Gdańsk: poniedziałek, 14 października 2019
FORUM
Podstrony:


Ekstraklasa - sezon 2008/09

strona 7/25

1 września 2008, 10:20 / poniedziałek
Bastion polecam stronę odnośnik

szczególnie zerknij na mecze:
Podbeskidzie- Lechia
Lechia-Wisła Płock (liga)
1 września 2008, 10:41 / poniedziałek
to fakt, verde, "piękna asysta" :)
3 września 2008, 09:25 / środa
odnośnik
a na drzewach...
3 września 2008, 12:35 / środa
Nie zostanie.Ci co wczoraj oglądali ten śmieszny pucharek na Polsacie Sport pewnie słyszeli że kandydatura Oleksego jest...śmieszna dla obecnego prezesika
4 września 2008, 17:05 / czwartek
Lechia - pomiędzy ekstraklasą a I ligą

DRUŻYNA JEST ZA SILNA NA I LIGĘ, A ZA SŁABA NA GRĘ W EKSTRAKLASIE?

odnośnik

artykul z futbol.pl
4 września 2008, 20:44 / czwartek
pierwsze zdanie:
"Dla pomorskich kibiców obecny sezon jest wyjątkowy, bowiem po raz pierwszy w historii dwie drużyny z Trójmiasta znalazły się w rozgrywkach ekstraklasy"

Dziękuję bardzo, nie czytam dalej, już wszystko wiem :)
4 września 2008, 21:34 / czwartek
Olo, nic nie wiesz. Artykuł jest akurat wg mnie w miare dobrze napisany.
6 września 2008, 10:08 / sobota
OK, przeczytałem, artykuł jak artykuł, kilka ogólnikowych banałów i kilka trafionych stwierdzeń,, normalna dziennikarska robota, tyle że jest niesolidny, bo w ekstraklasie grały już wcześniej jednocześnie Lechia i Bałtyk a Lechia 9 tysięcy karnetów chyba nie sprzedała.
6 września 2008, 10:16 / sobota
I Lechia gra przy Traugutta 29! , a nie 22 : )
12 września 2008, 20:33 / piątek
ŁKS powinien chyba postawić pomnik Chojackiemu, znów ze słabych zaowdników, skleconych na prędce - stworzył zespół, który nieźle się prezentuje. Warto dodać, że znów ukąsił Jarka (choć szczerze mówiąc niespecjalnie chciałem, by trafił do Lechii). Ja tam życzę dobrze eŁKSie.
13 września 2008, 22:05 / sobota
No żesz.... ze swojej drużyny w wygrajlige.pl wywaliłem wczoraj Daniela Mąkę z Poloni Warszawa, bo zauważyłem, że zaczął grać z ławy i wchodzić w 80 minucie a on dziś wszedł w 55 i strzelił 3 gole w Bytomiu.

Polonia B. - Polonia W. 0-4.
13 września 2008, 22:23 / sobota
Jest 21.54, na Onecie Legia już od półtorej godziny jest liderem a Lechia nadal ma 4 punkty mimo, że... mecz Lechii skończył się 45 minut przed meczem Legii.

Onet, podobnie jak Legia, należy do ITI.
14 września 2008, 17:42 / niedziela
Ale numer. 7 minuta w Krakowie a Wisla juz 0:2 z Lechem.
14 września 2008, 18:12 / niedziela
juz 0:3 :(
14 września 2008, 18:12 / niedziela
0:3 już dla amiki. Świetny Pawełek ...
14 września 2008, 18:13 / niedziela
Pawelek - Lech 0:3
14 września 2008, 18:18 / niedziela
Obrona Wisly to tragedia dzisiaj. Kurwa nie zniose jak slowiki wygraja lige.
14 września 2008, 18:23 / niedziela
jeśli historia się lubi powtarzać, to skończy się 2:4 dla Kuchenkorza - patrz odnośnik

ale tak czy inaczej sprzedali się za AGD!
14 września 2008, 18:23 / niedziela
no trzeba przyznac ze LechAmica gra dzis koncert a para Stilic-Lewandowski sieje poploch
tylko dzieki slabej skutecznosci Peszki nie jest 0-5

za to kibice Wiselki trzymaja poziom!
14 września 2008, 18:24 / niedziela
W drugiej polowie widze kurwa na boisku Jirsaka i niedzielana jak ich nie wpusci trener to dla mnie natychmiast do zwolnienia. Tyle w temacie pyrlandi.
14 września 2008, 18:27 / niedziela
Wisła wyglada jakby mecz przegrala jeszcze przed wyjsciem na boisko :/
14 września 2008, 18:28 / niedziela
No kurwa mac po 7 minutach dostaja 2:0 to juz im sie nie chce, inna sprawa ze kurwa zarzad wisly nie robi wzmocnien i potem kurwa tak sie konczy -.-
14 września 2008, 18:28 / niedziela
niech sie pilkarze Lechii 2 przygladaja i ucza bo beda niestety pogonic Wiselke z pucharow za tydzien ;)
14 września 2008, 18:31 / niedziela
Czas Walki - nie chcialbym pracowac jako Twoj podwladny ;P
no Kapsa i Bak przy Pawelku to prawdziwi profeorzy i to nie pierwszy mecz kiedy on daje tylka.
Taka druzyna zasluguje na topowego golkipera
Pierwszy mecz po przerwie Glowackiego, ktory nie bedzie tego milo wspominal
14 września 2008, 18:42 / niedziela
jest!! 1:3 :))
14 września 2008, 18:51 / niedziela
1-4
14 września 2008, 18:58 / niedziela
rze, akurat slaba skutecznosc Peszki to nic nadzwyczajnego. Ten gosc nie potrafi grac w pilke ;p Potrafi za to strzelac Panu Bogu w okienko ale mistrzem to jest w udawaniu.
1:4 bardzo zle ;(
14 września 2008, 19:33 / niedziela
Kurwa boje sie meczu z Lechem, czuje ze wpierdol nieziemskki dostaniemy, to nawet nie chodzi o wole walki, oni kurwa prezentuja poziom ze jestem pewien o awans do fazy uefa!
14 września 2008, 19:42 / niedziela
Spoko, zmęczą się tymi meczami co 3 dni i powalczymy:) Zresztą każdy mecz jest inny, przecież przegrali u siebie (!) z Bełchatowem i wyjazd do Gdyni.
Co nie zmienia faktu, że ich gra robi wrażenie, Wisła całą drugą połowę chciała atakować i waliła głową w mur.

Lechia zajmuje bardzo dobrą 8 lokatę w tabeli, teraz przyjdą trochę trudniejsze mecze ale trzeba mieć nadzieję, że gdzieś tam właśnie w okolicach Odry, ŁKSu i Śląska będizemy się w lidze trzymać.
14 września 2008, 19:47 / niedziela
Czas Walki, tylko że mentalność naszych kopaczy jest taka sama jak naszej repry, z mocnymi przeciwnikami potrafią grać bardzo dobrze, w pełni skoncentrowani, a ze słabszymi zespołami odpuszczają sobie.

Także sądze, że powalczyć powalczą i Twierdza Gdańsk do tego czasu jak i po meczu z Lechem nadal zostanie niezdobyta ;)
14 września 2008, 22:18 / niedziela
Aleluja i do przodu ;)! Obys mial racje Simek :*!!!
14 września 2008, 22:22 / niedziela
''W 41. minucie meczu pomiędzy Górnikiem Zabrze, a Piastem Gliwice doszło do zamieszek. Około dwustu kibiców gospodarzy wybiegło na bieżnię stadionu im. Ernesta Pohla.Sędzia Marcin Szulc postanowił przerwać ligową potyczkę na siedem minut.

Przez kilkadziesiąt minut zwaśnione grupy kibiców rzucały w siebie różnymi przedmiotami. Na początku drugiej połowy w kierunku sektorów gości poleciały dwie żywe kury.''

Walka na kurki
14 września 2008, 22:45 / niedziela
bez buziaków prosze, to nie jest forum dzieci spod znaku tęczy śledzia...

Co do tej mentalności to już nie raz takie mecze na T29 mielismy - cienko (Kmita Zabierzow), dobry mecz (Górnik Zabrze), klasa przeciwnikow i zaangazowanie jest constant do boiskowego rywala
15 września 2008, 22:32 / poniedziałek
jeszcze o tym jak się ustala kolejność w tabeli w przypadku równej ilości punktów w trakcie trwania sezonu....

odnośnik

i wychodzi na to, że 90minut jest jednak w błędzie.
19 września 2008, 22:34 / piątek
Wygral Slask, jutro my wygrywamy!
A Gornikowi to chyba nawet Kasperczak nie pomoze.
20 września 2008, 12:07 / sobota
Cabaj do kadry!
20 września 2008, 12:28 / sobota
Stefan za Leona
29 września 2008, 16:56 / poniedziałek
Szok w PZPN! Minister wprowadził do związku kuratora!
odnośnik
29 września 2008, 17:13 / poniedziałek
małym druczkiem "w przeciągu 3 miesięcy nowych wyborów nie będzie" pewnie chodzi o to, żeby listek sobie dłużej pogrzał dupe na stołku chociaż sam już nie wiem...
29 września 2008, 17:28 / poniedziałek
30 września 2008, 15:31 / wtorek
odnośnik

Szacunek dla zawodnika, który to wykonał:).
30 września 2008, 16:03 / wtorek
malo tego,jeszcze zdolal uciec ! :-)
30 września 2008, 16:08 / wtorek
Z okrzykiem "wojna trwa!" :)))

Aejaejao!!!
30 września 2008, 16:11 / wtorek
''Nie znasz dnia,ni godziny'' !
Kto z kibolami wojuje-od tortu ginie !!! :-)
30 września 2008, 16:12 / wtorek
Okrzyk był- "śmierć okupantowi!"
30 września 2008, 16:13 / wtorek
A kto jest ofiarą tego ciastowego zamachu, bo nie rozpoznaję? Miklas?
30 września 2008, 16:14 / wtorek
Tak
30 września 2008, 16:26 / wtorek
ja to bardziej widzę z okrzykiem THIS IS SPARTA ! ^^
30 września 2008, 16:42 / wtorek
FIFA i UEFA oceniły zawieszenie dotychczasowych władz PZPN za nielegalne.
odnośnik
międzynarodowa mafia stawia swoje prywatne prawo ponad prawem Polski.
2 października 2008, 00:52 / czwartek
Chuj z FIFA, UEFA i kazda inna banda zlamancow
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.239