Gdańsk: piątek, 15 grudnia 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


BRACI SIĘ NIE TRACI, czyli co słychać u naszych zgód?

strona 9/55

12 grudnia 2008, 17:18 / piątek
Weszlo.com, pisze -> "TYLKO U NAS. Nie jesteśmy w stanie w tym momencie zweryfikować tej wiadomości, ale zostaliśmy zasypani tyloma konkretami, że... kto wie. Może to rzeczywiście prawda. – Na początku roku wykupimy Wisłę Kraków. Postanowiliśmy się przestać z tym kryć, ponieważ pojawiły się ostatnio nieprawdziwe informacje, że za sprowadzeniem kapitału arabskiego stoi firma Salwator. Nie, to nieprawda. Chodzi o naszą firmą Luxury Motors oraz spółkę JK Group. Ogólnie mówiąc, wybraliśmy grupę arabskich inwestorów, którzy zainwestują wspólny kapitał – powiedział Weszło! Łukasz Durda, rzecznik prasowy Luxury Motors.

- Chodzi o 7 arabskich spółek, choć nie mogę podać wszystkich nazw, bo nie wszyscy sobie tego życzą. Za całą operację będzie odpowiadać właśnie firma Luxury Motors, przez którą przejdą pieniądze. Czy zbudowany zostanie tu drugi Manchester City? Nie. Będziemy inwestować zdecydowanie rozważniej. Pierwsza transza zakłada wydatki rzędu 120 milionów złotych. Przez pięć lat zamierzamy wydać 250 milionów. To są sumy już wynegocjowane, potwierdzone. A z naszej strony jest to oficjalna informacja - dodał nasz rozmówca.

Arabowie wraz z firmą Luxury Motors byli zainteresowani też innym polskim klubem, ale ostatecznie z niego zrezygnowali po tym, gdy okazało się, że jest zamieszany w aferę korupcyjną. Zasiedli więc do rozmów z Bogusławem Cupiałem.

- Wszystko poza tym, co już powiedziałem, objęte jest tajemnicą handlową. Niestety na razie niczego więcej dodać nie mogę - stwierdził przedstawiciel Luxury Motors. Dodajmy, że ta firma zajmuje się w Krakowie handlem luksusowymi samochodami - Porsche, Bentley, Mercedes..."

Może być ciekawie...
19 grudnia 2008, 10:53 / piątek
Słyszał już ktoś z was silesie Śląska :) ?

polecam naprawdę warta uwagi :D

odnośnik
23 grudnia 2008, 13:49 / wtorek
niezła piosenka :)
23 grudnia 2008, 17:04 / wtorek
Może i niezła ta piosenka, ale ... na tę samą nutę mają już "swój", to jest zerżnięty od innych, hymn śledziuchy.
27 grudnia 2008, 02:39 / sobota
tylko Śląsk Wisełka Lechia Gdańsk !!!!!!!!!!!!!!!!!! Jebać Motorynki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdro
1 stycznia 2009, 17:16 / czwartek
2 stycznia 2009, 22:19 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
2 stycznia 2009, 23:21 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 01:35 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 10:09 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 13:36 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 13:39 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 16:09 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 17:44 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 18:04 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
3 stycznia 2009, 21:44 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
4 stycznia 2009, 09:39 / niedziela
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
4 stycznia 2009, 10:39 / niedziela
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
4 stycznia 2009, 12:56 / niedziela
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
5 stycznia 2009, 10:33 / poniedziałek
17 stycznia 2009, 21:51 / sobota
Witajcie Lechiści !
Pomóżcie nam wygrać sondę na najskuteczniejszego zawodnika Ekstraklasy w Krakowie.

odnośnik

Po usunięciu ciasteczek mozna głosować ponownie.
Pozdrawiam !
18 stycznia 2009, 13:45 / niedziela
Trzeba pomóc Wisełce ustaw w przegląarce żeby nie zapisywała ciasteczek i wtedy oddajesz ok 60 głosów na minute ,jak coś to polecam przeglądarke mozilla firefox
4 lutego 2009, 00:08 / środa
"Beto w akcji"
odnośnik
4 lutego 2009, 20:02 / środa
4 lutego 2009, 20:21 / środa
ten wpis już jest ale w wątku mało uczęszczanym więc piszę i tu, głosować na Lechię: odnośnik
Śląsk: odnośnik
Wisłę: odnośnik

dojcie vota także na naszych Braci bo są za śledziami!!!
ale zaraz ich łykniemy ;) he he.. więc klik klik! xD
6 lutego 2009, 13:26 / piątek
6 lutego 2009, 21:55 / piątek
Budowa C rozpoczęta
odnośnik
7 lutego 2009, 10:43 / sobota
manolo, teraz to się nie popisałeś ;/ ... ten film został zrobiony przeze mnie jakiś miesiąc temu i został wstawiony na youtuba to po co bierzesz to na jakieś patrz.pl czy inne gówno ... jakieś prawa autorskie to chyba są ale kompa mogles sobie śćiągnąć ale odrazu na inne serwery ;]

Film można obejrzeć pod tym adresem ... odnośnik
7 lutego 2009, 10:46 / sobota
na kompa mogłeś sobie ściągnąć *
7 lutego 2009, 11:52 / sobota
Taras LG film bardzo mi sie podobał chodziło o przekaz
7 lutego 2009, 11:58 / sobota
A na kompie już mam ten filmik
8 lutego 2009, 06:15 / niedziela
Wisła 1-1 MFK Rużomberok
odnośnik
11 lutego 2009, 23:57 / środa
12 lutego 2009, 00:43 / czwartek
Inter nie wiem za bardzo co miales na mysli piszac jebac Motorynki ale jesli chodzi ci o MOTOR LUBLIN to mnie naprawde wkurwiles.Chyba ze wyjasnisz mi ta sytuacje ze nie chodzilo ci o RKS_MOTOR.

Juz od 30 lat z LECHIĄ PRZEMIERZAMY ŚWIAT---FANI ŚLĄSKA
12 lutego 2009, 00:49 / czwartek
widać troche nie zorientowany w naszych relacjach z motorem jesteś :)
12 lutego 2009, 01:06 / czwartek
Co mial na mysli Inter piszac Jebac Motorynki???
12 lutego 2009, 01:15 / czwartek
to co mial mysli to napisal chyba proste do skumania to jest :)
12 lutego 2009, 01:16 / czwartek
Głupio tak odpowiadać za kogoś,ale pewnie Interowi chodziło o to,że "jebać Motor". Motorynka to takie pieszczotliwe określenie :) Ja tak to widze.
Dobranoc
12 lutego 2009, 01:28 / czwartek
A tak wogóle to chyba nieodpowiedni temat do pisania o motorze,temat jest braci sie nie traci a kozim napletom duzo brakuje zeby o nich wspominac w tym temacie :)
TKWM SWLG
12 lutego 2009, 01:47 / czwartek
Moze ty tak myslisz Holy Fan ^^^^^^^.Ale ja to odbieram zupelnie inaczej.Pomysl nad tym za nim zaczniesz pisac takie glupoty.Moze ty chuj na to wykladasz ale sa tacy ktorych mozesz urazic.

Od 30 lat z Lechią przemierzamy swiat---Fani Slaska
12 lutego 2009, 07:31 / czwartek
cóż jesteśmy na forum Lechii więc raczej nikogo tu stwierdzenie jebac motor nie dziwi...
12 lutego 2009, 15:27 / czwartek
odnośnik fajny pokój;)
12 lutego 2009, 15:30 / czwartek
sorry w innym temacie to mialo byc,ale w sumie tu tez moze byc hehe
12 lutego 2009, 16:24 / czwartek
Ogladajac pierwsze 30 sekund, mowie o kurwa, niezle, ale jak nie bedzie szala Arki to chuj nie kibic... po chwili patrzę i jest :), czyli ogółem wykurwiście. Koles kumaty. Aejaoooo
12 lutego 2009, 21:14 / czwartek
Wisła 1-1 Spartak Moskwa
odnośnik
12 lutego 2009, 23:08 / czwartek
13 lutego 2009, 13:44 / piątek
Część graczy Wisły się chujowo zachowała - zamiast od razu ruszyć na pomoc kolegom i tłuc kacapów, to tylko się przypatrywali.

PS. Szkoda, że w Wiśle nie gra już Nikola :D.
13 lutego 2009, 15:23 / piątek
To Beto czy Marcelo taki bojowy?
13 lutego 2009, 23:28 / piątek
Marcelo.
14 lutego 2009, 21:51 / sobota
Wisła 2-4 Odense BK
odnośnik
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.637