Gdańsk: sobota, 8 sierpnia 2020
FORUM
Podstrony:


Sam juz nie wiem czy sie z tego smiac czy plakac...

strona 1/1

 
1
 
21 listopada 2007, 08:47 / środa
odnośnik

Co wy o tym sadzicie koledzy po szalu ??
To juz zakrawa Kur... o Paranoje.... !!!!

Swiat kibicowski powinien cos z tym zrobic i wziasc sprawy w swoje rece...

!! Tylko Lechia !!
21 listopada 2007, 08:55 / środa
Sam juz nie wiem czy sie z tego smiac czy plakac

odnośnik
21 listopada 2007, 08:57 / środa
To ja proponuje aby w każdym meczu wszystkie zespoły wywieszały jakeś ( Nie zgodne dla tych debili z pzpn) flagi, co wtedy zrobią ?
21 listopada 2007, 09:03 / środa
wiem ze jest zbiorczy o pzpnie ale ta sprawa chyba zasluguje na to aby ja rozpatrzyc osobno...

Przeciez to juz zakrawa o jakas komune i cenzure... Na drzewo ich !!
21 listopada 2007, 16:49 / środa
Najlepiej nic nie wieszajmy...wszsytko te dziady zawsze zinterpretuja jak beda chciec bez znaczenia na to co bedzie wisialo...proponuje kody kreskowe na flagach i kazdy kto wchodzi bedzie odbijal na czytnik a flagi klubowe bedzie odbijał jakis zdymany frajer z pzpn. KURWA CO JESZCZE PAJACE WYMYSLICIE??
18 stycznia 2008, 15:52 / piątek
sorry że w tym wątku ale już dwa razy byłem usuwany-
-co się stało z wątkiem "Uśmiechnij się"?
18 stycznia 2008, 16:07 / piątek
Przeciez napisalem,ze mod usunal,bo smialismy sie za glosno !!!!!
18 stycznia 2008, 16:12 / piątek
ok,dzięki,znowu mnie nie było parę dni i coś przegapiłem,tylko dlaczego zaraz usuwać?
18 stycznia 2008, 17:35 / piątek
Nie ma co sie stresowac pewnie bedzie akcja na cala Polske jak te kurwiszony z pzpn tak zrobia
18 stycznia 2008, 17:55 / piątek
PZPN=MOD

Jebać murzyna,Lechia to biała drużyna!!!
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.027