Gdańsk: niedziela, 26 stycznia 2020
FORUM
Podstrony:


PZPN? DNO !

strona 4/12

1 sierpnia 2008, 22:04 / piątek
Buzała94 wkrwiles mnie tym postem to ze gadales z arkowcem to nieznaczy ze musisz ta wiadomoscia dzielic sie na forum .....wogole to co ty gadasz o sledziach Pamietaj ze,,Zawsze nad wami Pierdlonymi Sledziami,,
1 sierpnia 2008, 23:03 / piątek
Buzała94 "obojętnie od wszystkiego" przestań rozmawiać z idiotami, bo potem palce cie swędzą i piszesz takie bzdety
2 sierpnia 2008, 10:07 / sobota
Co nie znaczy, że pzpn ich nie upycha na siłę do e'klasy. Za wszy i drobne muszki?
2 sierpnia 2008, 10:52 / sobota
Janek T zaproponował, by szefem pzpn został (uwaga, uwaga!) walter - AHAHAHAHAH.
2 sierpnia 2008, 12:27 / sobota
Tu jest ten wywiad z Jankiem... ten człowiek chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać odnośnik
2 sierpnia 2008, 13:01 / sobota
PZPNie - odpierdol się od Mysony!

Buzala94 - straszne rzeczy!

a pozatym, to spocony janek jak zawsze pierdoli głupoty

i jeśli tacy ludzi chcą naprawiać polską piłkę, to jest naprawdę źle

a Arek Mysona was innocent!
4 sierpnia 2008, 19:00 / poniedziałek
odnośnik

a tu obszerny felieton na temat Listkikewicz co? ty kuwo!
15 sierpnia 2008, 14:51 / piątek
Listkiewicz to pajac
15 sierpnia 2008, 21:54 / piątek
czujesz sie teraz dowartosciowany?
16 sierpnia 2008, 00:21 / sobota
troche :D
27 sierpnia 2008, 18:15 / środa
Lechia ukarana za zdarzenia podczas meczu z Cracovią
Komisja Ligi nałożyła na klub Lechia Gdańsk karę finansową w wysokości ośmiu tysięcy złotych za zdarzenia do jakich doszło podczas meczu 3. kolejki Ekstraklasy Lechia Gdańsk - Cracovia.

Kibice Lechii wnieśli i odpalali race świetlne, podpalali na bramie ewakuacyjnej szaliki oraz skandowali obelżywe okrzyki o treści antysemickiej.

źródło: Ekstraklasa SA
27 sierpnia 2008, 18:37 / środa
że tak nieobelżywie napiszę - niech sie pierdololą, skurwysyny
27 sierpnia 2008, 18:40 / środa
Dlatego potrzebny jest dokładny monitoring, który pozwoli wychwycić tych osobników, którzy działają na szkodę klubu, jeśli będą palić szaliki na bramach ewakuacyjnych, jeśli uda im się wnieść na stadion race i je odpalić, to oczywiście niech sobie to robią, ładnie to wygląda, natomiast niech jednocześnie zapłacą tę drobną karę, którą nakłada Ekstraklasa S.A. bo przecież nie ma powodów, aby klub ponosił takie koszty
27 sierpnia 2008, 18:42 / środa
ty jestes z milicji,czy jak?!
27 sierpnia 2008, 18:46 / środa
haha kurwa to zes Olo pojechal...chyba cos ci sie popierdolilo
27 sierpnia 2008, 18:49 / środa
OK, podajcie mi chociaż jeden powód dlczego KLUB ma ponosić te koszty?
27 sierpnia 2008, 18:52 / środa
bo Lechia to my! i tyle na ten temat a klub musi ponosic koszty bo jak wiat swiatem szaliki sie palily, race tez a Craxa to jebane żydki
27 sierpnia 2008, 18:55 / środa
rze, czyli się zgadzasz? te koszty powinny ponieść ci którzy je palą bo Lechia to my?
27 sierpnia 2008, 18:57 / środa
olo własnie dlatego jak napisał rze
Człowieku opamiętaj sie do ormo sie zapisałes czy co?
A jak jutro kurwy z miodowej ustala,ze beda karać za spóznienie sie kibicow na mecz to tez bedziesz wyłapywał spóżnialskich?
Idiotyczne przepisy nijak sie mające do realiów kibicowskich i tradycji stadionowej.
27 sierpnia 2008, 18:59 / środa
placimy na ten klub, dzieki temu ze przychodzimy sa sponorzy wiec kara 8tys obciaza tak czy siak nasze kieszenie posrednio a co masz zamiar podpierdalac kolegow po szalu ze pala race czy krzycza? moze jednak sprawdz czy cie nie ma na Treflu
27 sierpnia 2008, 18:59 / środa
d.g-dobrze prawi,polac jemu !
Pozdro ziomek :-)
27 sierpnia 2008, 19:02 / środa
Siemanko Czarny68;-)))również pozdrawiam!
27 sierpnia 2008, 19:06 / środa
tak, wiem, łatwo Was sprowokować, pewnie niepotrzebnie to napisałem, ale chyba chciałem coś sprawdzić ...
ludzka mentalność bywa przezabawna
komuna minęła i jesteśmy jej wrogami, tak?
na pewno?
a może myślimy cały czas dawnymi kategoriami? coś jest publiczne, czyli niczyje, czyli jak się coś uszkodzi, zniszczy, to nikt nie poniesie kosztów? tzn ktoś poniesie, ale nie będziemy to przecież my?
niczym nie różni się to od sytuacji, że ktoś naraża podmiot gospodarczy na straty finansowe, taki podmiot zgodnie z obowiązującym prawem zawsze może wystąpić z roszczeniem do tych, którzy spowodowali straty.

OK, każdy obecny na meczu kibic jest "sponsorem", ale zawiera z klubem umowę poprzez kupienie biletu/karnetu a w tej umowie strony nie umawiają się na wnoszenie i odpalanie rac i szalików, nie jest to elementem tej umowy.

Nie przeszkadza mi odpalanie rac, czy palenie szalików, to element oprawy i klimatu, piszę z formalno - prawnego punktu widzenia, który oczywiście tradycji stadionowych i kibicowskich nie uwzględnia a kary nie są symboliczne, tylko realne.
27 sierpnia 2008, 19:11 / środa
jezeli bedziemy sie zgadzac na kazdy absur z miodowej to mecze niedlugo beda wygladac jak spotkania oazowe
a jezeli kluby solidarnie beda placic kary za takie duperele jak race to moze rada tychze klubow wywrze nacisk na zwiazek o zmianie tych niedorzecznych przepisow bo jet w to intersie wszystkich uczestnikow widowiska tylko nie tych komuinistycznych kurew z PZPN
27 sierpnia 2008, 19:12 / środa
Lechia nie jest niczyja !
27 sierpnia 2008, 19:22 / środa
rze, pozwolę sobie sprowadzić na ziemię: jeśli kluby będą to płacić, to ... nikt nie zmieni takich przepisów, bo przecież dla tych, którzy ustalają te kary i je ściągają jest to dodatkowy zastrzyk pieniędzy

Czarny68, nie mówię, że Lechia jest niczyja, to było porównanie do sytuacji, w której ktoś inny powoduje stratę a ktoś inny ponosi jej koszty. Określenie "Lechia to my" ma sens emocjonalny a nie ekonomiczny, klub i kibice nie mają wspólnego budżetu i kibice nie rozliczają się z kar nałożonych na klub.
27 sierpnia 2008, 19:30 / środa
Za to klub się rozlicza, także z pieniędzy, które my wydaliśmy na bilety. Klub bez kibiców nie istnieje.

LECHIA TO MY!!!!
27 sierpnia 2008, 19:38 / środa
I w ten sposób kara nakładana przez komisję ligi staje się dodatkowym podatkiem, abonamentem, wpisowym, nie wiem jak to nazwać.

A klub musi takie kary przewidywać w swoim budżecie i grzecznie je płacić.

Z ekonomicznego i prawnego punktu widzenia absurdalne, ale niech będzie :)
27 sierpnia 2008, 20:07 / środa
Przecież cały czas mamy mecze z Mewą Gniew oraz Polanką Rokocin w Starogardzie... Dlatego, aż mnie dziwi, że nie fiknąłem "orła" na sraxie ;).
8 tysięcy, to nie jest temat, ale jeśli ma to mieć tendencje rozwojowe, to radzę się Koleżeństwu zastanowić...
Nikt się z nami patyczkował nie będzie, bo LECHIA jest solą w oku pedałów od Bałtyku po Tatry (z chlubnymi i znanymi wyjątkami).
pozdrawiam
el
27 sierpnia 2008, 20:12 / środa
Najgorsze jest to ze Olo.gda ma rację.
Jeszcze gorsze jest to ze niektórzy tego nie rozumieją.
Przyjedzie drużyna z czarnym w składzie, bedą punkty ujemne.... i ch...
Znowu bedzie płacz jaki to pzpn jest .....

A "redaktor" Kubicki zaciera rączki, ze znowu napisze płomienny artykuł.

Trzeba umieć wyciągać wnioski.

Tylko LECHIA
27 sierpnia 2008, 20:24 / środa
wnioski - wnioskami, antysemickie okrzyki były - dobra ale kurwa karać klub za race to już powyżej chuja
27 sierpnia 2008, 20:30 / środa
A może jakiś przykład tych "antysemickich" okrzyków, bo ja nic takiego nie słyszałem.
27 sierpnia 2008, 20:34 / środa
(zeby nie bylo ze bronie żydków, albo dziadów z pzpn) "Zrobimy z wami, co Hitler zrobił z żydami" lub mogli też za antysemickie okrzyki uznać "Barak barak 6 cyklon b jebać jebać jebać cracovie" ... chyba, że już są serio przyjarani i dostaliśmy karę za "Żydzi - Co? - Wy żydzi" ...
27 sierpnia 2008, 20:40 / środa
No to na nastepnym meczu powinny byc specjalne bilety. po 2 zl a do tego normalny karnet/bilet. I Lwy powinny to zorganizowac.
27 sierpnia 2008, 20:46 / środa
Ludzie,czy Wy myslicie,ze kibice chca pograzyc swoj klub?!
To,ze centrala nas nigdy nie lubiala i nie polubi,to wiadomo juz od dawna,ale nie oczekujcie od kibicow tego,ze z dniem wejscia Lechii do Ekstraklasy stana sie raptem aniolkami !
Sa takie mecze,na ktorych sa ogromne emocje,spontan,nad ktorymi ludzie nie panuja.
To znaczy,ze co,mamy utworzyc specjalne oddzialy typu KAPO ?!
Wiem,ze dziadki z miodowej tylko czekaja na okazje,zeby dojebac Lechii,ale tez nie mozna ulegac wszystkiemu,co sobie wymysla !
Dajecie rozne przyklady,ok.
Rownie dobrze moze dojsc do sytuacji takiej,ze za kilka lat bez krawata nie wejdziesz na mecz !!!
Za duzo jest uleglosci w spoleczenstwie,a przepisy pzpenu,beda sobie interpretowac w zaleznosci do danej sytuacji,ot co !
27 sierpnia 2008, 20:50 / środa
Nie chce mi się polemizować z "antysemickością" tych okrzyków,

ale dla mnie dramatem jest to, że dzieciaki między 12 a 16 rokiem życia krzyczą o Hitlerze i żydach oraz cykonie b nie mając tak naprawdę zielonego pojęcia o czym mówią. Ja mam szczęście żyć w czasach, kiedy żadnej wojny nie było, ale jak każdy z nas znałem ludzi, którzy ją przeżyli i opowiadali autentyczne zdarzenia. I na ich wspomnienie i wspomnienie różnych ukształtowanych tamtymi ciężkimi czasami osobowości, takich jak Jan Paweł II, brakuje słów na dzieciaki, którym pozwala się skandować "barak 6 cyklon b"...

o starszych się oczywiście nie wypowiadam, bo przynajmniej są świadomi tego co robią, jesteśmy wolnymi ludźmi, robimy ci chcemy.
27 sierpnia 2008, 20:58 / środa
Ja tam zrozumiałem na meczu tylko: "Każdy to przyzna Izrael wasza ojczyzna". Jeśli zaś były hasła: " barak barak b jebać cracovię" oraz "zrobimy z wami co Hitler zrobił z żydami" to nadal nie widzę w tym nic antysemickiego - dwa ostatnie hasła możnaby zakwalifikować co najwyżej jako antycracoviacyzm.
27 sierpnia 2008, 21:15 / środa
widzę że co niektórzy powinni się walnąć nieżle w mózg
27 sierpnia 2008, 21:15 / środa
dokladnie ale coz, jude gang jak widac jest ucisniony przez antysemitow ;]
27 sierpnia 2008, 21:20 / środa
a ty olo masz 17 i juz mozesz tak krzyczec ;D przestan sie brac tutaj za jakies wychowywanie ludzi czy snucie jakis smiesznych teorii, jestesmy zorganizowana patologia i nic na to nie poradzisz ;)
27 sierpnia 2008, 21:23 / środa
a wiesz, że bardzo bym chciał mieć 17 :)
27 sierpnia 2008, 21:56 / środa
heheh no nie przejmuj sie jeszcze troche i wkoncu bedziesz mial ;)
28 sierpnia 2008, 12:46 / czwartek
odnośnik
wreszcie jakaś dobra decyzja.
28 sierpnia 2008, 13:10 / czwartek
To jest kpina,a Ty w to wierzysz?
28 sierpnia 2008, 13:33 / czwartek
skoro w gazecie napisali? :))) Żartuję oczywiście. Myśle, że nikt tego nie podpisze, albo niewielki odsetek, ciekaw jestem co wtedy?
28 sierpnia 2008, 13:50 / czwartek
fajnie to sobie leśne dziadki wymyśliły. Moim zdaniem skoro oni są tacy dowcipni i zaangażowani w oczyszczanie polskiej piłki to powinni dać przykład sędziom i najpierw sami takie oświadczenia/wekselki podpisać ;-) Z drobną różnicą- że wpłaty nie będą na konto pzpn bo to by się mijało z celem ;-) może być np na moje konto ;-)
28 sierpnia 2008, 14:05 / czwartek
no to po 3 wrzesnia nie bedzie komu sedziowac, patrzac wstecz to pewnie z 60% cos przekrecilo minimum ;]
28 sierpnia 2008, 15:54 / czwartek
Pomysł ciekawy i ciekawe, czy przyniesie pożądany skutek, tzn: czy podpiszą :)

ale:

1. ci co podpiszą, ale mają coś na sumieniu a nie zabrała się za nich jeszcze prokuratura, będą drżeli do końca życia, że komuś coś się kiedyś przypomni

2. można komuś zrujnować życie wrabiając go w korupcję, której w rzeczywistości nie popełnił (a wbrew pozorom nie jest to takie trudne) a sędziowie nie są zazwyczaj ulubieńcami działaczy, piłkarzy czy kibiców

No i najważniejsze:

identyczne oświadczenia powinien przygotować PZPN sam sobie na najbliższy zjazd wyborczy (czyli nie wiadomo dokładnie kiedy): kto chce być delegatem i kto chce startować do zarządu PZPN musi podpisać identyczne oświadczenie i weksel.

Piękny sposób na skuteczne samooczyszczenie się środowiska :)
28 sierpnia 2008, 16:53 / czwartek
Oglądalem właśnie jakies wiadomości czy tam fakty i mówili o tym i członkowie pzpn też mają coś takiego podpisać tyle, że bez tego weksela ;D czyli moga sobie pisac, że nie byli zamieszani a jak coś im udowodnia to wyjabane i nic nie będą płacić. Czyli nic sie nie zmieni. Byly wypowiedzi sedziego Wróbla zdaje sie i pedała żyro i mówili ze ne bardzo sie garna do podpisania tego, bo 1mln to za duza kwota
28 sierpnia 2008, 17:11 / czwartek
no tak, podpisać zawsze można, ale już ponieść wysokie konsekwencje, jakby się pomyliło w ocenie tego, co się podpisało, to już nie :)
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.203