Gdańsk: sobota, 21 września 2019
FORUM
Podstrony:


Kmita - Lechia /27.05.07, g.17:00

strona 1/5

9 maja 2007, 16:10 / środa
Czy jest planowany jakiś większy wyjazd coś na wzór Sosnowca??
9 maja 2007, 16:40 / środa
forma oczywiście zorganizowanego wyjazdu na 100-200os. jak hydro,nie mylić z organizacją specjala... :)
17 maja 2007, 13:22 / czwartek
Dobry wyjazd i meczyk sie zapowiada, takze pod względem kibicowskim! Wisełka ma blisko, więc napewno wspomoze nas w sporej liczbie...

Trzej Królowie Wielkich Miast:

Śląsk - Wisełka - Lechia Gdańsk!!!
17 maja 2007, 13:32 / czwartek
RaptorLG : "Wisełka ma blisko, więc napewno wspomoze nas w sporej liczbie..."

No blisko, bo Kmita gra w Krakowie ;)
17 maja 2007, 13:40 / czwartek
podobno mecz ma być w Zabierzowie a nie na wawelu
17 maja 2007, 13:47 / czwartek
Tylko na miejscu nie krzyczcie "strzelcie kurwom gola!!!",bo Kmita to FC Wiselki
...Na meczu w GDA o tym zapomniano...

pozdro z DO
17 maja 2007, 16:05 / czwartek
Czytałem na stronie miasta Zabierzów,ze mecz z Lechią NA PEWNO odbędzie sie na stadionie Wawela w Krk. Także warto się powoli szykować na wyjazd...
17 maja 2007, 16:21 / czwartek
Jak na razie to Kmita kombinuje, żeby nie wpuścić kibiców gości. Od dwóch dni w klubie jest pismo, że ze względu na planowany remont obiektu i inne pierdoły, mecz będzie mogła oglądać tylko publika gospodarzy. Z tego co wiem, nasz klub olał to pismo i postawił sprawę jasno- albo z kibicami, albo wcale
17 maja 2007, 20:34 / czwartek
To już pewne. Pomimo wcześniejszych zapowiedzi, najbliższy mecz ze Stalą Stalowa Wola drużyna naszego Kmity rozegra - tak jak do tej pory - na stadionie krakowskiego Wawelu.
Na łamach "Przeglądu Sportowego" powiedział o tym trener Jerzy Kowalik:
"Prace są na ukończeniu, ale obiekt musi jeszcze zostać dopuszczony do organizacji spotkań przez policję. Liczymy, że następne spotkanie z Lechią odbędzie się już na naszym stadionie.".

Poza tym Sarnat nie bedzie juz bronił do końca sezonu
18 maja 2007, 00:43 / piątek
"Po meczu z Miedzią Legnica działacze Il-ligowca liczyli, że będzie to ostatni występ ich piłkarzy w Krakowie. Od tego czasu Kmita przez prawie miesiąc nie pełnił roli gospodarza i wydawało się, że uda się przyśpieszyć prace na stadionie w Zabierzowie tak, aby skończyły się przed 31 maja, czyli planowanym terminem ich oddania. - Mieliśmy takie plany, ale robót nie udało się przyśpieszyć. Trwają prace wykończeniowe na trybunie - mówi dyrektor Kmity Alfred Lipniak. - Nie zdążymy ani na mecz ze Stalą, ani nawet na następny z Lechią Gdańsk. Może uda się na 9 czerwca, gdy gramy z Górnikiem Polkowice."
20 maja 2007, 16:36 / niedziela
Kiedy będą jakieś szczegóły co do wyjazdu ? Czasu mało a chyba dużo sie wybiera osób do braci z Krakowa ? W sobote Wisła - Łks tam chyba też nasz dużo będzie:)
22 maja 2007, 17:17 / wtorek
Sorry że tak głupio pytam, ale czy wiecie dlaczego Lechia gra w czarnych strojach?? Jakaś żałoba czy szczesliwy stroj?
22 maja 2007, 17:33 / wtorek
Mogą być dwa powody
1Może żałoba
2To jest strój wyjazdowy !!!!!!!
22 maja 2007, 17:52 / wtorek
Czy wyjazd jest organizowany? Wpuszczają ostatecznie Gości czy nie?
22 maja 2007, 17:59 / wtorek
Z Kmitą jednak w Krakowie - 21-05-2007

Usilne starania działaczy Kmity aby zbliżający się mecz z gdańską Lechią został rozegrany w Zabierzowie spaliły na panewce. Zgodnie z pierwotnymi ustaleniami spotkanie zorganizowane zostanie na stadionie krakowskiego Wawelu w najbliższą niedzielę o godzinie 17.00. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, zawody rozegrane zostaną z udziałem kibiców gości, dla których przyznano pulę 300 wejściówek.

lechia.pl (oficjalna)

Wisła sie mobilizuje,nas też nie zabraknie.
Nie liczyłbym na jakiś oficjalny wyjazd.
22 maja 2007, 18:06 / wtorek
dzięki! są już bilety w przedsprzedaży? rozumiem, że podobnie jak na Łomżę- jedziemy samochodami?
22 maja 2007, 18:13 / wtorek
Gizbern-ciężkie masz rozumowanie ale to chyba od pogody,przecież do Łomży inaczej praktycznie nie było jak jechać a co do wyjazdu to są możliwe wszystkie opcje z samolotem włącznie jak i do zaliczenia są 2 z 3 (2 są praktycznie o tej samej porze) odbywających się w tamtejszym regionie meczy które Nas interesują-weekend będzie The best.
22 maja 2007, 18:17 / wtorek
Dobra dobra Panie czepialski:) Do zobaczenia w Krakowie!
22 maja 2007, 19:30 / wtorek
Pewnie, do zo w Krakowie,może spotkamy się już w sobotę na meczu albo na piwku tam gdzie i z kim trzeba-cze
22 maja 2007, 22:03 / wtorek
To poco zagrali z Miedzią w czarnych strojach. Spokojnie mogliby zagrać w pasiastych, bialo-zielonych jak zwykle i stroje by sie nie mylily bo Miedz grala w niebieskich. Poza tym to brzydko wygląda.
23 maja 2007, 08:23 / środa
W czarnych pierwszy raz zagrali w Polkowicach, wygrali wiec zarzad uznal, ze stroje sa szczesliwe i maja w nich grac tak dlugo jak te stroje beda szczesliwe.
23 maja 2007, 08:38 / środa
Grali w czarnych strojach, bo po meczu z Piastem w Gliwicach uwierzyli że są szczęśliwe.
Po meczu z Łomżą sam jestem już tego pewien, ale mam nadzieję, że zagramy w swoich barwach, a nie jakiejś warszawskiej Polonii.
24 maja 2007, 11:40 / czwartek
Wie ktoś może czy są już wejśćiówki do kupienia w klubie ??
24 maja 2007, 12:21 / czwartek
pawel16: tak, są bilety w sprzedaży w Klubie - 300 sztuk - wystarczyło wykonać jeden telefon :)
Pozdrawiam
24 maja 2007, 12:22 / czwartek
Dzięki Japan.
24 maja 2007, 22:50 / czwartek
Witam, mógłby mi ktoś napisać z powrotem jakim pociągiem jedziemy?? bo widzę, że bilet turystyczny chyba odpada(drożej niż zwykły) oczywiście na priv gg: 5678786

Pozdro Lechia Gdańsk
24 maja 2007, 23:51 / czwartek
dla wszystkich pociagowych opatulonych i najpewniej najebanych w barwach Lechii, ktorzy dotra do krk, pociag tlk jadacy z gda o godz 23:59 wpada w kraku na zbiorke cracovi jadaca specjalem na widzew. pilnowac sie
25 maja 2007, 01:16 / piątek
dzięki za ostrzeżenie, Wisła i tak będzie informowała jakby się coś działo pozdro
25 maja 2007, 12:24 / piątek
ile biletów sprzedano do tej pory?
25 maja 2007, 13:41 / piątek
Kupisz sobie w Krakowie w końcu to Fc Wisły
25 maja 2007, 21:40 / piątek
nie kumam jak to ma wygladac Wisła bedzie witac Lechie a 50m dalej ma sie zbierac sraxa??? a jeszcze jedno panie Kurski pan tez jedzie??
25 maja 2007, 22:13 / piątek
Hubi, do kurwy nędzy. Wątek ten dotyczy meczu Kmita-Lechia i nie jest powodem do siania kolejnej napinki na Kurskiego. Proponuje załozyć temat Kurski, co pomoże jednym wyładować się na Nim, a drugim pochlebić mu. Przez takich ludzi w każdym wątku robi się burdel! Skup się na meczu, mam nadzieję, że Ty jedziesz, mnie pierwszy raz w tym sezonie zatrzymały obowiązki słuzbowe.

Z wyrazami szacunku.

P.S. Bez napinki.
25 maja 2007, 22:38 / piątek
hubi jak zwykle nie jedzie, ponieważ nie może odpuścić czata w czesie meczu ;-))
26 maja 2007, 12:20 / sobota
Bedę na weselu prosze o jakiegoś linka o mecz Lechii sms na komórke , nie mogę znależc.
26 maja 2007, 12:42 / sobota
Zobacz tu: odnośnik
26 maja 2007, 15:19 / sobota
pilnowac sie tam w Krakowie pozdro dla Wisełki !
bedziesz gdzies relacja na zywo ?
26 maja 2007, 15:29 / sobota
glasgow ten odnosnik co masz wyzej to pierwsza opcja:)2 .opcja sms o tresci: sf lechia na nr 7303 a 3 opcja to wiem ze w gazecie wyborczej podaja tez nr na relazcje live sms za 1 zl:)pozdro
26 maja 2007, 15:31 / sobota
Ej ja niemam nic do pana J.K. dlaczego mam sie napinac a zeto ja nie jade bo niemam kaski i prawie wogole nie czatuje w czsie meczu jak bys sprawdzil to bys wiedzial!!! Pozdro!

TYLKO LECHIA!!!
26 maja 2007, 17:59 / sobota
Póki co Miedź remisuje z Polonią W.
26 maja 2007, 18:15 / sobota
Miedź prowadzi 1:0 po golu Garucha :)))))
26 maja 2007, 18:17 / sobota
Mineły 2 minuty i już 2:0 :)))) Drugi Gol Garucha!!!
No to jutro gramy o wyższa pozycje w lidze:))))
26 maja 2007, 19:07 / sobota
Miedz- Polonia W-wa 4:0 Sosnowiec- ŚLĄSK 1:1
No chłopaki jutro trza wygrać i pokazać że się jest zwycięzcą albo frajerem
26 maja 2007, 23:23 / sobota
nie kumam jak to ma wygladac Wisła bedzie witac Lechie a 50m dalej ma sie zbierac sraxa??? a jeszcze jedno panie Kurski pan tez jedzie??

stary.....takimi wpisami, to możesz narobić więcej głupiego syfu niż Ci się wydaje.Zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz. A dla Twojej wiadomości dojechali, wysiedli szczesliwie na peronie gdzie stała Cracovia, pobalowali cały dzien byli na meczu i teraz odpoczywają......

na przyszlosc nie wal takich tekstów

pozdro z Krakowa

zium zium :)
27 maja 2007, 10:49 / niedziela
Tak jak Dario napisał. Ekipa pociągowa sobotnia jak i dzisiejsza dotarła do Krakowa bez problemów. Cały wczorajaszy dzień pełen melanż z braćmi z Krakowa (szacunek i podziękowania dla chłopaków z Zabierzowa za gościnę). Co do meczu musimy go wygrać, obstawiam 2:1. Uciekam na miasto a póżniej: Ja zawsze będe tam .........

W MOIM SERCU TYLKO LECHIA
27 maja 2007, 10:55 / niedziela
bedzie retransmisja radiowa chociasz gdzies ? albo jakas strona z elacja na zywo
27 maja 2007, 10:59 / niedziela
bedzie retransmisja radiowa chociasz gdzies ? albo jakas strona z relacja na zywo
WISLA LECHIA ZAWSZE RAZEM !
27 maja 2007, 11:15 / niedziela
sportowefakty.pl tam po prawej stronie masz relacje live tylko czasami bywaja"kulawe"...pozdro
27 maja 2007, 11:25 / niedziela
witam jestem poraz pierwszy ale nie ostatni pozdro dla lechi na stadion wawelu wybieram sie z córkami i wierze w zwyciestwo lechii
27 maja 2007, 12:13 / niedziela
chłopaki liczę na remis:) a wejdzie Jaga I Zagłębie...
a co do Polonii Bytom to są debile bo tylko innym awans zabierają, przecież na 99,9% i tak nie dostaną licencji, długi wobec piłkarzy, brak podg. murawy, oświetlenia itd. ledwo udało się na II ligową licencje zapracować a już sie pchają ze swoim miejskim zabytkiem do OE
coś w tym chyba jest, może Wisła Płock szykuje im premię za utrzymanie w lidze bo awansują ich kosztem i dlatego Polonia ma o co walczyć - o pieniążki od Petry.
27 maja 2007, 16:26 / niedziela
to jak ? starym zwyczajem spotykamy sie na radio?odnośnik godz.16:55 zapraszam
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011