Gdańsk: wtorek, 19 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 268/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
21 czerwca 2011, 22:31 / wtorek
tt - nie zajarzyłeś że 2 lata temu też był przymierzany do nas i stąd ten link ?
A tu masz aktualny jak tak pragniesz ;)
odnośnik
21 czerwca 2011, 22:33 / wtorek
a teraz zamknijcię zmęczone oczęta i wyobraźcie sobie...

... atak Dawidowski & Rasiak !!!

nojaciępierdolę, atak marzeń... no może raczej TARTAK marzeń.

PGR Arena pełna. Gumofilce w barwach klubowych hitem.
21 czerwca 2011, 22:34 / wtorek
a na c.uj Lechijce odgrzewane kotlety, za kasę gwiazdeczek najęte, chyba tylko po to co by dziennikarzyny mogły się mądrzyć w różnych programach, Lechia to zespół, który ma atakować w 11 i bronić się w 11, a kto będzie strzelał bramki każdy może jak będzie miał okazję, bo gole zdobywa się po wypracowanych akcjach całego zespołu, a tu wszyscy a może by tak napadziora zatrudnić na którego ma grać cała drużyna ????, nam trzeba szerszej ławki, równorzędnych zawodników na poszczególne pozycje, by nie powtórzyć poprzedniego sezonu gdy Kafar kombinował pod koniec sezonu z 14-15 zawodnikami, którzy nadawali się do gry co by 11 meczową ułożyć. Ja tak swoją drogą jestem zadowolony z faktu, że zawodnicy nie odchodzą, a dochodzą nowi (o których nie za wiele da się powiedzieć na razie) a patrząc na karuzelę w innych klubach to jestem ciekaw efektów w nowym sezonie takiej polityki.
21 czerwca 2011, 22:45 / wtorek
Odpierdolcie się od Grzesia, z drewnianych chłopców karierę jako taką zrobił on i drewniany chłopiec ze Shreka :D
21 czerwca 2011, 22:47 / wtorek
I za to ma zajebisty szacun u leśniczego i brygadzisty z tartaku
21 czerwca 2011, 22:55 / wtorek
Dwa lata obserwacji kopacza...
Teraz mają pewność - czapki z głów...
Kabaret pełną gębą, nawet jeśli to tylko kaczka dziennikarska, hihi.
Sam fakt pisania o kimś takim w kontekście przymiarek do Lechii zakrawa śmiesznością, a brak dementi ze strony klubu na jeszcze większą śmieszność.

Chyba, że poważnie o nim myślą... Jeżeli tak to... ręce same opadają.
21 czerwca 2011, 22:55 / wtorek
Dobra można się śmiać z Rasiaka, ale koleś sobie w Anglii w Championship , radził. Mimo, że nie pałam do niego jakąś miłością, to mimo wszystko uważam, że będzie o wiele lepszy od Buvala . I będzie całkiem pasował do naszej taktyki bo gramy skrzydłami i zawsze ta głowę czy wielką stopę dołoży do tej bramki. Oczywiście o ile to nie plota :P
21 czerwca 2011, 23:16 / wtorek
Smiejmy się smiejmy ale ja myśle ze to będzie dobry pomysł z Grzesiem R
21 czerwca 2011, 23:23 / wtorek
No ba, przynajmniej będzie nowe drewno na opał na zimę. Poprzednie to był wypalony brykiet, stąd było takie nieskuteczne.
21 czerwca 2011, 23:26 / wtorek
z jednej strony Rasiak śmieją się z niego wszyscy że drewno(głównie za reprezentację) - ale za to to Drewno jak pamiętam był skuteczny -porównajcie sobie z Frankowskim (w polskiej lidze obydwaj byli skuteczni za granica za to Rasiak był o wiele bardzie skuteczny niż Franek(obaj grali w w lidze niżej od premiership i tu był on czołowym graczem a Franek nawet tam nie miał spektakularnych osiagnięć )Spórzcie na jego statystyki z zeszłych lat

Polska ekstraklasa Mecze (bramki)
66 (34)
Championship(Anglia)
41 (18)
Premier League.(Anglia)
8 (0)
13 (4)
Championship(Anglia)
Jedna z bramek zdobyta przez piłkarza, strzelona w marcu drużynie Charlton Athletic na 2:2, została uznana Bramką Sezonu 2008/2009 drużyny Watford[3].
65 (24)
Premier League(Anglia)
7 (0)
Championship(Anglia)
21 (8)
4 (0)

36 (9)
Liga cypryjska
16 (0)
reprezentacja Polska 37 (8)
Ja też bym chciał by przyszedł Kaka lub inny super gracz ale tak krawiec szyje jak mu materiału starcza i nam widocznie tylko na to starcza,a może bedzie tym właśnie czym kiedyś był Cetnar a wcześniej Grzesio Pawłuszek (Gracze bez mega techniki ale tam gdzie powinni być jako napastnicy to byli i strzelali bramki)
Więc może jak nie chce dużej kasy to może i warto spróbować
21 czerwca 2011, 23:48 / wtorek
jesli klub mysli powaznie o Rasiaku to moze wziac go jak to tradycyjnie w zwyczaju na testy:) Niech sie chlop wykaze. A trener Kafarski oceni przydatność piłkarza do drużyny:). Zaczniemy testowanie w tym okienku od ciekawego zawodnika:)
22 czerwca 2011, 00:04 / środa
zawsze też szydziłem z Rasiaka,ale jednak za tą granicą jako jeden z nielicznychjako tako sobie radził. i potrafi strzelać kapitalne bramki,a mało kto u Nas potrafi jebnąc z daleka. Widzieliście ta bramke?uznana zreszta bramka sezonu odnośnik no i wkońcu byłby u Nas zawodnik który POTRAFI grać głową,bo naprawdę potrafi to robić. Może to nie byłby taki zły ruch.
22 czerwca 2011, 00:13 / środa
Uważam podobnie jak dręczyciel, wszyscy gadamy że to drewno, ale jak tak popatrzeć to naprawdę koleś umiał i chyba nadal ma umiejętność kopania piłki. Taki trochę Cetnar za dobrych lat, który miał kopyto że mógł zabić jak kopnął piłę. Pożyjemy zobaczymy jeśli przyjdzie do nas wcale nie będę płakała, bo wiem że na pewno po 7 latach spędzonych za granicą chciałby się pokazać z dobrej strony.
22 czerwca 2011, 00:44 / środa
można zjebać co popadnie (PP w ubiegłym roku, ligę w tym), nie spełnić zakładanych celów, nie ogarniać na rynku transferowym, nie umieć zorganizować kasy na cokolwiek, można obarczać dziennikarzy i kibiców słabymi wynikami, można zbłaźnić się w pożegnalnym meczu naszej świątyni... zawsze na tym forum znajdą się kibice sukcesu, którzy łykną każdą ściemę, teksty jak to zajebiście jest i zapewnienia jak kolorowo będzie.

teraz zaczęła się radocha, bo klub chcę zatrudnić jako GWIAZDĘ... wyszydzaną od wielu lat pokrakę u SCHYŁKU KARIERY, gościa, z którego śmiano się ostatnio na egzotycznym Cyprze, napastnika, który w 17 marnych występach w klubiku z Limassol zdobył....

ILE GOLI?
22 czerwca 2011, 01:10 / środa
bela - poniżej znajdziesz odpowiedź, hihi.

Zielony - sprawdziłem (o ile 90minut.pl jest wiarygodne) i porównałem - mecze ligowe:

Zagranica:
Franek - 145/43 średnia 0,30/mecz - nie liczyłem rezerw Strasbourga
Rasiak - 202/63 średnia 0,31/mecz

Polska:
Franek - 254/147 średnia 0,58/mecz
Rasiak - 100/44 średnia 0,44/mecz

Ostatnie 2 sezony:
Franek - 59/25 średnia 0,42/mecz
Rasiak - 50/9 średnia 0,18/mecz
Żewłakow - 44/10 średnia 0,28/mecz

Cypr:
Rasiak - 17/0 (sezon 2010/11)
Żewłakow - 19/3 (sezon 2009/10)

Z powyższego wynika, że za granicą byli porównywalni - nie wnikam w kraje i ligi.
W Polsce statystyki przemawiają za Frankiem.
Znamienne są jednak ostatnie dwa sezony. Różnica kolosalna - również w stosunku do Żewłakowa.

Stąd m.in. moje wątpliwości co do tego kopacza i budowania ataku w oparciu o niego. Zapewne parę bramek w sezonie by ustrzelił... czyli tyle samo co np. Buzi.
22 czerwca 2011, 01:17 / środa
22 czerwca 2011, 08:04 / środa
odnośnik

Abdou Traore zakomunikował trenerowi Tomaszowi Kafarskiemu, że zamierza zmienić klub. Reprezentant Burkina Faso ma już dość grania w Lechii Gdańsk. Myśli o Legii Warszawa.
22 czerwca 2011, 08:31 / środa
Zajebiscie kurwa. Po prostu zajebiscie.
22 czerwca 2011, 08:38 / środa
I chuj mu w dupę do rezerw go zeby pokory niewolnik nabrał!!
22 czerwca 2011, 08:43 / środa
menago namieszal malpce w glowie...i malpka zaczyna skakac za dwa banany nasikam sobie nawet do lozka. Jak sie cham uprze to odejdzie z niewolnika nie ma pracownika. Mit o budowaniu silnej druzyny upadl, juz nikt w to nie wierzy, malpka to widzi, nie chce marnowac roku chce przec do przodu tam gdzie skrzynka z bankami. Ogolnie dobre myslenie widac ambicje...Kafar ma nielada orzeszek do zgryzienia....oby sobie zebow nie polamal.
22 czerwca 2011, 08:45 / środa
Liga już niedlugo a tu takie mało optymistyczne wieści :(. Niech go nigdzie teraz nie puszczają a jak bedzie grał, zap...dalał tak jak dotychczas to po skończonej rundzie jesiennej dać mu konkretną podwyżkę, jak się taki układ mu nie podoba to niech siedzi 1,5 roku na ławie.
No ale jeśli nie uda się go zatrzymać to na pocieszenie mamy Rasiaka! ;)
22 czerwca 2011, 08:45 / środa
Już takie są murzyny ale gdyby ktoś dał tyle kasy co za Mierzejewskiego długo bym się nie zastanawiał żeby go sprzedać, i nie do żadnej jebanej Legii tylko gdzieś na zachód niech idzie płakać za nim nie będę nie będę ukrywał że nie jestem zwolennikiem czarnych w Lechii, a my byśmy kupili 3,4 na prawdę dobrych zawodników za taką kasę.
22 czerwca 2011, 09:16 / środa
Dobrze,że Kafar odrazu zdementował. A jak sie nie bedzie przykładał do gry i treningów, to jebać wielkie kary aż mu sie zachce.
22 czerwca 2011, 09:25 / środa
Niech małpa spierd.... ,pozbyliśmy się Buvala, niech jeszcze Deleu odejdzie i będzie znowu biała Lechia. Od początku mówiłem ze nam te czarnuchy bokiem wyjdą ale mistrzowie poprawności politycznej pierdolili jak potłuczeni o Wielkiej Lechii której potrzebne są smoluchy. Co teraz powiedzie obrońcy uciśnionych niewolników? Raczej nic bo wyszło ze małpy nie maja honoru. Wyciągnęliśmy leszcza z gówna, podaliśmy mu pomocna dłoń a ta szmata jak się teraz odwdzięcza. Czekam na wasza opinię obrońcy europejskiej poprawności.
22 czerwca 2011, 09:28 / środa
Dajcie sobie ludzie na wstrzymanie. W tej samej gazecie 2 miesiące temu pisali, że Traore jest wart 0,5 mln euro a Borysiuk 1 mln euro, lekko licząc. :D Po prostu spojrzenie z Warszawy i tyle...
22 czerwca 2011, 09:30 / środa
Łykacie wszystko jak pelikany.
22 czerwca 2011, 09:31 / środa
Nie ma w tym nic dziwnego, kasa i rozwój są najwazniejsze. Inna sprawa: ile ta Legia pogra w pucharach? Jedną rudnę. Może dwie. I koniec promowania się. Jak musi odejść to niech odejdzie do Wisły albo za granicę - oczywiście za bardzo dobre pieniądze.
22 czerwca 2011, 09:32 / środa
Strata Traore to strata najlepszego zawodnika i 12 bramek. OK. Byle by sprzedac go za kase a nie za 1 mln. Z Amiki czy Leglej by poszedl za -3,4 minimum. Od nas - za czapke gruszek? Co za polityka transferowa klubu. Zamieniaja zawodnika, ktory kopie sie w czolo i zdobywa bramki (zolte cizemki np.) na zawodnika ktory kopie sie w czolo i ich nie zdobywa (Spozniak) i to za 1 mln.
Serwuja nam info o Rasiaku. Kazdy napadzior ktory strzeli bramke np. na wiosne bedzie lepszy od Buvala. Ten mial wybitne statystyki:) Rasiak strzeli 2-3 na runde i juz go pobije. Ale czy to jest rozwoj druzyny? Czy to nam zapelni BA? Chca kupic jeszcze zmiennika dla Deleu i mlodziaka do srodka, "aby sie ogrywal", bo tam emeryci rzadza ale latka leca. Poki co mamy syf...
22 czerwca 2011, 09:34 / środa
Nie podniecajcie się artykulikami z przeglądu fakt sportowego. Z tej gazet powoli śmieją się wszyscy. Siedzą w tej Warszawie i wymyślają co by tu pisać za pierdoły. Jeżeli nawet muzina miałby odejść to pójdzie za granicę. Proponuje ochłonąć i czekać na rozwój transferów do a nie z...
22 czerwca 2011, 09:40 / środa
Wysyp kompleksiarzy na tle murzynków już sie zaczął (teksty z bananami i palmami są "wysokich" lotów :)
Tylko naiwniak (czyt. zarząd) moze myslec ze Traore po dobrej z jego strony rundzie, bedzie grzecznie biegał za piłka w obcym dla siebie kraju, za słabiutkie pieniązki. Ma chłop ambicje i szkoda mu czasu, bo widzi ze tu wielkiego skoku do przodu nie zrobi ani on ani klub (nie ma takiego zamiaru).
Dlatego teraz ma okazje zabłysnąć zarzad z Kafarem :
- szybko go sprzedać za dobre pieniadze na Zachód (i za to "Kogos" kupic)
- lub przekonac Traore do pogrania jeszcze jednej rundy w Lechii a potem moze odejsc (bo na pewno nie zostanie dłużej).

TYLKO LECHIA!
22 czerwca 2011, 09:49 / środa
Francuski napastnik Bedi Buval wciąż nie wrócił z urlopu do Gdańska. Przyczyna jego absencji jest prozaiczna.
– Jego menedżer przysłał nam skan protokołu z policji, potwierdzający, że Bediemu skradziono dokumenty i nie może przyjechać do Polski. Ma jednak je wyrobić jak najszybciej i być może już w piątek Buval znów będzie w Gdańsku – mówi Błażej Jenek, dyrektor generalny Lechii.
22 czerwca 2011, 10:00 / środa
Odejście Traore było/jest niestety kwestią czasu. Dziki zarabia u nas 10tys Euro. Przy poziomie kontraktów jaki mamy w polskiej lidze to niestety śmiech. Gamonie pokroju Zahorskiego śpiewają sobie po 80tys, Pinokio bierze 60 a Smolarek, który naszemu Dzikiemu może buty wiązać kasuje 140 tys miesięcznie...
Z graczami pokroju Razaka sprawa jest jasna - chuj z ambicjami i pierdoleniem o chęci rozwoju, grze w lepszym klubie w pucharach. Liczy się kasa! Gdyby przytulał u nas 25 koła euro to grałby tu i kolejne 5 sezonów. Póki ktoś inny nie dałby więcej! Inna sprawa, czy po podpisaniu takiego kontraktu chciałby mu się czarować jak dotychczas.
Albo zarząd zatrzyma go kosztem większej i to znacznie pensji ale wtedy dziki musi podpisać kontrakt do końca 2013 roku, albo niech go gonią w tej chwili, byle zagranicę i za przyzwoite pieniądze.
22 czerwca 2011, 10:05 / środa
Na moje to ten "news" to jedna wielka ściema>.<
22 czerwca 2011, 10:33 / środa
Widzę, że rasiści na tym forum mają niezły problem. Czarny chce ich zrobić w chuja ;-) Artykuł z tej pseudo strony internetowej jest śmieszny, bo akurat Kafar i Traore nie mają wiele do gadania w sprawie odejścia strzelca 12 bramek. Przydatność tego piłkarza jest oczywista, i tu opinia trenerska nie jest potrzebna. Ochota na większe pieniądze też jest rzeczą normalną.

W sumie każda żona by dała niezły opierdol mężowi , który mógłby przynosić 10x więcej kasy niż przynosi, a nie chce przynosić. Tylko, że tu się liczy podpisany kontrakt. Jak się zarząd nie zgodzi na sprzedaż, to Traore musi u nas grać. No chyba, że będzie strajkował, ale wtedy to i jego cena spadnie i zaszkodzi sobie w karierze.
22 czerwca 2011, 10:44 / środa
Jak będzie strajkował to sobie pogra w rezerwach albo w MESIE. Moim zdaniem to jego manager robi zamieszanie, żeby wokół Razaka było głośno. Widziałem na forum Legii, że już niektórzy się podniecają :D Ale chyba żadnego klubu z naszej ligi na Traore nie stac (no może prócz brudnych koszul z Muranowa ;))
22 czerwca 2011, 10:49 / środa
Acha a jak z Rasiakiem to prawda to jeszcze trzeba sciągnąć Mile i Niedzielana żeby Rasialdo sie sprawdził u nas ;)
22 czerwca 2011, 10:57 / środa
Menadżer Razaacka pewnie się boi, że Traore go wymieni na lepszego.... za błąd w sztuce ;-) I robi szum, że niby jest taki obrotny.
22 czerwca 2011, 11:06 / środa
amatorki ciąg dalszy-wcale sie nie dziwie Traore ,ze chce odejsc chyba kazdy z nas chcialby zarabiać 8-10 razy wiecej(tyle i ile jest wart) chlopak udowodnil ze tyle mu sie nalezy a zarzadowi polecam ksiazke z podstaw do zarzadzania aby sie choc troche doksztalcil .Kuchar jesli nie chcesz placic takiej kasy to sie nie baw w pilke jak Cie nie stac .
22 czerwca 2011, 11:07 / środa
Lechia chce Gargułę?

Piłkarze Lechii bez przeszkód dotarli do Wronek, gdzie rozpoczęli pierwsze letnie zgrupowanie przygotowawcze do nowego sezonu na boiskach ekstraklasy. Na zakończenie obozu biało-zieloni zagrają pierwszy sparing, a rywalem będzie Polonia Warszawa. Co ciekawe, to właśnie Czarne Koszule zagrają w Gdańsku na inaugurację sezonu ligowego.
- Pierwszy mecz z Polonią przyciągnie kibiców i mam nadzieję, że będzie święto. A poza tym to z każdym musimy zagrać - przyznał Łukasz Surma, kapitan biało-zielonych.

Lechia dotarła do Wronek zgodnie z planem. Wyjazd z Gdańska nastąpił o 8 rano, w Kościerzynie drużyna zatrzymała się na śniadanie, a do autokaru wsiadł trener Tomasz Kafarski. Biało-zieloni nie mieli wolnego dnia, bowiem o 14.30 już we Wronkach zjedli obiad, a o 17 trenowali.

Gdańszczanie dopiero rozpoczęli zgrupowanie we Wronkach, więc jeszcze żaden piłkarz nie dojechał do zespołu biało-zielonych. Nowi gracze mają się jednak pojawić.
- Chcemy pozyskać dwóch, góra trzech piłkarzy,
którzy podniosą jakość zespołu - mówił trener Kafarski jeszcze przed wyjazdem drużyny na to pierwsze zgrupowanie.

Nie trzeba zgadywać, że w pierwszej kolejności Lechia szukać będzie napastnika oraz środkowego pomocnika. Tym trzecim graczem byłby prawy obrońca.

Przede wszystkim biało-zieloni potrzebują jednak snajpera i zawodnika do środka pomocy, zwłaszcza że kontuzja wykluczyła z gry Marko Bajicia. Serb w tym roku raczej już nie zagra. W Lechii lista życzeń jest pilnie strzeżoną tajemnicą, ale nieoficjalnie się dowiedzieliśmy, że gdańszczanie chcieliby pozyskać Łukasza Gargułę. Niedawno mówiło się, że piłkarz miałby pójść odbudować się do Śląska Wrocław. Może jednak trafić do Gdańska.

Dziennik Bandycki
22 czerwca 2011, 11:11 / środa
22 czerwca 2011, 11:23 / środa
Z Gargułą mogli by sciagnąć Boguskiego, wtedy mogą opchnąć Traore za jakies 3-4 mln ojro.

TYLKO LECHIA!
22 czerwca 2011, 11:27 / środa
Fortepian przełużył kontrakt o 2 lata.
odnośnik
22 czerwca 2011, 11:35 / środa
Kafar mając przez pół sezonu problem z obsadzeniem pozycji prawego obrońcy stawia zakup piłkarza na tę pozycję w kategorii "opcjonalnie"... potrzebujemy 4 piłkarzy, napastnika, kogoś na środek, na mus kogoś na prawą obronę lepszego niż Deleu i kogos na zmianę za Andriuskieviciusa, bo Fortepiana to ja bym raczej w lini pomocy widział, gdzie spisuje się moim zdaniem lepiej niż na lewej obronie. Natomiast Kafar chce 2, max 3... ręce opadają... no ale przecież mamy tak wyrównaną kadrę, że u nas nawet Dominiak jakby wszedł na boisko to jest na tyle uniwersalnym członkiem sztabu szkoleniowego, że poradziłby sobie na każdej możliwej pozycji ;)
22 czerwca 2011, 11:51 / środa
Garguła zarabia w Wiśle ok 300 tys euro, jakby zszedł tak o połowę to daje to ok. 50 tys zł. Pytanie czy nas stać na niego
22 czerwca 2011, 11:54 / środa
300 tys EUR rocznie, a 50 tys. PLN miesięcznie, rzecz jasna
22 czerwca 2011, 11:59 / środa
300 tys euro z wszystkimi premiami i to chyba kontrakt motywacyjny który zależy od ilości rozegranych spotkań. teraz nigdzie tyle nie dostanie bo to cień Garguły z Bełchatowa, a ktoś tam wspominał o Boguskim, piłkarz ten pobiegał z drużyną po górach i już miał spuchnięte kolano.
22 czerwca 2011, 12:10 / środa
To ze spuchło mu kolano, nie znaczy ze już nie zagra w piłkę. Dawid 5 lat chorował w Wisle a u nas nie licząc "tego barku" jakos omijały go kontuzje (pomijam poziom sportowy). Uwazam ze Boguski to bardzo zdolny i ambitny grajek, oczywiscie to są moje przemyślenia i nijak sie mają do celów transferowych klubu.

TYLKO LECHIA!
22 czerwca 2011, 12:13 / środa
No ja tez tak uważam ale obawiam się, że Rafał juz może nie być tak dobrym piłkarzem właśnie przez słabą odporność na urazy
22 czerwca 2011, 12:15 / środa
Simek Ty tez tak pieprzysz jak potłuczony,żeby tylko zrobić jakiś szum. Widzisz gdzies cos takiego napisane,że prawy obronca czy cos bedzie szukany tylko opcjonalnie?słowa,że szukamy PRZEDE WSZYSTKIM napastnika i pomocnika nie znacza tego samego!robisz tylko sztuczny szum
22 czerwca 2011, 12:38 / środa
2 to trzeba z marszu napastnikow!!! + defensywny pomocnik za Surme prawy i lewy obronca i ofensywny srodkowy pomocnik tez by sie przydal
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011