Gdańsk: środa, 13 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


Budowa nowej drużyny na nowy sezon

strona 6/8

14 czerwca 2007, 12:07 / czwartek
na razie na nastepna runde to sklad mamy taki

BAK-PECZAK,PAWLAK,MANU-brak-PIATEK-MIKLOSIK-brak-K ALKA-WISNIA-brak

to dosc opytmistyczna wersja
14 czerwca 2007, 12:24 / czwartek
Najpierw cała strona wpisów o "małym rycerzyku" Garuchu,
Teraz Kosznik zostaje pomocnikiem,
Czy to jest Forum Lechii czy może Strefa Mroku?

To, że Kosznik jako boczny obrońca nauczył się, że ma wspomagać formację ataku i wybiegać z tyłu na skrzydło, próbując dośrodkowywać nie czyni go pomocnikiem,
Jak przed rundą przyśniło mu się, że jest wielką gwiazdą to grał piach,
Jak gdzieś w połowie rundy doznał olśnienia i zobaczył z bliska ławkę rezerwowych przypomniało mu się jak ma grać,
Jeszcze sporo pracy przed nim, w fromacji obronnej!!!

Poczekajmy jeszcze dwa tygodnie i zabaczymy kto przyjdzie,

Aha, ULG;
Póki co skład wygląda tak:

BĄK
brak BREDE brak KOSZNIK

SZAŁEGA(kontuzja) PIETROWSKI BUZAŁA(czyli brak) PIATEK(kontuzja)

ROGALSKI(czyli brak) WISNIA

Za Trójmiasto.pl;

"W zawieszeniu pozostaje przyszłość sześciu piłkarzy, którym kończą się w czerwcu kontrakty. Mariusz Pawlak, Paweł Pęczak, Arkadiusz Miklosik, Dominik Sobański, Maciej Kalkowski i Jacek Manuszewski otrzymali od klubu oferty dalszej współpracy. Mają się do nich ustosunkować do poniedziałku."
14 czerwca 2007, 12:39 / czwartek
Obawiam się, że Pęki czeka wolałby dogadać się z GKS Katowice... Pewnie nie miałby tego dylematu gdybyśmy byli w OE nie byłoby tematu, a tak... Pożyjemy, zobaczymy ! A swoją drogą Celtic chce się pozbyć Żurawia ! Choć przy tej formie mógłby się nie łapać nawet na ławę u nas ;-)
14 czerwca 2007, 12:39 / czwartek
tak wiem ze tak wygalda ale ja podalem sklad ktory moglby grac bo jeszcze zawodnikow mozna zatrzymasc i na te 3 pozycje trzeba znalezc klasowych grajkow a nie garuchuow i innych a kupic pise kupic wypnac groszem a niepatrzec komu sie ontrakt skocznyl bo daleko nie zajdziemy z takim mysleniem
14 czerwca 2007, 12:39 / czwartek
MarekM

A Kalka ?
14 czerwca 2007, 13:01 / czwartek
Póki co Katowice jeszcze w II lidze nie są,
A czy będą wyjaśni się pod koniec miesiąca,
Do tej pory Pęki powinien się określić,
Jako, że wszędzie słychać, że klub nie ma zbyt dużo pieniędzy, jestem ciekaw jak potoczą się rozmowy z przytoczoną wyżej listą piłkarzy, nie mówiąc o transferach,
Może być tak, że nie uda się przedłużyć kończących się kontraków,
Klub nie dojdzie to porozumienia w kwestiach finansowych i dupa,

Już 7 lipca obóz a u Nas straszna cisza,
Chyba faktycznie Nas nie stać na nikogo klasowego:(
14 czerwca 2007, 13:16 / czwartek
Saned:
Pisałem o piłkarzach mogących harować na boisku przez 90 minut plus to co doliczy sędzia. Kalka (pomimo wieku) jest dobrym lewym pomocnikiem, ale na ok. 60 min. (tak to ostatnio wyglądało).
Co do Kosznika - facet ma ciąg na bramkę, ale nie starcza mu sił przez cały mecz, na bieganie od bramki do bramki, dlatego skróciłem mu trochę dystans. W defensywie asekurowłby lewego obrońcę, a z przodu pokazał, że potrfi asystkować.
14 czerwca 2007, 14:00 / czwartek
He, he, he, ile tych braci Brak do Lechii trafiło ;-)))

Czy jest ktoś, kto zna przebieg ich kariery ????

Poza bramkarzem, trójką obrońców i dwójką pomocników, mamy samych Braków :)))
14 czerwca 2007, 14:08 / czwartek
Zeto, zgadzam się z Tobą w kwestii Borka, natomiast tak samo jak i Ty(pisałeś kiedyś o tym) jestem zdania, że albo klasowy trener, bo jak znowu ma przyjść ktoś nieopierzony to jednak lepszy Borek. Tarasiewicz idzie do Śląska, ja bynajmniej nie widzę innego kandydata. Wspominałem również, że jak ma skład trenerski zostać, to zarząd powinien zapewnić odpowiednie szkolenie i w tym miejscu jestem usatysfakcjonowany(UEFA pro). Tak samo się zgadzamy, że zespół został źle przygotowany (zajechany) i w tym miejscu trochę mnie uspokoiła informacja, iż sztab medyczny zostanie rozbudowany, a także, że zostanie zatrudniony trener od przygotowania fizycznego. Tyle w temacie sztabu szkoleniowego.

W sprawie zarządu, najpierw chciałbym poprawić i Ciebie i ew.innych forumowiczów: zarząd obiecał WŁĄCZENIE się do walki o OE, a nie OE, poza tym na Boga to jest sport. Moje podsumowanie zarządu jest zdecydowanie na plus, dlaczego:
- budżet klubu jest systematycznie zwiększany
- sportowo co sezon jesteśmy lepsi
- obiekty systematycznie zaczynają mieć jakieś standardy
a przede wszystkim nic nie jest robione pośpiesznie, spółka, dyrektor, a także wszystko z głowa, wydajemy tyle ile mamy.
Wiadom, że każdy z nas chciałby już dziś Lechie walczącą w OE, walczącą z Legią, Wisłą, Lechem o mistrza, ale jeżeli mamy pograć w tej OE dłużej niż rok, to ja osobiście wolę trochę jeszcze kiblować w drugiej. Spójrzcie na takie kluby jak Lech, Widzew, ŁKS teraz Ruch, Jaga i Zagłębie, wszystkie te drużyny zaliczyły parę sezonów w drugiej, odbudowały się odżyły sportowo i organizacyjnie i gdzie teraz są, a z drugiej strony spójrzcie jaki sezon mieli śledzie po kupieniu drugiej, gdyby nie fuzja Amicy z Lechem polecieliby z hukiem. Zobaczymy gdzie za rok będzie Polonia Bytom, nie wróżę im niczego dobrego, wręcz przeciwnie nie zdziwiłbym się jak za 2 lata będą lecieć do trzeciej, teraz jest euforia bo po 20 latach zagrają w OE, ale nie są do tego przygotowani, przez ten sezon w OE tylko się wykrwawią, bo pieniądze które dostaną od sponsorów i miasta, będą musieli wrzucic w stadion i co im zostanie po OE... ładny stadion to wszystko.

Co do piłkarzy, jest wielkie narzekanie na to że nie robimy pożądnych transferów, tyle że po pierwsze: "wydajemy ile mamy" to powiedział ktoś z zarządu, po drugie: pamiętnymi bananami, a teraz wybrykami z Ruchem(obym się mylił) sami my kibice utniemy conajmniej jeden dwa porządne transfery. Proponuje trochę ochłąnąć, każdy kto chodził w latach 90-tych powinien pamiętać co oznacza nieodpowiedzialny zarząd i czym się kończy wydawanie pieniędzy ponad to co się ma, mi wystarczy tamtych historyjek, co roku obiecywanie, że w ciągu 2, 3 lat Lechia ma być silnym klubem, że stadiony będą budowane i co roku rozpaczliwa walka o utrzymanie, co pół roku wyprzedaż najlepszych a stadiony w planach, czym się to skończyło, wszyscy wiemy.
Uważam, że w chwili obecnej po zatrzymaniu tej 6-tki, która się waha, uzupełnienie składu 4, 5 zawodnikami i jesteśmy jednym z głównych faworytów, pod warunkiem, że nie będą to piłkarze pokroju Łożyński. Krytykujecie model 16+8 ??!! Dla mnie jest to zajebiste rozwiązanie, ja to widze tak:

16: Bąk, Sobański - Pęczak, Pawlak, Brede, Manuszewski, Kosznik - Buzała, Kalkowski, Szałęga, Miklosik, Piątek, Rogalski - Wiśniewski
8: Dęmboski - Wojtkiewicz, Loda - Pietrowski,Pietroń, Gacek - Hirsz, Kawa

Pewnie uznacie to za bardzo kontrowersyjne, ale z mojej rozpiski jasno wynika, że potrzebujemy jedynie 2 seniorów( i to byłoby dobre, pozyskajmy 2 zamiast 4, ale za to o uznanej marce), co do juniorów, to wpisałem te nazwiska nie znając ich wartości sportowej poza tymi co grają u nas.

z biało-zielonymi pozdrowieniami
14 czerwca 2007, 14:17 / czwartek
Moim zdaniem Borkowski powinien zostac. Popelnil on kilka blędów tego nieda sie ukryć ale jest mlodym trenerem który juz w swoim pierwszym roku pracy zają 5 miejsce w II lidze. To nie jest takie zle osiągnięcie a ze nieawansowaliśmy to niejest tylko jego wina bo niektórzy zawodnicy też skrzanili pare meczy.
To przecież nie Borkowski nietrafial do pustej bramki albo niewykożystywal 100% sytuacji. Liczmy na to ze Borek bedzie uczyl się na wlasnych blędach i za rok bedziemy cieszyć się z awansu. Wiadomo że Lechie niestać na trenera typu Michniewicz a zatrudnianie innego maloznanego trenera jest bez sensu
Dlatego zaufajmy Borkowi.

Co do Rogalskiego mial on dla nas strzelac bramki, jak na razie mu nie idzie ale Cetnarowi też na początku nieszlo i kazdy wie jak się skonczylo (12 bramek w sezonie)

Szalęga Szalęga, niewiem co o nim sądzic bo prawie wogule niegra ale zaufajmy w tej kwestji Borkowi.

Buzala moim zdaniem w paru meczach pokazal ze stać go na dobrą gre i jesli ustabilizuje forme to bedziemy mieli z niego duzo pożytku.

Co do transwerów to mam nadzieje ze zarząd milo nas zaskoczy i sprowadzi naprawde dobrych zawodników.

I dziś wyczytalem w dzienniku ze Cetnar bedzie jeszcze rozmawial z zarzadem. Mam nadzieje że to prawda.
14 czerwca 2007, 14:38 / czwartek
glowa kawa to cie nie zbawi to nie jest grajek na 1 lige 2-3 liga to jego poziom on jest szybki i tyle nic takiego nie prezentuje z koleji hirsz jest wolny ale nie co lepiej w innych kwestiach u niego

licze na Wojtkiewicza i pterowskiego, moze grzywacz z juniorow mlodszych cos zdziala ale nie liczmy na kawe marcin pietron to to samo co zuk a lukasza mozna sprawdzic
14 czerwca 2007, 14:42 / czwartek
co do debowskiego to konczy bodajze po nastepnym sezonie wiek juniora i jak bedzie mil byc 3 w Lechi to on nam a gre po prostu podziekuje za rok sobanski out bo innego wyjscia nie bedzie a grac jak ma w a klasie t mu sie nie bedzie chcialo
bo w rezerwach bedzie zmiennikiem sobanskiego Loda z koleji z zaglebiem jak gral pokazal sie z calkiem ciekawej strony w defensywie wiadomo ze nie dowsiadczony nie ograny obronca nie bedzie pchal sie do produ jak lokomotywa bo sie po prostu boi

pamietajmy ze mlody pilka jest w wieku 17-18 lat a nie 22 lat wtedy to pilkarze juz sa gwiazdami
14 czerwca 2007, 14:50 / czwartek
LECHIA jako pierwszy klub w Polsce zdecydowała się postawić na braci BRAK,
Pomysł kontrowersyjny ale chyba tylko na pierwszy rzut oka,

Bracia BRAK sa znani z tego, że nie marudzą przy przedłużaniu kontraktów,
Ich warunki nie są wygórowane, i nie narzekają jeśli pensja trafia na konto z dwumiesięcznym opoźnieniem,
Co więcej, są w stanie zagrać w każdej formacji, na każdej pozycji,
Kontuzje są im kompletnie obce,
Zawsze podają rękę trenerowi przy zejściu z boiska i nie wdają sie w polemikę w kwestii przygotowania fizycznego do sezonu,
Tak więc koncepcja 16+8 to tak naprawdę 16 piłkarzy z kontraktami i 8 braci BRAK

Pozdrawiam
14 czerwca 2007, 16:43 / czwartek
Jeszcze tego by brakowało, by mimo licznych braków braci BRAK, to oni decydowali o wizerunku pierwszego zespołu.
Brak słów ;)
14 czerwca 2007, 16:55 / czwartek
ULG - proponowany system 16 + 8 dotyczy ośmiu młodzieżowców a więc graczy do lat 21. Wiek juniora gracze kończą w wieku lat 19. Z końcem tego sezonu zatem wiek juniora skoncza piłkarze z rocznika 88. W przyszłym z rocznika 89 itd.
14 czerwca 2007, 18:10 / czwartek
Pozwolę sobie jedynie zaznaczyć, że czuję z grubsza to samo co kolega Głowa kilka postów wyżej.

Ochłońmy, może jeszcze wszystko się ułoży. Generalnie nie jest nadzwyczaj różowo, ale najbliższe pół roku zarządowi, trenerom i kilku piłkarzom jeszcze się należy... Zobaczymy.
14 czerwca 2007, 18:59 / czwartek
no tak 16 + 8 moze sie sprawdic w feyenordzie rotterdam czy ajaxie amsterdam gdzi echlopaki z 90 rocnika trenuja 2 razy dziennie i zyja ze stypendium i trenuja na bodajze 14 boiskach trawiastych u nas bracia brak moga trenowac na betonie nawet :) nie wiem cy lechie stac na taki system bo czy mmy 8 juniorow to nie jestem tego pewien niektorzy pewnie powiedza ze pierwsa 16 to seniorzy a juniorzy dla uzupelnienia ale jeden lapie karte drugi kontzuje treci goraczke i koniec graja juniorzy a na dzien dzisiejszy 3-4 jest w stanie jako tako zastapic jeden z powodzeniem moze grac w 1 skladzie (Pietrowski)
14 czerwca 2007, 20:39 / czwartek
Wystarczy popatrzęc na ten sezon i moment gdy niezdolni do gry byli Kalkowski,Pęczak,Cetnarowicz i paru innych. Przy systemie 16+8 to ciężko będzie coś zdziałać jeśli sytuacja z tej wiosny z kontuzjami i kartkami się powtórzy. Gdyby to był taki dobry system to czemu go nie stosują w przytoczonych tu klubach typu Ajax czy Feyenoord gdzie naprawde poziom szkolenia jest na wysokim poziomie? Inna sprawa, że skoro jest mowa o 16 seniorach a na tą chwile mamy 14 w zespole to znaczy, że z zapowidanych 4-5 transferów to tylko dwóch piłkarzy to seniorzy? W wypadku gdyby Cetnarowicz jednak dogadał się z klubem to będzie 1 nowy senior ?:) Coś nie przemyślał zarząd tego co mówi, albo krótko mówiąc nie potrafią policzyć do 16 ;) Bo jakoś nie wierze, że pozyskamy tylko 2 doświadczonych zawodników.
14 czerwca 2007, 21:09 / czwartek
ULG, tak jak pisałem, nie znam wartości naszych juniorów, także trudno mi cokolwiek o nich pisać. Nie długo zaczynają się finały MP juniorów starszych, czyli bezpośredniego zaplecza naszej jedenstki, myślę, że po nich będziemy mądrzejsi.

Co do samego systemu 16+8 sądze, że trochę za dużo młodzieży, optymalnym byłoby 18+6, no chyba, że zarząd ma na celowniku jakichś graczy trenera Globisza, która niebawem startuje w MŚ, tylko oby to nie byli: Korzym, Grosicki i ten trzeci frajer, patrioci za dyche .

z biało-zielonymi pozdrowieniami
14 czerwca 2007, 21:12 / czwartek
od nowego sezonu gramy systemem 3-5-8 ;] a tak serio to zgadzam sie, ze 16 ogranych pilkarzy to troche za malo jesli chcemy przynajmniej wlaczyc sie w walke o awans. kolejna seria 7 meczow bez gola mi sie nie usmiecha. mam nadzieje, ze wiedza, co robia ;]
14 czerwca 2007, 21:36 / czwartek
byc moze kogos nam globisz podunie ale to i tak nie najlepsych bo fojut i ben wojewoda czy starosta nie przyjda do nas ale szalek cy feter a takze ten saha moze sie skusza. troche dziwny system 16 + 8 przy naszym szkoleniu zawodnikow, rocnik 87 zmarnowany totalnie jeden leszek sie tryma na wodzie, piotrowski zaginal w poloni warszawa i tarafil tam chyba dzieki slepiej wierze grembockiego, gacek jakos sie proboje proboje i ossewski ktory jest za slaby na 1 lige ba nawet nei wiem cy dalby rade w 2
14 czerwca 2007, 22:28 / czwartek
Jak odjdzie Manuszewski,Pawlak,Miklosik i Pęczak to bedzie tragedia.Lepiej im podwyższyc kontrakty a nie wydawac pieniądze na nowych zawodników.
15 czerwca 2007, 10:49 / piątek
moim zdaniem wzmocnienia należy zacząć od dyrektora sportowego,
i to najwyższej klasy tak jak to zrobili (zrobią) w Arce (Piotr Burlikowski i Grzegorz Mielcarski).
15 czerwca 2007, 11:03 / piątek
Bedzie tak jak ze Slaskiem
15 czerwca 2007, 11:50 / piątek
Bracia Brak :))) Kocham to forum!!! :]

Faktem jest że Borek mając do wyboru piłkarza dobrego, albo w 100% lojalnego nawet sie nei zawacha i weźmie tego posłusznego.

Głowa ?? A skąd takie info które slysze już tu n-ty raz , że oni zostali na obozie przygotowawczym zajechani ?? Ja z pewnego źródła słyszałem że na obozie to był problem naszych niektórych grajków od Playstation wyciągnąć, nie słyszałem żeby jakoś specjalnie się przemęczali.

Mimo wygody posiadania w kadrze tylu braków, o takiego Pęczaka powinni jednak powalczyć, bo jest solidnym obrońcą i taniej wyjdzie zwiększyć mu kontrakt, niż płacić za kogoś innego... Ale może poprostu Borek sie obraził i już go nei chce, bo niezrozumiałe to dla mnie...

U Nas jak zwykle czekają na trzęsienie ziemii, kiedy w innych klubach już się wzmacniają... Panowie z zarządu , do roboty!!
15 czerwca 2007, 12:19 / piątek
bodix ? a przemeczenie nie polega na tym ze by caly dzien biegac i tylko biegac wystarczy ze bedzies niegal prez ten trening jaki masz na zawyzonym tempie i juz moze byc nie ciekawie
15 czerwca 2007, 12:21 / piątek
Bodix, nie posiadam takowych informacji, są to tylko moje, zresztą jak zauważyłeś dużego grona forumowiczów przypuszczenia. Nie jestem omnibusem, a tym bardziej fizjologiem i nie zamierzam się wymądrzać, ale coś musiało nie zadziałać w przerwie zimowej, że Ci sami piłkarze wiosną grali do 60 minuty i cała drużyna(poza bramkarzem) nadawała się do zmiany, poza tym pokaż mi klub w którym było tak dużo urazów, u nas niemal każdy miał przymusową pauze spowodowaną kontuzją. Następna sprawa, chyba zarząd wraz z trenerem coś o tym wiedzą skoro mówi się o poszerzeniu sztabu medycznegi i zatrudnienia trenera od przygotowania motorycznego.

z biało-zielonymi pozdrowieniami
15 czerwca 2007, 12:45 / piątek
Mam do was pytanie:

Nigdy (dopóki nie powiedział tego Borek) nie słyszałem o systemie 16+8, a wy słyszeliście? Jeśli tak to może jakieś przykłady z życia? :-)

Myślę, że sobie ktoś z nas jaja robi, co ci się stanie jak na będzie 16+8 i dokupimy Mikulenasa na przykład bo nagle zakocha się w Gdańsku? Przejdziemy na nowatorski system 17+8 ? a może 17+7 ? Powtarzam mydli nam się oczy jakimiś wymysłami :-)
15 czerwca 2007, 13:03 / piątek
Póki co na różnych stronach można wyczytać, że Lechia w czasie przygotowań zagra z Lechem Poznań (drużyną młodzieżową przygotowywaną na Młodą Ekstraklase). Oprócz tego Wisła Płock chce zagrać z Lechią w czasie gdy obie drużyny będą we Wronkach.
15 czerwca 2007, 13:41 / piątek
Kibiccc, wiesz jak to się nazywa?? Naciągana kreatywność, poprostu zarząd zarządał od Borka raportu(ile tu podobieństw do naszej kadry, fizjolog ten sam, forma grajków taka sama, wynik ten sam, Janosik tez raporty musiał pisać, tylko cholera PZPN po raporcie przywiózł Leo, a u nas nima Leo), czyli poprostu szczegółowego sprawozdania z mijającego sezonu, a także planów na przyszły i tu zaczyna się kombinowanie. Napisać raport za mijający okres nic prostszego, ale żeby dalej piastować jakąś funkcje trzeba mieć jakiś plan, pomysły i gotowe recepty na popełnione w przeszłości błędy i tu zaczynają się jaja, jak słusznie zauważyłeś ktoś nas tutaj mami, dlaczego, a no dlatego:

Borek wymyśił, że od nowego sezonu będzie funkcjonował system 16+8. DUPA, Borek nic nie wymyślił, wystarczy spojrzeć na kadrę z ubiegłego sezonu:Leszek, Dębowski, Osłowski, Wojtkiewicz, Gacek, Pietrowski, Dzięgielewicz, Hirsz, ilu mieliśmy młodzieżowców , a jakżeby inaczej 8, poprostu trochę zostanie uszczuplona kadra zresztą całkiem słusznie, żaden nowy pomysł ale fajnie i profesjonalnie wygląda na papierze i tyle.

Borek powiedział: Drużyna dobrze była przygotowana do sezonu oraz że jest potrzeba zatrudnienia trenera od przygotowania motorycznego i powiększenia sztabu medycznego. Pierwsza sprawa, że pierwsze zdanie wchodzi w kolizje z drugim, nosz k...a mać nie można być trochę w ciązy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdyby drużyna była dobrze przygotowana, to nie byłoby potrzeby ściągania specjalnego trenera od tego!!!!!!!!!! Druga sprawa, tak jak pisałem powyżej, to jest jakiś pomysł, czyli durnowata kreatywność, trzeba coś napisać w tym raporcie, trzeba coś wymyślić, żeby mnie nie wylali z roboty.

Po całym tym sezonie bezapelacyjnie jedna osoba mnie zawiodła po całej lini, nie są to piłkarze, zarząd, nikt ze sponsorów, czy VIP-ów, ale jest to właśnie Borek!!!!
Panie Tomaszu, przystępował Pan do sezonu z podniesioną głową, z ambicjami, pomysłami, a teraz co Pan robi to jest żenada lejesz Pan wodę, opowiadasz jakieś farmazony, zwalasz winę na wszystko i wszystkich, niechże się Pan zastanowi nad tym!! W moim mniemaniu ma Pan jeszcze szanse zaistnieć, wbrew temu co pisze nie oczekuje z niecierpliwością, aż Pana wypieprzą, wręcz przeciwnie życzę Panu sukcesu, ale na miłość boską, niech Pan nie opowida nam głupot i nie wciska kitu, murawa w Łomży może i była krzywa, ale do choloery my jaką mamy, w Stalowej Woli ile Pan wystawił młodzieżowców, żeby mówić, że Ci chłopcy zawalili mecz i na koniec te banialuki o dobrym przygotowaniu drużyny, mniej Pan jaja aby mówić nie tylko o sukcesach i ambicjach z podniesioną głową, ale i o porażkach. Jeszcze dwie rzeczy które mnie u Pana bolą: 1. Lechia to nie jest miejsce na prywatne konflikty, mam gdzieś, że się z kimś Pan nie lubi i krew mnie zalewa jak dzień po meczu przeglądam prasę i czytam, że zawodnik X grał najlepiej w naszej drużynie, a Pan go ściąga w 45 minucie, Pan pracuje dla Lechii, dla tysięcy kibiców, a nie sam na siebie, żeby takie rzeczy robić. 2. Uznanemu trenerowi chyba nie przystoi co mecz mówić, że wina zawsze jest gdzie indziej tylko nie w sobie, wręcz przeciwnie uznany trener, choćby nie wiem co zaczyna od siebie i wszystko bierze na siebie.

z biało-zielonymi pozdrowieniami.
15 czerwca 2007, 14:05 / piątek
Wdowczyk w Legii w zeszłym sezonie też ciągle mówił, że wszystko to winna zawodników - każda porażka. Jak to się skończyło każdy wie. Oby u nas w przyszłym sezonie też się nie okazało, że w połowie jego trwania będzie trzeba zmienić trenera. Załóżmy, że jak tu niektórzy przypuszczają zawodnicy x i y odchodzą bo trener z nimi ma jakieś prywatne porachunki (mimo iż nie byli gorsi od innych) i nie potrafią znaleźć wspólnego zdania - powstaje pytanie jak na to reagują inni zawodnicy w kadrze? Równie dobrze może się okazać, że część zawodników tak jak to było w Legii będzie grała bardzo słabo by pogonić trenera.
15 czerwca 2007, 14:17 / piątek
Nie wydaje mi się aby Borek miał jakieś konflikty w drużynie, wydaje mi się bardziej, że piłkarze po prostu nie widzą w nim trenera, nie szanują go, Wojciech jak schodzi to czasem poda rękę a czasem nie i chuj z tym, w nastepnym meczu gra a potem znowu nie i tak wkółko. Co mecz inny skład - tego też nie mogłem zrozumieć, to tak jakby co tydzień na treningach inni zawodnicy łapali formę a inni mieli dołek - paranoja, to tak jakby Borek skłąd ustalał patrząc tylko na poprzednie mecze coś jak w grach komputerowych typu CM/FM
Przecież trener ustala skład patrząc na to co kto gra na treningach, a nie, że ktoś gra 1 słaby mecz czy nawet kilka i zmiany muszą być bo muszą mimo, że dobrze gość się prezentuje na treningach .
Jestem ciekaw czy wogóle Jenek ma jakąs listę piłkarzy z którymi już coś rozmawiali, czy może idą na żywioł - wszystko się okaże.
jak narazie najlepszy jego transafer to Miklosik, który przyszedłza pięc dwunasta bo się hydrogówno rozjebało.
15 czerwca 2007, 14:26 / piątek
Strugarek nie dla Lechii, wlasnie podpisal kontrakt z Plocka Wisla! Powoli sie lista zyczen kruszy i na koniec znow jakis szmelc sprowadza, albo bracia Brak beda rzadzic.
15 czerwca 2007, 14:35 / piątek
Krzysztof Strugarek i Jarosław Krzyżanowski podpisali dziś dwuletnie kontrakty z Wisłą Płock.

Strugarek to reprezentant Polski do lat 20. Piłkarz jest wychowankiem TPS Winogrady w poprzednim sezonie występował w ŁKS-ie Łomża, a wcześniej grał w Lechu Poznań. Zawodnik ma 194 centymetry wzrostu i waży 89 kilogramów. Od 15 roku życia gra w różnych reprezentacjach Polski, w których zaliczył ponad 40 występów. Występuje na pozycji środkowego lub lewego obrońcy.

Krzyżanowski urodził się 10 lutego 1975 roku w Świebodzicach i w tamtejszej Victorii rozpoczął przygodę z piłką nożną. W karierze występował w Lechii Dzierżoniów, Zagłębiu Lubin, Górniku Polkowice, AÉL, AS Lílas Vassilikoú i Miedzi Legnica. W ekstraklasie rozegrał 194 mecze, w których zdobył 12 goli. Najczęściej występował na pozycji prawoskrzydłowego lub defensywnego pomocnika.

Kurwa kolejny zawodnik który byl w naszym zasięgu przechodzi do innego klubu.
15 czerwca 2007, 20:08 / piątek
kibicc: miklosik to może i najlepszy transfer ale bez żadnych rewelacji! Miał kierować drużyną o podawal przważnie do tyłu albo dp najbliższego. Miał strzelać bramy z rzutów wolnych i wykonywać stałe fragmenty gry a tu o niebi loepszy w tych elementach był tak krytykowany tutaj Wojciech. No i oczywiście tak jak cała druzyna z meczu na mecz byl coraz gorszy! Ale i tak transfer dużo lepszy niż te bzdety typu buzała , szałęga czy rogal!
Na początku i było żal odstrzelenia Centka. Jak to se myślałem: Najlepszego strzelca się pozbywają! Ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że może to i dobrze. Bo grali długą piłkę na Cetnara / jak grał oczywiście/ i nic poza tym!
To było bardzo czytelne i po części dlatego mieliśmy 7 meczy bez gola.
Taki system gry styka na 3 ligę i cieniasow z drugiej.
Może borek ma wizję ataku bardziej kombinacyjnego??? Niestety watpię w jego jakiekolwiek wizje(:(:(:
15 czerwca 2007, 20:23 / piątek
zeusik1 nie wierzę !!!!! Ty straciłeś wiarę ????

;-)
16 czerwca 2007, 02:41 / sobota
mój Ty najukochańszy zetosiku! Piszę do Ciebie wolno bo wiem że ty wolno czytasz. /nie obrażaj sie ale o tej porze to trzeźwego na forum nie ma/. Od początku byłem przeciwnikiem borka /se sprawdź/ a później najwyżej go akceptowałem.
A wiarę w awans Lechii to straciłem jakieś 2 miesiacu temu. AWANSUJEMY ZA 3 LATA NA BALTIC ARENA. Ale to są fakty które nastapią a nie wiara. Wiara to może być że jest że jest jakaś tam istota nadprzyrodzona / w co osoboiście nie wierze/ albo że cie żona nie zdradzi!
A wiadomo że wszystkie baby to kurwy / oprócz mopjej matki/więc nie warto w nic wierzyć!
Wiec mój ulubiony: ja w nic nie wierzę oprócz tego ŻE LECHIA BĘDZIE MISTRZEM ŚWIATA!!!!!
17 czerwca 2007, 18:56 / niedziela
Dzisiaj o 22.00 na TVP3 w sporcie głownym tematem ma być przyszłość LECHII.
17 czerwca 2007, 22:20 / niedziela
Gówno powiedzieli. Jak zwykle.
17 czerwca 2007, 22:56 / niedziela
Jedyna nowość to to że niezaprzeczyli że W.Łazarek może być dyrektorem.
17 czerwca 2007, 22:58 / niedziela
Jezusie chrystusie łazarek????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
18 czerwca 2007, 07:49 / poniedziałek
Zeusik1 wyluzuj, po co mieli zaprzeczać? Woźniak to przechuj i ostatnio organizuje same debaty o Lechii. Wszystko w jednym celu, aby wykazać że nasi działacze są do niczego. Woźniak toruje drogę Kaczmarkowi. Na szczęście jest takim dziennikarzem, jak był bramkarzem. A swoje pomysły niech wdraża z innym przyjacielem jackiem m.
18 czerwca 2007, 07:59 / poniedziałek
lepiej na pewno nie bedzie ale smiesznie to na pewno :)
18 czerwca 2007, 11:44 / poniedziałek
Miny jakie robił Woźniak słuchając wypowiedzi Borka to już gruba przesada. Ja rozumiem, że on nie jest dziennikarzem telewizyjnym i bladego pojęcia nie ma jak się zachowywać przed kamerą, ale za takie skrzywienia to na niejednym osiedlu w mordę by dostał.

Turnowiecki przyznał, że z trójki o dyrektorowaniu, z którą rozmawiali, odpadł Zieliński, bo poszedł do Korony. Zaczynam mieć pewne obawy, czy zarząd wie czego chce od tego dyrektora, czy tez szuka kogoś o wystarczająco głośnym nazwisku, żeby "opinię publiczną" podkarmić... Mam nadzieję się grubo pomylić :)
18 czerwca 2007, 14:12 / poniedziałek
Jednym ze sparing partnerów będzie Lech Poznań...(08.07 we Wronkach)
Ciekawy meczyk:)!!Zobaczymy z kim jeszcze zagramy...
19 czerwca 2007, 00:06 / wtorek
A co z nimi???:
Za Trójmiasto.pl;

"W zawieszeniu pozostaje przyszłość sześciu piłkarzy, którym kończą się w czerwcu kontrakty. Mariusz Pawlak, Paweł Pęczak, Arkadiusz Miklosik, Dominik Sobański, Maciej Kalkowski i Jacek Manuszewski otrzymali od klubu oferty dalszej współpracy. Mają się do nich ustosunkować do poniedziałku."
19 czerwca 2007, 00:14 / wtorek
Juz wiem /z wyborowej/:
Mateusz Bąk, Jacek Manuszewski i Maciej Kalkowski będą grać w Lechii jeszcze przynajmniej przez rok. Paweł Pęczak, Mariusz Pawlak i Arkadiusz Miklosik na razie trzymają biało-zielonych w niepewności
19 czerwca 2007, 08:45 / wtorek
Ile razy można podpisywać kontrak z tymi samymi piłkarzami?? Przecież ManU i Kalka podpisali kontrakty w kwietniu!!! No chyba że ktoś wtedy kłamał, podając tę informację wszem i wobec!!!
19 czerwca 2007, 09:18 / wtorek
Nic nie mam do graczy z niższych lig - już nieraz nawet wytykałem niektóre nazwiska, ale z całym szacunkiem dla Pety (może okaże się ciekawym graczem) - jego statystyki nie wyglądają różowo. Czy to nie jest ten sam zawodnik co miał trafić do nas zimą - miał jechać na jakiś sparing, ale doznał kontuzji?

W Bałtyku jest Kaszuba co strzelił ponad dwa razy tyle goli co Peta ... (nie wiem w ilu meczach obaj grali).

Czy tak trudno jest działaczom choćby klinąć na rubrykę 'strzelcy' w którejś z grup III ligi na stronie 90minut.pl? Na czele klasyfiakcji jest sporo ciekawych graczy (choćby Ruszkul z Elbląga, Jackiewicz z Kotwicy).
19 czerwca 2007, 11:13 / wtorek
konri
19 czerwca 2007, 09:18 / wtorek
Nic nie mam do graczy z niższych lig - już nieraz nawet wytykałem niektóre nazwiska, ale z całym szacunkiem dla Pety (może okaże się ciekawym graczem) - jego statystyki nie wyglądają różowo. Czy to nie jest ten sam zawodnik co miał trafić do nas zimą - miał jechać na jakiś sparing, ale doznał kontuzji?

Tak, to ten sam. Był chyba aż jeden dzień w Cetniewie.
Co do samego zawodnika, to nie mam zdania. Nigdy nie wiedziałem go w akcji, a losów Bałtyku niegdzie nie śledziłem, bo są mi zupełnie obojętne. Na uwagę zasługuje jednak fakt, że tym razem nie dokonano transferu definitywnego, ale wypożyczono zawodnika. Pensję pewnie będzie miał mizerną, więc jeśli się nie sprawdzi, to straty nie będą tak wielki jak w przypadku Rogalskiego, czy Szałęgi. Łatwiej też będzie się pożegnać z piłkarzem bez długiego kontraktu, tak jak jest to w przypadku Buzały.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.334