Gdańsk: poniedziałek, 21 października 2019
FORUM
Podstrony:


Ekstraklasa - sezon 2008/09

strona 3/25

21 lipca 2008, 16:09 / poniedziałek
arka
21 lipca 2008, 16:11 / poniedziałek
No chyba cie jeblo ! Skoro degradacje juz pewna ma Korona to Arka na 100% juz gra, bo jesli nie to kto jest w 100% pewny gry za korone? Turek, widzew? :D!
21 lipca 2008, 16:14 / poniedziałek
teraz jest tak:

Pewniaki w ekstraklasie:
Lechia, Wisła, Śląsk, Legia, Bełchatów, Górnik, Odra, Ruch, DyskoPolonia Wawa, Jagiellonia, Cracovia, Lech, ŁKS, Piast.

Niepewne:
Polonia Bytom (bo Widzew jakieś odwołania składa) i Arka (bo Zagłębie Lubin może się odwołać, nie wiem tylko, czy decyzja w tym tygodniu)
21 lipca 2008, 16:19 / poniedziałek
To kto dzis niebyl pewien gry w Ekstraklasie zamiast Korony ?

Kto zastapil Korone i jest tera pewniakiem do gry w Ekstraklasie ?!
21 lipca 2008, 16:21 / poniedziałek
bez zmian ;] sledzie czekaja jeszcze na Zaglebie L. ale raczej nie ma co na nich liczyc. tak wiec chyba juz znamy wszystkie zespoly, ktore beda grac. nie sadze zeby lodzkie mozgi cos wskoraly w zwiazku z licencja PB...
21 lipca 2008, 16:24 / poniedziałek
No decyzja wtedy o zaglebiu musi byc przed 1 meczem arki, bo inaczej jak arka zagra mecz to idzie do 1 ligi? nie kminie juz polskiej rzeczywistosci :/
21 lipca 2008, 16:30 / poniedziałek
Po kolei:

awans: Lechia, Śląsk, Piast (niby bez baraży)

spadek: Zagłębie S. (+degradacja za korupcję), Widzew (+degradacja za korupcję), na miejscu barażowym była Jagiellonia, ale barażu nie było bo Zagłębie L. było zdegradowane i nie przyznano licencji Polonii Bytom więc wydawało się, że jest dużo wolnych miejsc....

W międzyczasie zdegradowano Koronę Kielce i przywrócono licencję Polonii.

Przed dzisiejszym posiedzeniem było tak:
- decyzja o degradacji Korony nie była prawomocna, więc w terminarzach PZPN występowała Korona;
- decyzje o degradacji Widzewa i Zagłębia Lubin były prawomocne, ale leżą jeszcze ich odwołania do T.A. przy PKOl, Widzew i tak zajął miejsce spadkowe, więc z tego układu w ekstraklasie by nie pozostał, ale jest jeszcze Zagłębie Lubin, szczerze mówiąc nigdzie nie udało mi się znaleźć, że Zagłębie się odwołało do arbitrażu PKOl, ale udało mi się znaleźć, że Trybunał Arbitrażowy się tym zajmie odnośnik
21 lipca 2008, 16:34 / poniedziałek
Czas walki - odpowiadając prościej:
aby arka zagrała w ekstraklasie konieczne jest uprawomocnienie się decyzji o degradacji korony (co stało się dziś) i odrzucenie odwołania zagłębia lubin przez trybunał arbitrażowy przy PKOl (o ile zagłębie takie odwołanie złożyło...) co będzie rozpatrywane 23 lipca (a nie 23 sierpnia jak pomyłkowo napisano we wrzuconym przeze mnie linku)
21 lipca 2008, 16:40 / poniedziałek
Aha, jeszcze jedno:
gdyby dziś trybunał piłkarski uznał odwołanie Korony i pozostawił ją w ekstraklasie a w środę trybunał arbitrażowy przy PKOl uznał odwołanie Zagłębia to .... w ekstraklasie byłoby 17 zespołów. Czyli trzeba by było wrócić do rozegrania barażu Jagiellonia - Piast :)

Moim zdaniem ani Piast, ani Jagiellonia nie były do dziś pewne gry w ekstraklasie
21 lipca 2008, 16:43 / poniedziałek
odnośnik

TO O CHUJ TU LATA?!
21 lipca 2008, 16:50 / poniedziałek
Nie wiem, to jest na tyle zagmatwane, że:
1) albo dziennikarze gubią się sami i nie wiedzą dokładnie jaka jest sytuacja, na stronie PZPN ani słowa o arce
2) albo zagłębie się nie odwołało i rozpatrywanie sprawy zagłębia w środę jest tylko faktem medialnym, co byłoby dziwne, bo mają mniej ustawionych meczów niż korona, kghm ma potężną kasę, ponadto odpuszczenie możliwości odwołania się to dla mnie działanie na szkodę spółki

Ale na pewno jest tak, że gdyby odwołanie zagłębia było skuteczne, to arka pozostanie w nowej I lidze, bo 4 miejsce nie da w tym wypadku "awansu"
21 lipca 2008, 17:12 / poniedziałek
21 lipca 2008, 17:23 / poniedziałek
21 lipca 2008, 17:27 / poniedziałek
na pomorzu i tak rządzi arka gdynia co z tego ze lechia jest w pierwszej lidze jak i tak przegra z cracovią i spadnie. ANTYWISŁA! Pozdro dla poloni w-wa, czarnych jasło, stali mielec, gks-u tychy, korony kielce
21 lipca 2008, 17:29 / poniedziałek
Kto pozwolil wbic sledziowi na publiczne forum ? Nie masz sledziu wlasnego forum? bezdomna kurwa bez zasad moralnych, pijesz tylko redsy xD!
21 lipca 2008, 17:33 / poniedziałek
przeicez to żydek z Krakowa a nie śledz.Wiesz jak to żydzi wszedzie musza wjebac swoje 3 grosze :)
21 lipca 2008, 17:35 / poniedziałek
jesteś mocny w gębie wislaku, jakby lechia sie z wisłą nie skumala to nic bym do niej nie mial. Łowcy psow cracovia krakow
21 lipca 2008, 17:39 / poniedziałek
to straszne,teraz trzeba bedzie zerwac zgode z Wisłą to joker ns nic do nas nie bedzie mial :)
21 lipca 2008, 17:39 / poniedziałek
Joker= nozownik? A to zwracam honor arce!!!!

Zapraszam wszystkich nozownikow na inauguracyjny mecz w gdansku z LKS LODZ!!!! Zapraszamy was na sektory Gdanskich braci, nie zapomnijcie o barwach klubowych!

Beda atrakcje!!!! Darmowe kielbaski, spotkanie z LEGENDA Castorpem oraz rzuty karne z polowy boiska !!

Zapraszam Jokerow oraz batmanow :*!
21 lipca 2008, 17:44 / poniedziałek
wiem ze wam przykro ze arka kroluje na pomorzu nie bede was upokarzal bo wystarczy ze kibicujecie lechii i wisle. narazie ssijcie paly dalej wislakom to o was kiedys moze wspomna
21 lipca 2008, 17:47 / poniedziałek
Czy to nozownicy przegrali 1:2,4:0 Z CIOTAMI Z BIALORUSI? :>
21 lipca 2008, 17:50 / poniedziałek
od ssania pindoli to jestescie wy krakowskie judki.W koncu macie najwiecej zgód w Polsce wiec macie z kim sie stykac pindolami,a teraz rebe wypierdalaj z tego forum bo cie wytargam za pejsy synu izraela KRAKOW DLA POLAKOW--jebac zydow
21 lipca 2008, 17:54 / poniedziałek
joker kiedy macie fete z okazju "awansu" ??????
21 lipca 2008, 17:58 / poniedziałek
żyd to żyd, żyd nie pies jebać wisłe ich ts
dlatego ze mamy najwiecej zgod to kurwa nie fikaj bo skończysz w plastkikowym worku w morzu baltyckim kurwo i spierdalaj bo i tak arka kroluje na pomorzu,
wypierdalam stad bo z kurwami policyjnymi pisal wiecej nie bede
21 lipca 2008, 18:00 / poniedziałek
Widać jak swój klub szanuje :)
21 lipca 2008, 18:01 / poniedziałek
dlatego ze mamy najwiecej zgod to kurwa nie fikaj bo skończysz w plastkikowym worku w morzu baltyckim kurwo i spierdalaj bo i tak arka kroluje na pomorzu,

W tym momencie spierdolilem sie z kibla :D!!!! Panowie toz to normalnie mafia! Napiszesz na nich slowo a na nastepny dzien znikasz bez sladu...

TO prawda ze w przyszlym tygodniu rozpatruja sprawe degradacji nozownikow i pszczolek???!?!?
21 lipca 2008, 18:12 / poniedziałek
Juz tu byliscie jakis czas temu z tychami na stoczniowcu to wasze plecy trzeba bylo ogladac tak spierdalaliscie ze gwiazdy dawida z rak wam pospadaly :)
CWEL CWEL cracovia
21 lipca 2008, 18:28 / poniedziałek
żyd to frajer, żyd to buc...
22 lipca 2008, 00:11 / wtorek
Red. Kubicki ma już gotowy jutrzejszy dodatek specjalny do GW...

... i napisał m.in.: "Zdegradowaną Koronę zastąpi Arki i w tym momencie skład ekstraklasy został zamknięty. Koniec. Kropka. Już nic się nie zmieni - mówi Kolator. Z naszych informacji wynika, że w środę trybunał w ogóle nie będzie się zajmował sprawą Zagłębia, a odwołanie Widzewa nie ma dla Arki żadnego znaczenia, bo zespół z Łodzi i tak (nawet bez karnej degradacji) spadł z ekstraklasy".

Przyznam, że nic nie rozumiem. To kiedy trybunał arbitrazowy przy PKOl rozpatrzy sprawę Zagłębia, w grudniu? Nie odwołali się? Odwołanie zawierało jakieś błędy i nie będzie rozpatrywane? To rada nadzorcza Zagłębia powinna natychmiast zarzucić członkom zarzadu działanie na szkodę SSA.

No i ciekawostka na koniec: "Ustaliliśmy, że do tej pory żaden piłkarz (również ci, którzy grali w Arce w poprzednim sezonie) nie miał podpisanego kontraktu, wszyscy czekali na decyzję, w której lidze zagra Arka.".
O k***a, nie ma jak gotowość do ligi na tydzień przed rozpoczęciem, może Arka w ogóle by nie wystartowała w I lidze, gdyby decyzja o Koronie była inna.
22 lipca 2008, 11:05 / wtorek
No i teraz będzie jechać śledziem w ekstraklasie. A najlepsze jest to, że Arka wraca do ekstraklasy po degradacji za korupcję w miejsce drużyny zdegradowanej za korupcję.
22 lipca 2008, 12:14 / wtorek
Arka jednak w ekstraklasie!

1 godz. 9 minut temu

Dziś o godzinie 10:03 do siedziby Arki Gdynia wpłynął faks z PZPN potwierdzający, że w sezonie 2008/09 Arka Gdynia będzie występowała w Ekstraklasie.

W nawiązaniu do pisma z dnia 16 lipca 2008 roku oraz orzeczenia Związkowego Trybunału Piłkarskiego PZPN z dnia 21 lipca 2008 roku, sygn. akt 31/2008 w sprawie rozpatrzenia odwołania Klubu Kolporter Korona S.A. Kielce, Polski Związek Piłki Nożnej uprzejmie informuje, iż w rozgrywkach Ekstraklasy w sezonie 2008/2009 w miejsce zdegradowanego Klubu Kolporter Korona SSA Kielce występować będzie Klub Arka Gdynia SSA. (...)

Sekretarz Generalny i Wiceprezes ds. Organizacyjnych

Zdzisław Kręcina

Eugeniusz Kolator

odnośnik
22 lipca 2008, 13:03 / wtorek
Beda mogli drugi raz na przestrzeni 4 tygodni swietowac awans do Ekstraklasy.
Ale pzpn pewnie nie powiedzial jeszcze ostatniego slowa, zaraz znowu ktos sie odwola, jeszcze przeciez tyle godzin do rozpoczecia sezonu...

Ja na miejscu pzpn wstrzymalbym sie z oficjalnym podaniem skladu Ekstraklasy do VIII kolejki.
22 lipca 2008, 16:29 / wtorek
PZPN przyklepał przenosiny Groclinu do Warszawy, chociaż... zrobiła to komisja ds. nagłych a ta już jednego ładnego kwiatka w tym roku wykręciła :)

odnośnik

mamy więc Dyskopolo Warszawa, podoba mi się jeden z komentarzy pod tekstem w linku:
"Jeden z wrocławskich prokuratorów wypowiedział sie ze to jeden z uczciwszych awansów w ostatnich latach:)"
22 lipca 2008, 17:12 / wtorek
Wstrzymac rozgrywki do momentu jak znajdziemy odpowiedniego trenera i napastnika.

odnośnik
22 lipca 2008, 20:32 / wtorek
miedzy innymi w nowym sezonie sedziowac bedzie ten pan:

Piotr Pielak (Warszawa) -
W ekstraklasie od sezonu: 2006-07
Debiut ligowy: 19 maja 2007 r. (Arka Gdynia - Górnik Zabrze 3:0)
W poprzednim sezonie: w 19 meczach pokazał 56 żółtych, 2 czerwone kartki i podyktował 2 rzuty karne

Ciekawe ile wzial za ustawienie tego meczu? Chyba dostal jakas premie za to ze wzial kase za ustawienie meczu w swoim sedziowskim debiucie? hihi
23 lipca 2008, 13:31 / środa
Kolejny wyjazd po Bytomiu bankowo już nam odpada, tym razem Bełchatów

odnośnik
23 lipca 2008, 14:25 / środa
Zagłebie Lubin wygrało sprawę w Trybunale Arbitrażowym przy PKOL i zagra w Ekstraklasie. Z najwyższą klasą rozgrywkową pożegna się Arka Gdynia.
Trybunał Arbitrażowy przy PKOL anulował również karę Widzewa Łódź, który w najbliższym sezonie występował będzie w 1 lidze.
gazeta.pl

pozostaje czekać na potwierdzenie tej informacji :)
23 lipca 2008, 14:33 / środa
przed chwilką mówili o tym w radiu, Zagłębie Lubin w miejsce drukarki...pięknie brzmi...świetowali awans dwa razy to i poświętują spadek.....heheheheh
23 lipca 2008, 14:35 / środa
No to się ciekawie zrobiło... generalnie to i jedni i drudzy po jednych pieniądzach więc co za różnica kto z nich zagra... ale swoją drogą to burdel nieziemski w pzpn... zbytnio zdziwiony nie będę jak faktycznie wstrzymają start ligi...
23 lipca 2008, 14:36 / środa
arki mi oczywiście nie szkoda, ale skandalem jest, że zagłębie nie zostanie ukrane. kghm wydawał publiczne pieniądze na kupowanie spotkań i jeszcze za to jego zagłębie nie dotsanie kary. Na pochybel zagłębiu!
23 lipca 2008, 14:40 / środa
Pamietacie nasz stary hicior z lat 80-tych (przerobiony na dzisiejsze czasy) :

,,O co ja widze, areczka znow w I lidze, o co ja widzeeee.....,,

He, he...no coz zolto-niebieskie kurwy, to taka mala rekompensata dla nas za kupiony przez was baraz ze Slaskiem Wroclaw.

Chuj z derbami, Lechijko jestesmy w Pucharze UEFA z Wami.
23 lipca 2008, 14:41 / środa
Zagłębie znowu w ekstraklasie
23 lipca 2008, 14:58 / środa
Jak dla mnie to juz taki syf się zrobił, że powinni odroczyć rozgrywki. Śmierdziele z wioski sąsiedniej dostali wczoraj oficjalny fax z Pzpn o dopuszczeniu do ekstraklasy więc robi sie gnój na maxa. Tak kurwa nie może być, nie ma wyjście rozgrywki STOP. Moze to i nam by na lepsze wyszlo jakby Zieliński miał czas na wprowadzenie swojej filozofii (jeśli ją ma?) i może kilku grajków sprowadzenie i wkomponowanie do drużyny.
Na pewno nie cieszyłbym się że szparki nie ma w lidze bo to jeszcze nic pewnego...
23 lipca 2008, 15:00 / środa
gnoj byl juz wczesniej :) na razie nie ma sie co grzac, w tym kraju i z tym zwiazkiem wszystko sie moze zdazyc. jednak calkiem mily nius, 3mam kciuki za odpowiednie decyzje :]
23 lipca 2008, 15:02 / środa
Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy Polskim Komitecie Olimpijskim uchylił decyzje Polskiego Związku Piłki Nożnej o degradacji Widzewa Łódź o jedną klasę rozgrywkową i umorzył postępowanie - poinformowała sekretarz Trubunału Katarzyna Grabska.
W środę nie zapadł wyrok w sprawie Zagłębia Lubin, które także odwołało się od decyzji związku. Postępowanie odroczono do 22 sierpnia, a do tego czasu wstrzymano wykonanie zaskarżonych decyzji.

Oznacza to, iż Widzew grać będzie w 1. lidze, bo spadł w ubiegłym sezonie w sportowej rywalizacji, zaś Zagłębie - w ekstraklasie! Czyim kosztem? Na razie nie wiadomo... Wszystko wskazuje na to, że... Arki Gdynia.

www.onet.pl
23 lipca 2008, 15:29 / środa
Ogólnie z powodu rządów Tuska wszystko w Polsce chujowo się układa, totalny bałagan, obraz nędzy i rozpaczy, nikt nic nie robi, nikt za nic nie odpowiada, każdy grabi pod siebie, totalna niekompetencja i amatorszczyzna, tylko zamieszanie i bałagan, wszystko w rozsypce, chaos i dezorientacja, skandaliczne i absurdalne decyzje, uniki lub pozorowane ruchy, powszechne udawanie, zakłamywanie rzeczywistości, obłudna propaganda, drobne interesiki i większe przekrety, oszustwa, tuszowanie, mataczenie, pseudoprawo, pseudoreformy, pseudosprawiedliwość. Wszystko zmierza w złym kierunku niemal na wszystkich płaszczyznach i poziomach życia społecznego. Także w sporcie i piłce nożnej, która element tego życia stanowi.
I tylko jedna optymistyczna i radosna widomość dnia dziesieszego... arka prawdopodobnie nie zagra w ekstraklasie.
23 lipca 2008, 15:35 / środa
Koźmiński powiedział kilka dni temu mediom (po tym jak PZPN wysłał Arce zaproszenie do ligi), że skład ligi nie zmieni się niezależnie od decyzji Trybunału Arbitrażowego przy PKOl. Ciekawe, czy dziś też będzie taki stanowczy. A Kubicki pisał, że z nieoficjalnych informacji wynika, że T.A. w ogóle dziś nie będzie się tym zajmował :)

Mogą:
- olać decyzję Trybunału Arbitrażowego (jakie konsekwencje?)
- uwzględnić decyzję T.A. i uznać, że Zagłębie jest w Ekstraklasie a Arka w I lidze (co pewnie skończy się w sądzie) i rozpocząć rozgrywki w piątek
- uwzględnić decyzję PKOl, ponownie zająć się sprawą Zagłębia (Wydział Dyscypliny PZPN), w razie wyroku degradacji 2 tygodnie na odwołanie i Trybunał Piłkarski, to by oznaczało przełożenie przynajmniej meczów Arki/Zagłębia o jakieś 3 tygodnie.

PS. KGHM to bogata firma
23 lipca 2008, 15:36 / środa
....no i Castrop, który nadal funkcjonuje na forum...ja pierodlę - KUMULACJA!!!!
24 lipca 2008, 08:21 / czwartek
Wszystkich, którzy wybierali sie do Bytomia zapraszam przed telewizory :-(

odnośnik

Bytom prawie rok remontował stadion, wiosna grał u siebie a teraz... remont. ŻENADA
24 lipca 2008, 08:24 / czwartek
Potwierdziło się, to co mówiono klika miesięcy wcześniej, że za rządów Tuska skończy się walka z korupcją... również niestety tą w polskiej piłce.
Może i dobrze, że arka nie zagra w ekstraklasie, bo trudno promować do wyższej ligii przy zielonym stoliku klub najbardziej uwikłany w korupcję, ale puszczenie płazem korupcji widzewowi i zagłębiu to skandal i hańba.
No ale cóż, wiemy w jakiej teraz żyjemy Polsce i jakie myślenie obowiązuje. Przedawnienie przestępstw korupcyjnych i powrót filozofii "grubej kreski". A wiadomo, jacy ludzie, z jakiej politycznej opcji, "grubą kreskę" w Polsce wymyślili, popierali i promowali.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.032