Gdańsk: sobota, 21 października 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


BRACI SIĘ NIE TRACI, czyli co słychać u naszych zgód?

strona 38/55

25 września 2011, 21:15 / niedziela
Oprawa w meczu Wisła 3-2 Ruch
odnośnik
26 września 2011, 21:57 / poniedziałek
[i]pompej
20 września 2011, 03:59 / wtorek
wybiera sie ktos z Gdańska na twente ?[/i]

Kolega ma 2 wolne bilety oraz miejsca w aucie na wyjazd na twente,dzwonić 514 272 582.
28 września 2011, 23:55 / środa
Mecz Śląsk - Lechia otwierający stadion na Pilczycach we Wrocławiu zostanie rozegrany w piątek 28 października o godzinie 20:30.

Lechia jesienią 2011 będzie świadkiem otwarcia już drugiego stadionu (po stadionie w Gdańsku - teraz Wrocław).
29 września 2011, 08:53 / czwartek
kurwa miał być 30 października
29 września 2011, 09:04 / czwartek
przenieśli ? ufff, na lepiej
29 września 2011, 15:02 / czwartek
Na jakim kanale będe mógł obejrzeć meczz Wisły dzisiaj ?
29 września 2011, 16:12 / czwartek
Polsat Futbol i Polsat Sport HD
29 września 2011, 17:15 / czwartek
znacie jakieś pub gdzie można oglądnąć WISŁE ?
29 września 2011, 17:44 / czwartek
Irish Pub, ten na końcu ulicy Długiej, koło LOT'u, na pewno.
29 września 2011, 19:09 / czwartek
Ma ktoś może działający link do meczu Wisełki?
29 września 2011, 19:13 / czwartek
odnośnik

Trzymaj :).Kilka transmisji do wyboru
29 września 2011, 19:52 / czwartek
Z całym szacunkiem do Wisły ale... żal na tą kopaninę patrzeć. A w dodatku kolejny mecz w którym grają bez bramkarza, zupełnie jak my.
29 września 2011, 20:26 / czwartek
Bramkarza?!
Obrona jest do dupy!
29 września 2011, 20:41 / czwartek
obrona Wisły to sabotaż
1:4
29 września 2011, 20:55 / czwartek
Giani - tak, bramkarza. Pooglądaj sobie mecze Wisły w lidze i pucharach... obrona tylko przelewa czarę goryczy... Od lat jesteśmy w ciemnej dupie w pucharach ale czym więcej obcokrajowców tym jest coraz gorzej.

Przez chwilę się łudziłem że Wisła w Nikozji była 3 minuty do LM - oni nie byli 3 minuty od raju... oni są daaaleko od Ligi Europy, niestety.
30 września 2011, 15:17 / piątek
2 października 2011, 01:03 / niedziela
Wisła - Lotos
odnośnik
2 października 2011, 16:46 / niedziela
Można tylko zazdrościć Śląskowi trenera i zawodników
2 października 2011, 17:12 / niedziela
Pozazdroscic mozna ale nie zapominajmy, ze w tamtym sezonie wiekszosc tych zawodnikow gralo podobnie jak my teraz. Dlatego potrzebne zmiany bo ktos wkoncu musi ich zepchnac na wlasciwe tory. Lenczyk ich zepchnol i widac efekty. Vice mistrzostwo i teraz walka o Mistrza Polski - nie oszukujmy sie.
2 października 2011, 22:26 / niedziela
holenderska psiarnia odnośnik
3 października 2011, 09:12 / poniedziałek
skurwysyny, wyobrażacie sobie jak by np. nasza policja pobiła kibiców niemieckich albo z izraela? Byłby skandal międzynarodowy
3 października 2011, 16:51 / poniedziałek
Wisła na Ł3
odnośnik
5 października 2011, 14:35 / środa
Ma ktoś filmik z powrotu z Warszawy ? : ) Piorun BKS :)
8 października 2011, 00:14 / sobota
Piłkarze vs koszykarki vs kibice Wisły odnośnik
9 października 2011, 17:03 / niedziela
odnośnik

bramki Śląska z MKS Oława
11 października 2011, 07:33 / wtorek
15 października 2011, 13:10 / sobota
WISŁA KRK - jaga

W dniu dzisiejszym podczas podróży do Krakowa zginął kibic Jagiellonii Białystok. Wypadł z pociągu....
15 października 2011, 13:20 / sobota
szkoda chłopa... Znaczy się, że dzisiaj Jagiellonii w Krakowie nie będzie
15 października 2011, 13:23 / sobota
więcej na

odnośnik
15 października 2011, 13:30 / sobota
lin k nie dziala..a zdrugiej strony ja si eniekeidy dziwie..spoko pic moznaszalec ale jak mozna wypasc z jadacego pociagu lbo sie wychylal a wiadomo ze slupy sa bliskotorow, albo otwierl drzwi podczas jazdy..i jeszcz epozniej szkoda chlopa, chyba glupoty ludzkiej a chlop to dodatek.
15 października 2011, 13:57 / sobota
GKS Bełchatów 2 - 0 Śląsk Wrocław

7' Buzała
22' Buzala

:D
15 października 2011, 14:11 / sobota
Oddajcie "miliona" za Buzałę...
15 października 2011, 14:39 / sobota
Z relacji live ze Śląsk Wrocław Net :
Już 2:0. Szmatiuk ogrywa Mili podaje do Buzały, który będąc sam na sam przed bramkarzem zdobywa drugą bramkę w tym meczu -czyżby oszczędził nas ostatnio ?

43 min. - Na boisku panuje duży chaos - no to już wiemy że Kafar jest na meczu ;)
15 października 2011, 17:41 / sobota
Tym bardziej Kafar out, jeżeli byl temat powrotu Buziego do Lechii a Kafar powiedział temu stanowcze nie. Kafar bierz miliona Spóźniaka i out
15 października 2011, 23:36 / sobota
Śląsk mimo zakazu obecny w Bełchatowie:
odnośnik
16 października 2011, 15:30 / niedziela
Wybiera się ktoś na mecz Wisły w Londynie ??
16 października 2011, 20:41 / niedziela
Wybiera się, nawet sporo osób.
16 października 2011, 20:52 / niedziela
W tym spora liczba LGFCE :)
16 października 2011, 22:52 / niedziela
Można kupić telefonicznie bilet na mecz na sektor gości ?
Bo pamiętam parę lat temu jak był mecz z Tottenhamem to nie było
takiej możliwości i musieliśmy siedzieć normalnie na innych sektorach.
Z góry dzięki
17 października 2011, 13:22 / poniedziałek
Mozna jeszcze kupowac bilety na sektor gosci?
22 października 2011, 16:15 / sobota
Mecz Śląsk-Podbeskidzie, niezły Monthy Pyton ;)

Madej chciał strzelać zza pola karnego, ale wyszło mu podanie do Diaza. Argentyńczyk też chciał strzelać z 10 metrów z ostrego kąta, lecz wyszło mu podanie do Celebana. Ten z kilku metrów wepchnął już piłkę do bramki.

pozdro
23 października 2011, 11:03 / niedziela
Śląsk - Podbeskidzie oprawa braci :)
odnośnik
23 października 2011, 13:26 / niedziela
Są tacy we Wrocławiu, którzy bardzo by chcieli, by mecz Śląsk - Lechia odbył się bez udziału publiczności:
odnośnik
2 listopada 2011, 13:19 / środa
4 listopada 2011, 11:15 / piątek
4 listopada 2011, 13:49 / piątek
A propos tego linka powyżej, to jakieś fatum wisi nad klubowymi tramwajami. Najpierw rozbił się nasz lechijny, a teraz...

odnośnik
4 listopada 2011, 16:06 / piątek
Fulham - Wisła Kraków, cos na szybko...
odnośnik
odnośnik
odnośnik
odnośnik

Ogolnie bardzo spora liczba kibicow Lechii i tych z UK i tych z Gdanska !
4 listopada 2011, 16:28 / piątek
Ten trzeci link moze nie dzialac wiec jak cos ----> odnośnik
6 listopada 2011, 09:58 / niedziela
orientuje się ktoś dla czego Sląsk gra zawsze o tak idiotycznych godzinach?
6 listopada 2011, 14:53 / niedziela
Brawo dla braci ze Śląska, a bramka Ćwielonga na 0:2... poezja.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.221