (w tym miesiacu), jak obiecalem calemu swiaitu, krzatam sie od srody wokol Lechii. Wczoraj robilismy browara w Maxie z Panem Romanem Jozefowiczem. Odliczamy godziny do meczu, szlifujemy wykonanie bialo-zielonych songow i pijemy tylko po to, zeby nie czuc sie jak na saharze.
Do zobaczenia w niedziele w Maxie, na meczu i po.

Lechia to religia.

,,Hej, hej, hej Lechio, Ty musisz wygrac ten mecz,,
30 maja 2007, 14:37 / środa
tylko_bks - zgodnie z oczekiwaniami przedsprzedaż jest, i to już od dziś!

Przedsprzedaż biletów na mecz z Ruchem

Od dzisiaj prowadzona będzie przedsprzedaż biletów na szlagierowe spotkanie Lechia - Ruch Chorzów, które odbędzie się w niedzielę o godzinie 17.00. Wejściowki można nabywać w następujących punktach:

- Punkt Obsługi Kibica mieszczący się na stadionie Lechii
- CH Wielki Młyn, Box nr 17
- Sklepy Komputerowe Meritum przy ul. Hynka 2B oraz przy ul. Nałkowskiej 1 (sklep Biedronka)

Bilety na trybunę krytą można zakupić natomiast tylko w siedzibie OSP Lechia, za okazaniem dokumentu tożsamości.

Jednocześnie przypominamy, iż pula kart wstępu przekazana do sprzedaży jest ograniczona z uwagi na pozwolenie organizowania przez klub imprez masowych z widownią do 10.000 osób.

Lechia.pl
30 maja 2007, 15:38 / środa
Dzieki Fabio:)Pozdro
30 maja 2007, 17:48 / środa
o ktorej jest wkoncu mecz przeglad pisze ze o 14.40 lechia.pl podaje ze o 17 wiec wrescie o ktorej??
30 maja 2007, 18:01 / środa
w niedziele o 17
30 maja 2007, 19:06 / środa
w przeglądzie JEST NAPISANE.
30 maja 2007, 19:24 / środa
Forum Juz dzialo miely my lekko awario...mysla ze bydzie remis a chiolbych zeby my wygrali ale grocie u siebie a grac wasze fusbalery tzn.(pilkarzyki)
potrafia co widziolec na syfnowcu szkoda ze mieliscie pecha mom nadzieja ze wejdziecie do O.E bo zawsze miołech dowos osob.szacunek a czy kierys z wos pomnie tera pojedzie to wasza sprawa nos mo byc okolo 1000 ale jak bydzie to bydymy widziec na spzilu....
30 maja 2007, 19:31 / środa
鷸蚌相爭 (鹬蚌相争)相持 不下狡兔三窟

To chyba wszystko co chcialem Ci powiedziec chorzowski23.
30 maja 2007, 19:34 / środa
Chorzowski 23 ROZJEBAL MNIE :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

niby jeden kraj niby jeden naród a kurwa cieżko sie pokumać co kto mówi :D

TYLKO LECHIA !!!!!!!!!!
30 maja 2007, 19:35 / środa
smioc sie czy plkac a moze ci wspolczuc ?
30 maja 2007, 19:39 / środa
Widzisz jedno panstwo a sa chyba ze 4 gwary my, wy, kaszuby i gorole...
30 maja 2007, 19:41 / środa
ja pierd... skąd ten typ sie tu znalał [chorzowski23], i tak wygramy 2:0
30 maja 2007, 19:47 / środa
Aaaaaaale o co chodzi ???
30 maja 2007, 19:54 / środa
Witam. Jestem z Ustki i mam takie pytanie w jakiej cenie sa bilety na mecz Lechia-Ruch? pozdro
30 maja 2007, 19:54 / środa
Moim zdaniem to bardziej wy się ośmieszacie, niż Chorzowski23.
30 maja 2007, 19:56 / środa
chorzowski23 wpadł na nasze forum,sprawdzić co takiego szykuje się na ich przyjazd, ciekawą ma gware, przyjadą po remis
30 maja 2007, 19:58 / środa
gada po swojemu, zrozumiec go mozna, pisze, ze nas szanuje, nie wiem czemu lubujecie sie w jechaniu po chlopie...

a wygra Lechijka :-)
30 maja 2007, 20:05 / środa
Ad 1 sruba-wyluzujcie troche.
Ok,moze troche bylo nie taktu ale nikt (bynajmnie ja)nie chcialem
w ten sposob ublizyc.
U nas tez Lechisci sa kaszubami i nie jeden z nas ich nie rozumie.

Chorzowski 23 -ZWRACAM HONOR !
30 maja 2007, 20:08 / środa
Panowie jedziemy z Chorzowskimi na maksa
30 maja 2007, 20:11 / środa
nie chce krakac,ale wygra Ruch bedzie ich sporo i beda sie chcieli pokazac swoim kibicom wiec nie bedzie lekko.
30 maja 2007, 20:31 / środa
damy rade, my musimy bardziej się pokazać, im już na niczym nie zalezy awans już mają, pozdro z łuku Lechia Gdańsk ???
30 maja 2007, 20:34 / środa
kolega co sie pytał o ceny biletów ;)

Łuk i zegar 12zł
Prosta 18zł
Kryta 40zł

Pozdro!
30 maja 2007, 20:53 / środa
Great dzieki wielkie za info :)
30 maja 2007, 21:12 / środa
Chorzowski23: dolej to wosze forum nie trybi z rejestracjom, zrobta cos hanysy pierunskie albo zawolajta goroli do pomocy :P
30 maja 2007, 22:13 / środa
Już to widzę, jak górale pędzą z pomocą szwabom.
30 maja 2007, 22:49 / środa
Zainteresowanie kibiców Ruchu na wyjazd do Gdańska jest ogromne. W ciągu trzech dni w klubie zapisało się prawie 700 fanów, a lista chętnych na niedzielny mecz jest jeszcze baaardzo długa!

Zapisy na wyjazd potrwają do soboty. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami od jutra bilet na przejazd będzie o 10 złotych droższy (w sumie należy przygotować 40 złotych). Zapisywać się można w klubie przy ul. Cichej w godz. 8 – 19.

Co prawda, w Chorzowie zabrakło dzisiaj biletów na niedzielny pojedynek, ale działacze Lechii Gdańsk już wysłali kolejną pulę wejściówek. Ci, którzy nie zdążyli odebrać biletu, będą mogli to uczynić podczas zbiórki (okazując dokument). Uspokajamy, że wszyscy chętni wejdą na mecz!

W związku z ogromnym zainteresowaniem fanów „Niebieskich” na inwazję do Gdańska, organizatorzy wyjazdu najprawdopodobniej będą musieli wynająć nie dwie, a trzy jednostki EZT! To oznacza wzrost kosztów wynajęcia pociągu do 40.000 złotych! Przedstawiciele Fan Clubu apelują więc o czynny udział w akcji „Wspieraj Swój Klub”. Wygrana w konkursie (10.000 złotych) pozwoli po części spłacić wynajęcie pociągu. Dlatego też informujemy, że jedyną marką piwa, którą będzie można wnieść do pociągu (i będzie na jego pokładzie sprzedawana) to WARKA! Inne browary będą konfiskowane przez odpowiednie osoby.

Namawiajcie swoich znajomych, kolegów, przyjaciół na ten ostatni wyjazd w II lidze. W klubie zapisało się już więcej kibiców, niż fanów Górnika Zabrze było na Arce w Gdyni! Nas stać na co najmniej dwa razy tyle!

Godzina zbiórki będzie podana niebawem. Przypuszczalnie będzie to ok. godz. 3-4 w niedzielę (03.06). Powrót nastąpi w poniedziałek rano. Pociąg pojedzie przez Łódź i Toruń.

POWIEM WAM SZCZERZE ZE U NAS SIE ZAWSZE ZAPISUJE 50% PROCENT NA WYJAZDY, NA ZBIORKE JAK ZJADA WSZYSTKIE FC TO Z SAMEGO CHORZOWA POJEDZIE Z 1200 OSOB, DODAJCIE SOBIE WIDZEW (przeogromna mobilizacja u nich na ten mecz) ZAMOWILI 350 BILETOW I DOCHODZA JUZ SYGNALY Z LODZI ZE JUZ BRAKUJE BILETOW + TORUŃ (ELANA, APATOR) OK. 200 GLOW.

MOGE WAM JUZ POWIEDZIEC ZE TEN WYJAZD PRZEJDZIE DO HISTORI BO JESZCZE ZADNA EKIPA NIE JECHALA PRZEZ CALA POLSKE W TAKIEJ LICZBIE!

ZRESZTA ZOBACZYMY W NIEDZIELE ALE 1500 PEKNIE SPOKOJNIE ZE ZGODAMI!
30 maja 2007, 22:53 / środa
dajcie chorzowskiemu spokój. Zwraca się do nas kuturnir /fakt że po swojemu/ i pisze że nas szanuje! A co niektórzy z tego forum to potrafią tylko ubliżać i to zarówno własnym piłkarzom jak i kibolom przyjezdnym. Jak tak bardzo się wam chce ubliżać to idźcie pod komisariat policji. Ciekaw jestem czy wtedy tez będziecie tacy mocni w gębie!
Troche kultury bo to forum przez bezustanne bluzgi na wszystko i wszystkich schodzi na psy!
30 maja 2007, 23:14 / środa
Zoboczycie jak niebieskie przijadom do wos, wiela nos bydzie razym z inkszymi ekipami
30 maja 2007, 23:18 / środa
to fajnie przynajmniej będzie się coś działo na stadionie
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.244