Gdańsk: środa, 16 października 2019
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 24/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
6 stycznia 2008, 14:01 / niedziela
defender
6 stycznia 2008, 11:32 / niedziela
Największe rozczarowanie w Lechii to Sierpiński. Jaki z niego skaut??
Mamy jakieś efekty jego pracy, które zyskają szacunek?
Jesli przez 2 lata nie wyłowił żadnego talent to po chuj nam taki skaut?
W czasie transferowej gorączki jego notes powinien byc napchany nazwiskami, których mógłby testować trener. No i z 20 kandydatów wybrać chociaż 2 najlepszych.
I takich wąłąkiewiczów czy Rybskich powinniśmy właśnie łapać przynajmiej 2 na runde.

No to widać masz pojęcie, co Sierpiński robi. To właśnie dzięki niemu w Lechii grają Rybski, Wołąkiewicz, Kasperkiewicz i Kapsa. Jego pierwszym "transferem" do Lechii był Miklosik. Od czasów Kubickiego, Sierpiński zajmuje się obserwacją rywali, co moim skromnym zdaniem pomogło na "rozklepać" Śląsk, czy Znicza na wyjeździe. Żeby tego nie było za wiele, Sierpiński podpowiedział kilka nazwisk, jako potencjalne wzmocnienia- chociażby Koczon z Motoru, czy Mikołajczak z Nielby Wągrowiec. Obaj są napastnikami. Koczon najprawdopodobniej wyląduje w Zabrzu, zaś Mikołajczak dalej jest do wzięcia.
Niestety do klubu trafił Michalski, i znów mam strach przed oczami, czytając kolejne informacje o wzmocnieniach. Świerczewski, Wiśniewski, Kłos...

Cool, może dla ciebie wykładnią piłkarza są strzelone bramki. Moim zdaniem, ani Rogalski, ani Buzała nie są wzmocnieniem. Przez Rogalskiego przegraliśmy w Turku i zremisowaliśmy z Płockiem. Jest leniwy i człapie po boisku. Po stracie piłki nigdy nie wraca. A Buzała zaistniał praktycznie w meczu z Górnikiem. W innych meczach potrafił przewracać się o własne nogi. Kilka lat temu, tacy kopacze nie łapaliby sie do IV ligi. Teraz jak widać, niektórzy widzą w nich gwiazdy.
6 stycznia 2008, 14:35 / niedziela
''Powtorka z rozrywki''.
Takie okreslenie jest najbardziej adekwatne do sytuacji transferowej w Lechii.
Jedni dokonuja zakupow w sposob fizyczny,Lechia wirtualnie.
na koncu okaze sie,ze na rynku transferowym nie zostanie zaden dobry pilkarz i moje przepowiednie (tfuu!) sie sprawdza-zapchaj dziure !
Panika ? Nie,bo uwazam,ze Lechia i tak awansuje,z takim skladem,jaki jest obecnie.
Dopoki nie bedzie spolki S.A,to bedzie wlasnie taka sytuacja,jaka mamy,czyli zapchaj dziure !!!
6 stycznia 2008, 15:59 / niedziela
bardzo dobry pomysl z BIAŁKIEM dobry grajek
6 stycznia 2008, 19:41 / niedziela
ret, przestan juz sie osmieszac i zacznij czyac ze zrozumieniem zamiast pisac blyskotliwe posty czy napisalem, ze swierszcz ma byc zawodnikiem ktory ma pociagnac ekipe ??
6 stycznia 2008, 19:51 / niedziela
LG45-
A co Twoim zdaniem jest wykładnią piłkarz napastnika?
Nigdzie nie napisałem, że to są gwiazdy- nigdy nimi nie będą.
6 stycznia 2008, 20:04 / niedziela
cool-

Rogalski gra w Lechii jako lewy pomocnik. Jego zadania, to przede wszystkich dogrywanie piłek napastnikom (ciekawe ile ma asyst), oraz przerwanie akcji przeciwnika, która idzie jego stroną.

Buzała, niby napastnik. Jednak patrząc na jego skuteczność, a raczej jej brak, jest zwykłym kopaczem. Paweł strzela średnio raz na 30 sytuacji. Jeden mecz z Górnikiem niestety tego nie zmienia.
6 stycznia 2008, 20:28 / niedziela
LG45-jeśli chodzi o ocenę pracy Sierpika to w pełni zgoda. Jego praca i oddanie sprawie (Lechii) jest widoczne gołym okiem i tylko ślepiec (głupiec) nie potrafi tego dostrzec. Jednak jeśli chodzi o ocenę gry (dokonań) w tej rundzie Rogala i Buziego jesteś rażąco niesprawiedliwy. Choćby "skały srały", to solą w piłce nożnej są nie asysty lecz bramki, a tych obaj zdobyli najwięcej ( jeden w lidze, drugi w pucharze ).

Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie i Tobie podobnych, jest tyle niechęci do ludzi którzy w gruncie rzeczy sprawili nam najwięcej radości tej jesieni ?????
6 stycznia 2008, 20:42 / niedziela
kiko7- może dlatego, że lubię jak Lechia zdobywa bramki, a nie je traci. To w przypadku Rogalskiego, który kilka ich na sumieniu ma. W tej rundzie pamiętam chociażby Płock, Turek czy Zabierzów. Robiąc bilans zysków i strat, to gra Rogala przynosi to drugie.

A co do Buzały, już napisałem. Napastnik musi trafiać w piłkę, a nie się o nią przewracać. Ciekawe jaka byłaby jego ocena, gdyby nie hattrick na "bardzo ciężkim" terenie w Jarocinie. Tak jak już napisałem, jeden mecz z Górnikiem, nie może być wykładnikiem oceny tego kopacza. Większość meczy to marnotrastwo piłek. Obgryzione paznokcie i zawały serca na trybunach, nie mówiąc już o "puszczonych" z naszych ust "o żesz kurwa mać!!!!!"
6 stycznia 2008, 20:45 / niedziela
LG45 - ja nadal mam w pamięci dokonania duetu Polak-Kruszczyński, ale taka parka może się więcej na T29 już nie pojawić.

Rogalowi i Buziemu przyznać trzeba, że trochę wkładu w wyniki Lechijki mają.

Mam nadzieję, że w przerwie zimowej nasz treneiro popracuje z Rogalem nad defensywą i będzie OK.
6 stycznia 2008, 22:09 / niedziela
Mam nadzieje, ze tak jak w zeszlym roku po tych spekulacjach i ciszy zarzad nas bardzo pozytywnie zaskoczy :) Dajmy im popracowac i zobaczmy co zrobia :-)
6 stycznia 2008, 23:12 / niedziela
LG45, moze i Rogal nie grał defensywnie i razem z Buzała popełniali błedy, ale zauwaz ze gdyby nie ta dwójka ty byśmy mieli gówno a nie mecz z Legła a o 3 miejscu w tabeli bysmy mogli pomarzyc.
7 stycznia 2008, 00:03 / poniedziałek
Trzynastolatku, to nie dzięki Rogalowi i Buzale mamy 3 miejsce i mecz z Legią. Jak dorośniesz, to przestaniesz oceniać zawodnika, przez pryzmat strzelonych bramek. Pomyśl, które miejsce miałaby Lechia, gdyby nie stracone punkty w Płocku i Turku, oraz gdyby nie "odpuszczone" mecze z Jastrzębiem i Odrą. Ale to i tak tylko gdybanie.
7 stycznia 2008, 07:27 / poniedziałek
kontratakt a powiedz mi w takim razie cos o Inzaghim przeciez to drewno do potegi entej grac kompletnie nie umie ani kiwnac ani zabrac pilki kompletnie nic a kto jest krolem strzelcow w lidze mistrzow? no ale tak zaraz powiesz ze to inna liga...... ale widac z tego ze nawet i tacy zawodnicy sie w druzynie przydaja.......
7 stycznia 2008, 08:45 / poniedziałek
Nigdy bym nie pomyślał o nim, jako o kandydacie do gry w Lechii.
7 stycznia 2008, 10:21 / poniedziałek
Wzmocnienia wzmocnieniami. Jednak patrząc na chwilę obecną są to jedynie wirtualne transfery. Znajac od zaścianka całą sytuację wielu z nas wie, że skończy się, że się tak wyrażę za przeproszeniem: "na bezgotówkowych ochłapach". Jurkowski? Cóż chyba podpisze, a pozostałe?? Nie wierzę. Zostaniemy z tym co mamy + ?? No właśnie Fedoruk? Sobański? Narazie nie wygląda to kolorowo. A właśnie, miało być coś wiadomo do końca tygodnia, mamy poczatek kolejnego, a potem kolejnego, kolejnego...oby do wiosny.
7 stycznia 2008, 10:50 / poniedziałek
Wiarus a jak wyglada sytuacja od zaścianka?Ja z takiego miejsca jeszcze nie obserwowałem,ale może ja niekumaty jestem:)
7 stycznia 2008, 11:27 / poniedziałek
tomek, napisales: "zastanow sie nad tym (...) kto w ciezkich momentach ma pociagnac ekipe Piotrowski czy moze Hirsz ??". Wywnioskowac z tego mozna, ze wg Ciebie druzyne, na boisku moze poprowadzic tylko ktos starszy i doswiadczony. Dla mnie natomiast, druzyne moze prowadzic kazdy, nawet w wieku Hirsza czy PiEtrowskiego (jezeli juz mam czytac dokladnie, chyba, ze chodzilo Ci o tego, ktory gra w juniorach starszych), pod warunkiem, ze bedzie mial jaja.

Poza tym: "(...) Zacznijmy od obrony- kto jest jej filarem? Doświadczony ManU, czy młody Wołąkiewicz? Czy w pomocy również doświadczony Miklosik, nie podaje zbyt często w poprzek boiska? A doświadczony Koń w ataku? Jak widać, za mało mamy tego doświadczenia. Trzeba nam jeszcze Świra, Wiśniewskiego, Kłosa..." - jak napisal kontratak. Ile kosztowali Lechie: Wolakiewicz, Rybski (ktory i tak w pomocy pozamiatalby Swierczewskim) czy Kasperkiewicz? Klub popadl w dlugi przez te transfery? Chyba nie bardzo.

Zreszta juz niewazne, bo doswiadczony i bedacy wzmocnieniem kazdej duzyny w jakiej sie pojawi Swierszcz najprawdopodobniej zostaje w Koronie. Alleluja!
7 stycznia 2008, 13:49 / poniedziałek
7 stycznia 2008, 13:59 / poniedziałek
I widzicie jaki to jest chłopaczek z tego Piotrusia jak lekcewazy klub Znicz móią że o zniczach myśli na świeto zmarłych ?? Ahh te jego trafne komantarze pewnie po boisku tez by tak pochukiwał. Ej Ryba o rybkach to ja myślę w Wigilię.
Tak na serio racja jest racją, zebysmy się nie obudzili z ręką w nocniku z tymi transferami, bo podali nam nazwiska wiekowych graczy, a może nawet i z nimi nic nie wyjść.
7 stycznia 2008, 14:39 / poniedziałek
Piotr Świerczewski uczestniczył dziś w pierwszym treningu swojego klubu Korony Kielce. Dziś także rozwiano wszelkie wątpliwości dotyczące transferu Świerczewskiego do Lechii Gdańsk. Zawodnik ten nadal będzie piłkarzem Kolportera Korony Kielce.

źródło : lechia-gdansk.pl
7 stycznia 2008, 18:10 / poniedziałek
odnośnik

No rozmawiamy rozmawiamy , i tak jak mówicie my tu gadu-gadu a zawodnicy nie
podpisują u nas , skończy sie na gadaniu a trafia do nas słabeusze ;]

pozdro
7 stycznia 2008, 19:19 / poniedziałek
oby trafili tacy slabeusze jak przed sezonem ;]
8 stycznia 2008, 00:32 / wtorek
no to swierszcza mamy z glowy , mialem mieszane uczucia , ale reasumujac chyba dobrze sie stalo , niech sieje zamet w Kielcach
8 stycznia 2008, 06:57 / wtorek
no i bardzo dobrze obysmy znowu trafili na takich "słabeuszy" ;) jak Rybski, Wołąkiewicz, Kasperkiewicz, Kapsa :) zdecydowanie dobrze ze nie trafia do nas Swir ani Jacek Wisniewski. Ciekawe tylko jak Jurkowski z forma, ale oby bylo ok, w koncu to jednak gosc, ktora od zawsze mial naprawde niezle papiery na granie i troche pecha ze nie zrobil wiekszej kariery. Do pracy Panie Michalski, Sierpiński i KONSULTUJCIE SIE Z BORKIEM!!! bo mimo, co tu ktos wyzej napisal ze niby Szalega, Rogalski itd to jakies niewypaly, to chyba kazdy przyzna ze jednak transfery Borka w jakichs 80% byly bardzo udane. Nikt nie jest doskonaly, ale jak na dotychczasowe mozliwosci naszego klubu Tomek Borkowski wykonal niesamowita prace i nalezy mu sie za to wielki szacunek! Do pracy panowie czekamy na udane transfery :)
8 stycznia 2008, 07:08 / wtorek
odnośnik

Według 90minut.pl Paweł Piotrowski wraca do Lechii. Gosc ma 196 cm 95 kilo od zawsze w juniorach byl krolem strzelcow. W Lechii do dzis prawdziwej szansy poza epizdami u Jastrzebia nie dostal. Wiec chyba warto mu dac szanse w koncu jest stad jest Lechista, moze jeszcze sie rozwinie.
8 stycznia 2008, 07:08 / wtorek
Tak Pablos, wykonał taką dobrą robotę, że Lechia dziś gra w II lidze. Batalię o awans przegraliśmy z takimi potęgami jak Polonia Bytom i Zagłębie Sosnowiec.

Do tego miał taki autorytet w zespole, że zawodnicy "puścili" początek rundy jesiennej, byleby się go pozbyć.

Nie dodam, że był jedynym trenerem w historii Lechii, który na własnym stadionie musiał mieć obstawę. Powodem musiała być świetna robota, wykonywana przez tego trenera.
8 stycznia 2008, 08:28 / wtorek
A ja powiem tak, inni podpisuja kontrakty a nasi wygrywają plebiscuty, jakby to 3 miejsce to było spełnienie marzeń...ktoś sie obudzi z ręką w nocniku coś mi sie wydaje i dobrze by było wziąść sie do pracy panowie..
8 stycznia 2008, 09:02 / wtorek
Paplos, skad Ty masz takie info? Paweł trenuje obecnie z Polonią Warszawa i albo zostanie tam, albo Znicz, albo Orzeł. A daj odnośnik ten w którym o tym napisali. Chyba zmyślasz koleżko.
8 stycznia 2008, 11:39 / wtorek
odnośnik

stąd koleżko :]
8 stycznia 2008, 11:45 / wtorek
pablos- tam też napisali, że Rybski idzie do Bytomia :-)

Piotrowski to ziom Grębockiego, będzie grał tam, gdzie będzie Jacek. Stąd jego przygoda w Polonii Wa-wa, a teraz kurs na Pruszków.
8 stycznia 2008, 11:52 / wtorek
LG45 wiadomo byla szansa jak nigdy, zeby wejsc do 1 ligi i kazdemu z nas ciezko uwierzyc jak mozna bylo tego nie wykorzystac, ale zwroc uwage jednak mimo tej calej goryczy zwiazanej z brakiem awansu, ze Borek jak na swoje doswiadczenie a wlasciwie jego brak, jak na to za pracowal w lechii prawie za "Bog zaplac" bo jest Lechista oddanym calkowicie naszemu klubowi, i mimo tego ze kazdy z nas rowniez ja jestesmy do dzis bardzo rozczarowani brakiem tego awansu to jednak 5 miejsce ktore osiagnal nalezy rozpatrywac jako jego olbrzymi sukces. A co do kwestii braku autorytetu i ze pilkarze traktowali go jak kumpla, no to niestety zaplacil frycowe w zawodzie trenera, ale niewiele brakowalo gdyby nie ta pass 7 meczow bez gola, gdyby nie ten niezroumialy impas, to dzis wielu ludzi mowilo by o Borku raczej w superlatywach. Zwroc tez uwage przy jakiej presji i oczekiwaniach on pracowal, jak niewielkie srodki finansowe na transfery mial do dyspozycji i z jaka niechecia ze jest mlody niedoswiadczony musial sie zderzyc. To nie jest Kubicki, ktorego zna kazdy kibic pilkarsi w Polsce, ktory gral w reprezentacji, w Anglii i z miejsca jak tupnie butem to wszyscy sluchaja. Nie mowie, ze Borek to jakis super niewiadomo kto, ale tez nie podoba mi sie deprecjonowanie jego zaslug dla dobra Lechii czy to w kwestii transferow czy generalnie. I napisalem to wszystko, zeby zwrocic uwage, ze chyba obieramy zla polityke transferowa jako klub jezeli na szczycie listy zyczen sa gracze tacy jak 35 letni Piotr Swierczewski. To tyle i miejmy nadzieje, ze beda jakies udane transfery graczy, ktorych nam trzeba czyli MŁODYCH, PERSPEKTYWICZNYCH, GŁODNYCH GRY I SUKCESÓW, TAKICH KTÓRZY BĘDĄ ŻARLI MURAWE NA KAŻDYM TRENINGU I MECZU LECHII, takich jak Kasperkiewicz, Rybski, Wołąkiewicz a nie jak Swierczewski i inne wynalazki i na to tylko chcialem zwrocic uwage mowiac o wkladzie Borka w transfery, bo to dzieki niemu wyzej wymienieni gracze sa w Lechii, i dzieki niemu w Lechii jest Robert Dominiak ktory dobrze przygotowal fizycznie zespol, jest o wiele mniej urazow i miejmy nadzieje na wiosne rowniez nie zawiedzie. Pozdrawiam
8 stycznia 2008, 11:54 / wtorek
no dobra pewnie masz racje, dobrze ze to napisales, nie wiedzialem tego co piszesz, ja tylko zwrocilem uwage ze pojawil sie w spekulacjach transferowych ktos nowy ;)
8 stycznia 2008, 12:02 / wtorek
jeszcze ad vocem mojej wypowiedzi o Borku, to pewnie nigdy sie nie dowiemy jak to bylo naprawde, ale niestety bardzo mozliwe ze paru gosci takich jak Wojciech, Kalka, Pawlak i jego absencje i paru innych po prostu odpuscili, bo wiedzieli ze w 1 lidze nie pograja. Wydaje sie Wam i mi rowniez to nieprawdopodobne, mimo tego ze rownie nieprawdopodobne wydaje sie byc w czubie tabeli po czym przez 7 meczow grac beznadziejnie i nie zdobyc gola. Nie przesadzam, bo rownie mozliwe, ze po prostu olbrzymia presja, oczekiwania tysiecy kibicow ich zzarly raz nie poszlo i juz tak lecialo. Tak czy siak nie winmy za wszystko Borka. Patrzmy w przyszlosc i miejmy nadzieje, ze tej zimy dokonamy lepszych wzmocnien, zawodnikow ktorzy szybko sie zaaklimatyzuja i znaczaco poprawia gre, dzieki czemu awansujemy, co jednak z oczywsitych wzgledow niestety bedzie o wiele trudniejszym zadaniem niz rok temu.
8 stycznia 2008, 12:23 / wtorek
pablos:
"bo jest Lechista oddanym calkowicie naszemu klubowi, i mimo tego ze kazdy z nas rowniez ja jestesmy do dzis bardzo rozczarowani brakiem tego awansu to jednak 5 miejsce ktore osiagnal nalezy rozpatrywac jako jego olbrzymi sukces."

Oczywiście jest Lechistą, i tego nikt nie podważa. Pracował za tyle, na ile podpisał kontrakt. Osobiście nigdy nie robiłem i nie będę robił żadnych "wycieczek" dotyczących zarobków.
Najbardziej jednak zgadzam się z ostatnią częścią zacytowanej przez ciebie wypowiedzi "jako JEGO olbrzymi sukces". Dla Borka 5 miejsce to był sukces, dla klubu i kibiców porażka.
Zauważ też, że przez długi okres Lechia płaciła/płaci pensję zawodnikom, którzy nie grają z powodu kontuzji, bo z takim sprowadził ich do Lechii Borek. Chociażby Szałęga- 100 000 zł zapłacone Wiśle, kontrakt i przez półtora roku raptem kilka meczy.

I ostatnia uwaga. Jeden z zawodników na obozie w Cetniewie, powiedział Borkowi wprost, że drużyna jest źle przygotowywana i siądzie wiosną. Efekt był taki, że zawodnik został odpalony.
Zwróć uwagę, z jaką łatwością biegają piłkarze za Kubickiego, a jak ciężko człapali za Borka.

Co do transferów, liczy się to, co jest podpisane, a nie to co można wyczytać na różnych portalach czy gazetach. Myślę że trochę dystansu przyda się nam wszystkim.
8 stycznia 2008, 12:59 / wtorek
zgadzam sie z wiekszoscia tego co napisales. Generalnie nie jestem jakims wielkim fanem Borka, na pewno popelnil sporo bledow i awans zostal zaprzepaszczony. Z tego co pamietam przy przygotowaniach pomagal prof. Zbigniew Jastrzębski, ktorego wiele osob winilo za spartolenie przygotowan. Jak bylo nie mam pojecia. Efekt na wiosne zeszlego roku wszyscy znamy. Teraz przeczytalem ze badania wydolnosciowe robia u Jastrzebskiego, ale chyba za przygotowania bedzie odpowiadal kubickim z kafarem plus Robert Dominiak. Co do lekkosci biegania i zaslugi w tym Kubickiego to powiem tak zobaczymy na wiosne. Bardziej ta lekkosc mozna chyba zawdzieczac wlasnie Dominiakowi ktory jest chyba kims w rodzaju trenera przygotowania fizycznego a nie tylko specem od odnowy biologicznej. Generalnie ciezko oceniac najlepiej wiedza pilkarze jak sie czuja i jak beda sie czuli na wiosne. Miejmy nadzieje ze tym razem wszystko sie dobrze ulozy i bedzie wymarozny awans. Co do Szalegi i paru innych no to na pewno jeden z bledow, chociaz wciaz nie wiadomo czy ten Szalega np na wiosne nie bedzie jakims objawieniem, chyba ze znowu kontuzja jak Szulik i skonczy sie z nim tak jak z Szulem. Miejmy nadzieje, ze nie bo kiedys Wisla wziela go z Zielonej Gory jako mega talent, ale fakt faktem do dzis tego nie potwierdzil, moze przez te ciagle urazy. No ale na pewno jak dotad to transferowy niewypal to wiadomo. A co do transferow to wiadomo liczy sie co jest podpisane, ale jak czytasz takie wypowiedzi jak ta: "- Poczekajmy jeszcze. Na razie pierwsze miejsca na naszej liście zajmują Jurkowski i Świerczewski. Od powodzenia lub fiaska tych rozmów uzależniamy podjęcie dialogu z innymi piłkarzami - powiedział dyrektor Jenek." no to sory chyba jest jasne ze to nie spekulacje tylko, ze oni wlasnie takimi graczami jak Swir sie interesuja. Z Jurkowskim nie przesadzam, moze bedzie wzmocnieniem i oczywiscie poczekajmy na ostateczne efekty i nie podpalajmy sie spekulacjami, ale miejmy nadzieje ze zarowno transfery jak i przygotowanie fizyczne zespolu i cala reszta na wiosne i na kolejne sezony beda juz tylko coraz to lepsze. Pzdr
8 stycznia 2008, 14:00 / wtorek
LG45 napisał:
"Zwróć uwagę, z jaką łatwością biegają piłkarze za Kubickiego, a jak ciężko człapali za Borka."

Niekonsekwencja. Do tej rundy, w której kopacze jednocześnie człapali i nagle ożyli, przygotowywał sztab Borka. Problem chyba nie w przygotowaniu, a w autorytecie. Zobaczymy jak kopacze będa poruszać się po boisku w rundzie wiosennej. To będzie prawdziwy test Kubickiego, jako trenera. Jak dotąd ŻADNA z drużyn przygotowywanych przez Kubickiego nie prezentowała się tak, jakie były oczekiwania.

PS. Celowo piszę per "kopacze". Niech wypier..... z Ukochanej ten, który celowo robi pod górę. Nie obchodzi mnie motywacja i przesłanki. Podpisał kontrakt, ubiera biało-zieloną koszulkę, ma zapierd..... Amen.
8 stycznia 2008, 16:47 / wtorek
Panowie co jest ?! Coś mi się wydaje ,że z tych dobrych transferów będą nici .. Piłkarze już zaczeli trenować a gdzie nowe nazwiska oprocz 2 znanych ? beda problemy... wkoncu wszystkie II ligowe kluby sie wzmocnia nam zostanie gó**o i klapki ...
8 stycznia 2008, 17:25 / wtorek
No właśnie, lipa z tymi transferami a dzisiaj się dowiedzieliśmy że Wiśniewski wybrał oferte Wisły Płock :/
8 stycznia 2008, 17:44 / wtorek
Zaufajmy naszemu Zarządowi , na pewno maja jakieś kolejne nazwiska z którymi pogadają , fajnie jak by wrócił temat Małeckiego w Lechii ;] (pomarzyć dobra rzecz ;] )
Musimy być cierpliwy, pewny jest tylko Jurkowski z wzmocnien <no czy on bedzie wzmocnieniem to sie okaże na boisku )

pozdrowienia dla fanów Lechii ;]
8 stycznia 2008, 17:51 / wtorek
I bardzo dobrze. Wiśniewski nie byłby wzmocnieniem Lechii.
8 stycznia 2008, 22:14 / wtorek
Z Tego co czytamy na głownej stronie lechia.gda.pl Nadal interesujemy się Świerczewskim widać zalezy zarzadowi na nim hmm , czemu nie sluchają kibiców ;]

A w Lechii Witamy Bartosza Jurkowskiego ;]
8 stycznia 2008, 22:22 / wtorek
tak nie ma co panikować i oceniać zaczym nie wybiegną na boisko...temat Piotrowskiego podoba mi się i mimo że od 4 ligi dzieli nas przepaść to jest jednak kawał chłopa co przy Cetnarze mógłby się niejednego nauczyć, a z tego co go pamiętam to nie był taki całkiem drewniany
10 stycznia 2008, 08:49 / czwartek
Mam nadzieje, ze zarzad dal sobie juz spokoj z Tralka, bylby to najgorszy z mozliwych ruchow. Koles ma nasrane we lbie, strasznie gwiazdorzy, uwaza sie za nie wiadomo jakiego pilkarza, wprowadzilby u nas chora atmosfere, pare lat temu niezle sie zapowiadal, ale odjebalo mu w glupim cabanie, i prezentuje straszna szarzyzne, do wziecia jest Jacek Berensztajn, kolo ma swoje lata na karku, ale w walce o 1 lige bylby idealny, zawsze w 2 lidze byl o klase lepszy od innych pomocnikow. Do dziela!
10 stycznia 2008, 20:26 / czwartek
Od byłego trenera, który prowadził kiedyś Daniela Koczona z Motoru Lublin wiem, że walczymy z Górnikiem Zabrze o jego pozyskanie.

Wg. tego co mówi to Koczon twierdzi, że w grę wchodzi tylko gra na wiosnę w barwach Lechii lub Górnika. Ale zawodnik chce grać w 1 jedenastce i w związku z tym, że w Górniku jest Jarka i Zahorski przyjdzie raczej do Lechii bo ma z Gdańska bardzo dobrą propozycję transferową.

Dodam tylko, że jesienią Koczon zdobył 8 goli w 2 lidze i jest 4 strzelcem pod względem skuteczności minionej jesieni w lidze.
10 stycznia 2008, 22:02 / czwartek
Marcin Kubsik wraca do Polski.
odnośnik

Pamiętacie gościa? Pamiętam, że był z niego naprawdę niezły zawodniczek, wyróżniał się na tle reszty składu starej Lechii/Polonii. Odrazu mi się przypomina jego zwód "piętką" jak wkręcił gościa, że ten nie wiedział co się stało za co dostał brawa od całego stadionu, a przeciwnik salwę śmiechu. Szybko wybił się do ekstraklasy, a potem już jeździł po jakiś egzotycznych krajach za pieniądzem. Nie wiem jak teraz z jego formą, ale kiedyś napewno potrafił w piłe grać. Można by go sprawdzić u nas, po co ma sie tułać po jakichś mafijnych wiochach. ;)
odnośnik
10 stycznia 2008, 22:15 / czwartek
Jest to wychowanek , jeżeli Kubicki powie że chlopak się nam przyda do brać go ;]
Choć mi się wydaje ze pomocników mamy dobrych ;] Piątek po kontuzje zacznie grać na dobrym poziomie Kasperkiewicz i reszta , do tego może dojdzie Świerczewski i linie pomocy mamy git ;]

Koczon jak najbardziej do nas , młody dobry a wiadomo że Cetnar z roku na rok starszy i jego następca się przyda ;]
10 stycznia 2008, 22:18 / czwartek
Marcin chce grac w Lechii. Jak wiadomo po tylu latach biegania po Grecji i Cyprze nie wiadomo w jakiej jest teraz dyspozycji. Twierdzi, że da sobie rade napewno. Myśle, ze Kubicki powinien dac mu szanse. Ci co pamiętają zapewne doskonale wiedzą, że Marcin zawsze i wszędzie był Lechistą. Z całej starej gwardii najdłużej tu został mimo ofert z klubów pierwszoligowych. Jak byliśmy w 3 lidze mógł przejśc do Legii, ale wierzył w Lechie. Następnie miał oferte z innego klubu ( nie pamiętam jakiego), ale uwierzył panu Borowczakowi w odbudowe Lechii i awans do ekstraklasy. Jak się skończyło każdy pamięta i wtedy zaczęła się tułaczka Marcina po Polsce a potem południowo wschodniej europie
10 stycznia 2008, 23:19 / czwartek
Do tego co napisał L P dodam, że prywatnie bardzo fajny człowiek, tylko nieco nazbyt pedantycznie podchodzi do kwestii swojej fryzury ;).
10 stycznia 2008, 23:20 / czwartek
kontratak
Z twojego toku myslenia wynika ze Norek27 ma 81 lat .
Skad mozesz wiedziec ze mam 13 co? Mozesz masz w domu baze danych z forum lechia.gda.pl, wpisujesz nik i wyskakuja ci moj wiek? Skoro tak, to ja aktualizuj, bo jest z lekka jebnieta.
A co do Buzały i Roglaskiego to juz sie nie wypowiem, bo ty wiesz swoje a ja swoje .
10 stycznia 2008, 23:56 / czwartek
Kubsika warto sprawdzic kiedys byl naprawde dobry, jakos po przeprowadzce do Lubina mu nie szlo, ale warto dac mu szanse to swoj czlowiekm, moze jeszcze cos gra.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.038