Gdańsk: sobota, 14 grudnia 2019
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 174/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
3 sierpnia 2010, 13:21 / wtorek
"Podejrzewam że prawdziwa kasa pojawi się dopiero na Baltic Arenie, ma to ekonomiczne wytłumaczenie". Tylko, aby marzyć o wypełnieniu PGE Areny choć w połowie to już dziś trzeba zadbać o to, aby na T29 na każdym meczu był komplet, a na niektóre spotkania - czołówka, derby, po prostu zabrakłoby biletów. Ten sezon dla Klubu, dla jego dalszej egzystencji, wielkości budżetu w przyszlości jest moim zdaniem kluczowy. Niestety, aby zarobić trzeba zainwestować. Taka gra jak wiosną, brak nowych bardzo dobrych zawodników nie przyciągnie ludzi na T29, a w dalszej perspektywie na PGE Arenę. Wszystko to przekłada się też na szansę dot. pozyskania nowych sponsorów, reklamodawców, większe wpływy z transmisji w TV itd. Zwróćmy też uwagę na obecną sytaucję na linii władze Klubu - kibice, psującą się współpracę...
3 sierpnia 2010, 13:56 / wtorek
jozin napisał:

"Lechia Operator tak zedrze kasę z Lechii SA"

tego akurat świat jeszcze nie widział, żeby spółka-córka zdzierała z matki...

a co do meritum: zgadzam się, w tym okienku nikt nie przyjdzie, bo niby skąd siano? odkąd pamiętam w Lechii zawsze było bidnie, to czemu teraz miałoby być inaczej?

jedyne co cieszy to solidne boki obrony, na ktorych w końcu grają piłkarze, a nie biegacze. Lewy obrońca z Litwy, jeśli utrzyma formę, może być super wzmocnieniem na lata. Brazylijczyk też wie o co chodzi, tylko że jakby go koledzy czasem nie zauważali...może było w sobotę wieczorem za ciemno?

aha jeszcze cieszy odciążenie budzetu poprzez pozbycie się takich kopaczy jak Rogal, Piątek, Zabłocki i mimo wszystko Mysona (chociaż tym dwóm ostatnim nadal trzeba płacić pensje...)

atak to dno. pozostaje nam się modlić, żeby Wiśnia się nie złamał jak zwykle, a Kaka szybko wrócił do formy...terminarz też w miarę korzystny...może niebiosa się zlitują...
3 sierpnia 2010, 14:14 / wtorek
Oj macko to mało wiesz.... Spółka "a" pobiera np od spółki "b" kasę , znam nawet prZypadki ze Sp "b" bankrutowala co było ku uciesze tegoż samego właściciela:))(
3 sierpnia 2010, 14:19 / wtorek
A w Sląsku zakupy odnośnik
3 sierpnia 2010, 14:30 / wtorek
Bo w Śląsku wiedza zeby byly wyniki trzeba wydac pieniadze. W Lechii udaja ze tego nie wiedza i chca miec wszystko za darmo. W biznesie nie ma nic za darmo-chyba ze kop w dupę.
3 sierpnia 2010, 14:56 / wtorek
Ja żądam w tej chwili albo jeszcze szybciej kupienia jakiegos wartosciowego piłkarza w innym przypadku w zimowym okienku kupią jednego piłkarza a za rok nikogo, bo bedziemy grac w 1 lidze
3 sierpnia 2010, 15:05 / wtorek
Generalnie wszyscy kupują, prócz nas:))) Aż mi poziom wkurwa idzie na maksa w górę, jak czytam że Lech, Arka itd kupują a my jak zawsze celujemy...Normalnie snajperzy z nas bez jaj, bo nikogo uszczelić nie możemy:)))
3 sierpnia 2010, 15:10 / wtorek
Nie żebym się czepiał tylko, ale wczytacie się w słowa Kafara: "Nie odszedł nikt znaczący, a kadrę dopełniliśmy trzema obrońcami, z których dwóch jest blisko gry w pierwszej jedenastce". Dwóch jest blisko gry w pierwszej jednastce? To my ich nie kupiliśmy do pierwszej 11-tki? Rozumiem, że nasz pierwszy transfer Janicki, tak naprawdę był transferem nie do ekstraklasy, ale do MESA, ale informacja o dwóch pozostałych brzmi jakbyś mieli nadmiar obrońców do wyboru (raptem Kozans, Wołąkiewicz, Bąk)... A myślałem, że zgodnie z teorią Kafara szukaliśmy i zatrudniamy tylko lepszych od tych których mamy. Czy szukamy też napastnika, który będzie blisko gry w pierwszej jednastce?
3 sierpnia 2010, 15:11 / wtorek
Jakie zarzadu takie i napastnikow jego celowanie... Tylko ze to juz dawno przestalo byc zabawne.
3 sierpnia 2010, 15:20 / wtorek
dzisiaj maja sie stawic na sparingach senegalczyk i dwoch boałorusinow ? wiadomo cos ?
3 sierpnia 2010, 15:30 / wtorek
na treningach w sensie, info z klubu jak kupowalem karnet ;>
3 sierpnia 2010, 15:34 / wtorek
Na sparingach jakich?.Chyba na treningu.
3 sierpnia 2010, 15:44 / wtorek
Nie Senegalczyk, tylko chyba Kongijczyk ;-)
B.Słowikowski w odpowiedzi na list otwarty "Zawodnik z Konga czeka na wizę".
Ciekawe, czy się pojawi do końca okna transferowego...
3 sierpnia 2010, 15:50 / wtorek
Żaden z tych dwóch o których piszecie do nas nie przyjdzie. Rodionow w zeszłym roku zarobił ponad 420 tyś euro w BATE, Lechii nie staćna takie pieniądze. Sazankow ma ofertę z Karpat, a nie sądzę byśmy mogli przebić klub z Lwowa czy to finansowo czy też poziomem sportowym ligi, czy walką o wyższe cele. Z resztą jeśli piłkarz chciałby zamienić walkę o europejskie puchary na grę w przeciętnej lidze to znaczy że jest zupełnie wyzuty z ambicji. Co zaś do tego kiedy ktoś do nas dojdzie. Jeśli zbierzemy wpierdol od Ruchu i Polonii B. to myślę że szybko znajdą się pieniądze na zakontraktowanie piłkarzy. Zaś jeśli wygramy bądź zremisujemy któryś z tych meczy to na 100% zobaczymy kogoś dopiero na zimę razem z nowym trenerem.
3 sierpnia 2010, 16:04 / wtorek
Z tą bylejakością dotychczasowych transferów to też jest za przyczyną postawy Kafarskiego. Inny na jego miejscu domagałby się od działaczy wzmocnień, a on siedzi cichutko i pokorniutko, ba twierdzi nawet, że jak będa wzmocnienia to owszem świetnie, ale i jak ich wcale nie będzie więcej, to też jest bardzo fajnie, damy radę. Taki Kubicki to by już głośno szumiał, gryzł węzidło i tupał z niezadowolenia, ale przecież nie Kafar. No ale wiadomo, że Kafarowi jako twórcy ubiegłorocznej odkrywczej koncepcji, że "Lechia ma szeroką i wyrównaną kadrę" wychylać się teraz jakoś nie wypada. A do tego po jego ubiegłorocznych dokonaniach (sabotaż ze składem w I meczu z Jagielonią i katastrofalna runda rewanżowa) wypada mu tylko siedzieć ciuchutko pod miotłą, na wszystko potakiwać i tylko wdzięcznym być wspaniałomyślnym działaczom, że go nie wypie...li.
Rodionow potrzebny jest Lechii bez dwóch zdań. I będzie to dopiero pierwsze realne wzmocnienie składu w tym roku, a nie propaganda, pozorowanie i dymna zasłona.
3 sierpnia 2010, 17:25 / wtorek
Transfery
Współpraca z agencją, która załatwia piłkarzy- szukanie po najniższych kosztach, ewent za darmo z niewiedzy, że agencja- ten koleś może dać dupy z wyszukiwaniem dobrych graczy. Bądź też chciwość- czyli współpraca z agencją, celowe proponowanie pozyskania taniej siły roboczej (czyt. murzynków) i żałowanie kasy na kosztowniejszych graczy z Polski czy z innych lig.Sądzę, że Treneiero ma chuja do gadania, zarząd dysponuje kasą a nie on, zresztą po jego wypowiedziach tak wynika. Wynika, że chcieli tanim kosztem sobie dobre miejsce w extraklasie zbudować w tym roku, a z wszystkich testowanych może 3 będzie do jakiegoś przeciętnego kopania. Zarząd liczył, że z tym składem co był 8 miejsce + 2,3 graczy może spokojnie powalczyć o środek tabeli ? Mi się zdaje, że będzie dużo, dużo ciężej niż w ub sezonie, walka o utrzymanie. Jak zwykle, legia, Wisła, lech w plecy. Z resztą dobrych zespołów na wyjazdach porażka, ewent remis, u siebie remisy i jakieś skromne zwycięstwa. I tak przewiduję pod pierwszą 10tką :)

ps. haha, ale pesymizmem zajechało : ) ta liga jest taka popierdolona, że i z tym składem przy odpowiednim zagryzieniu trawy możliwe jest 5 miejsce. Tyle, że nasi mają siły do 65 minuty... max 70.
3 sierpnia 2010, 17:44 / wtorek
Jak przyjdzie do nas Rodionov to ogolę sobie jaja
3 sierpnia 2010, 18:39 / wtorek
Trzymamy cie za slowo :P. Naostrz kose , bedzie Radionow i ja zalatwie Ronaldinho z Milanu , aa i jeszcze Messi dzwonil , ze szuka nowego klubu ;).

Btw. Cos mi sie zdaje , ze znowu bede plakac przed monitorem ogladajac mecze Lechii ;(. Smieja sie z nas Pyry z Poznania , ze gralismy z 4 skladem Villareal , a wlasnie slyszalem , ze zakontraktowane bylo za 100 tys pierwsze sklady a ty taki walek ;(.
Buzala najlepszy jak ze spalonego strzeli i odrazu caly stadion w smiech , Hhaha xd
Lechia w Pucharach na PGE Arena Gdańsk w nastepnym sezonie xd
3 sierpnia 2010, 18:51 / wtorek
Kogo obchodzi co myślą pyry z Poznania? Tym bardziej że to nie był 4 skład. Kolejny wielki znawca i chuligan który ogląda mecze na monitorze.
3 sierpnia 2010, 19:04 / wtorek
Po co mam chodzic , jak Kurde szkoda mi Kasy na takie posmiewisko? ;(. Nie napinam sie , nie wyzywam sie przez neta wiec o co chodzi ? ;(
3 sierpnia 2010, 19:09 / wtorek
Oficjalnie: Dong odchodzi z Legii

Dong Fangzhuo nie będzie zawodnikiem Legii Warszawa w nadchodzącym sezonie. Działacze stołecznego klubu nie zdecydowali się na przedłużenie umowy z chińskim napastnikiem.

Dong w Legii wystąpił w zaledwie czterech spotkaniach. W lutym podpisał półroczną umowę z opcją przedłużenia o rok. Ostatecznie o dalszych losach 25-letniego piłkarza zadecydował Maciej Skorża, który po obozach w Grodzisku Wielkopolskim i we Francji nie widzi dla niego miejsca w składzie.

Chińczyk jest najbardziej znany z pobytu w zespole Manchesteru United, w którym jednak faktycznie nie zaistniał, zaliczając zaledwie jeden mecz w jego barwach.

Podobno nie grał źle w sparingach przed sezonem . Na nasz skład i tak byłoby dobrze. Lepszy on niż nasz nr 20.
3 sierpnia 2010, 19:10 / wtorek
Bez przesady. Ten sam poziom.
3 sierpnia 2010, 20:25 / wtorek
Z tą "różnicą" , że Buzi nie grał w Manchesterze i nie strzelił 33 bramek w ciągu dwóch sezonów w Belgii 2004–2006 → Royal Antwerp (wyp.) 61(33)
Widze , że Buzi jest twoim ulubieńcem skoro go tak faworyzujesz :)
A co do Donga wg. mnie to byłoby wzmocnienie.
3 sierpnia 2010, 22:07 / wtorek
Mówiłem ze senegalczyk! :)
odnośnik
3 sierpnia 2010, 22:17 / wtorek
Po rozgrywkach został zaś przesunięty do drużyny rezerw, która gra na zapleczu szwajcarskiej ekstraklasy.
Odnosnie tego murzyna
3 sierpnia 2010, 22:19 / wtorek
Ku**a biorą jakiegoś gościa z rezerw, który nawet u arabusów nic nie pokazał!!To ja się pytam po co??żeby kibicom zrobić na złość????
Trzeba sypnąć kasą panowie z zarządu bo nikt wam nie przyjdzie grać za średnią krajową:/Ja pierdolę żeby kluby z Białorusi były bogatsze od polskich....niestać nas na zapłacenie 0,5mln euro za zawodnika(chociaż jednego na każdą rundę)!!Gdzie jest kasa na transfery??Przecież nie długo to zrobią bilety za 40 zł albo 50 zł bo nie bedą mieli dla siebie na pensje:/Nikt nie przyjdzie(pikniki) oglądać takiego gówna albo kibice najbardziej oddani np. Lwy Północy będą protestować:/Jak się nic nie zmieni to będziemy mieli jeden wieli burdel:/
3 sierpnia 2010, 22:22 / wtorek
...Faktycznie, potrzebny nam jest jakis senegalski odrzut, juz lepiej tego Kozaka wziac , moze faktycznie jest kozak i ladne pileczki bedzie naszym starym napadziorom posylal bo tego tez tak naprawde brakuje u nas....
3 sierpnia 2010, 22:22 / wtorek
No i chuj ,że senegalczyk. Niech mu też zrobią testy DNA, to się okaże czy ma te 26 lat. Jak zwykle idziemy po najmniejszej linii oporu.Bardzo dobry kurs obrał klub na wzmocnienie drużyny!!!Będzie ciekawie i pełno emocji do zakonczenia sezonu.
3 sierpnia 2010, 22:26 / wtorek
ArekLG- Kozak jest za stary i klub na nim nic nie zarobi. Lepiej sprowadzić odrzut z podrzędnej europejskiej ligi.
3 sierpnia 2010, 22:29 / wtorek
Ten akurat może mieć 26 lat bo do Europy go przywieźli jako dzieciaka.
Co zaś do samego transferu to coś słabo szukamy, jeśli wykupujemy gracza który w zeszłym sezonie zagrał 407 min i strzelił jedną bramkę.
3 sierpnia 2010, 22:29 / wtorek
Najbardziej podoba mi sie stwierdzenie "miał 5-krotnie grac w reprezentacji Senegalu"
Co to znaczy "miał"??? Mieli go powołać ale nie powołali??? czy też twierdzi ze grał 5razy ale nikt tego nie jest wstanie zweryfikować?
Poza tym na różnych stronach podają ze jest to pomocnik raz ze napastnik, poza tym jego ostatnie dokonania nie powalają. Chyba Zarząd pozazdroscił Czyzykowi- 3szamby i teraz też wyciągnie z niebytu kolejnego czarnego mustanga.
Widać gmatwa sie sprawa z Białorusinami i biorą juz jak leci....

TYLKO LECHIA!
3 sierpnia 2010, 22:31 / wtorek
oto filmik o nim odnośnik
3 sierpnia 2010, 22:31 / wtorek
az taki stary nie jest, Surma daje rade on da dwa razy :) a klub nie musi na nim zarabiac, po co, malo maja kasy grubas i hejnek...na odrzucie tez nie zarobia bo tak jak napisal Twoj przedmowca po testach d.n.a okaze sie ze ma nie 26 tylko 36 lat... at k wogole to bedzie ciekawie, nawet bardzo :)
3 sierpnia 2010, 22:33 / wtorek
myslalem ze wkoncu ktos w tym klubie zrozumial ze bez ciekawego transferu bedzie lipa z frekwencja co rowna sie mniejszej kasie ale gdzie tam jak narazie jestemy mistrzami w interesesowaniu sie ciekawymi grajakami a sciagamy szrot:( i jesli ten senegalczyk "odpali" u nas choc w to watpie to nie jest to co ma przyciagac ludzi na T29 i pozniej PGE Arene
3 sierpnia 2010, 22:34 / wtorek
Tak multiprezes intensyfikowal ruchy transferowe, ze az sie zesral na czarno i taki tego efekt.

To ja sie pytam czy on ma kosztowac 300 tys euro i jak wypadl w ostanim meczu w LE w czwartek?

oj hJenek hJenek bo niedlugo zawstydzisz Pinokia.
3 sierpnia 2010, 22:37 / wtorek
"W sezonie 2009/10 Coly zagrał w 13 ligowych i 2 pucharowych meczach Young Boys Berno. Bramkarza rywali pokonał tylko raz".

Amen. Dno dna, czy mozna upasc nizej? To ma byc wzmocnienie? Jak ten transfer ma sie do slow Kafar-pinokia ze beda brani tylko ludzie, ktorzy beda zdecydowanie lepsi od obecnych grajkow? Przeciez to jest smiech na sali i smiech przez lzy co oni kurwa wyprawiaja.
3 sierpnia 2010, 22:47 / wtorek
Surma daje radę, bo ma tyle lat ile ma. Natomiast ten wynalazek z Senegalu,to jak przybył do Europy to na zapewne w grupie kilku braci i na 99% z zmienionymi danymi osobowymi. Zreszta chuj i tak to nie ważne, bo przecież kolor takie bramy szczelał,ze zarząd go łyknie jak młode wino. Mega wzmocnienie.
KAKTUSY nie którym już rosną:)))
p.s. ach te jego kocie ruchy,to takie tłumy ściągną na T29 ,że biletów zacznie brakować
3 sierpnia 2010, 22:49 / wtorek
Jednak może byc wałek z jego wiekiem,skoro najlepsze jego lata to były 2005-2008 a po tym okresie ciągłe równanie w dół,aż skończył w rezerwach.To ma byc ratunek na brak skutecznosci Lechii ?? Zenada
3 sierpnia 2010, 23:00 / wtorek
Lukjanovs przychodził do nas z bilansem bramek strzelonych 14 w 15meczach a ile u nas zdobył??

Może z Coly będzie inaczej jednak bramka strzelona a u nas 10 :D
Trzeba być optymistą choć przyznam że transfer nie powala na kolana.
Ale przyjdzie czas by się za niego rozliczyć z zarządem w po 1 rundzie.

odnośnik

Faul na nim na początku tego filmiku, biedaczek jak płaczę...coś mi tu śmierdzi niewypałem.
3 sierpnia 2010, 23:03 / wtorek
Ale narzekacie i narzekacie nic więcej.A ja myślę żę bedzie Dobrze.Jak nie to zarząd będzie miał przerąbane.Ale na youtybe wygląda zajebiście.No cóż jakieś ryzyko trzeba podjąć.
3 sierpnia 2010, 23:05 / wtorek
odnośnik tutaj wyglada to juz lepiej :)
3 sierpnia 2010, 23:08 / wtorek
Lukjanovs bronił się wynikami w Skonto które były imponujące i nawet jakby ten transfer okazał się porażką klasy Cacica to i tak ten kto go sprowadzał(Michalski chyba) miałby czyste sumienie. Zaś ten czarnulek nie broni się niczym w tej chwili i jeśli wypali to będzie to równie wielki przypadek jak wyjście na plaży w Senegalu czy na Wybrzeżu Kości Słoniowej i nałapanie dzieciaków które tam grają w piłkę. Może wypalić ale nic z jego ostatnich dokonań nie daje nawet ułamka pewności że wypali. Działamy na zasadzie przypadku. Inna sprawa że w naszej lidze wystarczy znać jeden zwód, być mocnym fizycznie i umieć kopnąć piłkę po linii prostej by być gwiazdą
3 sierpnia 2010, 23:09 / wtorek
Może i wypali ale jaka jest na to szansa 1 na 100 ?? To jest czarny kot w worku.Na takie eksperymenty nie mamy czasu,zaraz sie zaczyna sezon,potrzebujemy realnego wzmocnienia.
Telmet na youtube to ja moge ci zmontowac filmik z Rogalem,i tez powiesz,że wyglada zajebiscie,te jego bramki z youtube sa wszystkie z lat 2005-2008.Z pózniejszego okresu nie ma juz jak z nim zmontowac filmu,bo nic nie strzelał
3 sierpnia 2010, 23:11 / wtorek
Moim skromnym zdaniem z tego co widać na youtube warto dać mu szanse na pół roku
3 sierpnia 2010, 23:14 / wtorek
Owszem jeśli przychodzi na zasadzie wolnego transferu i nie ma wygórowanych żądań finansowych. W innym wypadku te pieniądze lepiej postawić u buka na to kto wygra ligę szanse że się uda zarobić takie same: 50% albo się uda, albo nie.
Jeśli ten transfer to nei jest kaczka dziennikarska to jest to kolejny przejaw amatorszczyzny naszego klubu. Tyle
3 sierpnia 2010, 23:17 / wtorek
Ja uwazam ,że zamiast wydawac kase na goscia z rezerw szwajcarskiej druzyny,lepiej dołożyc wiecej i sprowadzic solidnego,uznanego napastnika który zagwarantuje nam chociaz te 10 bramek w sezonie.Było by to z korzyscia sportowa i marketingową dla Lechii
3 sierpnia 2010, 23:19 / wtorek
A co my jesteśmy Zdechł czy Discopolo jeśli chodzi o transfery?
Zawsze jest ryzyko że nie wypali. . Myśle że liga jest na tyle słaba że przy odrobinie szcześcia moze coś ten senegalczyk nastrzela, oczywiście że lepszy byłby ten z Bate, no ale co, żeby sie potem nie okazało, że rzeczywiście do ligi przystapimy z Buzim i Dawidem w ataku;/
3 sierpnia 2010, 23:25 / wtorek
W sprawie Coliego trzeba dzwonić do Heńka Kasperczaka po poradę, jest duża szansa, że to on "miał" go powołać do reprezentacji narodowej.
3 sierpnia 2010, 23:29 / wtorek
No niestety nie stac nas na Eto więc Coly musi starczyć.Surma tez przyszedł z ligi szwajcarskiej i jest cool.Coly musi wypalić.Jak nie to trudno.Wszystkie kluby ryzykują i nie zawsze jest sukces.Piłka to biznes i ryzyko.
3 sierpnia 2010, 23:33 / wtorek
Z jakiej ligi przyszedł Surma?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.048