Gdańsk: piątek, 22 listopada 2019
FORUM
Podstrony:


Lechia

strona 1/3

22 lipca 2007, 17:24 / niedziela
Cały gdańsk nie umie kopać w piłke... taka duża wioska, a tak kombinuje, zeby mimo braku umiejetności dostać sie do 1 ligi kuchennymi drzwiami.... i to jest śmieszne. Wasz zespół po prostu przywkykł już do lig niższych, a wy sami nie pasujecie do OE. Wiec nie napalajcie się i nie podniecajcie. Jeżeli się teraz dostaniecie ( nie wiem jakim fuksem ) do OE kosztem polonii bytom, to to nie bedzie wejscie z honorem, a wy po sezonie spadniecie spowrotem na boiska z kartoflami i kukurydzą. Jesteście słabi i nie poradzicie sobie po prostu w ekstraklasie
22 lipca 2007, 17:26 / niedziela
smierdzi sledziem...
22 lipca 2007, 17:29 / niedziela
chlopak ma 16 lat niech sie troche wyżyje pewnie sprzedał kogoś w stolicy i boi sie wyjsc z domu ;-))
22 lipca 2007, 17:29 / niedziela
sam jestes sledziem Arka to tez sa powalency, poza tmy ja znad morza nie jestem wiec sledzie na mazowszu to przesada buehehehe
22 lipca 2007, 17:29 / niedziela
JEDNAK CO TREP TO TREP NIEMA ZAWIELE DO POWIEDZENIA NA FORUM LEGI OILE TAKIE WOGULE MAJĄ WIEŚNIAKI Z WARSZAWY TO SIE WPIEPSZA NA NASZE FORUM I PISZE BZDURY ZRESZTĄ CO OD TAKIEGO WIEŚNIAKA OCZEKIWAĆ
22 lipca 2007, 17:31 / niedziela
Forum legii jest wiesniaku ;p Jakby nie patrzec to raczej ty jestes z wiski, patrzac na liczbe ludnoosci i powierzchnie to gdansk jest gownem do warszawy
22 lipca 2007, 17:34 / niedziela
Kasować temat.
22 lipca 2007, 17:35 / niedziela
Dzieciaku idz spać bo już za późno,albo...Pierdonij się jakąś deską z całej siły w ten głupi łeb może Ci pomoże!!Chłopiec(dziecko neostrady) chce się popisać,bluzgałem na forum LECHII jestem super!!
Skąd takie pojeby sie biorą?!
PS:Zaraz napisze,że jest z bojówki albo jeździ na Legie od 300lat!!
22 lipca 2007, 17:36 / niedziela
nastepny... jakies kompleksy co do gdanska ostatnio wychodza :)
boja sie ;)
22 lipca 2007, 17:38 / niedziela
LEGIA JEŻELI MACIE SWOJE FORUM TO TAM WYPIERDALAJ . TAK APROPO ZA ŻADNE SKARBY BYM SIE NIEPRZENIUSŁ NA TĄ MAZOWICKĄ WIEŚ GDAŃSK MA HARAKTER A WASZA WIOSKA ANI HARAKTERU ANI KLUBU KTÓRYM MORZNA SIE SZCZYCIĆ TYLKO PEŁNO BURAKÓW
22 lipca 2007, 17:39 / niedziela
hahaha kompleksy a to dobre xD Jeden normalny czlowiek probuje wam powiedziec prawde ale wy oczywscie wiecie swoje i nadal myslicie ze jestescie zjaebisci chociaz jestescie tak rzadcy jak sraka mojego psa. Jeszcze jak sie tak na was patrzy to jestescie siebie warci. Co jeden to glupszy <lol>
22 lipca 2007, 17:42 / niedziela
i tu sie pojawia powszechnie znany kompleks stolicy. Doslownie jak lechici i ogolnie poznaniacy.
22 lipca 2007, 17:42 / niedziela
#$%$%^%&&&%$&*$$%^&&^%%&#$%^^
22 lipca 2007, 17:45 / niedziela
rany...znowu odpisujecie jakiemus dziaciakowi...olejcie go to sobie pojdzie,chyba ze liczycie sie z jego zdaniem to gratuluje
22 lipca 2007, 17:49 / niedziela
powinniscie sie liczyc z moim zdaniem. TO JEST PRAWDA matolki, ja piernicze. Ja nic na to nie poradze i to nie jest moje urojone zdanie tylko najprawdzisza PRAWDA gdańskie matołki
22 lipca 2007, 17:56 / niedziela
P.S mam 25 lat szczeniaku
22 lipca 2007, 17:56 / niedziela
hahahahha
22 lipca 2007, 18:01 / niedziela
brawo!!! ile jest dwa + dwa? nie za trudne? jesli tak powiedz

buhahahahaha, matołku buhahahhahaha

Panowie Lechisci nie ma co sie przejmowac nim;)
22 lipca 2007, 18:01 / niedziela
widzisz dzieciaku, chciałeś nam ubliżyć a sam sie upokorzyłeś.. zal.pl normalnie. Jak wszyscy Legioniści są tacy to ja sie wstydze stolicy! Bez odbioru!

LECHIA GDAŃSK
22 lipca 2007, 18:05 / niedziela
ten zal.pl sobie w dupe wsadz, czlowiek wam tu prawde pisze a wy nie mozecie uwierzyc ze jestescie ciency. Jakos samej legii nie odsrastacie do pięt ( przykladem ostatni sparing ) a wy sie napalacie na 1 lige, wy sie upokarzacie, ze checie ekstraklase. Ale ja bym szczerze was tam chcial, bo wszystkie pierwsozligowe kluby by was rozniosly w pyl i moze wtedy zejdziecie na ziemie
22 lipca 2007, 18:06 / niedziela
Panowie, a moze jest cos o czym nie wiemy a kolega ze stolicy chce nam o tym powiedzieć...
22 lipca 2007, 18:08 / niedziela
kolega ze stolicy juz wam prawde powiedzial wiec przyjmijcie to do wiadomosci bo nie znacie sie na pilce widac. Do szkoly matoły a nie pokazujcie swojej niewiedzy publicznie.
22 lipca 2007, 18:13 / niedziela
tylko tyle??? Mialem nadzieje na coś konkretnego... że pzpn coś dla nas szykuje, jakiś prezent. No wiesz, jesteś ze stolicy to wiesz więcej niż my. A tu tylko tyle. I po to zakladaleś temat?? ehh na nikim już nie można polegać
22 lipca 2007, 18:17 / niedziela
A co do PZPNu to sa to swinie przy korycie i tu sie z kazdym zgodze, ale nie sądzę by pozbawil polonie bytom licencji na waszą korzyść, chociaz w sumie bardzo bym chcial was w pierwszej lidze :) po rundzie jesiennej bedziecie mieli dosyc. Moje slowa do was nie docieraja to moze jak zobaczycie jak wasi kaleczą na boisku to ruszy wasze móżdżki i przyznacie mi w koncu rację.
22 lipca 2007, 18:30 / niedziela
Ech chlopaku, czy Ty w ogole jestes z Warszawy? Czy jakas dziura pod?

Po co sie tu zalogowales? Po co takie bzdury wypisujesz?

No to jezeli masz nawet 25 lat to przyznajac sie do tego strzeliles sobie gola bo myslalem ze w takim wieku sie powaznieje.
22 lipca 2007, 18:32 / niedziela
Neo o niezłej przepustowości ; - )
22 lipca 2007, 18:35 / niedziela
Jestem warszawiakiem z krwi i kości. A tak dla twojej wiadomości to to co tu napisalem to jest najszczersza prawda i w koncu sie z nia pogódźcie ludzie :/ Ja nie moge. Czy tak cieżko jest przyznac komus racje, kto ja naprawde ma? Wasza duma pewnie wam na to nie pozwala, ale fakty są faktami, wiec sie nie kłoćcie ze mna ze nie jest tak jak wsponialem wczesniej
22 lipca 2007, 18:37 / niedziela
i neo to jest masa gdańszczan i innych dzidziusiow wymieniajacymi sie dyszkami na fotkach i epulsach idioto. Pewnie uslyszales gdzies raz dzieci neostrady, podnieciles sie tym i wszystkich sie chwalisz, że twoj slownik sie wzbogacił w tak piękny i polskojęzyczny wyraz jakim jest neo
22 lipca 2007, 18:38 / niedziela
Wejdziemy do OE kosztem Zagłębia Sosnowiec ;)
22 lipca 2007, 18:42 / niedziela
kosztem Legii :D
22 lipca 2007, 18:49 / niedziela
jak już wspominalem wejscie od strony farciarskiego bałaganu z licencjami to nie jest wejście zasłużone tylko czyste szczescie, z reszta zapraszam do 1 ligi i z pewnoscia sie pojawie na obu meczach naszych druzyn, tyle ze juz moge wam teraz powiedziec ze zajmiecie duzo nizsza lokate nic warszawa. Mowcie sobie na tym forum co chcecie. Wyjdziecie na boisko przy lazienkowskiej, zagracie i pogadamy sobie po grze. Zobaczymy wtedy wasza mine i chetnie poczytam sobie jak bedziecie sie uzalac i narzekac na legie. Na pewno bedziecie nas wtedy jezdzic i szukac nie wiadomo jakich wymowek, ale wynik ,, naszej ' kolejki odzwierciedli roznice miedzy obiema druzynami i przede wsyzsktim poziom i styl gry
22 lipca 2007, 18:52 / niedziela
Legia debilko, przypał koleżankom po szalu robisz więc wypierdalaj stąd .
22 lipca 2007, 18:54 / niedziela
bobi ty płec rozrózniasz? A moze obojniak jestes i dla ciebie to nie ma zadnej roznicy?
22 lipca 2007, 18:55 / niedziela
animag!!!!!! gdzie jestes!?!?!?!?!

:D
22 lipca 2007, 19:00 / niedziela
hahahahhaha....nie moge....musza sie zgrac z tomas 13 ...:D:D:D
22 lipca 2007, 19:13 / niedziela
Legia : was na szczyt pchali czerwoni wiec sie tak nie tasuj. a teraz, kiedy macie porzadnego sponosora to potraficie robic tylko syf ;] Legia to tez mega klub, pokazuje swoja potege w europejskich pucharach od wielu lat ;] szkoda, ze chwilowo nie poprawicie swego wspanialego dorobku. proponuje jeszcze wejsc na strony wszystkich zespolow, ktore byly nizej niz na 3. miejscu w OE w zeszlym sezonie i napisac im to samo. tylko, ze musisz pamietac, ze Legia jest gorsza od Lubina i Belchatowa, wstyd jak na stolyce. idz w kamasze, tam sie wykazesz :) a o kibicowaniu nie masz pojecia, tutaj, w tym zapizdzialym wg. ciebie miescie jest honor i wiernosc dla klubu, niezaleznie od tego jaki mamy budzet i w ktorej lidze gramy.
22 lipca 2007, 19:14 / niedziela
Nie mogę, koledzy pomuszcje zgóbiłęm kod do Fify. Miałem go napisanego na prawym klapku, lecz laczek sien zgóbił...może to przez za maly monitor?

A WujekDobraRada co powie?!:):):):)
22 lipca 2007, 19:16 / niedziela
Legia

Ty jesteś Warszawiakiem buhahahahahahah, Ty jesteś jakąś przybłedą co tam mieszka i tyle, a w Danzig byś dostał wyjebane od razu na peronie
22 lipca 2007, 19:21 / niedziela
czlowieku nie znasz sie to sie nie wypowiadaj na temat moich korzeni. A jakby nie patrzec szanowni obywatele, to Legia regularnie gra w pierszej lidze. Ba, mało tego zajmuje lokate dajaca gre w pucharach, a wy? kiedy wy ostatni raz braliscie udizal w europejskich pucharach bo nie pamietam? z reszta nawet jakbyscie brali udzial to by byla wieksza klęska, bo skoro nasze czolowe kluby ( m. in. legia ) nie daja sobie rady na miedzynarodowej arenie, to co dopiero wy, ktorzy gracie na podworkach i kisicie sie w 2 lidze
22 lipca 2007, 19:22 / niedziela
Wy sie z niego smiejecie,a mi go jest po prostu szkoda.
To nie jest jego wina,ze jest uposledzony.
Czy wy zauwazyliscie,w jaki sposob on pisze ?
Przeciez nikt,o zdrowych zmyslach,nie wypisywalby takich bzdur !

Ja to pisze naprawde powaznie,bez beki.
Po prostu udawajcie,ze go nie widzimy i nas wogole nie ma na forum.
22 lipca 2007, 19:27 / niedziela
Aha i jakby nie patrzec u nas w wiekszym stopniu wystepuje honor i wiernosc dla klubu, mowa o prawdziwych kibicach wiec nie wyskakiwac mi z tymi zamieszkami i hujligaństwem na litwie. I kolego z pomorza, skoro tak porownujesz warszawe z lubinem i belchatowem i kpisz, ze jestesmy gorsi to popatrz na gdansk :) Warszawa zjaela dobra 3 lokate, tuz za tymi dwoma klubami, a wy? 2 liga, 2 liga i jeszcze raz 2 liga. Rownie dobrze moglbym porownac lechie do zaglebia, czy gksu. Tak jakby dużo wieksza roznica klas nieprawdaż?
22 lipca 2007, 19:28 / niedziela
co racja to racja...
jesli on ma 25 lat to Lechia w przeciagu 2 tygodni wejdzie do OE
22 lipca 2007, 19:28 / niedziela
Legia. Poradz mi kolego jak moge zostac kibicem twojego klubu. Chce być taki jak Ty. Tylko nie chcę być taki jak ci z Wilna bo p. Szpakowski powiedzial, że to łobuzy a nie kibice.
22 lipca 2007, 19:31 / niedziela
czarny podaj conajmiej jedna bzdure niezgodna z prawda. Te bzdury jak je nazywasz bolą was, dlatego sie tak wnerwiacie i udajecie ze mi jezdzicie. Ciekawe jak dotad nie poczulem sie urazony wszysmi slowami, najwidoczniej wy, ktorzy klniecie co chwila i macie mozgi mniejsze od mysiego bobka
22 lipca 2007, 19:36 / niedziela
Jestem w szoku :O ... bez komentarza
22 lipca 2007, 19:37 / niedziela
A czy mogę mecze legii oglądać tylko w telewizji ?? Bo wiesz, z Gdańska mam daleko i nie zawsze bym mógł. Obiecuję, że nie rozpierdolę swojego mieszkania w czasie meczu, że nie pobiję innych domowników, oraz że z całych sił będę śpiewał- legła, legła warszawa, legła, legła warszawa. :-)

Zgadzasz się ??
22 lipca 2007, 19:39 / niedziela
odnośnik

"17 letni Mistrz Wojskowy" :-):-):-)
22 lipca 2007, 19:41 / niedziela
Może zostań prezydentem W-wy a potem Polski. Idę za Tobą jak w ogień. Wszystko zlikwidujemy a pzpn przede wszystkim
22 lipca 2007, 19:43 / niedziela
to nie są moje dane popaprańcu. Tylko wbilem sie na konto szwagra i przebywam aktualnie w gdansku. Sam bym sie zrzygal, jezeli mialbym tu zakladac konto. Dla mnie to by bylo bez sensu i nie jestem taki glupi :)
22 lipca 2007, 19:44 / niedziela
jak podawal wiek na forum to uzyl wspolczynnika legionisty i wyszlo mu 25
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.291