Gdańsk: piątek, 19 kwietnia 2024

Kubicki zatrzymany?

strona 4/5

5 października 2007, 16:35 / piątek
a z tymi kamieniami to co...od Leppera zescie zalapali?
5 października 2007, 16:50 / piątek
davidg - ochłoń..... jeszcze nie minęła nawet doba od wypuszczenia go a Ty już napisałeś cały scenariusz co,jak, gdzie i po co. Narazie zarząd postąpił bardzo profesjonalnie - zawiesił go czasowo i dzisiaj ma stawić się na posiedzeniu zarządu - i na tym narazie poprzestańmy. A teza że "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" nie ma tu nic do rzeczy.
Ps.zastanawia mnie jaki jest sens/powód targania człowieka do Warszawy jakby nie było go można przesłuchać/zatrzymać w Gdańsku...czy to że złoży oświadczenie w wawie ma jakąś większą wartość?? No ale nie znam się na tych klockach więc nie osądzam.
5 października 2007, 17:10 / piątek
Poczekajmy na odpowiedź zarządu.
5 października 2007, 17:24 / piątek
Jeżeli zastosowali tylko dozór policyjny to znaczy że chyba nic na niego nie mają.
Być może był tylko przesłuchiwany w charakterze świadka a całą resztę może można traktować jako nadgorliwość CBA. Niejednego już zeszmacili w ten sposób.
Tak,że ja bym go przedwcześnie nie skreślał.
Poczekajmy spokojnie na decyzję zarządu.
5 października 2007, 17:32 / piątek
do davidg75
Ty facet nie rozumiesz chyba tej całej sytuacji.Zarzucasz mi dwulicowość, że ja i inni naśmiewali się z szpArki.Do czego ty kurwa chłopie porównujesz te dwie odmienne od siebie sytuacje.Trzeba chyba byc kompletnym tumanem , żeby takie rzeczy wypisywać.Jesteś taki kurwa kozak, bo to ciebie osobiście nie dotyczy.Jestem ciekaw gdyby to spotkało ciebie i twoją rodzinę, to byś zamknął koparę i sie nie odzywał.