Gdańsk: wtorek, 29 września 2020
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 114/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
13 stycznia 2010, 08:49 / środa
Bardzo bym chcial zeby doszli do porozumienia z Kapsa i Surma bo jesiania to byli nasi najwazniejsi zawodnicy. Cvirik jest wedlug mnie troche niedoceniany. Gral wiekszosc meczow i nie popelnial raczej bledow byl solidnym zawodnikiem. Teraz zostaniemy tylko z Hubertem i Koza a pamietamy jakie problemy byly z obrona w przypadku kontuzji. Moze wyjsciem bedzie zatrzymanie Manka na pol roku jak nikogo sensownego nie sciagniemy?
Piatek jest natomiast przeceniany wedlug mnie. Nie moge sie oprzec wrazeniu ze wszyscy maja mu w pamieci 2 gole z Arka, poza tym wiele nie pokazal a jedyny dobry mecz poza tym zagral w Gdyni. Przydalby sie drugi Surma albo nawet Tralka do partnerowania Surmie. Moze Pietrowski potwierdzi swoj talent.

Mam tez goracy apel do wszystkich na tym forum:
LUDZIE UZMYSLOWCIE SOBIE ZE KUCHAR NIE WSZEDL W LECHIE PO TO ZEBY WYKLADAC NA NIA PIENIADZE A PO TO BY NA TYM ZAROBIC A PRZYNAJMNIEJ NIE TRACIC. MA TO NASTAPIC W OPARCIU O PGE ARENE, WEJSCIE NA GIELDE, ROZNE INNE PRZEDSIEWZIECIA BIZNESOWE I ORGANIZACYJNE O KTORYCH MOZEMY CZYTAC W OSTATNIM CZASIE. NIE CHCIAL WEJSC LOTOS ANI NIKT INNY TO WSZEDL KUCHAR. NIE JEST ON GDANSZCZANINEM, NIE MA BIALO-ZIELONEJ KRWI I NIKT MU NIC NIE DA (patrz iti w w-wie) ZA TO ZE POSWIECI SWOJ CZAS I PIENIADZE NA INWESTYCJE W LECHIE. DLATEGO NIE SPODZIEWAJCIE SIE ZE BEDZIE SYPAL KASA JAK TO ROBI NP. CUPIAL. ZOBACZCIE JAK WYGLADA WIEKSZOSC CZOLOWYCH KLUBOW NA SWIECIE I W POLSCE - MANCHESTER, CHELSEA, REAL, LIVERPOOL, ROMA, INTER, WISLA, LEGIA TO SAMI BANKRUCI Z POTEZNYMI DLUGAMI. ZASTANOWCIE SIE CZY KUCHAR BEDZIE TU LADOWAL BEZ OPAMIETANIA KASE BO NAGLE ZAPALAL MILOSCIA DO LECHII??? CZY RACZEJ BEDZIE DAZYL DO STWORZENIA BIZNESU, KTORY BEDZIE MIAL RECE I NOGI.
13 stycznia 2010, 09:41 / środa
Niektórzy tkwią jeszcze we wczesnych latach 90tych i czekają na konferencje prasową na której wejdzie Kuchar z walizą pieniędzy i powie to jest kasa na wzmocnienia Lechii, następnie pojedzie do Wrocławia ( i tak co rundę).
Mam nadzieje ze te wszystkie projekty biznesowe z Lechią w nazwie wypalą i bedzie to służyć klubowi, bo bez mocnej drużyny piłkarskiej wszystko inne bedzie skazane na porażkę, a jeśli przy tym Kuchar zarobi, to bardziej go zmotywuje do rozwijania projektu "WIELKA LECHIA".

Pewnie się powtarzam ale uważam ze najważniejszym obecnie zadaniem jest zatrzymanie Surmy.

TYLKO LECHIA!
13 stycznia 2010, 09:47 / środa
jeszcze 2 tyg i sie okaze co i jak... to, ze wszedl zarobic jakos do mnie nie przemawia jesli chodzi o kwestie budowy Wielkiej Lechii. to takie polskie, wlozyc banke, wyciagnac 10 i sie nie narobic. miejmy nadzieje, ze ma troche inny plan ;]
13 stycznia 2010, 10:50 / środa
Tu nie chodzi o to, że on nie wysypuje z walizki piemiędzy. tu chodzi o to, ze od lipca (pół roku), ten człowiek jeszcze nic wogóle nie dał!!!!!!!!!!!!!!!!!
13 stycznia 2010, 11:50 / środa
Każdy z was by chciał mieć "Wielka Lechię"

Lechia nie może mieć piłkarzy takich bez których nic nie osiągniemy.

Dlatego moim zdaniem :

Lechia próbuje jako tako ich się pozbyć dając małe wynagrodzenie żeby nie tracili pieniędzy na te lepsze transfery które rozpoczną się z nowym rozpoczęciem ekstraklasy na jesień...

Lechia wie że jest coraz bliżej stadionu który musi wypełnić cały i jak narazie przepięknie do tego dąży...

Jeszcze podziękujecie Lechii ze ich wszystkich się pozbyła...
13 stycznia 2010, 12:49 / środa
LP jestes ksiegowym klubu ze wiesz ile Kuchar dal pieniedzy?
Grucha - jestes taki madry to pokaz mi osobe ktora zarobila na inwestowaniu w pilke. Tak jak ja rozumiem to Kuchara rola jest dac know-how, znajomosci i poczatkowe pieniadze na inwestycje. Po roku 2011 cala grupa Lechia ma sie w miare mozliwosci sama utrzymywac ze stadionu, dzialan marketingowych, roznych biznesow o ktorych slyszymy ostatnio, telewizji, daj Boze gry w pucharach ale takze pewnie ze sprzedazy zawodnikow na zachod.
13 stycznia 2010, 13:00 / środa
Broendby weź sie soba zainteresowuj - bo Twoje pomysly organizacyjne i pojecie o pilce to poziom jeszcze 5 ligi. No ale coz..

Zostana zapewne Łotysze, jak dojdzie do tego Janota i Tomek Dawidowski uniknie urazow to powinno wystarczyc na utrzymanie sie w 8, bo na nic wiecej raczej nie mozna/nie powinno sie liczyc.

Jedyna nadzieja ze Ivans, Tomek i Kuba sie odblokuja porzadnie i beda miotac jakies bramy.

Ps. Broendby "Buzała to pała". pilki prosto kopnac nie potrafi.
Zawodnik na jedna dwie przypadkowe bramki w sezonie, chociaz i na to sie nie zapowiada.
13 stycznia 2010, 13:03 / środa
13 stycznia 2010, 13:47 / środa
Jaki kurwa Łukasz Piątek? Ściągamy pomocnika DyskoPolo?
13 stycznia 2010, 14:04 / środa
przecież wyraźnie widać że się jebneli i napisali Łukasz zamiast Karol..
13 stycznia 2010, 14:04 / środa
carpaccio, dla mnie Kuchar nie musi wyłożyć 50 baniek aby spełnić obietnice, że za 3 lata Lechia będzie mieć 70-80mln budżet, jak to ogłaszał na początku tego roku..dla mnie ważne żeby te obietnice spełnił i tyle. Wilk wychodzi ze skory każdemu w newralgicznych okresach po każdej kolejnej rundzie, co lepsze asy "ujawniają" się w trakcie rozgrywek i każdy ma ambicje zarabiać i grać nie wiadomo gdzie..Lechia póki co zajęła się swymi podstawowymi zawodnikami i jeśli tu jest już taki huk, to zastanawiam się co będzie potem..z obranej drogi przecież nie zrezygnujemy.
A już zupełnie moja osobista refleksja jest taka, że jeśli tylko któryś z naszych zawodowców kopaczy miał szerszy horyzont, to pierwszym stopniem do zaspokojenia własnej ambicji powinna być gra na stadionie na Letnicy, niby tylko nowe miejsce pracy ale jakie nobilitujące. Nowy stadion to nowe perspektywy i zarobków także, pokazało już to PGE.
13 stycznia 2010, 14:07 / środa
"W tym tygodniu do Lechii nie powinien dojechać żadne piłkarz na testy"

dobrze ze przynajmniej sie okreslil
13 stycznia 2010, 14:28 / środa
odnośnik

Lechia zrobiła chłopakowi badania a disco polo korzysta..i to mi sie podoba, to sie nazywa decyzyjność..

co do wpisu powyżej, zaczynam skłaniać się to tezy, że mamy w takim razie bardzo uzdolnioną młodzież...
13 stycznia 2010, 15:21 / środa
I bardzo dobrze ze Brzyski odchodzi do Polonii...jest szansa zeby przescignac ich w tabeli. Nie wierze ze Ruch bedzie gral tak caly sezon jak gral w 1 rundzie. Patrzac na wzmocnienia druzyn z dolu tabeli pierwsza do spadku jest Szparka i Zaglebie.
13 stycznia 2010, 15:28 / środa
W Bełchatowie może szykować się mała wyprzedaż odnośnik
Mają tam kilku ciekawych zawodników, może warto trzymać rękę na pulsie.
13 stycznia 2010, 15:33 / środa
carpaccio : jestem bardzo madry, aj waj :D nadal pytam sie gdzie sa te pieniadze na inwestycje? na brzyskiego 500 k nie bylo. jesli nie przedluzymy kontraktow to trzeba bedzie sprowadzic lepszych graczy za zywa gotowke, jakie ceny sa w PL to chyba wiadomo ;] chyba, ze bedziemy grac 11 z zagranicy... mam nadzieje, ze mimo ciszy w eterze jakies transfery beda. w koncu budowa miala byc stopniowa... czy mamy czekac jeszcze 2 lata a potem nagle kupimy 8 nowych graczy? czekam na ruch w interesie
13 stycznia 2010, 15:36 / środa
grucha 500 kola na Brzyskiego wierz mi ze by bylo...ale wierz mi tez ze Brzyski w Polonii mniej niz 40 tys miesiecznie nie dostanie a placic tyle zawodnikowi, ktory i tak nie wiadomo czy by prezentowal sie lepiej od Mysony czy Kaczmarka nie ma sensu.
13 stycznia 2010, 16:15 / środa
pol roku temu pewnie zaspiewalby mniej, teraz jest juz gwiazda, ktora musi zarobic na mercedesa na stare lata ;)
13 stycznia 2010, 17:42 / środa
Co do Cvirika, to chłop sie osmiesza. Nie ma za grosz wstydu. Lechia dała mu szanse bo był nikim po kontuzji a teraz sra na Lechie. Syndrom Trałki. Oby tak samo skończył

Juz polowa stycznia , a Kafar mowil ze chce miec kadre ogarnieta do wyjazdu zagranice. Gdzie krym a gdzie rzym? Takie plany to se moze w dupe włozyc.
13 stycznia 2010, 18:40 / środa
Ja bym bral Dariusza Pietrasiaka z Belchatowa.
13 stycznia 2010, 18:48 / środa
odnośnik

zawsze to jakies rozwiązanie w przypadku braku transferów...
13 stycznia 2010, 18:59 / środa
wyjazd do Turcji jest chyba 8 lutego, a Kafar mówił że chciałby miec kadrę ogarniętą do pierwszego zgrupowania tj. 19 stycznia ale coś mi się wydaje że nic z tych planów nie wyjdzie
13 stycznia 2010, 19:39 / środa
wkurza to czekanie niesamowicie no ale mają jeszcze 6 dni do terminu w ktorym powinni miec juz kadre ogarnietą...
13 stycznia 2010, 20:05 / środa
Wisła chce sprzedać do Śląska Piotra Ćwielonga, pozyskując z Gks-u Bełchatów Dawida Nowaka, który po dojściu do swojej optymalnej dyspozycji stanie sie nastepcą Pawła Brożka, którego Wisełka będzie zapewne chciała w lecie opchnąc na zachód za jakąś w miarę dobra kapuste!

Co do Pietrasiaka - dobry transfer:) lecz niemozliwy na chwile obecną

sprzedac Cvirika za to 100 tys ojro i wziąśc Jaska Kowalczyka z Odry:) chłop ma doświadczenie, jest ograny i byłby dobra alternatywą dla Huberta i Kozy
13 stycznia 2010, 20:11 / środa
Cwirik sobie podwojona gaze zazyczyl to co sie dziwic, ze za to co pokazuje na boisku lepiej go wyjebac w pizdu niz tyle placic.
13 stycznia 2010, 20:46 / środa
proksa !

Koza jest TYLKO jeden!

----------------------------

;)
13 stycznia 2010, 23:04 / środa
rozmawiałem dzisiaj z jednym z Krakowskich dziennikarzy w kontekscie transferow do Lechii o ktorych udalo mu sie dowiedziec to procz Sagana nic nowego ale sprawa ma się tak:

Na 100% Michalski złożył zapytanie Saganowskiemu. Zrobiła to też Odra i wcześniej Cracovia. Dwa ostatnie kluby odstraszyła kasa, jakiej zażądał Marek. Ten z kolei chce wrócić do ligi, więc może...
Nie mniej jednak na pewno łatwe negocjacje to nie będą. Na chwilę obecną Sagan musi nie mieć zbyt wielu ofert - skoro rozważał nawet Odrę czy Cracovię.
O Fonfarze z GKSu słyszałem w kontekście Waszym, Cracovii, Odry i nawet Jagiellonii, z kolei Kapsę chcą Wam podebrać(a raczej średniej klasy menedżerowie chcą mu mącić w głowie).

A Radzio kreuje się na łącznika na linii zawodnicy - klub... z tej współpracy wiemy co wcześniej wyszło i mam nadzieje ze michaś przestanie sie wpierdalac w cos na czym sie nie zna kompletnie...
13 stycznia 2010, 23:12 / środa
To skoro gadales z tym "dziennikarzem" to czemu nie powiedzial Ci tego ?

Napastnik trzecioligowego angielskiego Southampton FC, Marek Saganowski, ma ofertę z Polonii Warszawa - informuje serwis eurosport.pl.
Rozmowy w sprawie przejścia "Sagana" są zaawansowane. Problemem może być jednak ustalenie zarobków kadrowicza. 32-letni zawodnik w Anglii zarabiał około 12 tysięcy funtów tygodniowo. Kontakt z Southampton obowiązuje go do końca czerwca tego roku.

eurosport.pl
13 stycznia 2010, 23:23 / środa
bo może nie jest to prawda? tylko po to żeby podbić bębenek?

Co do napastników do Groclinu to w tym tygodniu już pojawiło się 3 na lada moment z podpisem na kontrakcie.

Niedzielan, Nakoulma i jeszcze jakis wiesniak z zagranicy...

Zreszta mam staly kontakt z tym dziennikarzem i odpisal mi wlasnie ze to sciema jest, bo dzisiaj sie dowiadywal i z groclinu takiego info nie uzyskal na temat Sagana
13 stycznia 2010, 23:25 / środa
Sagan np. zazyczyl sobie 350tys € plus wejsciowki, do tego chciał od groclinu i Odry stałego kursu € na poziomie €= 4,15, a jak wiadomo teraz złoty ma pójść w góre sporo i € poleci w dół
14 stycznia 2010, 00:29 / czwartek
Michalski? To on jeszcze u Nas jest?! Cos sie komus pomylilo chyba
14 stycznia 2010, 00:34 / czwartek
Michalski nie jest u nas jak wiadomo i sam się dziwiłem tej informacji ale w tym przypadku bawi się on w łącznika między piłkarzem a klubem... Osobiście wolałbym żeby on do spraw transferowych nawet proponując nam zawodników się nie mieszał...on już swoje spierdolil...
14 stycznia 2010, 05:24 / czwartek
Wróżbici i druidzi :)
Jeden wie że ten przyjdzie, drugi że tamten w żadnym wypadku a trzeci jak wiadomo zna kurs euro :)
Coś jak ten tuz, co w okolicach marca połowę oszczędności wjebał w eurasie, twierdząc bez zmrużenia powieką, że w grudniu euro będzie po 5,50 a może nawet 6 :)

Cvirik.
Chłop sympatyczny, chwilami waleczny, ale w chwili obecnej pozycja ławkowa. Więc jeśli wierzyć w to "zarobki x2", to miło Cię było Peter poznać. Szerokiej drogi i uważaj na korki.

Surma.
Łukasza byłoby mi żal. Robi dobrą robotę. Doświadczenie połączone z dobrym CV może odpowiednio wpływać na "szatnię". Nie znam klimatów tamże panujących, ale za robotę którą wykonuje te 30-35k można mu zapłacić.

Karol.
Weź nie pierdol, że się w ogóle gdzieś wybierasz ;)
Ważna postać w drużynie. Podwyżka się należy.
Może nie 100%, ale taka żeby odczuł i był odpowiednio zmotywowany.
Czekałem aż wróci po kontuzji i chyba zrozumiałe, że pod koniec sezonu, po wykurowaniu się, nie pokazywał pełni umiejętności. Ale to nie powód, żeby kłaść na niego lache.

I jeszcze jedna persona, abstrahując od zamieszania transferowego.

Hubert
Jak widzę te łapy z tyłu i wzrok wbity w piłę, to jestem wyluzowany.
Na tego chłopaka trzeba chuchać i dmuchać.
Napiszę wielkimi żeby nie było wątpliwości.
INTELIGENCJA BOISKOWA
Miałby te kilka centymetrów więcej wzrostu i byśmy go co najwyżej w telewizji oglądali.
Jedyna jego "wada".
14 stycznia 2010, 07:28 / czwartek
ja pierdole dać wam info z 1 ręki to kurwa źle a tak to pierdolicie że z klubu żadnych informacji nie ma. A co do tej stawki stałej Euro to nie ja sobie wymyśliłem tylko Sagan.
14 stycznia 2010, 08:16 / czwartek
Simek.....
weź wyluzuj. Dziękujemy za informacje od Twojego dziennikarza. To jest ostatnia osoba na której wiadomościach chciałbym się opierać.
Poza tym będzie co ma być. Sagan w Lechii? A może Ronaldinho? podobno chciałby pozanać Trójmiejskie dico.
Info pewne i nie potwierdzone od reportera z TVN-u. A i do tego telefoniczno-mailowe.

Jedyna rozsądna plotka transferowa to tylko Michał Janota. Chłopak ma 20 lat i tyko na takich można opierać skład. Na gwiazdy za 400 tys. Euro to jeszcze za wcześnie.
14 stycznia 2010, 08:22 / czwartek
Simek potwierdzam tez doszly mnie sluchy ze Michalski proboje cos zarobic na transferach

a w Saganowskiego nie wierze zeby dzialacze robili takie kominy placowe, bo ani nie byloby to wporzadku ze przychodzi nowy pilkarz i zarabia 10 razy tyle co reszta no i podejrzewam ze cala druzyna chcialaby wtedy tego typu podwyzki miec
14 stycznia 2010, 08:36 / czwartek
ja bym się raczej skupił na tym drugim nazwisku...Grzegorz Fonfara to młody zdolny prawy obrońca, były piłkarz kadr młodzieżowych reprezentacji Polski i przy naszym braku na te pozycję w przypadku kontuzji Bąka jest to znakomita alternatywa.
14 stycznia 2010, 11:31 / czwartek
Zgadzam sie z wami, sam jestem wkurzony na zarząd ze nic nie słychac w sprawie jakiego kolwiek transferu, najgorsze jest to ze niektórzy przejmuja sie takimi plotkami jak Sagan, przecierz to jest rzecz oczywista ze nie ma szans na jego sprowadzenie. niech on ma te 12 tys funtów, funt stoi po ok. 4,5 zł wiec tygodniowo wychodzi 54 tys złotych czyli na miech około 200 tys hehe kto tyle zapłaci za piłkarza!!!!!!! druga sprawa fakt szkoda Brzyskiego najbardziej chłopak byłby idealny do Lechii ale coż jak klub sępi na kase to czego sie dziwić!!! Lepiej ściągnąc 2-3 Łotyszy!!! szkoda gadac mam tylko nadzieje ze jak to ktos wcześniej napisał Lechia cos po cichaczu załatwia, tylko na to licze, zobaczymy do 1 zgrupowania juz blisko i wtedy sie okaze co i jak!!! Pozdro Dla Wszystkich Biało-Zielonych!!!
14 stycznia 2010, 15:23 / czwartek
odnośnik

Onyszko w Odrze :D

co by nie bylo powitam go brawami ;)
14 stycznia 2010, 17:29 / czwartek
Wie ktoś o której i gdzie będzie sobotnia gra wewnętrzna? AWF czy T29?
14 stycznia 2010, 18:35 / czwartek
Manuszewski podpisał kontrakt z Orkanem Rumia, powodzenia panie Jacku i wiele radości z gry
14 stycznia 2010, 18:37 / czwartek
14 stycznia 2010, 18:48 / czwartek
Beka ze Manu w jednej ekipie z ta sprzedajna kurwa z arki Grzegorzem N.
14 stycznia 2010, 20:12 / czwartek
spoko grali już razem w "złotych latach" Zagłębia L., a może miodowych latach
14 stycznia 2010, 20:59 / czwartek
"Grzegorz Fonfara to młody zdolny prawy obrońca" (ur. 8 czerwca 1983) - słowo młody bym wykreślil
14 stycznia 2010, 21:00 / czwartek
w Polsce pilkarz uwazany jest za mlodego do 35 lat wiec troche zaironizowalem przy tym :D
14 stycznia 2010, 21:57 / czwartek
Wydatki na transfery w ostatnich latach -
200.000 Midzierski
350.000 ( 100.000 Eur) Mysona
600.000 ( 200.000 Eur) Kaczmarek
175.000 Eur ? - M.Kowalczyk
200.000 Eur - Lukjovans + Kozans - na 3 lata
150.000 (40.000 Eur) - Zabłocki
40.000 Eur - Rogal
25.000 Eur - Wołąkiewicz
Ben Starosta - wypożyczenie ?

Wolne transfery:
Trałka ,Nowak,Jurkowski, Andrut, K.Piątek , Ćvirik, Surma, Bajić, Wiśnia , Kosznik, Kasperkiewicz, Kapsa, K.Bąk, Pęki, Ryba, Manu ? , Buzi ? , + Cacić , Radovanović

Odeszli, za kasę:
100.000 Eur - Kosznik
75.000 Eur - Trałka

Generalnie rozsądna polityka transferowa ( również transfery Michalskiego..) zdecydowana większość trafiona ( poza Bałkanami.. , Midzierskim, Kowalem - ale może jeszcze się obudzi ? )

Na duży plus rozpoczęcie współpracy z Łotyszami ( widać, że podchodzą serio z sercem do Nas a i sportowo wszytko ok. a mozę nawet lepiej ) , szkoda , że nie do gadaliśmy się z " moim" Kosznikiem

a my swoje
14 stycznia 2010, 22:49 / czwartek
Może i rozsądna, ale co to ma do braku jakichkolwiek wzmocnień w tym oknie transferowym? Mam nadzieję, że zaskoczą czymś załatwianym po cichu w stylu Janoty, bo inaczej klapa.
15 stycznia 2010, 08:45 / piątek
90minet podaje ze Brzyski podpisal kontrakt z Groclinem (transfer 500tys), to chyba tyle ile pół roku temu Lechia miała zapłacić...
A u nas cisza......aż uszy bolą :(

TYLKO LECHIA!
15 stycznia 2010, 10:31 / piątek
Ludzie ile można biadolić, ciągle o tym samym. Inni kupują a u nas cisza... Popatrzcie kto podpisuje kontrakty. Głównie kluby, które mają nóż na gardle, które bronią się przed spadkiem. Taki klub, aby tylko się uratować i zapwnić sobie kasę z Canal+ podpisze kontrakt za każdą cenę, np. biedna Odra nagle oferuje wysokie jak na nich kontrakty, Wojciechowski który ściągnął Bakero i pewnie płaci mu niezłą kasę był zmuszony sięgnąć do kieszeni, aby wzmocnić zespół będący na skraju przepaści, Piast oferuje 150 tyś. do ręki Zganiaczowi a do tego pi 50 zł miesięcznie plus bonus itd. itd. Górnik kupował na potęgę i gdzie jest teraz? Lechia jest na 6 miejscu i nie ma sensu bić się teraz, licytować się z innymi aby ściągnąć kilku zawodników na 13 spotkań. Regułą jest na świecie, że w przerwie zimowej kluby dokonują mniej transferów. Trzeba się dogadać z Kapsą, Surmą przed latem, ściągnąć z dwóch zawodników, szczególnie pod kątem linii obrony i powalczyć o utrzymanie pozycji w tabeli plus o jak najleosze pokazanie się w PP. Życząc wiecej spokoju i wyciszenia pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.029