Gdańsk: sobota, 8 sierpnia 2020
FORUM
Podstrony:


Nowe Kolendarze Biurowe! Zapisy! Super Akcja

strona 1/2

19 grudnia 2007, 23:10 / środa
Witajcie. Kolejna super akcja z gadżetami. Tym razem gadżet ekskluzywny :) a mianowicie kalendarze, ale nie jakiś zwykły :) Kalendarz tzw. biurowy. Niespotykany gadżet na rynku kibicowskim :). Na kalendarzu widnieje herb BKS Lechia, Logo LG45 oraz bedzie ksywa/imię właściciela :)

Fotki:

odnośnik

odnośnik

Lista:
1. Lewy

-----
Prosze kopiowac liste z ostatniego postu.

Pozdrawiam.
19 grudnia 2007, 23:25 / środa
Lista:
1. Lewy
2. wiktorg

P.S Jaka cena?
19 grudnia 2007, 23:26 / środa
cena 50 zł :)
19 grudnia 2007, 23:40 / środa
To jest jakiś jarmarek? Allegro? Co drugi post to jakieś super akcje...
19 grudnia 2007, 23:41 / środa
Lista:
1. Lewy
2. wiktorg
3. Rafal

Tyle ze w Polsce bede dopiero 7 stycznia to da rade ?
20 grudnia 2007, 01:57 / czwartek
1. Lewy
2. wiktorg
3. Rafal
4. Adrian
20 grudnia 2007, 07:19 / czwartek
1. Lewy
2. wiktorg
3. Rafal
4. Adrian
5. Gin (ksywka Gin)
6. Gin (ksywka Joluś)

Kiedy będą do odbioru?
20 grudnia 2007, 08:36 / czwartek
Lewy....co to jest...paranoja jakaś....te ceny to jakaś kpina.
Oj pogadamy niebawem....trza zrobic porządek z tym wszyskim....
mmmmm.....taka super akcja i 6 chętnych ciekawe czemu...zastanów sie!
20 grudnia 2007, 09:16 / czwartek
LECHISTA CHWM:

Po pierwsze, 6 chętnych pewnie dlatego, że kalendarze na forum są od 8 godzin.

Po drugie cena jest dobra. Tej klasy kalendarze w Empiku kosztują ok 70-80 zł. Tutaj masz dodatkowo akcenty Lechijne.

Po trzecie, kalendarze to nie jest akcja Lewego, tylko Stowarzyszenia "Lwy Północy". Zysk ze sprzedaży nie idzie do kieszeni Lewego, tylko do kasy Stowarzyszenia. Jak myślisz, skąd niby mają być pieniądze na oprawy, czy organizację wyjazdów ?? A może dołożysz do organizacji turnieju fan-clubów, który odbędą się w połowie stycznia. Koszt to ok 7 000. Dorzucisz się ??
20 grudnia 2007, 09:18 / czwartek
LECHISTA CHWM - ceny sa takie gdyz sam kalendarz kosztuje ok 30 zł + do tego koszt zrobienia herbu, loga LG45 i ksywki

od razu zaznaczam ze nie czerpie z tego zadnych zysków, bo na Lechii sie nie zarabia! a ewentualne zyski ida na Stowarzyszenie Lwy Północy. a cena została ustalona taka.

Mohort_LG - ty masz jakis kompleks do mnie?

Gin - jakos na poczatku stycznia :)
20 grudnia 2007, 09:18 / czwartek
Byłbym zapomniał:

1. Lewy
2. wiktorg
3. Rafal
4. Adrian
5. Gin (ksywka Gin)
6. Gin (ksywka Joluś)
7. LG45 (Ksywkę podam na priv)
20 grudnia 2007, 09:49 / czwartek
Hm...pracuje w handlu juz przeszło 10 lat i coś widze słabo Ci to idzie,orientuje sie w cenach co i jak bo po prostu musze.Wiem ze trza zrobic tłoczenia,nadruki,czasu duzo poswiecic ale to wszystko jest lipnie zorganizowane.Niedługo sie to zmieni zreszta widza to wszyscy nie tylko w Stowarzyszeniu ale także normalni zwykli kibice których nie stać na wydatek 50 zł za kalendarz.pOZDROWIONKA.
.....i nadejda kiedys lepsze czasy.....
20 grudnia 2007, 10:04 / czwartek
LECHISTA CHWM- nie żartuj, że kupisz dobry kalendarz poniżej 50zł.

Zresztą, to że kogoś nie stać, na kupno kalendarza, nie oznacza, że Stowarzyszenie ma do tego dokładać. Druga rzecz, ten produkt nie jest adresowany do wszystkich. Jak sam wiesz, nie każdy używa takiego kalendarza, a ci co go używają potrafią zapłacić i lepsze pieniądze.
20 grudnia 2007, 10:14 / czwartek
1. Lewy
2. wiktorg
3. Rafal napis (Andrzej)
4. Adrian
5. Gin (ksywka Gin)
6. Gin (ksywka Joluś)
7. LG45 (Ksywkę podam na priv)

Sorry za zamet :)

I jak z moim pytaniem bede dopiero 7 stycznia w polsce jest to ok ?
20 grudnia 2007, 10:24 / czwartek
do Lechisty
niestety nie do konca sie orientujesz w tym temacie
po 1- 30zł to minimalny koszt kalendarza, normalnego w jednolitej okladce (jezeli znajdziesz taniej to moje gratulacje)
po 2 - dochodzi koszt tloczen (dodatkowych pare zlotych)
po 3 - kalendaria w kolorze ecru sa drozsze od bialych o jakies 3-4 zł
po 4 - kalendarzy bedzie tyle ilu sie zapisze na nie kibicow (czyli produkcja jest limitowana)
powiedzmy ze bedzie ich 30-50szt, znajdz mi dostawce ktory wykona taka ilosc:
* w tak krotkim terminie
** w tak dobrej jakosci
*** w jakby nie bylo "oryginalnej" okladce, pod specjalne zamowienie (okladka jest 3 kolorowa: dwa odcienie zielonego + bialy pasek)
generalnie introligator ktory bedzie to robil, zrobni to tylko dlatego ze sa one przeznaczone dla kibicow Lechii
po 5 - doliczony jest narzut, ktory w calosci przenaczony jest na cele statutowe Stowarzyszenia
po 6 - cena, moze na 1 rzut oka wysoka, po przeanalizowaniu punktow 1-4 powinna teraz wydac Ci sie cena bardziej atrakcyjna
po 7 - niestety nie zawsze jestesmy w stanie zaproponowac produkt dla szerszego grona kibicow
po 8 - jezeli masz jakies ciekawe NOWE pomysly na gadzety dla szerszej grupy kibicow (ale nie takie ktore juz robimy) to skontaktuj sie ze Stowarzyszeniem, kazdy pomysl jest mile widziany
20 grudnia 2007, 11:04 / czwartek
1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
20 grudnia 2007, 11:48 / czwartek
Od razu trzeba było napisac kto akcję organizuje i na co idą zyski. Bez takich podstawowych informacji wygląda to na kolejną prywatną incjatywe - bez przerwy ktos tu sprzedać i rzadko kto się podpisuje pod tym.
Jezeli jest to akcja kogokolwiek, kto działa dla Lechii to bardzo dobrze. Samo słowo "Lewy" nie jest dla większości żadną rękojmia. Ja nie kojarze Cię z wyjazdów ani z innej działalności niż spzredawanie nowych gadżetów na forum.
20 grudnia 2007, 12:47 / czwartek
Każda kolejna akcja, będzie wpisywana przez nick "Lwy Północy". Obecne akcje- ta i aukcja, są ostatnimi wpisanymi przez inne osoby.
20 grudnia 2007, 13:22 / czwartek
no wlasnie tak powinno byc juz dawno
hmm... tylko nick Lwy Północy jest juz zajety, musi mi ktos do niego dac dostep :)
20 grudnia 2007, 14:47 / czwartek
Ludzie na pewno będą do tego podchodzić inaczej , jeśli będzie podawane ile z kwoty za gadżet idzie na stowarzyszenie i będzie jasno określony cel akcji.Naprawdę fajne inicjatywy , ale na przykład wątpię , że np bluzy przy takiej ilości sztuk kosztowały aż 100 zł.

Jasno skonkretyzowany cel akcji , ile kosztuje produkt i ile z kwoty zbieranej idzie na Stowarzyszenie Lwy Północy i akcja podpisana nickiem takim jak podał LG45 , wtedy inicjatywa będzie odbierana lepiej.

pozdrawiam
20 grudnia 2007, 15:30 / czwartek
Do eurogifta....
... słuchaj nie musze sie z nikim kontaktować bo jestem członkiem w nowopowstałym STOWARZYSZENIU więc mam informacje z 1 ręki.Nie będe Cię pytał tutaj o rzecz dla mnie dziwną bo o to Cie spytam osobiście przy najbliższej okazji bo na spotkaniu w poniedziałek Cie po prostu nie było.Nie będę tu roztrząsał tematu a na wszelkie moje
pytania mam nadzieje ze odpowiesz.
Nie neguję Twojej pracy ale są rzeczy do wyjaśnienia.Pozdrawiam.
20 grudnia 2007, 15:39 / czwartek
Od dziś wszystkie akcje Stowarzyszenia Lwy Północy będą podpisane odpowiednim nickiem. Co do rozpiski finansowej forum nie jest najlepszym miejscem na rozliczenie pieniędzy. Każdą osobę zainteresowaną zapraszamy na spotkania Stowarzyszenia (daty i godziny spotkań będą podane na forach) gdzie będzie mogła od skarbnika lub członków zarządu dowiedzieć się szczegółowo o finanse. Z swojej strony gwarantujemy że całkowity zysk po odjęciu kosztów produkcji wpływa do Stowarzyszenia i będzie spożytkowany na cele statutowe (oprawy,wyjazdy,poprawa dopingu).
20 grudnia 2007, 15:40 / czwartek
trzeba bylo pytac, jak na razie nie opuscilem zadnego z trzech zebran :)

Pozdrawiam wszystkich członków Stowarzyszenia Lwy Północy
20 grudnia 2007, 17:36 / czwartek
Trochę rozmywam

LG45 napisał:A może dołożysz do organizacji turnieju fan-clubów, który odbędą się w połowie stycznia. Koszt to ok 7 000. Dorzucisz się ??

Co z tym turniejem?Wiadomo kiedy się odbędzie i kto w nim weźmie udział?Jakieś szczegóły?
20 grudnia 2007, 19:02 / czwartek
Panowie temat o kalendarzach, a wy tu sobie pierdu pierdu... Potem się dziwicie, że mod usuwa posty ;-)
20 grudnia 2007, 22:57 / czwartek
do LG-HS
mysle ze kalendarze szybciej nie beda, wiec spokojnie sobie odbierzesz.
jak nie bedzie wielu chetnych to skonczymy zapisy na np 15-20sztukach i w 2 tygodniu stycznia powinny byc gotowe
20 grudnia 2007, 23:43 / czwartek
Gratuluje Lechisto CHWM przystąpienia do Stowarzyszenia!! Mam nadzieję że zaplacileś wpisową składkę za minimum 1 miesiac (10zł ) lub za cały rok (100zł) która była pobierana na spotkaniu o którym wspominałeś. Zaplata składki upoważnia cię do zaliczenia siebie w poczet pełnoprawnych członków Stowarzyszenia. Podobno zaplacilo parę osób więc wątpię że byłeś jednym z nich. Najpierw uzbieraj kasę i zapłać za członkostwo, potem bedziesz mógł swoje 10 letnie doświadczenie w handlu przełożyc na prace dla Lwów Północy
20 grudnia 2007, 23:55 / czwartek
Lechista CHWM-jesteś rzecznikiem prasowym Naszych"kumatych"?
Co temat to wpis.jakieś groźby,to info o rozmowach ze "starszymi"z Gliwic...
21 grudnia 2007, 00:28 / piątek
Najpierw radziłbym troszku pojeżdzic po Polsce za Lechią a potem wypisywać to i owo.
Groźby-WOW....ale to zabrzmiało.....a jeżeli chodzi o składki to z tego co wiem
to sa dobrowolne czyli czy ktos płaci czy nie to i tak jest członkiem Stowarzyszenia.Tak było ustalone juz na 1 spotkaniu, na drugie sie spóźniłem więc nie wiem czy była zmiana decyzji.
.....eurogift....nie widziałem Cie na ostatnim spotkaniu więc podejde na rozmowy na kolejnym.
Trza zmienic lokal bo sie nie mieścimy.....oby na coraz wieksze,a wszystkim
Lechistom nie groże tylko pozdrawiam. ;-)
I pamietajcie ... LECHIA GDANSK-JEDNA RODZINA!
21 grudnia 2007, 00:51 / piątek
Lechisto CHWM, na żadnym spotkaniu, nie było mowy o nie pobieraniu składek członkowskich. Ustalono że składka wynosi 10 zł/mc lub 100 zł rocznie. Ustalono również, że każdy chętny, może wpłacać większe kwoty. Żeby zostać Lwem Północy, należy złożyć deklaracje, oraz wpłacić miesięczną składkę.
21 grudnia 2007, 08:31 / piątek
Dzieki wielkie to sie nie martwie !!!

Dumni po zwyciestwie, wierni po porazce!!!
LECHIA GDANSK
21 grudnia 2007, 10:22 / piątek
1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
9.Matad (napis: Lechia)
21 grudnia 2007, 13:18 / piątek
1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
9.Matad (napis: Lechia)
10. Zielka ( napis: Meritum )
21 grudnia 2007, 20:55 / piątek
"Żeby zostać Lwem Północy, należy złożyć deklaracje, oraz wpłacić miesięczną składkę." Moje pytanie. Czy można dostać deklarację drogą internetową i odesłać ją podpisaną również przez internet ? Czy wpłatę można dokonać na konto ?
21 grudnia 2007, 21:16 / piątek
Trampi- Lwem Północy będzie mógł zostać każdy. Na dzień dzisiejszy złożyliśmy dokumnety rejestracyjne. Kiedy będziemy już "zalegalizowani" ruszymy z naborem. Wtedy w necie znajdziesz dekalarację. Oczywiście jak każde Stowarzyszenie, będziemy mieć konto bankowe, na które będzie można wpłacać składki.
21 grudnia 2007, 23:10 / piątek
Widzisz Lechista CHWM i znowu się mylisz, składki są ustalone i na dodatek obowiązkowe (a nie dobrowolne) i dotyczą wszystkich członkow Stowarzyszenia. Zaczynam się trochę niepokoic o ciebie, niby wiesz wszystko z pierwszej ręki, niby jesteś członkiem Stowarzyszenia, niby byłeś na pierwszym spotkaniu, niby się spóźniłeś na drugie, to kogoś tam nie widziałes to coś usłyszales...
21 grudnia 2007, 23:15 / piątek
.........a niby,robi wielka roznice..........
21 grudnia 2007, 23:47 / piątek
mi się ten cały Lechista CHWM jakos malo "podoba" :) (bez napinki)
22 grudnia 2007, 00:15 / sobota
1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
9.Matad (napis: Lechia)
10. Zielka ( napis: Meritum )
11. mil
i pytania: kiedy i jak opłata? w jaki sposób mogę zapodać ksywkę lub nazwisko, jeśli nie chcę tego robić przez forum?
22 grudnia 2007, 00:31 / sobota
wszystkie ksywy ukryte na forum zapodajcie na maila np eurogift@wp.pl
22 grudnia 2007, 00:51 / sobota
proponuje przeslac maila zapodanego powyzej eurogift@wp.pl odnosnie:
potwierdzenia zamiaru zakupu kalendarza (zeby nie bylo jak z kuflami, ze pewne osoby nie odebraly do tej pory kufli),
potwierdzenia ksywy,
podania formy platnosci

dostaniecie maila zwrotnego z numerem konta lub w jaki sposob przekazac gotowke
22 grudnia 2007, 11:37 / sobota
1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
9.Matad (napis: Lechia)
10. Zielka ( napis: Meritum )
11. mil
12.Glowa(napis: Głowa)
13.Glowa(napis: Ola)

Biało-zielone pozdrowienia z UK.
23 grudnia 2007, 10:11 / niedziela
bardzo bym chciał taki kalendarz : )))))))))))))))

1.Lewy
2.wiktorg
3.Rafal napis (Andrzej)
4.Adrian
5.Gin (ksywa Gin)
6.Gin (ksywa Jolus)
7.LG45 (ksywke podam na priv)
8.Czarny 1968
9.Matad (napis: Lechia)
10. Zielka ( napis: Meritum )
11. mil
12.Glowa(napis: Głowa)
13.Glowa(napis: Ola)
14 verde - napis zamiast imienia: Lechia Gdańsk - ( da radę dwa słowa ?) - 2 sztuki

na kiedy termin realizacji ? bo nigdzie się tu nie doszukałem
26 grudnia 2007, 20:07 / środa
przepraszam , czy wie ktos moze czy jest jutro otwarty sklep kibica w tunelu ?
26 grudnia 2007, 20:09 / środa
niestey jest zamkniety. do odwolania
27 grudnia 2007, 00:56 / czwartek
oczywiscie wpisy LP są odwołane aż do momentu namierzenia gościa (LP)
3 stycznia 2008, 18:49 / czwartek
ze wzgledu na brak wiekszego zainteresowania, zamykam liste zapisow na kalendarze.
jutro dam znac na maila co i jak
5 stycznia 2008, 12:43 / sobota
Nie dostalem zadnej wiadomosci na maila.
Jaki bedzie prawdopodobny termin odbioru tych kalendarzy ?
5 stycznia 2008, 21:51 / sobota
Również nie dostałem, żadnego info. Jest już 05.01 a ja notatki robię na skrawkach papieru, dajcie znać kiedy będą i czy będą.
5 stycznia 2008, 22:45 / sobota
ostateczne info w poniedzialek
w sumie wyszla mala ilosc i musze pomeczyc introligatora zeby zrobil te 14-15sztuk
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.250