Gdańsk: piątek, 22 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY

strona 354/500

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
9 lutego 2012, 23:01 / czwartek
no weźcie, jakiś typ z Afryki czy Ameryki Południowej będzie się zastanawiał czy nie splami swojego honoru w oczach kibiców Lechii negocjując równocześnie z Arką. oczywiście fajnie jeżeli ktoś wybiera Lechię z powodów sercowych, ale nie w każdym przypadku.

nie przesadzajmy, Nowak przyszedł z Cracovii, Surma także negocjował z Arką..
9 lutego 2012, 23:02 / czwartek
Jude masz dowód :

Łukasz Surma za niespełna 200 tys. euro (ok. 750 tys. zł) przechodzi do drugoligowej Arki. Podpisze trzyletni kontrakt. Wczoraj już trenował w Gdyni.

odnośnik

Piłkarz to zawód. A "prawie", robi wielką różnice.
10 lutego 2012, 00:35 / piątek
Pozyskanie Nildo mogloby znaczyc, ze teraz nie przyjdzie do nas Grzelczak choc nie koniecznie min. ze wzgledu na to, ze Grzelczak z tego co pamietam moze grac w pomocy. Ciekawi mnie czemu tak dlugo to sie ciagnie? Myslalem, ze podpisanie z nim kontraktu zamknie morde Widzewowi a tu jednak nie. Nie wiem, czy Widzew naprawde woli placic zawodnikowi przez pol roku niz zarobic nawet i te 200 tys PLN ? Nie mam pojecia o co tutaj chodzi... Lepiej ogolnie mysle, zeby Piotrek przyszedl juz do nas teraz.

Pojawily sie tez nazwiska w postaci Cardaccio i Tyraly. Coz, pewnie sa to kolejne plotki pismakow i nie ma co sie tym podniecac choc mysle, ze gdyby to byla prawda to ten Cardaccio by mogl okazac sie wzmocnieniem. Na filmikach wyglada bardzo dobrze, choc i tak to nie moze byc brane pod uwage bo wiemy, ze na filmikach wielu ''pilkarzy'' prezentuje sie znakomicie. Jednak gdyby prezentowal sie podobnie co na filmikach to wkoncu Traore mialby z kim grac ! :) Jezeli chodzi o Tyrale, to jest to pilkarz z duzym potencjalem. Szybki, dobry technicznie choc nie wiem jak prezentuje sie teraz. W naszym klubie modne jest bardzo ''last minute'' wiec pewnie jakis szrocik przybedzie bo watpie zeby i Tyrala i ten caly Cardaccio przeszli do Lechii.
10 lutego 2012, 07:12 / piątek
Byli przeciez ugadani na 180 tys ale zydki zmienili zdanie bo znalezli jakis program komputerowy, ktory wykazal ze gosc jest wart 400 tys. Pewnie kupili od transfermarkiet. Tak sie robi biznes w Lodzi ;d
10 lutego 2012, 09:02 / piątek
Lechista, Widze wrocil dopiero z Tunezji wiec pewnie lada dzień będzie przyspieszenie rozmow z Nimi.
10 lutego 2012, 09:07 / piątek
Sprawa z Grzelczakiem jest dla Widzewa prosta jak drut.
Oni nie mają żadnego interesu w puszczaniu go wcześniej do konkurencji.
Jeśli mieliby do wyboru oddać go teraz a oddać go w ostatnim dniu okienka transferowego za 100zł więcej to oddadzą go nam właśnie wtedy.
Bo że przejdzie do nas w tym okienku to jestem przekonany.
Stanowisko Widzewa jest proste: chcecie zeby troche popykał z Wami przed ligą zapłaćcie trochę więcej. Jak nie to nie, nam się nie śpieszy.
10 lutego 2012, 10:02 / piątek
Sprawa jest prosta.Grzelczak raczej nie bedzie zbawieniem Lechii więc nie wiem po co Godzilla go ściąga ,no ale jak go chcą to ich sprawa.Lechia powinna postawić warunki widzewowi (100 koła i decyzja do poniedziałku do 12 jak nie będzie decyzji to nie gadać tylko czekać na niego w czerwcu.Widzew oszczędzi na jego pensji (jak go sprzeda teraz ) albo straci ok 150-200 tyś do czerwca.Jeśli Nildo przyjdzie to Grzelczak nie jest potrzebny.Obawiam się jednak że Nildo to tylko straszak na widzew.

Ofensywny pomocnik oraz prawy obrońca Turnoś i Jenek.Gdzie te transfery -niedoszli sprzedawcy skarpetek.
10 lutego 2012, 10:02 / piątek
też mi się wydaje, że Żydzew sobie w gierki pogrywa. czas działa na ich korzyść więc nigdzie się im nie śpieszy. w związku z tym, Janas i jego sztab powinni już planować w głowie jak szybko wkomponować do drużyny Grzelczaka, bo bardzo prawdopodobnie dołączy w ostatnich dniach okienka
10 lutego 2012, 10:19 / piątek
Najwyraźniej, aby "zmiękczyć" łodzian Lechia wróciła do negocjacji z Nildo. Brazylijczyk był wielokrotnie bohaterem naszych publikacji w ostatnich tygodniach, gdyż najpierw miał przejść do Arki (czytaj więcej). Potem przeszedł badania medyczne na zlecenie Lechii, ale nie było wiadomo, z kim negocjować jego indywidualny transfer, gdyż zgłaszało się kilku menedżerów (czytaj więcej).

Wreszcie do transferu nie dochodziło, gdyż Nildo ma zapisaną w aktualnym kontrakcie kwotę odstępnego 400 tysięcy złotych, co jak na piłkarza, którego po sezonie można pozyskać za darmo, nie jest atrakcyjną ceną, a ponadto napastnik nie kwapił się, aby przyjechać na testy sportowe. Brazylijczyk odrzucił w grudniu zaproszenie Górnika Zabrze, a potem także Lechii. Z jego zakupu wycofała się również Arka (czytaj więcej).

Wicekról strzelców rundy jesiennej I ligi nadal trenuje z Bogdanką Łęczna, ale jego menedżer ponownie podjął negocjacje z Lechią. W grę wchodzi podpisanie kontraktu z Brazylijczykiem od 1 lipca, a wówczas byłby do pozyskania za darmo. Może on trafić do Gdańska także zimą, ale Bogdanka musiałaby co najmniej o połowę obniżyć swoje oczekiwania finansowe.

Najważniejsze, że podjęcie dwudrogowych negocjacji powinno zaowocować tym, że do Lechii trafi co najmniej jeden napastnik jeszcze przed rozpoczęciem rundy wiosennej. Tego typu rozmowy powinny zaowocować także obniżką kwot transferowych. Numerem jeden jest z pewnością Grzelczak, z którym Paweł Janas już pracował wcześniej w Widzewie Łódź (czytaj więcej).

z trojmiasto.pl
10 lutego 2012, 11:32 / piątek
Dręczyciel mi nie chodzi o małpkę, jemu można wybaczyć, pewnie analfabeta, posiadający mózg wielkości orzeszka ziemnego. Tutaj mi chodzi o Was, którzy rajcują się nim. Jak dla mnie w naszym środowisku powinien być "spalony" (ciekawie to brzmi w stosunku do niego:)) ).

Surmy nie lubiłem, nie lubię i do dzisiejszego dnia uważam, że plami koszulkę Lechii, ale również "instytucję" kapitana drużyny. Oby to był jego ostatni sezon w Lechii.
10 lutego 2012, 12:16 / piątek
Murzyna powinni tzy razy kopnąc w dupe i niech zostanie na kopalni. Powinno go postraszyć Dawidowskim w tym jest dobry.

Natomiast co do Grzelczaka to powinni rzucić taką sumę jaką są w stanie dać i powiedzieć ze nie maja wiecej i koniec. Widzew jak chce utrzymywac pilkarza przez pol roku i nie miec z neigo wiekszego pozytku to prosze bardzo jakos nie widze w Grzelczaku wielkiego zbawcy ale pomoc oczywiscie moze.
10 lutego 2012, 12:28 / piątek
jak na razie to nie podniecajmy się tak tym Nildo, bo raczej to tylko straszak na Widzew, by dali nam Grzelczaka jeszcze tej zimy..
10 lutego 2012, 12:53 / piątek
a w czym to ma być straszak dla Widzewa ?
Że nie dostaną kasy ? mam wrażenie, ze im nie zależy.
10 lutego 2012, 12:59 / piątek
Widzew chce z pewnością zarobić na Grzelczaku, a nie pozbyć się go za darmo dopiero latem, ale chcą także podrażnić się z Lechią sprzedając go dopiero pod sam koniec okienka. Lechia plotką o kupnie Nildo zmusza Widzewa do podjęcia szybszej decyzji, bo jeżeli się nie pośpieszą to Lechia ściągnie Nildo i Widzew nie zarobi..
10 lutego 2012, 13:08 / piątek
Optymalnym rozwiązaniem jest i zakontraktowania Nildo, i ściągnięcie Grzelczaka już teraz. To zwiększy szansę, że już nigdy nie wejdzie na boisko Dawidowski w barwach biało-zielonych (chyba że w turnieju halowym). Na rezerwie Tadić i Sazankow, jeśli kiedykolwiek wyleczy kontuzję. Ale oczywiście najważniejsze, żeby nie było Dawidowskiego, czyli żeby nie było niczego - jak mawiał Kononowicz - no bo Dawidowski w ataku to właśnie takie wielkie "niczego" i tylko przysługa robiona drużynie przeciwnika.
10 lutego 2012, 13:14 / piątek
trzeba zaproponować Widzewowi bezgotówkowa wymianę Grzelczaka na Dawidowskiego i po sprawie.
10 lutego 2012, 13:15 / piątek
Sazankou to chyba kontuzje wyleczy na emeryturze dopiero
10 lutego 2012, 13:30 / piątek
w sumie to racja.. ściągnięcie obydwu zawodników (Nildo i Grzelczaka) uniemożliwiłoby grę takim nieudacznikom jak Sazankou czy Dawidowski. dodatkowo zmusiłoby Tadicia do jeszcze cięższej pracy, by przekonać do siebie Janasa, co przyniosłoby dobre efekty. jest jeszcze młody Duda, który rwie się do gry i wniósłby do zespołu trochę młodzieńczej werwy, bo chce zabłysnąć na boiskach Ekstraklasy..
10 lutego 2012, 13:44 / piątek
Widzew wcale nie musi zejść z ceny za Grzelczaka, bo zostaną wówczas bez napastnika, a każde jedno miejsce wyżej w lidze to plus około 200 tys. zł. do budżetu z Canal Plus.
10 lutego 2012, 13:48 / piątek
A co sie dzieje z prezentacja zespolu? Z tego co pamietam to mowili kiedys, ze niby bedzie w T29Bar! a tutaj znowu brak profesionalizmu i marketingu. Maja bardzo dobre miejsce do organizacji a tu nic. Moze prezentacje to tylko dodatek ale moim zdaniem powinny sie odbywac tym bardziej ze kiedys mielismy a teraz nic? Jest to wazny czynnik przed runda/sezonem aby zaprezentowac nowych pilkarzy, spotkanie kibicow z zawodnikami, wypowiedzi trenera jak i pilkarzy.
10 lutego 2012, 13:57 / piątek
oczywiście zgadzam się z Tobą, Lechista UK, ale to nie wątek do rozmowy na ten temat. nie róbmy bałaganu :)
10 lutego 2012, 14:04 / piątek
Do Lechista_UK: Wiesz, zeby zaprezentowac nowych pilkarzy to trzeba ich miec to raz, a dwa to na takim spotkaniu ci "okropni kibice" beda napewno zadawac pytania np w stylu "...gdzie te 4 transfery?" a to moze byc niewygodne.
Mnie bardziej irytuje to odnośnik
Przecież ciągle wałkujemy ten sam temat, a o rzeczach naprawde waznych (defensywny pomocnik i prawy obronca) poki co cisza...oby tak nie bylo do konca okna.
10 lutego 2012, 14:16 / piątek
a wiadomo coś z tym Osipowiczem, czy jest na testach?
10 lutego 2012, 14:30 / piątek
Chyba go nie ma. Zresztą jak będzie to myslę, że oficjalna napisze o zawodniku, który odbywa u nas testy.
10 lutego 2012, 14:34 / piątek
A nie ma juz tematów Kwieka i tego Izraelczyka???;]
10 lutego 2012, 14:39 / piątek
Kwiek przedłużył kontrakt z Górnikiem, więc nie ma tematu. jeśli chodzi o Izraelczyka to sprawa ucichła i nic nie wiadomo. choć wydaje mi się, że skoro na naszym celowniku jest Grzelczak i Nildo to raczej kwestia Levy'ego jest zamknięta.
10 lutego 2012, 16:02 / piątek
Soltys nie przyzwyczailes sie jeszcze do tego ze u nas duzo mowia a malo robia ?
10 lutego 2012, 16:12 / piątek
A propos Kononowicza, z którego wszyscy się śmiali (jak teraz z Dawidowskiego), ale - moim zdaniem - całkowicie bezpodstawnie. Po prostu Kononowicz nie został dobrze zrozumiany, bo wcale nie powiedział „żeby nie było niczego”, ale „żeby nie było Nietzsche’go”. Tym samym wyraził niezwykle głęboką myśl filozoficzną kwestionując i odrzucając w sposób kategoryczny w tamtym szczególnym kontekście, określonym specyficznymi warunkami społecznymi i bytowymi na Białostocczyźnie (tak ja to interpretuję) koncepcję nadczłowieka i upowszechnienie się nihilizmu.
Ale wracając do tematów ściślej związanych z Lechią...
Podobnie głęboką myślą tym razem szkoleniową, inspirowaną nawet i częściowo niektórymi pierwiastkami filozofii nietzscheańskiej w zakresie choćby koncepcji moralności panów i woli mocy, błyśnie – miejmy nadzieję – w swojej pracy szkoleniowej w Lechii nasz nowy nabytek, Janas. Spodziewamy się, iż pod jego to kierunkiem już wkrótce odnaleziony i wzmocniony zostanie zwycięski duch drużyny. A nasi zawodnicy natchnieni wolą walki, zapłodnieni wiarą w sukces i swoje nieskończenie dalekie możliwości, dodatkowo naszpikowani - jak dobra kasza skwarkami - nowatorskimi koncepcjami szkoleniowymi i taktycznymi trenera osiągać będą w niedalekiej przyszłości niebotyczne i zdumiewające sukcesy na miarę naszych oczekiwań. Po prostu innej możliwości nie widzę i widzieć nie chcę. Tym samym naprawione zostaną nadszarpnięte ostatnio relacje na linii piłkarze-kibice, odbudowane zostanie zaufanie kibiców do gremium decyzyjnych w klubie, co wydaje się sprawą na chwilę obecną prawie że awykonalną.
Ale nie upadamy na duchu, bo mamy genialnego Janasa (i możne nawet Dawidowskiego wkrótce nie będzie). Idzie w każdym bądź razie ku lepszemu.
10 lutego 2012, 16:16 / piątek
Castorp - chłopie co Ty bierzesz?
Mówiąc inaczej ale o co chodzi?
10 lutego 2012, 16:26 / piątek
Mineły ponad dwa miesiace od ostatniego meczu, zostało 7 dni do pierwszego arcyważnego meczu a my nie mamy żadnego nowego gracza na pozycjach o których mówi sie od pół roku albo jeszcze wczesniej.
Po co wiec robić prezentacje? mogłaby skonczyc sie w niemiłej atmosferze, a niektórzy zostaliby odwiezieni do domu...taczkami.
Każdy moze domysleć sie ze bieda w klubie, ale trzeba wtedy pozbyć sie balastu w postaci pensji Dawida, Sazankowa, Pozniaka i jeszcze kilku.

TYLKO LECHIA!
10 lutego 2012, 16:45 / piątek
Castrorp - ciekawa interpretacja słynnych słów kandydata na prezydenta Białegostoku, powiem szczerze ze ja przygłup nie zobaczyłem drugiego dna i filozoficznych zdolnosci Kononowicza. Ehh dobrze czasem posłuchac mądrych ludzi :)
Duży plus za podejscie do tematu Lechii :), mnie juz chyba na to nie stać...
pzdr,

TYLKO LECHIA!
10 lutego 2012, 17:42 / piątek
Pitu, pitu, srutu, tutu, sesje zdjęciowe i atrakcyjne karnety na parking.

Tymczasem wczoraj po południu miał do nas wrócić Traore. Główna jakby o tym zapomniała, pałując się nad tym, jakie to fajne słitasne focie zrobili sobie kopacze po powrocie z Turcji. Przypuszczam, że Razacka nie ma.

A więc zasadnym wydaje się być pytanie: GDZIE ON KURWA JEST?
10 lutego 2012, 18:04 / piątek
Gdyby tak teraz przywrócić tych co odeszli, całkiem niezły skład by powstał...
I to można zrobić, bo Ci piłkarze byliby chętni, tylko że nasz klub połowe stanowisk ma wolnych, i wgl to są źli ludzie.Powinni w Lechii pracować ludzie, którzy maja Lechię w Sercu, którzy dbają o nią, mają jakiekolwiek ambicje, coś chcą osiągnąć, chcą działać pozytywnie. Niestety, ludzie pracujący w tym klubie to łajzy, nieudacznicy, i materialiści - trzeba zacząć działać. PROTESTUJMY! Nie pozwólmy aby te łajzy, które nie traktują Nas, kibiców poważnie, które niszczą to, co żeśmy zbudowali, od zera, żeby to zaniedbali. Naciśnijmy na nich zanim będzie ręka w nocniku w czerwcu. Nie wolno tego stracić, trzeba ruszyć, i uderzać do góry, aby Lechia była jeszcze bardziej wielką marką, i żeby nastały lepsze czasy. Walczmy o to co nasze, o to co nas motywuje, bo jest warto.

Pozdrawiam.

Nie krytykujcie. Bądźmy razem, bo w kupie siła! Razem, możemy naprawdę wiele.

TKWM !
10 lutego 2012, 18:23 / piątek
No Boldox, kibice Lechii maja przecież swoich przedstawicieli. Sprawa jest prosta, trzeba do nich uderzyć przedstawić swoje gorące prośby a oni już na pewno znajda na to lekarstwo. Przecież im tez zalezy zeby Lechia była wielka. Spróbuj. Forum to wiesz chłopie, dużo teorii mało praktyki.
10 lutego 2012, 18:36 / piątek
Duchu ,toć napisali że przyleciał odnośnik
10 lutego 2012, 18:53 / piątek
"powinien wylądować po godz. 15. w czwartek" to napisali
i o sesji też napisali, trochę przed g.16, czy są gdzieś foty i go tam widać?
ale luz, mamy jeszcze tydzień...
10 lutego 2012, 18:59 / piątek
"Po raz pierwszy będę mógł też zobaczyć w meczu Razacka, który wrócił po turnieju PNA"
10 lutego 2012, 20:18 / piątek
odnośnik
"Ufam, że będzie w lepszej dyspozycji niż jesienią" - mówi Turnowiecki.

to świadczy o poziomie naszych piłkarzy, skoro Traore, który był w słabej dyspozycji był jednym z najlepszych, jeżeli nie najlepszym piłkarzem rundy jesiennej w naszym zespole. pomijam tu Wojtka Pawłowskiego.
10 lutego 2012, 20:36 / piątek
odnośnik tu Grzelczak się załapał - bramka nr 32, może w końcu stworzy jakieś zagrożenie pod bramką przeciwnika.
10 lutego 2012, 20:41 / piątek
oby takie bramki strzelał na PGE Arenie. choć było to baaaaardzo fartowne.
10 lutego 2012, 20:43 / piątek
oprócz tego porcja bramek i akcji Grzelczaka
odnośnik
10 lutego 2012, 21:02 / piątek
Obawiam sie, ze Razak ma juz gre w Gdansku gdzies. A szkoda...
10 lutego 2012, 21:02 / piątek
odnośnik

w galerii z "7" ? Razack czy Nildo?

Tylko BKS !
10 lutego 2012, 21:05 / piątek
to jednak Razack, a wiec na dzisiejszym treningu sie pojawil :)
10 lutego 2012, 21:10 / piątek
Dla tych co nerwowo wypatruja naszej Black Star zdjecia z dzisiejszego treningu odnośnik
Ciekawe co Turnoś z Jenkiem zaproponuja Traore?, pewnie 15% podwyżki i maskotkę Lwa dla córki. Jakoś nie wierzę ze pogra on dłuzej niz do maja, a moze i jakis Rusek kupi go w ramach promocji Last Minute.

TYLKO LECHIA!
10 lutego 2012, 21:16 / piątek
nie 15% a 20%, i drzewo bananowca dla córki co by się nie musiała martwić:)
10 lutego 2012, 21:22 / piątek
jarokol - w naszym klimacie to bedzie miała ciagłe zmartwienie. Chyba ze te z Parku Oliwskiego.

TYLKO LECHIA!
10 lutego 2012, 21:26 / piątek
co do transferów, podtrzymuję swoje zdanie od przyjścia JAnas widzę w .... łatanie dziur i gra pozorów, jak najmniejszym kosztem utrzymać zespół w EX, a później go pogonić za niezłą kaskę, obym się mylił, ale i tak Kuchar won !!!! i to już.
10 lutego 2012, 22:08 / piątek
10 lutego 2012, 22:11 / piątek
kolejny dowód na to, iż trzeba i to szybko kupić ofensywnego pomocnika. Traore raczej na 100 % odejdzie z Lechii po zakończeniu sezonu, a to właśnie w nim widzimy playmakera na rundę wiosenną.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011