Gdańsk: piątek, 18 października 2019
FORUM
Podstrony:


Prośba do Zarządu Lechia-GKS!!!

strona 1/1

 
1
 
29 września 2007, 18:11 / sobota
Panowie w związku z zakazem wyjazdowym dla Katowic do Gdańska wypadałoby odwołać mecz jako podwyższonego ryzyka!!! Sprzedawanie biletów na dowody może spowodować mniejszą frekwencje w tym meczu, a tak w niedziele może zasiądzie komplet na Estadio de Traugutta!!!

Aejaejao!!!
29 września 2007, 18:23 / sobota
POPIERAM
Jestem pewny tego co do większej frekfencji , tym bardziej że dziś wygraliśmy i jdziemy jak burza .Panowie z zarządu przemyślcie to.
29 września 2007, 18:41 / sobota
To oczywiste. Jeśli będzie duża frekwencja można udostępnić kibicom drugi łuk stadionu.
29 września 2007, 18:57 / sobota
popieram, tyle że ja juz mam bilety na Gks i Arke
moim zdaniem powinni odwołać mecz podwyższonego ryzyka skoro kibice nie przyjadą i oddać wszystkim po 4 zł - mówie o prostej
ale jak znam życie to raczej tak nie zrobią

Z Lechią od 15 lat
29 września 2007, 19:02 / sobota
niech odwołają "podwyższone ryzyko". to wystarczy.
a 4 złote ? nie bądźcie śmieszni - w końcu to nasz Klub, więc żałowanie tych kilku złociszy jest nie na miejscu.
29 września 2007, 19:11 / sobota
Logicznym się wydaje, że powinni zwrócic kasę. A na przyszłośc warto przemyślec dokładniej kiedy i na jakim meczom przyznawac miano podwyższonego ryzyka. Bo jeśli taki Gks dostał to bez obrazy ale co powiedziec jeśli ew. wjdziemy do OE?? Wtedy pewnie 90% spotkań dostanie to miano.
Nie chodzi mi w tym momencie o cenę biletu ale ceregiele orgnizacyjne związane z meczem (np. pół godziny przed zamknięcie bram)
29 września 2007, 20:13 / sobota
niestety taka weszła ustawa Zbyszka Z. i teraz każdy mecz podwyższonego ryzyka bedzie miał taką otoczkę
pozostaje kupić karnet i po kłopocie
29 września 2007, 20:38 / sobota
Albo wywiezc caly pzpn do lasu.....................
29 września 2007, 20:55 / sobota
popieram otworzyc kasy i wszystkie sektory a co do kasy to na premie dla piłkarzy za winsa :D
29 września 2007, 21:13 / sobota
Jaka prosba TO MA BYC ZADANIE wszyscy w kolo wiedza a w klubie jak by kurw. grochem o sciane wyrzucic tego idiote co to wymyslil Panowie zbieracie na bal sylwestrowy czy co Moze jak juz sie tak stalo to kwote ta przekazac na szczytny cel
I OFICJALNY KOMUNIKAT NAM SIE NALEZY W TEJ SPRAWIE
29 września 2007, 21:38 / sobota
Otworzyć kasy, a pieniądze z nadwyżki przekazać kibicom - na oprawę derbową, albo gościnę Śląska.
30 września 2007, 00:03 / niedziela
Szkot_LG : pomysl przedni ale mysle, ze niewykonalny :/ chociaz moze mile nas zaskocza? bylbym w szoku
30 września 2007, 00:20 / niedziela
Albo darmowe kiełbaski dla wszystkich !!! ;D
30 września 2007, 09:20 / niedziela
Lepiej darmowe piwo dla Śląska!
Ale to tylko chyba marzenia, skoro są tak wielkie problemy, żeby chociaż 50gr z biletu było przeznaczone na oprawę...
30 września 2007, 09:38 / niedziela
Naprawde zal bierze jak sie czyta niektore wpisy, az musialem sprawdzic czy na pewno jestem na forum kibicow Lechii. Kurwa 4 zl? Wyobrazcie sobie, ze sa kibice Lechii ktorzy kupuja najdrozszy karnet mimo, ze na luku siedza, kupuja kazdy biuletyn, zawsze wrzucaja do puchy i wiele wiele innych rzeczy. Zachowujecie sie tak samo jak te szczury ktore stojac przy bramie pija piwo i czekaja az kolega z ochrony ktory stoi na bramie pokarze, ze maja wchodzic. I wpierdalaja sie na stadion niczym zlodzieje ze smieciarki, bo po co kupic bilet jak mozna piwko wypic. CHUJ WAM W DUPE ZLODZIEJE JEBANI.
30 września 2007, 10:07 / niedziela
ostre słowa :)
30 września 2007, 10:10 / niedziela
Chuj w dupe nie tym ktorzy o 4 zl krzycza, a tym co wbijaja sie bez placenia przy pomocy taurusa. 100 razy wiecej szacunku dla kibicow z sektora lesnego.
30 września 2007, 11:18 / niedziela
ryba
29 września 2007, 20:13 / sobota
niestety taka weszła ustawa Zbyszka Z. i teraz każdy mecz podwyższonego ryzyka bedzie miał taką otoczkę

Ryba, domyślam się, że to kwestia przepisów, zamykanie bram przy meczu podwyższonego ryzyka.
Tylko pytanie czy mecz z Gks należało tak sklasyfikowac. Nie chce mi się wierzyc, że prawie każdy mecz w OE jest z "podwyższonym ryzykiem". A idąc tą ścieżką powinien byc bo oprócz kilku drużyn (Groklin, Wodzisław, Bełchatów) grają tam same konkretne ekipy.
30 września 2007, 12:11 / niedziela
to ustala psiarnia czy jest mecz podwyższonego ryzyka czy nie
30 września 2007, 12:29 / niedziela
W takim razie mój wywód był nie na temat :))
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.215