Gdańsk: wtorek, 31 marca 2020
FORUM
Podstrony:


Polonia W. - Lechia /07.04.07, g.16:00

strona 3/7

5 kwietnia 2007, 22:18 / czwartek
CHUJ IM W DUPĘ-ja pierdolę i nigdzie się nie wpisuję a i tak na mecz wejdę-jak będzie z kibicami!!!Nie na takie i w takie dziury się wchodziło i to bez biletu-hehe
5 kwietnia 2007, 23:31 / czwartek
czas pomyslec jak jedziemy do tej wawy!!
5 kwietnia 2007, 23:35 / czwartek
No to jedziemy do wa-wy, wie ktos ile kosztuje bilet na stadion?
6 kwietnia 2007, 07:56 / piątek
Bilet na stadion pewnie z 10zł będzie albo niewiele więcej, a co do podróży to jak jedziemy? Pewnie pociąg tylko który? jazda tymi ekspresami to lipa(chyba że by dużo wiary pojechało to jakoś da się uchować bez biletu)... Są jakieś tanie linie tylko w stolicy są o 16:10... żeby mecz był troche później to by pasowało idealnie...
6 kwietnia 2007, 10:01 / piątek
Polonia podjela decyzje pozytywna dla Nas.. bilety beda niedlugo wyslane pociagiem do Gdanska. lista imienna znajduje sie w klubie
6 kwietnia 2007, 10:12 / piątek
Mariusz Pawlak: Do Warszawy przyjeżdża z wielką chęcią. - Kibice zawsze miło mnie przyjmowali, jak byłem w Groclinie. Mam nadzieję, że będzie tak teraz !!!
Mam nadzieje że CYGAN w tym meczu strzeli poloni zwycięską bramkę i 3 punkty bedą nasze !!!!
"W związku z brakami w obronie goście będą mieli problemy w defensywie. Od pierwszych minut może wystąpić sprowadzony zimą Dariusz Łożyński, a to przy szybkim Kosmalskim i dogrywających Olszarze czy Citce daje nadzieję na kilka bramek strzelonych przez naszych zawodników"
Kilka strzelonych bramek chyba sobie zartują jesli juz to my je strzelimy z kontry !!!!

LG !!!
6 kwietnia 2007, 10:41 / piątek
siemka mam pytanie, czy wie ktoś może, czy będzie organizowany wyjazd samochodowy i czy bilety na stadion będzie można kupić przed meczem w Warszawie.
Z góry dziękuje.

LG!
6 kwietnia 2007, 12:11 / piątek
Mecz w Warszawie z kibicami - 06-04-2007

Klub Polonia Warszawa uzyskał zgodę na udział kibiców w meczu z gdańską Lechią. Aktualne pozostają więc ustalenia dotyczące sposobu wejścia sympatyków biało-zielonych na stadion Polonii. Osoby, które w dniu dzisiejszym wpiszą się na listę imienną, udostępnioną w Punkcie Obsługi Kibica na terenie stadionu Lechii, będą uprawnione do zakupu biletu w sobotę w Warszawie.

No to teraz wypadałoby zmobilizować się i zawitać na Konwiktorskiej!!!
6 kwietnia 2007, 13:11 / piątek
Witam!
MAM nadzieje że nas nie zabraknie także na stadionie jutro!
Sam tam bede!!!
6 kwietnia 2007, 13:18 / piątek
Witam,
czy ktoś wie czy w wawie uda się kupić bilet na sektor gości? Ja na pewno będę ale z uwagi że od dwóch miesięcy mam meldunek w wawie to mogą łobuzy mi nie sprzedać.
6 kwietnia 2007, 13:22 / piątek
Reda napisał:
siemka mam pytanie, czy wie ktoś może, czy będzie organizowany wyjazd samochodowy i czy bilety na stadion będzie można kupić przed meczem w Warszawie.
Z góry dziękuje.

Najprawdopodobniej na oba pytania odpowiedz brzmi:TAK TAK !
6 kwietnia 2007, 13:24 / piątek
Z tym ,że aby kupic bilet w Warszawie trzeba byc na liscie.

"Osoby, które w dniu dzisiejszym wpiszą się na listę imienną, udostępnioną w Punkcie Obsługi Kibica na terenie stadionu Lechii, będą uprawnione do zakupu biletu w sobotę w Warszawie."

Tak ja zrozumialem komunkaty.
:)
6 kwietnia 2007, 13:48 / piątek
yup, tak ma byc. na liscie jestem, transport tez zalatwiony. ciagle ktos sie wpisuje wiec 200 mysle, ze bedzie :)
6 kwietnia 2007, 13:49 / piątek
Takze wpisywac sie wszyscy, bo bez wpisu nie bedzie mozliwosci zakupu biletu na miejscu, pelna mobilizacja!!!!!

_____________________
Stowarzyszenie Lechiści
6 kwietnia 2007, 13:51 / piątek
*300 mialo byc
6 kwietnia 2007, 13:52 / piątek
Z tego co wiem 200 pękło właśnie...
Komplecik wykorzystamy.
6 kwietnia 2007, 16:40 / piątek
ma ktoś dwa miejsca w aucie do warszawy?
jakby co to na gg 5899174
6 kwietnia 2007, 16:40 / piątek
Podobno zabrakło miejsc ok 16:)
6 kwietnia 2007, 16:57 / piątek
ma ktos jedno wolne miejsce w samochodzie? prosze o kontakt gg6957314
6 kwietnia 2007, 17:03 / piątek
Lechia znowu jedzie do stolycy. Oby Legia nie czaiła się gdzies i będzie dobrze !!!
6 kwietnia 2007, 17:28 / piątek
brak biletow , a szkoda bo chetnych jest duzo wiecej niz pula przeznaczona ; /
6 kwietnia 2007, 17:35 / piątek
Limak z Twojego ostatniego postu wykreślił bym słowo "nie" . ;)
Reszta jak najbardziej sie zgadza.
Ps-moge podpowiedziec że wpuszczanie na sektor gosci trwa w tępie 5 min osoba więc zachęcam do nie przybywania na ostatnią chwilę.Zwłaszcza ,że trzeba jeszcze zakupic bileciki.
A my swojeee... :) Jutro bedzie zwycięstwo w stolicy.
6 kwietnia 2007, 19:34 / piątek
No to do zobaczenia...
6 kwietnia 2007, 19:48 / piątek
Słuchajcie,może ustalimy ,o której i wyjazd?Rozumiem,że nikt się pociągiem nie wybiera,a chyba lepiej abyśmy Wszyscy jechali razem
6 kwietnia 2007, 21:09 / piątek
czekamy na wsparcie Wislakow i Ślaska do zobaczenia w Wielka Sobotę
WSZYSCY DO WARSZAWY!!!
6 kwietnia 2007, 21:12 / piątek
sidus- ustal jeszcze miejsce zbiórki, trasę oraz wszystkie postoje ;-)))))

A najlepiej od razu zadzwoń pod 997 i sie umów ;-))
6 kwietnia 2007, 21:50 / piątek
Zeto-miejsce zbiórki jest powszechnie znane,a godzina nikomu nic nie zrobi.
A do CIebie-wiem,że jesteś najbardziej znanym gdańskim kibicem w Polce w ...internecie.Ale pewnie zaliczasz wszytkie wyjazdy i jutro spotkamy się na Konwiktorskiej
6 kwietnia 2007, 22:17 / piątek
sidus: zamknij japę i nasłuchuj :)
A tak wogóle: KMWTW, PDK i IT :)
6 kwietnia 2007, 22:25 / piątek
Bez Zeto forum nie istnieje.
Strona bez forum tez,podobnie jak klub bez tej strony.
Z tego wynnika ze Zeto jest bezcenny:)

Ps.Przypominam, ze w Przejzdowie obowiazuje ograniczenie predkosci:))
6 kwietnia 2007, 22:26 / piątek
Japan,liczę że się jutro spotkamy:-)))
6 kwietnia 2007, 22:31 / piątek
I po co ta agresja?Jutro wszyscy sie spotkamy:-)
7 kwietnia 2007, 00:00 / sobota
Jeszcze 16 godzin do meczu! Bierzemy remis w ciemno?
7 kwietnia 2007, 00:17 / sobota
Nie mam duzo do powiedzenia ale ja z moja babcia nie zgadzamy sie na remis.

Moze zacytuje moja szanowna babcie po slowach ,,JacyRacy,, :

- ,,po chuj nam remis synku ?! Jedziecie z kontry z przydupasami Ary jak z gownem - oto recepta na 3 pkt. w miescie Warsa i Sawy. Z kim Wy tam w ogole kurwa gracie, Deyna jeszcze kopie ? I niech Twoi koledzy beda czujni, bedziecie stapac po ziemi wroga, ktoremu caly czas jestescie jeszcze cos za Plonsk dluzni,,.
7 kwietnia 2007, 01:02 / sobota
Brawo Babcia !!!
Tak trzymaj babciu !

BABCIA NA PREZYDENTA !!!!!

BABCIA I LECHIA PONAD WSZYSTKO !!!
7 kwietnia 2007, 06:53 / sobota
ma ktos 2 miejsca w samochodzie dzwonic pod 692697617
7 kwietnia 2007, 07:19 / sobota
Jedziemy tylko po 3 pkt...... Zwyciestwo jest Nasze...... Stolica jest Nasza...... No to czas wychodzic...... :D
7 kwietnia 2007, 08:34 / sobota
Gdybysmy mieli mozliwosc wziecia remisu w ciemno, ja bym sie nie zastanawial... Wierze w BKS, ale o czym my mowimy?? Dostaniemy, oby jak najmniej...
7 kwietnia 2007, 08:58 / sobota
thomas: Ty jestes kibicem LECHII??
7 kwietnia 2007, 10:39 / sobota
nie, thomas jest z polonii, spokojnie :)
7 kwietnia 2007, 10:42 / sobota
a my swoje: "LECHIA GDAŃSK!!! LECHIA GDAŃSK!!! LECHIA GDAŃSK!!! ...!!!"
7 kwietnia 2007, 14:40 / sobota
Ze zwycięstwa będę dumny a porażkę przyjmę z honorem. Ale i tak wierzę że dzis wygramy!
7 kwietnia 2007, 15:03 / sobota
Wiadomo coś już czy nasi dojechali już do Warszawy ??
7 kwietnia 2007, 15:08 / sobota
Czy wie ktos gdzie bedzie relacja live
7 kwietnia 2007, 15:18 / sobota
Realacja live na www: odnośnik

Relacja live sms:
odnośnik
7 kwietnia 2007, 15:18 / sobota
bedzie pewnie na www.lechia-gdansk.pl i www.sportowefakty.pl . Nie wiem na jakich stronkach KSP. Pozdrawiam i smacznego jajca!
7 kwietnia 2007, 15:19 / sobota
Dzieki wam i oby jajka byly miekkie po swietach
7 kwietnia 2007, 15:23 / sobota
Jaga - Miedz 2-0
Zaglebie- Kmita 1-0
7 kwietnia 2007, 15:23 / sobota
po 20minutach Jagiellonia prowadzi już z Miedzią 2-0 sędzią jest znany nam Cwalina.
7 kwietnia 2007, 15:41 / sobota
A Polonia B juz w 3 minucie zdobywa bramke, wszystko idzie na nasza niekorzysc ;-(
7 kwietnia 2007, 15:49 / sobota
Kolejka sie jeszcze nie skonczyla... Poczekajmy zobaczymy :)
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.255