Gdańsk: środa, 13 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 308/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
1 września 2011, 15:05 / czwartek
Niestety większość wciąż nie rozumie różnicy pojęć inwestor a sponsor.

Wracając do tematu, sądząc po tym że Tadić podpisał na dwa lata, jest to już ostatnie pół roku w Lechii Dawida lub Sazankova.
1 września 2011, 15:09 / czwartek
luki, opowiadasz banialuki, na utrzymanie stadionu kasę na parę lat wyłożyła firma PGE. A karnety słabo sie sprzedało, bo większośc ludzi - oprócz kilku tysięcy fananów, którzy zawsze przyjdą (takich pewnie jak ty i ja) - nie dają się nabrać i nie chcą płacić za ogladanie klopsa, nawet jak jest ładnie opakowany nowym stadionem. Była szansa, zeby dzieki tym pierwszym 2 meczom przyciągnąć rzesze ludzi, zachecić do przychodzenia na mecze nowych widzów. Lechia, piłkarze, klub, działacze powinni byli stanąc na głowe, aby dobrze sie zaprezentować, aby te 2 pierwsze spotkania u siebie wygrać. Stało sie odwrotnie. Sam słyszałem od kilku przypadkowych osób, które na te mecze sie wybrały (głownie z ciekawości, żeby oblukac stadion), że owszem stadion imponujący, ale nigdy więcej nie pójdą na mecz Lechii, bo nie chcą ogladać takiego badziewia piłkarskiego.
1 września 2011, 15:17 / czwartek
castrop jak dobrze pamietam to 2 mln rocznie placi Lechia Operator za stadion do miasta.
Ci od badziewiastej pilki wczesniej czy pozniej i tak by zrezygnowali, bo Barcelony tu dluuugo nie bedzie.
Klub nie przygotowal sie do wejscia na stadion marketingowo, pilkarsko to wszyscy wiemy i nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem. Moze chcieli w koncowce cos zrobic ale slaba sprzedaz karnetow nie zapewnila im wystarczajacej gotowki. Ona bedzie i to pewnie wieksza niz z karnetow ale teraz trzeba poczekac i odkladac co mecz. Moze uzbiera sie gorka i zima uda sie ja nalezycie wykorzystac.
Mam tylko nadzieje , ze z popelnionych bledow zostana wyciagniete wnioski i bedzie tylko lepiej :-)
1 września 2011, 15:25 / czwartek
Luki - utrzymanie stadionu to powiedz mi do kogo kurwa należy ? Jest taka spółka nazywa się Lechia Operator i to na jej barkach spoczywa utrzymanie stadionu, a ma do pomocy z tego co pamiętam SportFive i jeszcze kogoś nie pamiętam. I co owa spółka zrobiła do tej pory by na stadionie zarobić - NIC KURWA! Poza nazwą stadionu którą sprzedało miasto i ono tą kasę przytula nie ma ten stadion żadnych dochodów poza meczami. Jakoś kurwa inne stadiony sprzedały loże i miejsca biznesowe a u nas co ? NIC ! Pustki na vipowskim że aż wstyd. Inne imprezy oprócz meczy - NIC KURWA ! Jakoś na innych obiektach imprezy były zarezerwowane jeszcze przed ich oddaniem a u nas co pół roku Jenek zdziałał poza spierdolonymi systemami które już trzeba konserwować. Kurwa ewenement na skale światową - działał 1 miesiąc i już trzeba konserwować ! A może nie tylko trzeba go naprawić bo był od początku spierdolony. Tu się kasę przelewa przez łapki i tym trzeba się zająć. Trzeba z tym towarzystwem wzajemnej adoracji skończyć bo do nikąd to nas nie zaprowadzi. Co Klub zrobił żeby przyciągnąć ludzi na stadion ? Parę pierdolonych plakatów, kilka bilbordów i jakaś tam tandetna reklama. Przejebali pół roku nic nie robiąc poza liczeniem koszulek w samochodach, że o drużynie nie wspomnę. Sam stadion i koszuli nie zrobią nam frekfencji i drużyny na jego poziomie. Spierdolili zeszły sezon i teraz są tego efekty !
1 września 2011, 15:33 / czwartek
"Jakoś kurwa inne stadiony sprzedały loże i miejsca biznesowe a u nas co ? NIC ! Pustki na vipowskim że aż wstyd. "

odnośnik
Tutaj piszą (artykuł z marca!) że sprzedało się już 70% lóż. Stawiam, że przez te pół roku pozostałe 30% też zeszło.
To, że na vipowskim są pustki nic nie oznacza - założę się, że zdecydowana większość tych miejsc także jest sprzedana.

"Inne imprezy oprócz meczy - NIC KURWA !"
Zauważ, że stadion dopiero niedawno został otwarty. Wydaje mi się, że nie chcieli nic ustalać kiedy termin otwarcia nie był dokładnie znany.
Trochę cierpliwości.
1 września 2011, 15:35 / czwartek
za 35tys ludzi na oko wychodzi 1mln zysku to po pierwsze po drugie Kuchar miał pewne zobowiązania i ciekaw jestem czy je wypełnił po trzecie tak jak pisze castorp trzeba było zrobić transfery na miarę tego stadionu a nie żydować bo przez takie ruchy (brak ich) straciliśmy i pod względem piłkarskim i finansowym a te straty mogą być nie odwracalne.Jeszcze raz powtarzam(wiem że to banał) był rozwój trzeba grać w pucharach bo inaczej będzie czarna dupa.
1 września 2011, 15:41 / czwartek
tylko trzeba wyjąć kasę i brać porządnych grajków a nie kupować piłkarzy z "biedronki"
1 września 2011, 15:46 / czwartek
@castorp - podaj i proszę fakty ile Lechia operator ma płacić miastu , a ile Pge płaci za reklamę na stadionie- sorry ale twoja niewiedza zamyka tą rozmowę. uparcie jest tak głupie że aż śmieszne. Dla twojego info kwota od PGe nie wystarczy- trzeba jeszcze zarobić i to parę milionów
1 września 2011, 15:46 / czwartek
Jeszcze słów kilka na temat (naszego) bramkarza.

odnośnik
1 września 2011, 15:52 / czwartek
@LGPG- na vipy sprzedało sie słabo bo wielki biznes ma w dupie polską piłkę nożna- nie kumasz tego- ile dróżyn z polsi awanowało w przeciagu 15 lat do LM? żadna. a wiesz ile razy w czechach- 8- miała swoje druzyny białorus-słowenia, slowacja, teraz cypr. myślisz że nie było spotkań- że nakurwiają drzwiami i oknami by przyjść na Lechię i kupić miejsce za 6 koła? to troszkę długotrwały proces niż od początku sierpnia. jak czytam was to wy chyba macie solidne konsorcja biznesowae zbudowane od podstaw w czasie zaledwie 3ech miesięcy- sporfive kładzie lache to już wiesz. jakie impezy miały sie odbyc- jak ledwie zdazyli z meczem na cracowie. Mam dla was takie fajne przysłowie by wyluzowac dyskusje bo co niekturym w tym i mi nerwy puszczaja. "Wszędzie dobrze, tam gdzie nas nie ma" pozdro
1 września 2011, 16:46 / czwartek
dlatego luki o tym pisze cały czas ,że grając tylko w naszej lidze o 8 miejsce trzeba zapomnieć o jakiś profitach a bez odpowiednich wzmocnień to tak będzie. Czy Ty tego nie możesz pojąć chłopie?
1 września 2011, 17:00 / czwartek
Przejrzałem skład Omonii a tam w składzie pięciu napastników: Michalis Konstantinou (Panathinaikos i Olympiakos), Hernan Renchifo (Lech), Alex Da Silva (RC Genk), Demetris Christofi i Theodosis (przyszłość repry Cypru) więc może faktycznie chłopak chce się rozwijać (nie grzać ławkę) i postawił na Lechię która póki co piłkarsko jest "trochę" gorsza od Omonii. Pozdrawiam
1 września 2011, 17:02 / czwartek
sorry luki, że nie mogłem od razu odpisać.
co ty pleciesz za głupoty. podajesz Poznań za przykład, że zarobili kupę pieniędzy na LE a transfery żadne?
przecież Rutkowski jasno powiedział, że żadnych transferów nie będzie bo nie będzie zysków z pucharów, bo się tam po prostu w zeszłym sezonie NIE ZAKWALIFIKOWALI!
zważywszy na to co wyżej i okoliczności przyrody nieokiełznanej twierdze, że wydatek 400euro jak to piszesz za Tonewa i tak jest sporym wydatkiem.
co do Lechii. nie trzeba być księgowym albo mieć wgląd w umowy, żeby sprecyzować sobie wartość budżetu klubu, skoro klub chwali się każdą finansową zdobyczą i wielkością budżetu.
szkopuł jest tylko jeden, co sie na ten budżet składa drogi kolego.
1 września 2011, 18:09 / czwartek
Zobaczymy co to bedzie za pogromca z tego naszego nowego nabytku, ponoc Vucko cos paluchy w tym maczal wiec mniejmy nadzieje ze bedzi tak samo solidny i spokojny na swojej pozycji jak Vucko.
1 września 2011, 18:51 / czwartek
I jeszcze jedno na koniec. Luki, po co ty się rozczulasz nad zarządem? maja na czym portki nosić czy nie? Jak siedzą i czekają co im los przyniesie (czytaj sport5), a ty nam piszesz czy wiemy ile utrzymanie stadionu kosztuje albo co innego, zartujesz sobie czy jak? Jak nie wiesz to ci odpowiem. wynik sportowy trzeba robić! a jak Kuchar powie do Kafara wystaw rezerwy w finale PP bo nie mamy kasy na wzmocnienia w pucharach to trzeba mu powiedzieć - spierdalaj gościu! To sukces napędza kasę i kibiców a nie Kuchar czy sport5. Jak będzie sukces to tu bedą walić drzwiami i oknami a ci "dobrodzieje" bedą mogli iść na piwo, bo bez nich się obejdziemy.
1 września 2011, 18:57 / czwartek
kurwa weźcie ogarnijcie to jest wątek transfery a nie koło gospodyń pierdolące o wszystkim w jednym wątku naraz
1 września 2011, 20:08 / czwartek
Dobra, ciach bajera płaczki, malkontenci i histerycy!! To jest temat o transferach a nie dywagacje jak napisano powyżej koła gospodyń o dupie Maryny! Co by nie zrobiono, to i tak 90% będzie lamentowało jak stare baby!
1 września 2011, 20:16 / czwartek
tak prawdę mówiąc to nie ma o czym w tym wątku gadać:)
1 września 2011, 20:25 / czwartek
Zgadzam sie z przedmowca:) Temat do kasacji poki sie nie zmieni zarzad i osoba strategicznego inwestora - wlasciciela. Ew. zmiana nazwy na "marzenia scietej glowy"...
1 września 2011, 22:54 / czwartek
tak na marginesie z jaką Wisła żesmy grali:T-Mobile Ekstraklasa. Wisła przegrała z drugoligowym Rakowem sklad Wisła: Jovanić - Jovanović, Bunoza, Chavez (46. Stanek), Paljić - Sobolewski (46. Brud), Nunez, Iliew, Garguła, Jirsak - Biton
1 września 2011, 23:08 / czwartek
To chyba wam a nie grajkom odpierdala sodów do bani
2 września 2011, 12:21 / piątek
weszlo podsumowuje transfery last minute

Josip Tadić (Lechia) – z transferów dnia ostatniego nazwisko chyba najlepsze. Napastnik, 24 lata. Ładne CV z klubami w Niemczech, Francji i Chorwacji. Czas zadawać pytanie, gdzie jaki feler? Ano jest. W lipcu tego roku był już piłkarzem Omonii Nikozja. Cypryjczycy po bliższym przyjrzeniu stwierdzili jednak, że do niczego im się nie przyda. W Grenoble, gdzie grał razem z Ljuboją, też goli nie strzelał. A pięć zdobytych w Arminii Bielefeld to jeszcze żaden argument.

odnośnik
2 września 2011, 13:11 / piątek
@dord- a powiedziałbyś do swojego szefa- spierdalaj gościu? mocne. mówisz o przykładzie Lecha- rutkowski powiedział że nie będzie transferów- łał to pozostaje tylko przyklasnąc- dzięki jacek- chyba w poznaniu maja zarobioną bardziej realna kasę niz my a nie ma transferów- gdzie on to bierze- do kasyna kurwa? a jakby kuchar powiedział że Lechia nie awansowała do LE to nie ma transferów to byś powiedział- a racja nie ma wpływów? oczywiscie ze kazdy kibic Lechii chce wzmocnien- bez prawego obroncy i kreatywnego środkowego pomocnika- może teraz traore? bedzie cieko o poprawienie 8miejsca
2 września 2011, 13:18 / piątek
luki chcesz Lechii silnej i Lechii poważanej w Polsce i europie? jeśli tak to przestań zawodzić nad słabością i niewydolnością tego organizmu co się zwie zarząd, bo ja chce to zmienić, a tobie nie dość że ręce już opadły to jeszcze ze znaną sobie ekspresją stajesz w obronie badziewia. płacą ci za to? masz etat? to przestań cię proszę.
masz najlepszy dowód w organizacji meczu z Niemcami. Lechia przygotowywała dokumentację(tak twierdzi Kręcina) i zapłacili im za to. to co oni kurwa potrafią zrobić? dostali zabawkę ale umiejętności nie po temu stary.
2 września 2011, 15:18 / piątek
a Ci dalej..
2 września 2011, 15:27 / piątek
A Ty Boldi ciagle uzywasz wielkiej litery tam gdzie nie trzeba.
2 września 2011, 20:40 / piątek
Dord

Jak chcesz cos zmienic to idz i zrob cos pozytecznego a nie jeczysz na tym forum jak 6 letnia dziewczynka. Narzekaniem nikt nic nie wskoral!
3 września 2011, 00:13 / sobota
- Mówiłeś także, że kochasz Lechię Gdańsk? Ta miłość jeszcze zostanie skonsumowana?
- Chciałbym zagrać w Lechii. Tam się wszystko zaczęło i chciałbym, żeby się tam skończyło. To jest jedno z moich marzeń, żeby zakończyć tam karierę.

odnośnik

--------------

Oby było Ci to dane Sebastian już od zimy.
7 września 2011, 12:59 / środa
odnośnik
uhuhuhuhu Oli znalazł frajerów.
7 września 2011, 17:18 / środa
koledzy wpis kolegi dorda zamykający dyskusje w temacie-

Ps. mi nikt nie płaci - ja płacę temu klubowi by móc go oglądać i przywdziewać jego barwy. A takie insynuacje to se możesz w dupę wsadzić- równie dobrze twoim tokiem rozumowania- mozesz być śledziem i pejsem który chce skłócić i posuć atmosferę w Lechii

kolega dord" nie byłem na spotkaniu. nie chodzę na mecze Lechii od tego sezonu do czasu, aż zobaczę, że tu fachowcy moimi pieniędzmi będą obracać. to jedno, a drugie i najważniejsze jest to, że jak mam słuchać o niespodziankach w postaci wygranych drużyny, jak mam oglądać jak badziewiaki traktują swoich własnych piłkarzy po których grzbiecie robili sobie nazwisko to jest dla mnie skandal i nikt mi nie przetłumaczy. wielcy gówniani kapitaliści bez cienia wykształcenia, co liczyc nie potrafią! a jednego patafiana słuchają się jak pieski.
byłem rok temu pod krytą i zabierałem głos. i było nas z 500typa. i gówno z tego wyszło. nic się nie zmieniło.
nie widzę sensu przy obecnym składzie osobowym ludzi pracujących w tym klubie z naiwnością młodziaka czekać lepszych czasów.
wszystko co mogli dostać od losu moim zdaniem dostali. a co robią to inna sprawa.
po drugie. nie jestem płaczkiem, co najwyżej realistą.
wystarczy jak ty sam pójdziesz i pogderasz trochę na tym spotkaniu, wskórałeś coś?
myślę poza tym, że swoje zrobiłem. napisałem przed sezonem do Lechii list i zwróciłem kartę kibica a co napisałem to moja sprawa i przemyślenia.
w skrócie dokładnie to, co teraz widzicie. i myślę, że jesteśmy rozliczeni.
moja miłość do Lechii jest z pewnością większa od wielu tzw. "fanatyków", którzy się nią co chwila chełpią, ale na dzisiaj jest wyłącznie platoniczna. wystarczy?

niezbyt zdrowe zacietrzewienie co?
7 września 2011, 21:04 / środa
dobrze, ze nie jest fanem barcelony. tam to dopiero dlugow narobili... a valencia nie moze od 2,5 skonczyc budowy stadionu bo nie potrafia zarzadzac... juz widze ten wpierdol od dorda, pustki na stadionie. glazerowie to w ogole sraja ze szczescia, ze dord nie mieszka w manchesterze
8 września 2011, 22:57 / czwartek
ufff ;-]
odnośnik
10 września 2011, 08:36 / sobota
Nowy nabytek mówi tak:
"Latem zagrał pan w sparingu Omonii przeciwko Lechii w Opalenicy. Wiedział pan, że trener Lechii Tomasz Kafarski obserwuje pana?

- Nie wiedziałem. Dopiero co trafiłem do Omonii i skupiłem się na tym, żeby wypaść jak najlepiej. Byłem nowy w tym towarzystwie, do głowy mi nie przyszło, że gram przeciwko zespołowi, do którego niedługo dołączę."

Natomiast trener w wywiadzie dla Dziennika Bandyckiego tako rzecze:
"Przed sezonem graliście sparing z Omonią Nikozja. Wtedy zwróciłeś na niego uwagę?

Nie. Chcieliśmy go ściągnąć, jeszcze zanim Josip podpisał kontrakt z Omonią. Negocjacje były już bardzo zaawansowane, ale dosłownie w ostatniej chwili Omonia przebiła naszą ofertę w sposób znaczny i wówczas Tadić wybrał grę na Cyprze."

Powstaje pytanie: Czy to było klasyczne Last Minute, czy jednak wczesniej próbowali?
Mogliby ustalić jedną wersję wydarzeń :)

TYLKO LECHIA!
10 września 2011, 09:24 / sobota
Czyli jak zwykle ktoś nie mówi w klubie prawdy albo się z nią mija. To że Kafar go chciał nie znaczy że z nim rozmawiali bo pewnie jak były rozmowy to na linii klub - manager.
To jest właśnie ta transparentność klubu w stosunku do kibiców o której była mowa na spotkaniu z zarządem.
10 września 2011, 10:52 / sobota
Myślę że Tadić będzie gra na środku, i ustawianie będzie takie. ( zakładam że wszyscy zdrowi )

______________Tadić___Benson
Lukjanovs/Traore__Nowak__Surma__Aitapetian
Andriuskievicius___Vućko____Janicki____Deleu
_________________Buchalik

Jedynie można było bu spróbować Deleu na defensywnym pom. i Traore bym sprzedał w pizdu. Trzeba znaleźć bocznego obrońcę, i będzie ok. Ale to w styczniu.

Bardzo przepraszam za to że nie w temacie, ale czy mogę drugi raz wyrobić kartę kibola? Na prawdę sory że nie w temacie, ale nie mogłem znaleźć tego wątku o KK.
10 września 2011, 11:01 / sobota
Bensona, Traore i Nowaka nie będzie nawet w 18 meczowej bo mają kontuzję. Co do Buchalika to małe szanse, że wejdzie w podstawowym składzie
10 września 2011, 11:09 / sobota
tomas, ale to co napisałem, nie jest do meczu z Górnikiem, tylko według mojego zdania najlepsze możliwe ustawienie Lechii z obecnym składem. Dlatego też napisałem, że zakładam że wszyscy zdrowi, ja doskonale wiem że Benson Nowak i Traore mają kontuzje. Mówię tylko, ze powinniśmy zawsze grać ja z Ległą, ( 3-0 ) i mądrze i ładnie i efektywnie. Tego oczekujemy, i i na to czekamy, aby jeszcze kilkanaście takich spotkań e tym sezonie zobaczyć. ;]

Pozdrawiam.
10 września 2011, 11:31 / sobota
A dla Wiśni w Twojej 11 marzeń zabrakło by miejsca czy zapomnialeś o Piotrku?
10 września 2011, 11:41 / sobota
Boldox czyś ty oszalał... co z Kamilkiem i Sazankowem ? a tak serio to pewniakiem do środka jest Machaj.
12 września 2011, 22:02 / poniedziałek
Refleksja po meczu z G.Z.
Tadic pokazał, że się jemu chce grać. Walczył, wyprzedzał obrońców. Jeszcze odpali z bramkami:)
A na bramce w następnym meczu powinien dostać szansę Buchalik.
Machaj, Machaj to transfer w "dziesiątkę", ale to nic odkrywczego. Bramka naprawdę ładna.
Generalnie po słabym meczu zwycięztwo cieszy :D
Ja tam jestem optymistą.
14 września 2011, 09:30 / środa
odnośnik

ciekawe czy byłoby nas stać....
14 września 2011, 10:25 / środa
Pierwsza mysl, jaka przyszła mi do głowy po przeczytaniu tego niusa na WP, było to kiedy ktos na forum Lechii zaproponuje kupno tego przygłupa...
14 września 2011, 10:45 / środa
Nie no z Maleckim wypad z baru , za cienki na Lechię
14 września 2011, 10:50 / środa
Poza tym na Melego nas "nie stac" jeszcze z innego powodu,
przychod z meczu (tak na "oko"):
mlyn 4500x20zł = 90.000
pikniki 12000x35zł =420.000
jak wygoni pikinikow do Gdyni to Lechia zbankrutuje ;-)
14 września 2011, 11:02 / środa
Zdecydowanie powinni go sprzedac za granice.
Przy jego IQ sa minimalne szanse, ze opanuje jakikolwiek jezyk obcy a tym samym moze uda mu sie skupic na grze i zagrac z 2 niezle spotkania.
14 września 2011, 11:37 / środa
moim zdaniem to dobry piłkarz nieodstawia nogi, a to że utożsamia się z prawdziwymi kibicami a nie z kibicami sukcesu to chyba dobrze o nim swiadczy
14 września 2011, 12:04 / środa
no dobra ale on ma zapierdalać po boisku i wpierdalać trawe, wypluwac płuca a nie zajmowac się tym czy pikniki sobie pogwizdują czy nie. Grac zespołowo nie samolubnie i nie robić napiętej atmosfery. Od tego jest piłkarz, a dyskusja Małecki w Lechii to wg mnie bez sensu bo wiemy dobrze, że cos takiego nie nastąpi.
14 września 2011, 12:10 / środa
NIE dla Małeckiego w Lechii.
14 września 2011, 12:18 / środa
To prawda, Małecki w Lechi to - stety lub niestety - mrzonki i wałkowanie tego skonczy tylko na kilku mniej lub bardziej wyrafinowanych wyzwiskach pomiedzy tymi praFdziFymi kibicami a piknikami "wpierdalaczami kiełbasek".

Dodam tylko jedno spostrzeżenie. Kibicuje od poczatku gry w Lechii Lukjanovsowi - za dobra gre i serce, które zostawia na boisku. Bez wielkich słow i tanich pochlebstw w strone tych najprawdziwszych z prawdziwych kibicow.
A tak naprawde wystarczyłoby kilka takich infantylnych zachowan w stylu Małeckiego plus jakas wizyta na młynie w czasie leczenia kontuzji - i byłby wielbiony niczym Małecki na Wisle, czy Boruc na Legii.
Aha - no i musiałby załozyc koszulke z papieżem.

Żenujące sa dla mnie takie tanie gesty i głosne lizanie dupy kibicow.
Wole ciche gryzienie trawy na boisku.
15 września 2011, 19:13 / czwartek
garncarczyk z kuchekorza do wziecia
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.506