Gdańsk: niedziela, 25 października 2020
FORUM
Podstrony:


Kibice z Mazowsza

strona 1/3

24 listopada 2007, 16:21 / sobota
pozdro dla braci z mazowsza.. co wy na to zeby w przyszlej rundzie zorganizowac wspolny wyjazd
24 listopada 2007, 16:24 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
24 listopada 2007, 17:44 / sobota
a widziales kiedys siostre z jajami jak u byka?? ja tam za siostre sie nie uwazam ale za brata na pewno. o jakiej fotce zespolu mowisz?spice girls?
24 listopada 2007, 18:00 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
24 listopada 2007, 18:42 / sobota
mysle ze tobie bardziej spodobaja sie poznanskie slowiki
24 listopada 2007, 18:47 / sobota
Ale o cooo chooo????
24 listopada 2007, 18:58 / sobota
dobra powiem inaczej szukam kontaktu z ludzmi z gdanska.( nie myslcie ze chodzi mi o cele matrymonialne) :))
24 listopada 2007, 19:19 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
24 listopada 2007, 19:22 / sobota
ja tez jestem tradycjonalista mam nawet dziewczyne 14/88
24 listopada 2007, 19:29 / sobota
Dobra z jakiej części Mazowsza jesteś z kim chcesz sie spotkać i w jakim celu-może tak zacznijmy:))
24 listopada 2007, 21:12 / sobota
odnośnik

przeglądając galerię, niektóre to całkiem ładne sztuki.

Jeśli nie trzeba z wami chodzić za rękę i w co drugim słowie mówić kocham cię, za to na pierwszej (a zarazem ostatniej) randce idziecie do łóżka, to jestem za wspólnym wyjazdem. Proponuję znaleść jakiś całoroczny domek na Kaszubach i zorganizować weekendowe spotkanie integracyjne.
24 listopada 2007, 21:21 / sobota
kapi555@o2.pl

PS. nie musicie ze wszystkiego obracać w żart ludzie;)
24 listopada 2007, 22:35 / sobota
jestem z podwarszawskich łomianek. szukam kontaktu z jakims fan clubem najlepiej z mazowsza w celu wspolnego jezdzenia na mecze lechii
24 listopada 2007, 22:40 / sobota
No to pisz tak od razu.W Mławie masz najbliższy FC Lechii
24 listopada 2007, 23:36 / sobota
i o to mi chodzilo. a znasz kogos z tego fan clubu?
25 listopada 2007, 00:35 / niedziela
DO MUCYGA....
........teraz liczysz ze ktoś Ci napisze.....tak znamy.....Heniek Kowalski ul.Gdańska 14/88 gg-75663456 nr kom 607 101 203 409 590.. ksywka Yeti...... ???

W styczniu bedzie organizowany turniej dla f-c Lechii więc przyjedź to poznasz kogo
trzeba.A tak w ogóle to skąd się wziąłeś i dlaczego Lechia?
25 listopada 2007, 09:34 / niedziela
Donald Tusk- najwierniejszy Lechista, ułożył wiele pieśni, założył Klub Kibica. Obecnie zamieszkuje w Wa- wie. Mieszka w jakiejś willi, pracuje w takim okrągłym budynku na Wiejskiej- łatwo znajdziesz.
25 listopada 2007, 09:43 / niedziela
kontratak

Widzisz, w każdym prawie temacie pokazujesz swój kompleks Tuska i to głównie dzieki takim Twoim wpisom to forum coraz częsciej wygladą na jakies forum polityczne niż naszego klubu.
No ale nic, ośmieszaj się dalej ;)
25 listopada 2007, 10:56 / niedziela
Po zastanowieniu musze stwierdzić że to ma sens.Chłopak szuka kontaktu z Lechistami w Warszawie .Takim kibicem bedzie Nasz Najwspanialszy Największy
Lechista Donald-Castro.Proponuje zgłosić się do niego tylko pamiętaj nie idz w biało-zielonym szaliku bo jeszcze zostaniesz nazwany bandytą i oddany na policje:))
25 listopada 2007, 11:03 / niedziela
Czyżby cenzura poszła aż tak daleko? Co złego było w stwierdzeniu, że w Mazowszu są 'siostry', a nie bracia? Nie lubicie kobiet, czy co?
25 listopada 2007, 14:05 / niedziela
Mucyg-co do dziewczyny to właśnie gdzieś mi się zapodziało 14 wydanie dziewczyny z 88 roku-może jakieś ksero?
-W styczniu będzie turniej i nie zadawaj więcej głupich pytań na ten temat chyba ze do Castropa to o.k.
Kontratak-ponoć były premier znów wyprowadza się na księżyc a pies Tuska ma pogonic kota Kaczora (tylko dla wtajemniczonych i jak zwykle kumatych)
Żuraw23-przestań pisać te bzdury bo zaśmiecasz to forum buahahaha
25 listopada 2007, 14:33 / niedziela
ale wy wszyscy jestescie mili ze sie nawet o pomoc do nikogo zwrocic nie mozna. a ponoc to w gdansku zaczela sie solidarnosc
25 listopada 2007, 14:57 / niedziela
Ja jestem np. z centrum
25 listopada 2007, 15:03 / niedziela
Mucyg dostałeś namiary na Mławe i turniej w styczniu czego jeszcze oczekujesz adresów?Wykaż troche własnej inicjatywy

No dobra tu masz stronke Lechistów z Mławy tam sobie wszystko dogadaj
odnośnik
25 listopada 2007, 15:07 / niedziela
Mucyg widze że już byłeś na forum Mławianki więc czego jeszcze oczekujesz
tam masz najbliżej z Lomianek
25 listopada 2007, 15:13 / niedziela
Widzisz Mucyg, nie jest z nami tak źle jak myślisz. Wystarczyło "wjechać" na honor, odwołać się do Solidarności, a już masz konkretną odpowiedź młodego człowieka (rudolf88). A, że część na tym forum kręci bekę z byle czego ... no cóż taka specyfika tego forum.
Pozdrawiam
25 listopada 2007, 16:02 / niedziela
MUCYG-jak chyba widzisz masz potrójne szczęście
-dostałeś odpowiedż
-wybrałeś najlepsze forum na świecie gdzie wpisują się tylko kumate osoby i tylko na temat
-nie zostałeś wyjebany z tego forum tak jak na forum z rysiogrodu gdzie się wszystkich wyrzuca

I pamietaj-gedania morduje!!!!
25 listopada 2007, 16:12 / niedziela
nie wchodze tu po to zeby mnie ktos wyjebywal. chcialem tylko pomocy i za te informacje dziekuje. jezeli kiedys jakos sie spotkamy to macie u mnie po browarze
25 listopada 2007, 18:54 / niedziela
Dlaczego odrazu nie mowiles, ze stawiasz po browarze ? W takim razie ja tez chcialbym udzielic pierwszej pomocy bialo-zielonemu blizniemu w potrzebie.
Co chcesz jeszcze wiedziec Puchatku ?
25 listopada 2007, 19:10 / niedziela
mam jeszcze taki maly problem a mianowicie mam bardzo gruby portfel i potrzebuje zeby ktos pomogl mi sie go pozbyc
25 listopada 2007, 19:35 / niedziela
A no widzisz...i juz sie dogadalismy robaczku, wlasnie w tej kwesti moge Ci pomoc. Jak dojedziesz do Gdanska, idz 2 godziny przed meczem do Maxa i tam pytaj o Queta albo o Os. Wejhera. Albo inaczej, jak zobaczysz grubasa pachnacego akacjowym mydlem z sumiastym staropolskim wasem, w kurtce z lisow i kozakach ,,Podhale,, smialo podchodz z browarem, to bede ja z informacjami jak spotkac Lechistow.
25 listopada 2007, 20:41 / niedziela
Bóg kazał się dzielić-to ja będę w maxie 3 godziny wczesniej,będę w drewniakach bo w nich się dobrze wali z czuba,szwedkę założe na drugą stronę,ogolę się i będę w szaliku -łatwo rozpoznać .Ja lubię whisky a ty?
25 listopada 2007, 20:52 / niedziela
ja wole stara polska wodeczke.
25 listopada 2007, 21:56 / niedziela
Ja osobiście też wolę wódeczkę, zakąszaną kiszonym ogórasem i marnowanym śledziem. Podobno jestem dobry gawędziarz, więc po kilku głębszych opowiem tobie kilka historii z życia wziętych.

Zresztą nie musisz czekać do pierwszego meczu. Wrzuć wódeczkę do lodówki, zamów te panienki z Mazowsza, dawaj namiary i jedziemy do ciebie ;-)
25 listopada 2007, 23:00 / niedziela
nie ma sprawy. wodeczka browar i cipeczki z mazowsza.
a tak na powaznie to troche kiepskie to forum od strony technicznej
25 listopada 2007, 23:07 / niedziela
A kolego,z ta pretesja,to juz nie do nas :-)
Moda za to opierdol,to on jest odpowiedzialny za wszystko !!!!!!!
Powiedz mu pare cierpkich slow,ale musisz wziasc jedno pod uwage,zaraz Twoj wpis usunie :-)))
25 listopada 2007, 23:10 / niedziela
ale ja nie mam zamiaru nikogo opieprzac. szkoda tylko ze nie jest podobne do tego ktore maja wislacy. jest tam duzo wiecej ocji obrazkow i ogolem lepiej to wyglada
25 listopada 2007, 23:14 / niedziela
U nas jest za to dobry humor i szalony mod :-)
25 listopada 2007, 23:19 / niedziela
Drogi kolego.
Zapamietaj sobie do konca zycia,ze Lechia,nigdy nie upodabniala sie do zadnego klubu.
Tak bylo kiedys,jest teraz i bedzie w przyszlosci.
Moze Tobie sie to nie podobac,ale wlasnie dlatego Lechia jest niepowtarzalna !
Choc sa minusy,to my twierdzimy,ze to sa NASZE minusy,a przypodabniac siebie do innych ekip,to zwykle pedalstwo.
Bez obrazy,taka jest stara prawda,dlatego od lat,Lechia,to jest po prostu Lechia !
Pozdrawiam.

LECHIA PONAD WSZYSTKO !!!!!
26 listopada 2007, 00:05 / poniedziałek
ale nie ma opcji priv
26 listopada 2007, 00:28 / poniedziałek
Chujowo szukasz : )
26 listopada 2007, 10:01 / poniedziałek
nie zartuj ze jest bo nie uwierze
26 listopada 2007, 10:33 / poniedziałek
jestem smiertelnie poważny jesli chodzi o te forum.
26 listopada 2007, 20:17 / poniedziałek
ale teraz pytam sie serio czy jest tu jakas opcja priva?
26 listopada 2007, 20:22 / poniedziałek
tutaj

odnośnik
26 listopada 2007, 20:29 / poniedziałek
cos nie dziala ten odnosnik :-)
26 listopada 2007, 20:38 / poniedziałek
nie ma takiej opcji a ten link cos uszkodzony ;)
26 listopada 2007, 21:12 / poniedziałek
trudno sie mowi ale najwazniejsze ze jest wogole forum
27 listopada 2007, 08:04 / wtorek
Mucyg, potrzebujesz kod do Fify ?
27 listopada 2007, 08:34 / wtorek
Mucyg, jakbyś chciał sie dowiedzieć np w jakich godz otwarty jest sklep na Lechii to kilka tematów niżej jest to obszernie opisane...Generalnie jeżeli ktoś nie chodził do szkoły i nic nie wie o życiu poleć tej osobie Nasze forum...Ono uczy życia, będąc tu nie masz po wyjściu nawet ochoty na rozwiązywanie krzyżówek , jakiś tam łamigłówek -Nasze forum to wszystko zastępuje z powodzeniem.
Jeżeli nie wiesz jak ugotować np karminadle napisz, ktoś na pewno Ci pomoże.
Nie wchodzi Ci 2 w maluchu napisz , na pewno dostaniesz gotowy schemat naprawy...
To forum to po prostu życie, nigdzie indziej czegoś takiego nie ma...

TYLKO BKS
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.027