Gdańsk: środa, 17 lipca 2019
FORUM
Podstrony:


Budowa SZTABU SZKOLENIOWEGO

strona 1/1

 
1
 
12 czerwca 2007, 20:33 / wtorek
Zarząd: <-Turnowiecki i Tarasow nie podlegają zmianie!!
Maciej Turnowiecki - prezes zarządu,
Jarosław Czarniecki, Dariusz Krawczyk, - wiceprezesi zarządu,
Błażej Jenek, Andrzej Kawa, Tomasz Matulaniec,
Arkadiusz Skłucki, Marcin Tarasow.
Komisja Rewizyjna:
Dariusz Wątróbski - przewodniczący,
Kazimierz Konieczny, Robert Rybakowski.
Sąd Koleżeński:
Tomasz Bocheński, Roman Józefowicz, Błażej Słowikowski oraz zastępcy Robert Brodacki, Janusz Więckowski.
Administracja:
Błażej Jenek - dyrektor,
Piotr Żuk - kierownik drużyny seniorów,
Tomasz Bocheński - koordynator ds. grup młodzieżowych,
Zbigniew Zalewski - pracownik biurowy.
Kadra szkoleniowa:
Zespół seniorów:
Tomasz Borkowski - I trener,
II Tomasz Kafarski - II trener,
Dariusz Gładyś - trener bramkarzy,
Robert Sierpiński - skauting,
Zbigniew Jastrzębski - fizjolog,
Ryszard Tafel - fizjoterapueta,
Daniel Wrześniewski - odnowa biologiczna,

KOGO BYŚCIE ZMIENILI?? JAKIEJ FUNKCJI W KLUBIE U NAS BRAKUJE??

wg. mnie BRAK DYREKTORA SPORTOWEGO KTÓRY ZNA SIE NA FUTBOLU od A do Z
JENEK aut!!
Brak też osoby, która "fachowo pod względem kondycji"(żeby nie było jak w tej rundzie) i techniki przygotuje zespół do rundy jesiennej
12 czerwca 2007, 20:44 / wtorek
Na 1945% ze sztabu szkoleniowego powinien wylecieć Jastrzębski. Jaki z niego fizjolog pokazał Janasowi przed MŚ w Niemczech. Zajechał też zimą naszych piłkarzy.

Funkcję Dyrektora Sportowego powinien dostać Robert Sierpiński. Jestem zdania, że jego kompetencje są zbyt małe. To on razem z trenerem powinien odpowiadać za wzmocnienia i kontrakty.

Co do sztabu szkoleniowego, to napewno zostawiłbym Gładysia. Pod jego okiem Bączek poczynił niewiarygodne postępy. Jeśli tak samo będzie z Leszkiem, Kubińskim i Dębowskim o bramkarzy w Lechii nie musimy się martwić. Co do Borka i Kafara, uzależniłbym to od możliwości klubu. Jeśli stać nas na prawdziwego trenera, to dokonałbym zmiany. Jeśli w ich miejsce miałby przyjść ktoś równie młody i niedoświadczony, to zmiana byłaby bez sensu.
12 czerwca 2007, 21:01 / wtorek
Rozmawiałem właśnie z jednym z piłkarzy i potwierdza twoje zdanie, zacytuje:

"Jastrząb przygotował nas tak samo jak Kadrę na Mistrzostwa Świata :)",

"nam starcza sił na 20 minut, a później człapiemy i tak to z góry wygląda jakbyśmy nie chcieli biegać",

"powinni zatrudnić kogoś od przygotowania kondycyjnego",

"u nas ludzie w zarządzie na piłce sie nie znają", !!!!!!

ja:trzeba powołać koordynatora od spraw drużyny, który będzie wiedział czego potrzeba drużynie -piłkarz:"mamy takiego ale on akurat na piłce sie nie zna",

"podstawa również to mieć pieniądze, a nie ma co sie oszukiwać ale w Lechii ich nie ma"

Do trenera bramkarzy nie można mieć wogóle zastrzeżeń ;) chociaż jedna osoba w 100% na dobrym stanowisku
12 czerwca 2007, 21:08 / wtorek
I jak ma byc dobrze ?!
12 czerwca 2007, 21:10 / wtorek
Napewno BLAZEJ JENEK out i tak jak wczesniejsze osoby stwierdzam ze musi byc prawdziwy dyrektor, JASTRZEBSKI dziekujemy panu, SIERPINSKI szef sakutingu troche mu to nie wychodzi, moze lepszy by byl na stanowisku dyrektora ale nie bardzo to widze. BOREK Z KAFAREM jako asystenci 1 trenera
12 czerwca 2007, 21:27 / wtorek
ULG- po czym oceniasz, że Sierpińskiemu nie wychodzi ???? Przecież efekt jego skautingu będzie można ocenić dopiero w listopadzie.
12 czerwca 2007, 23:09 / wtorek
no tak Aleksander Peta to jego wynalazek nie bedzie nie zapomnij o tym :)
pozatym wiecznie ci sami sa na te mecz testy ile mozna probowac Grzedzickiego z sopotu i innych. Pozatym on zalatwial sparign w bydgoszczy zima to troche z tego cos nie wyszlo
12 czerwca 2007, 23:30 / wtorek
ULG- a ile tych test meczy było odkąd skautem jest Sierpik?? 0? Peta był jednym z pomysłów, ale z tego co wiem złapał kontuzję i nic z tego nie wyszło. Może masz pretensje do Sierpika, że do Lechii trafił Miklosik?? Chyba masz uraz do chłopa, bo on w Lechii pracuje od marca, czyli dopiero 3 miesiące. Chyba trochę zbyt wcześnie, aby go ocenić?
12 czerwca 2007, 23:37 / wtorek
nie wiem nie mam urazu ale jakos mi sie nie widzi jako szef skautingu jako pilkarza nawet go lubilem mimo ze drewno, ale rogala sciagnal jakies zdanie tez musial miec na temat akurat miklosik nie jest zlym pilkarzem ale co zrobci jezeli mamy w klubie specjaliste od nieprzygotowywania motorycznego JASTRZEBSKIEGO ?? miklosik po 20 minutach oddychal rekawami mocniej niz buzala napisalem ze lepiej by sie sprawdzil na funkcji dyrektora sportowego takie moje zdanie
12 czerwca 2007, 23:42 / wtorek
ULG kiedy kupowano Rogala, Sierpiński był jeszcze zawodnikiem. Rogal był klepnięty w styczniu, a Sierpika przemianowano na skauta pod koniec lutego!!!
13 czerwca 2007, 00:03 / środa
to zwracam honor ;) bo mi sie wydawalo ze juz w grudniu byl :) to wtedy ok

zosatwiamy sierpika ale mysle

ze JASTRZEBSKI, JENEK do odsztralu + BOREK I KAFAR do nauki przy kim dobrym ale niema sensu zastepowac go kims nowym i mlodym bo to przeczy samo sobie
13 czerwca 2007, 00:33 / środa
Co do Błażeja to moim zdaniem ma za dużo obowiązków, przez co wyraźnie wiele rzeczy odpuszcza. Koniecznie trzeba mu zabrać część obowiązków. Co do trenerów, to wszystko zależy od kasy. Jeśli stać nas na awans, to musi nas być stać na TRENERA. Borek i Kafar za kilka lat. Jeśli nie stać nas na trenera, przestańmy marzyć o ekstraklasie.
28 czerwca 2007, 08:01 / czwartek
Rzucili Nam nowe nazwisko do posady dyrektora. Moim zdaniem Wieszcz markę pewną w polskiej lidze ma. Czy to wystarczy żeby być dobrym dyrektorem trudno komentować.
Czy warto się pochylać nad takim kadnydatem? Myślę że tak choć znając życie jeśli już poszedł news to dobrze temu nie wróży.

Z prostej . .
28 czerwca 2007, 09:19 / czwartek
Green o Wieszczyckim myślano od dawna, była to jedna z informacji, jakie udało się utrzymać w tajemnicy. Skoro sprawa ujrzała światło dzienne, to moim zdanie wszystko jest na najlepszej drodze, aby Wieszcz pracował dla Lechii. A czy warto się pochylać? Wieszcz jest wszędzie dobrze kojarzony. Posiada niesamowitą wiedzę i kontakty. Chyba właśnie o takiego człowieka nam chodziło.
28 czerwca 2007, 13:26 / czwartek
popieram jesli rzeczywiscie zdecyduje sie na prace w Lechii to jestem optymista. Wieszczu to bardzo pracowity czlowiek, ktory jest moze mniej ceniony przez niektorych niz Mielcarski, ale wydaje mi sie ze nieslusznie. Wierze, ze bardzo by sie nam przydal. Na pewno jest glodny spektakularnych osiagniec i jesli juz by zdecydowal sie na prace tutaj, to nie tylko po to zeby miec ciepla posadke. Pzdr
28 czerwca 2007, 16:54 / czwartek
Tak bardzo mnie to martwi ze czytam to gadanie na łamach prasy że mi poprostu wstyd, tyle ludzi nikt z wielkich firm nie chse sprzedawać swego logo na koszulkach , dlaczego????
trener nie stawia warunków zarządowi co do realizacji celów. dlaczego????
Ponawiam apel kibice do klubu i pokazać pełną dezaprobate za ich prace .
niesamowicie sie martwie że przyjedzie tur turek i nas oklepie , od pierwszego meczu tylko białe husteczki i won tej całej ekipie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
masakra
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.194