Gdańsk: poniedziałek, 18 grudnia 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


BRACI SIĘ NIE TRACI, czyli co słychać u naszych zgód?

strona 32/55

23 kwietnia 2011, 13:25 / sobota
Kolego aviss masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz widze.Napisałem WYKREOWALI SIE a nie Lenczyk ich wykreował.Co do twojego stwierdzenia,że Kaz grał w lepszej lidze niż Polska,dlatego u nas musi błyszczeć to moge skwitować tylko lekkim usmiechem.Idąc twoim tokiem myślenia Smolarek juz powinien miec zapewniona korone króla strzelców,przecież grał w feyenordzie,Dortmundzie,Racing Santander,Boltonie i lidze greckiej :)
26 kwietnia 2011, 13:16 / wtorek
wywiad z Małym

odnośnik
28 kwietnia 2011, 12:38 / czwartek
Trochę śmiechu nie zaszkodzi:
odnośnik

Pragnę zwrócić uwagę na dopisek o akcji "10".
28 kwietnia 2011, 15:06 / czwartek
a propos zacytuje mojego kolege, zdecydowanie nie kibica

"powinni jebnąc se czcionke a la giorgio armani + rysunek chuja ujebanego gównem, to by nie było problemu"
30 kwietnia 2011, 16:56 / sobota
Wisła przegrywa od 25' z żabolami ... Ale co to 2 bramki dla Białej Gwiazdy. :)
30 kwietnia 2011, 18:27 / sobota
Taa i wjebali...
Wisła chyba dołek formy...
Tym bardziej jutro zewrzeć poślady musimy w derbach, ograć śledzi i strata do lidera będzie tylko/albo aż 6 oczek!
2 maja 2011, 13:25 / poniedziałek
3 maja 2011, 11:30 / wtorek
Lechiści,
Niedawno nasi Bracia z Wrocławia i Krakowa wspomogli nas w głosowaniu na nazwę ulicy przy nowym stadionie. Teraz oni potrzebują pomocy w zdobyciu flagi sektorowej na swój nowy stadion. Myślę że warto poświęcić chwilkę i kliknąć !
odnośnik
4 maja 2011, 11:46 / środa
Pozwoliłem sobie wkleić zarówno tutaj, jak i w wątku "Prawda a'la wybiórczai" na "luźnych gadkach". Pasuje i tu i tam.
odnośnik
7 maja 2011, 13:26 / sobota
odnośnik Coś świeżego ze Śląska...
7 maja 2011, 16:58 / sobota
Zaraz Sląsk zaczyna mecz z Polonia Bytom.Link do meczyku odnośnik
7 maja 2011, 17:20 / sobota
Kibice Slaska opuszczaja trybuny i wywieszaja transparent TEGO CHCECIE ??
8 maja 2011, 00:50 / niedziela
13 maja 2011, 21:00 / piątek
Nie wiedziałęm gdzie to wrzucić ale to chyba odpowiedni wątek. A Tak przy okazji w każdym normalnym kraju , to za takie coś komendant danego województwa wyleciałby z roboty na pysk. odnośnik
14 maja 2011, 20:18 / sobota
MJK-Piłka Nożna Dla Kibiców
odnośnik
15 maja 2011, 18:36 / niedziela
Wisła Kraków Mistrzem Polski 2010/2011 !
!!!Gratulacje!!!
15 maja 2011, 22:06 / niedziela
16 maja 2011, 18:36 / poniedziałek
Trybuny w meczu Wisła vs Cracovia
odnośnik
16 maja 2011, 19:30 / poniedziałek
odnośnik
Specyficzny dzień kibiców Śląska.
16 maja 2011, 23:02 / poniedziałek
odnośnik
Kara dla Małeckiego za rasitowskie teksty do murzyna z cracovii
16 maja 2011, 23:16 / poniedziałek
Mimo całej sympati dla Patryka troche go ponisło, i słusznie że dostał karę. Zresztą sam powiedział że źle zrobił i przeprosił.
16 maja 2011, 23:20 / poniedziałek
Nie przesadzaj Natalia,murzyn i tak sie pewnie nie obraził,afere maja znowu pismaki hehe
16 maja 2011, 23:29 / poniedziałek
to jak kogoś nazwiesz "czarnuchem" jest objawem rasizmu, na codzień nikt do ciebie nie mówi ty ..... białasie żeby ci wrzucic. Nie przystoi piłkarzowi używac takich słów i nam wszystkim również w życiu publicznym mimo tego że ktos ma jakies poglądy to nie powinien ich wypowiadac jeśli godzą ich w dobre imie człowieka obojętnie jakiego koloru skóry. Tak uważam.

Mały wypowiedział to w złości przeprosił i ok po sprawie, gdyby nie przeprosił i nieuznał że jego zachowanie było naganne to by było inaczej, ale nie jest wiec temat zakończony :)
16 maja 2011, 23:34 / poniedziałek
Nie obraziłbym sie jakby któs do mnie wrzucał :ty białasie :))))) Natalia murzyni sami do siebie mówią ty czarnuchu więc czemu nie mozna na nich tak mówić ? Kim jest murzyn to chyba każdy normalnie myslacy człowiek wie.
16 maja 2011, 23:37 / poniedziałek
Co do tych przeprosin to pewnie nakaz z klubu :)
16 maja 2011, 23:41 / poniedziałek
ok w slangu pomiędzy ludźmi czarnoskórymi, występuję mówienie do siebie słowa typu " co słychac czarnuchu" ale to jest zarezerwowane dla nich. Już jak człowiek białoskóry powie do murzyna, ty czarnóchu to jest to najgorsza obraza i szkalowanie godności człowieka. No tak jest według praw człowieka i okreslonego prawa społeczności w której się wychowujemy.

Dla mnie powiedzenie "ty czarnuchu", świadczy o tym że ktoś albo jest rasistą, albo niezdaje sobie sprawy znaczenia z tego słowa. Ja nie oceniam ludzi tylko po kolorze skóry, bo to przeciez bez sensu.
16 maja 2011, 23:48 / poniedziałek
Ale jakby powiedział że jest jebniety bo go faulował, to by nie dostał reprymendy, jedno słowo za dużo.
16 maja 2011, 23:52 / poniedziałek
A jak myslisz dlaczego oni do siebie mówią :ty czarnuchu ?? Bo wiedza kim są,i maja szacunek do swoich korzeni.Małecki powidział mu tylko kim jest i odrazu wielka afera :)
WCHODZI BAMBUS Z PAPUGA NA RAMIENIU DO BARU I BARMAN SIE PYTA " SKAD TO MASZ? "
A PAPUGA: "Z AFRYKI" :)))))))
16 maja 2011, 23:54 / poniedziałek
Napisz do mnie na maila mlodymurinio@interia.pl to przejdziemy na gg.Po co zasmiecac temat :)
16 maja 2011, 23:57 / poniedziałek
młody myśli, że sobie porucha
17 maja 2011, 00:02 / wtorek
Nawet przez głowe mi to nie przeszło.
17 maja 2011, 00:07 / wtorek
To ciekawe jak ktoś ma ksywę czarny a ma białą skórę i ktoś do niego powie Co słychać czarnuchu? Też rasista? Dziwne że jakoś u nas do siebie nikt nie woła co tam białasie? To tylko ich głupie myślenie że oni sami siebie nazywają czarnuchami a jak ktoś z innej rasy ich tak nazwie to zaraz rasista i największy przeciwnik...
17 maja 2011, 00:08 / wtorek
ja już skończyłam temat. Ty myslisz tak a Ja inaczej, nie dojdziemy do konsensusu. Papadopoulos- troche kultury .
17 maja 2011, 00:12 / wtorek
papadopulos- chamidło i pies ogrodnika.Ide spać trzymaj sie Nati :)
17 maja 2011, 00:15 / wtorek
pozdrawiam młody M.
17 maja 2011, 00:24 / wtorek
Wiesz w ogóle co oznacza stwierdzenie pies ogrodnika?

Skąd wysyp takich pokemonów, gdzie czasy Shivasa, Wagona8 i innych pozytywnych wynalazków ?:) Podejrzewam, że większość ludzi tutaj się udzielających nie pamięta naszego pięknego sezonu, po którym awansowaliśmy do 1 ligi, a ludzie na wyjazdach za każdym razem Ci sami :-)
Shivas gdzie jesteś ?
17 maja 2011, 11:11 / wtorek
Jakbym nie wiedział co oznacza to stwierdzenie to bym go nie uzywał pokemonie
17 maja 2011, 11:27 / wtorek
młody_Mourinho odpierdol się od Papadopoulosa bo tokumaty gość i mądrzee gada w przeciwieństwie do Ciebie. A no i wypierdalaj jak mawia t-t.
Wkurwiasz strasznie pajacu.
17 maja 2011, 11:35 / wtorek
pałuj sie motorynko jebana
17 maja 2011, 12:16 / wtorek
Młody,bo Ci żyłka pierdząca pęknie.
17 maja 2011, 12:40 / wtorek
kozojebca-mail do mnie podałem wyzej,jak mi nastukasz na solo to napisze tutaj,ze jestes kozak i wiecej sie nie bede udzielał.Mysle,ze to uczciwy i honorowy układ
17 maja 2011, 12:56 / wtorek
Ustawki przez maila, hahaha.
17 maja 2011, 12:59 / wtorek
Panie mlicjancie trzeba zamknąć to forum, bo do przemocy nawołują.
17 maja 2011, 13:32 / wtorek
Kurwa Ci tu sobie czat urządzili. Trzymaj się Nacia, dobranoc Młody, co to kurwa jest? Kiedyś wchodziłem na to forum osiemnaście razy dziennie, udzielałem się i w ogóle, ale teraz dzięki pokemonom robię to tylko sporadycznie. Bezczelnie zajebali mi radość z wymieniania się poglądami z NORMALNYMI kibicami. Dzięki wielkie pajace!

Dobrze, że jeszcze kilku Was tu zostało, no i podziwiam Was za cierpliwość, naprawdę: Simek, Buziek, t-t, Cygnus x-1, Romek i Einherjer szacunek :)
17 maja 2011, 14:39 / wtorek
Widze,że nastapił nagły wysyp ogarnietych kumaczy.Dzikidingo a biłes sie kiedyś za barwy swego klubu ?? czy twoja kumatośc przejawia sie tym,że skonczyłes wyższa uczelnie i zaliczyłeś kilka wyjazdów ?? Ciekawe czy taki kumaty bys był jakby dwóch śledzi podbiło do ciebie i chciało cie skroic z barw.
17 maja 2011, 15:05 / wtorek
Jeżeli dla Ciebie wyznacznikiem bycia kibicem-twardzielem jest oklepanie dwóch rybogłowych, to szczere gratulacje. Naprawdę takich ludzi nam potrzeba. I jak Ty możesz pierdolić coś o "wysypie" jakichkolwiek ludzi na tym forum, skoro masz konto nieco ponad miesiąc? Chyba, że jest tak, jak ktoś tu już wcześniej pisał. Boldi, to Ty?
17 maja 2011, 15:23 / wtorek
Dzikidingo - Ja mam tak samo. Kiedys to jeszcze jeszcze ale jak teraz sie czyta farmazony Boldiego pod postaciami Blada Twarz i teraz Mlody Mourinho to mnie krew zalewa. Boldi to jest gwiazda tego forum. Nie wazne pod jakim nickiem i tak zostanie wylapany przez odpowiednie osoby typu Simek,Buziek itp itd. Ja juz w Boldiego zwatpilem nie tylko po Galerii ale jak opowiadal, ze mu audice ktos stuknol po meczu Stoczniowca czy cos takiego :) KABARET !
Ale szacunek i pozdrowienia dla tych ktorzy to wytrzymuja :)
17 maja 2011, 15:54 / wtorek
Trudno nie wyłapać jak ten idiota ma taki sam styl pisania. Robi wyścigi na linki, nie przegadasz go, bo wie wszystko najlepiej i nie masz prawa wiedzieć lepiej niż on, no i ta wieczna spina o wszystko do wszystkich, ale to trzeba być naprawdę albo miękkim chujem robionym albo być śledziem, żeby komuś wygrażać przez internet... w sumie analogia jest całkiem zbieżna - 8 klas 16 świadectw, 4 konta 8 tysięcy postów.
17 maja 2011, 17:13 / wtorek
Wypraszam sobie ja wyłapywaniem kolejnych ewolucji Boldiego się nie zajmowałem ani nie zamierzam się zajmować. Lecz skoro poruszono temat młodego M to nie pasuje mi na Boldiego. Nawet Boldi wychwytywał gdy pisało się do niego z ironią a tutaj najlepszym jest wątek "sportowe cośtam" w luźnych. Thomas pewnie podrósł i szuka własnej tożsamości, przez agresywną retorykę...
17 maja 2011, 17:21 / wtorek
Jest jeden "papierek lakmusowy" na wykrycie Boldiego ukrytego po nowym nickiem.

Niech sie wypowie na temat Pawła Buzały.
Chyba każdy pamięta jaką miłoscią darzył tego piłkarza i jak strasznie przeżył jego odejscie:)
Pozdrawiam,

TYLKO LECHIA!
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.608