Gdańsk: sobota, 7 grudnia 2019
FORUM
Podstrony:


LECHIA - Śląsk Wrocław /19.10.07, g.15.00

strona 1/5

14 października 2007, 14:04 / niedziela
Kolejny mecz przyjaźni, oraz bardzo ważny mecz jezeli chodzi o czołowke. Mamy jeden mecz zaległy i jak pokonamy braci a i polonia dzisiaj zremisuje z arką to mamy fotel lidera
14 października 2007, 14:10 / niedziela
Granie meczy przyjazni na remis jest do dupy.Chyba jasne jest,ze 2 remisy to 2 pkt,a zwyciestwo i przegrana-3.Jesli wygramy w GDA,to oddajemy pkt we Wrocku,i po sprawie.Na boisku wygrana,na trybunach remis:-)
14 października 2007, 14:24 / niedziela
Dokładnie, zgadzam się. Śląsk też walczy o awans, ale lepiej każdemu z klubów zgarnąć 3 pkt jednorazowo niż 2 pkt w dwóch ratach. Aby zostać liderem wystarczą nam w spotkaniach arka - polonia i Jastrzębie - Piast remisy. Moim zdaniem, bardzo prawdopodobne.
14 października 2007, 16:37 / niedziela
Ossa z kim ty się na rozum zamieniłeś? Lechia ma grać o zwycięstwo w każdym meczu, nawet ze Śląskiem! Jak można pomyśleć, żeby Lechia przegrała?
14 października 2007, 18:29 / niedziela
a wydają może w klubie jakieś zwolnienia z ćwiczeń dla studentów ? bo akurat mam zajęcia kiedy zaczyna sie mecz, a bardzo bym chciał sie na nim znaleźć :D może jak pogadam z prezesem to cos mi załatwi :D a jak nie to pierd... nie i ide i bye bye studia, są rzeczy ważniejsze ;D
14 października 2007, 19:49 / niedziela
Slask na fali, 6:1 z Motórem po 51 min...
14 października 2007, 20:12 / niedziela
7:1
14 października 2007, 20:14 / niedziela
8:1 jak tak dalej pójdzie będzie wynik dwucyfrowy :)
14 października 2007, 20:18 / niedziela
Stawiam na 10:1
14 października 2007, 20:19 / niedziela
9-1 info z Wrocławia!
14 października 2007, 20:19 / niedziela
79 GOL! Klofik z 20. metrów strzela przepiękną bramkę.
75 GOL! Kaczmarek strzela bramkę z karnego.
72 czerwona kartka Kolejny karny dla Śląska i czerwona kartka dla Mierzwy.
57 Napór Śląska trwa. Ostrowski jednak uderza niecelnie.
51 GOL! Kanonada trwa. Szewczuk zdobywa kolejną bramkę po podaniu Imeha.
47 GOL! To już pogrom. Łudziński zdobywa swojego trzeciego gola. Po jego strzał z 30. metrów piłka odbija się jeszcze od słupka i wpada do bramki.
42 GOL! Łudziński przechwytuje piłkę za lekko podaną przez obrońcę do Mierzwy i podwyższa wynik na 4:1.
41 żółta kartka Mierzwa daleko przed polem karnym fauluje Szewczuka, ale dostaje tylko żółtą kartkę.
38 GOL! Po zamieszaniu pod bramką piłka trafia pod nogi Klofika, który umieszcza piłkę w siatce. Śląska prowadzi już 3:1.
34 GOL! Świetna akcja Śląska. Dosrodkowanie z prawego skrzydła do Klofika, który z ostrego kąta wyprowadza Śląsk na prowadzenie.
30 żółta kartka Żółta kartka dla Szewczuka za faul na Maziarzu.
25 żółta kartka Za dyskusje z arbitrem żółta kartka dla Misztala.
25 GOL! Łudziński zdobywa bramkę dla Śląska z rzutu karnego.
24 czerwona kartka Druga żółta i w efekcie czerwona dla Płotki za faul, skutkiem którego jest karny.
24 Karny dla Śląska. Płotka sfaulował Łudzińskiego.
20 GOL! To co wydawało się niemożliwe stało się faktem. Po dośrodkowaniu z 30. metra Maziarz zdobywa gola dla Motoru.
14 października 2007, 20:22 / niedziela
83 GOL! Gancarczyk do Ulatowskiego i 9. bramka. Czy będzie 10.?

:D jebać MOTÓR
14 października 2007, 20:22 / niedziela
10-1 pewne
14 października 2007, 20:24 / niedziela
10:1 ;) WKKKKKKSSSSSSSS
14 października 2007, 20:25 / niedziela
info ze stadionu Motor kończył mecz w 8
14 października 2007, 20:26 / niedziela
Haha to sie nazywa przyjazn :D
14 października 2007, 20:27 / niedziela
Śląsk się wystrzelał, w piątek mogą przegrać z czystym sercem :)
14 października 2007, 20:28 / niedziela
0:1 - Maziarz 20'
1:1 - Łudziński 25'
2:1 - Klofik 34'
3:1 - Klofik 38'
4:1 - Łudziński 42'
5:1 - Łudziński 47'
6:1 - Szewczuk 51'
7:1 - Kaczmarek 75'
8:1 - Klofik 79'
9:1 - Ulatowski 83'
10:1 - Ulatowski 89'
14 października 2007, 20:28 / niedziela
A kto Lechii nie szanuje ...

Kara musiala być. Wyglada na to ze w piatek w Gdansku nie tylko mecz przyjazni ale pojedynek na szczycie lidera z czwarta druzyna w tabeli
14 października 2007, 20:33 / niedziela
Ja sie boje co to bedzie...Mam nadzieje ze Slask sie wystrzelal przynajmniej na 1 kolejke :)
14 października 2007, 22:03 / niedziela
czyli mecz Braci o fotel lidera- tego dawno nie było o ile było
15 października 2007, 00:32 / poniedziałek
Skrót z dzisiejszego meczu Śląsk - Motor odnośnik
15 października 2007, 06:53 / poniedziałek
Wypowiedź po meczu Sląsk - Motor

Ryszarda Tarasiewicz (Śląsk Wrocław): -Wygraliśmy ten mecz, bo byliśmy zespołem lepszym. Dziękuję moim zawodnikom za koncentrację do końca i sumienne podejście do wykonywanej pracy. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek w mojej karierze piłkarskiej i trenerskiej odniósł równie wysokie zwycięstwo. Jest mi trochę niezręcznie, bo jako zawodnik nigdy takiego klapsa nie dostałem. Wyobrażam sobie, jak się czują zawodnicy Motoru i trener. Na pewno do meczu z Lechią Gdańsk nie przystąpimy rozkojarzeni i możemy powtórzyć ten wynik.

Co do ostatniego zdania, to chyba jeszcze nie ochłonął po meczu.
15 października 2007, 08:18 / poniedziałek
...stary dobry Taraś :-) Nie miejcie żalu do niego :-)
Czyżby kolejny WSPÓLNY AWANS BRACI?!?!?!?
O, będzie się działo...
15 października 2007, 08:54 / poniedziałek
Śląsku nie gniewaj na nas sie ze my WYGRAMY WYGRAMY WYGRAMY A Wy Nie :) :P
15 października 2007, 12:03 / poniedziałek
Winka kupione, sperytus rozrobiony, ogóry się kisza - ja jestem gotowy na przyjęcie Śląska. Jeszcze tylko 3 dni:)
15 października 2007, 12:14 / poniedziałek
wszystko fajnie, mecz przyjaźni, dwaj przyszłoroczni pierwszoligowcy, itd., ale kto ustalił termin spotkania na piątek o godz. 15?! Myślałem z początku, że to błąd, ale nie :-( i to jest niestety skandal
pozdrawiam piękny Gdańsk (który ostatnio często odwiedzam :-)
15 października 2007, 12:31 / poniedziałek
jarek_re
pamiętaj ze w weekend jest cisza wyborcza, a już my bysmy swoje wykrzyczeli :) cala kolejka przełożona była na środowy termin wiec nie narzekajmy, Bracia ze Sląska wolnego na drugi dzień nie muszą brać.
Co do godziny 15, to wszyscy wiemy, że jeszcze pare miesięcy musimy poczekac na oświetlenie, cierpliwości! :)
15 października 2007, 12:33 / poniedziałek
A i tak najwyższe zwycięstwo w historii II ligi zanotowała Lechijka: Lechia Gdańsk vs Pomorzanin Toruń 14:0 !!! A było to 1951 roku.
Pozdro dla braci z Wrocka!!!
15 października 2007, 12:38 / poniedziałek
Pieknie Slask wczorraj rozjechal motor,Ciekawe czy motur sie cieszyl jak slask tyle bramek wbil:P,coz koniec,
Lechia czeka na mecz przyjazni,jak lechia wygra ten mecz bedzie na 1miejscu,
czyli boj o czolowke,coz slask slaskiem pzyjazn przyjaznia ale trzeba ten mecz wygrac,!Pozdrowienia z londynu,
BKS,WKS ZAWSZE RAZEM!!!
Jebac RKS!!!
15 października 2007, 15:33 / poniedziałek
E tam, cisza wyborcza... OE gra i to na całego. W sobotę derby Krakowa, grają też siatkarze i koszykarze (ale tylko Ślaska;-)
rzeczywiście Tarasia poniosło z tym powtórzeniem wyniku z Motorem :-)
ale mój typ jest taki: 2:1 dla WKS, a żeby było sprawiedliwie i po przyjacielsku, to każdy wygrywa po jednej połowie (I połowę Lechia 1:0, a II Śląsk 2:0 :-))))
pozdrawiam
15 października 2007, 15:47 / poniedziałek
jarek_re
faktycznie, przeciez OE gra w weekend...
co do wyniku to stawiam na 1:0 dla Lechii, choc rozum podpowiada, ze bedzie remis
15 października 2007, 16:21 / poniedziałek
W II lidze Lechia jeszcze nigdy nie wygrała ze Śląskiem! Czas to zmienić!!! Śląsku, nie gniewaj na nas się, że my wygramy! Wygramy! A ty nie! Lechia- Śląsk 3-2
15 października 2007, 16:28 / poniedziałek
No tarasiewicz przegial mowiac na konferencji ze taki wynik powtorzy z Lechia,cala polska to slyszala.Mam nadzieje ze po kazdej strzelonej bramce dla Lechii strzelec
podbiegnie do tarasiewicza i wskaze na niego palcem. 2:0 lub2:1 dla Lechii
15 października 2007, 17:39 / poniedziałek
obstawiam 2:1 dla Lechii ; ]
15 października 2007, 18:08 / poniedziałek
Bez zbędnego gadania 4;1 dla LECHII
15 października 2007, 19:31 / poniedziałek
gdzie i kiedy mozna kupic bilety ?
15 października 2007, 20:18 / poniedziałek
Nie ważne ile ważne zwyciuęstp.
Pamiętacie taką stronkę gdzie można było symulować tabele II ligi polskiej poczawszy od podawania wyników.

CHMURY SĄ BIAŁE ZIELONE LIŚCIE JESTEM NA LECHII JEST ZAJEBIŚCIE
15 października 2007, 21:32 / poniedziałek
W 2lidze Jeszce nie wygralismy,ale tosie zmieni,teraz Lechia jest w dobrej formie,
tez niemozna zignorowac Slaska ktory tez jest w czolowce i w dobrej formie!
ale jestesmy u siebie i musimy wygrac!
KTO DZIS WYGRA WAAZNY MECZ OCZYWISCIE BKSSSSS!!!
SLASK I LECHIA W
16 października 2007, 07:00 / wtorek
polmoandrzej, wyjmij wentyl, bo pękniesz. Więcej szacunku dla Tarasia, który jest także legendą polskiej piłki. Chłop po wygranej 10:1 na konferencji zapewne jeszcze nie ochłonął z emocji, nikt przy zdrowych zmysłach nie myśli chyba, że Taraś liczył na 10:1 z Lechią. Mówiąc o powtórzeniu wyniku, chodziło mu o zwycięstwo. Jak widzisz, Ty nie byłeś na konferencji, a mimo tego emocje Cię ponoszą...
Hej Śląsk!
16 października 2007, 09:58 / wtorek
czy ktos moze wie od kiedy beda sprzedawac bilety na Slask
16 października 2007, 15:03 / wtorek
odp.Obilic
Wiadomo ze slowa Tarasia nie mozna przyjac powaznie(tak na marginesie nigdy
on Lechii nie dazyl sympatia pare jego czynow i wypowiedzi teraz i dawno z czasow
mojej znajomosci z Pekala,Nowickim,Stawarzem,ale to nie wazne).Napisalem to w emocjach tak jak on to wypowiedzial na konferencji,ale tez chcialbym by ta wypowiedz doszla do usz pilkarzy i wyzwolila w nich zlosc pilkarska i honor.
16 października 2007, 16:01 / wtorek
Obilic to może ten wentyl przydało by się wyjąć Tarasiowi by nie pęk
16 października 2007, 18:09 / wtorek
...to postać charyzmatyczna i zapewne kontrowersyjna. Jednakże jeśli skrywa głęboko jakieś własne animozje, to pomimo estymy i szacunku, jakim darzą go fani Śląska, zapewne nigdy nie pozwoliłby sobie na porównanie Lechii do jakiegoś dajmy na to Turturka... Muszę Go bronić, bo wierzę, że jak każdy we Wrocławiu, szanuje bratnią Lechię :-)
P.S. Psychologowie społeczni są zdania, że pozytywne emocje związane ze sportem są niezwykle pożyteczne dla organizmu, więc ja też wsadzę sobie wentyl, a w piątek go wyjmę :-))
Hej Śląsk!
16 października 2007, 19:37 / wtorek
Kocham Lechie uwielbiam Slask (bylem na wielu meczach pucharowych np.Borusia
spiewalism za oswicim i majdanek slask wam szczeli 10 bramek) teraz niech wygra lepszy ja mysle ze to badzie Lechia.pozdro obilic.
17 października 2007, 07:11 / środa
...THNX & U 2!!!
Sądzę, że wygra Śląsk Gdańsk, albo Lechia Wrocław :-)
17 października 2007, 13:16 / środa
Witam wszystkich Lechistów juz za dwa dni meczyk przyjazni oj bedzie sie działo bedzie :) Mam takie pytanko czy ktoś od was niemiał by zmotać jakiegoś noclegu z czwartku na piątek dla kilku osób - wyjezdzamy jutro a szkoda placic za nocleg w jakims hotelu lepiej coś wypić z braćmi :D Śląsk i Lechia Eaoooooo !!!!! Pozdro !!!!
17 października 2007, 18:19 / środa
co do wyniku- tylko nie remis. Niech zwycięży któraś z ekip. W ub. sezonie padły 2 remisy i w sumie oba kluby zyskały tylko 2 punkty w dwumeczu.
17 października 2007, 18:58 / środa
Któras z ekip??? Ma zwyciężyć tylko i wyłącznie Lechia Gdańsk!!!
17 października 2007, 19:06 / środa
Do TylkoSlaskWKS: Kilka tzn ile? :)
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011