Gdańsk: czwartek, 20 lutego 2020
FORUM
Podstrony:

Obsługa medyczna Lechii - dowidzenia!!!

strona 1/1

1

9 marca 2008, 19:29 / niedziela
Wszyscy lamentują. Ten grał źle, ten niedobrze, Kubicki do zwolnienia. Nikt nie zauważył najistotniejszego faktu tego meczu. Andrzej Rybski, na kilka chwil, stracił podczas meczu przytomność. Nie jestem lekarzem, ale uważam, że to nienaturalne i bezdyskusyjnie powinien natychmiast zostać zmieniony. Jakiś powód medyczny był, i nikt mi nie powie, że u 22 latka to naturalne. Nikt z obsługi nie zauważył tego? A koledzy z zespołu? To nie powinno przejść bez echa.
9 marca 2008, 19:37 / niedziela
To naprawde wyglądało nieciekawie, jak Rybski padał na murawę. Po pierwsze to niech sam zainteresowany sie wypowie co mu się stało i dlaczego. A po drugie to na bank powinien miec jakieś badania medyczne i to szybko.Zdrowie każdego zawodnika Lechii jest najważniejsze i nie ma co dyskutować, czy ma grac , czy nie grać.Sprawa winna szybko byc wyjaśniona.
Tylko BKS Lechia!!!!
9 marca 2008, 19:52 / niedziela