Gdańsk: piątek, 20 września 2019
FORUM
Podstrony:


Młoda Lechia Gdańsk - MESA

strona 2/14

19 września 2008, 23:20 / piątek
LECHIA GDANSK ME zagra teraz w srode o 18 z WISLA KRAKOW w 1/16 Pucharu Polski :)
mam nadzieje na dużą frekwencje na meczu :) najlepiej caly stadion!
trzeba oswoic mlodych zdolnych do gry przy kilku tys kibicow ! :)
20 września 2008, 02:04 / sobota
na takie mecze nie trzeba specjalnie zapraszać ;p
21 września 2008, 23:58 / niedziela
24 wrzesnia Marek Zieńczuk obchodzi urodziny !!!

mam nadzieje ze trener nie da mu odpoczac od meczu tylko da mu prezent i zagra na naszym stadione w srode w meczu !!!!
czy jest jakas mała uroczystosc przed meczem przewidziana np tort dla Marka by zjadl przed meczem - bedzie moze wolniejszy dla naszych ;)

ps; czy wiadomo juz co i jak z biletami ?
i mam nadzieje ze cały stadion bedzie otwarty, wszyscy razem !!
bo chyba podwyzszonego ryzyka nie zrobia ? ;)
30 września 2008, 11:47 / wtorek
juz w sobote o 11 na stadionie Lechii odbedzie sie mecz ME - LECHIA GDANSK - arka gdynia ! male derby !
4 października 2008, 10:03 / sobota
Dziś derby ME
Lechia Gdańsk - arka 11:00 !!
4 października 2008, 12:05 / sobota
Co za kretyn wymyslił, ze ten mecz odbędzie się o 11? Szkoda, ze nie o 8.00 ... Chyba komuś zabrakło wyobraźni (a może wiary w sukces pierwszej drużyny?), bo przecież wiadomo, że wczoraj nikt szybko do łóżka się nie kładł :).
4 października 2008, 13:10 / sobota
No i oczywiście, kurwa, zaspałem.
4 października 2008, 13:14 / sobota
Ja również pierwszy mecz ME u nas ominąłem :/ pojebana godzina :/ napiszcie wynik jak ktoś by znał
4 października 2008, 13:25 / sobota
myślałem, że jest w niedzielę :( pomyliłem daty
4 października 2008, 13:59 / sobota
1:1, Szuprytowski w końcowce wyrównał

Pozdro dla Biało-Zielonych
4 października 2008, 15:24 / sobota
bylem dzis na meczu.i jestem zalamany postawa niektorych zawodnikow pierwszego zespolu:/ ryba dzis bardzo slabo, kasper tragedia co ten chlopak sie rusza??midzier wolny jak cholera albo im sie nie chce grac albo maj to w dupie.a co do meczu pierwsza polowa zdecydowanie dla arki nikt sie z naszych nie wyroznil moze troche kawa probowal w drugiej dwie trafione zmiany kala(jedyny z seniorow ktory walczyl) i pietron(wszedl z kontuzja z koniecznosci) obaj uporzadkowali gre,a wisnia to jeszcze potrzebuje duzo czasu by wrocic do formy;/ trzeba przyznac ze bramkarz sledzi mial swoj dzien raz wybronil strzal kawy dosyc szczesliwei ale juz jak pietroniowi wyjal z okna to juz byla klasa.na szczescie szuprytowski go oszukal i poslal pilke do pustej bramki.musze przyznac ze bardzo chetnie chodze na mecze mlodych bo tam naprawde duzo sie dzieje.p.s fajnie ze dzis bylo troche wiecej ludzi niz zwykle to pomaga tym mlodym chlopakom pamietajmy ze to nasza przyszla lechia z bialo zielonymi pozdrowieniami
4 października 2008, 22:50 / sobota
ME cierpi na przepisie o możliwości dorzucania seniorów do składu. A może to nie przepis jest kiepski (bo zawsze to jednak fajnie móc dojść do formy "meczowej" po kontuzji kopiąc z młodymi) a jego interpretacja. Wpychanie tam zastępów nieogranych w pierwszym składzie, żeby pobiegali, to totalna pomyłka. Szkoda młodych i Borka, bo nie po to oni są, by być lepszą wersją treningu dla seniorów. TO jest drużyna i ma swoje prawa.

Osobna sprawa to "korzyści" z tego dokoptowywania starszych. Dzisiejszego meczu nie widziałem, ale po tym co zobaczyłem w wykonaniu Wiśni i Szałęgi z Wisłą w PP mniej więcej wiem jak to mogło wyglądać. Młodzi prują z całych sił, robią co mogą, a starsi walą niecelne podania od niechcenia.

Powtórzę, szkoda młodzieży i interes seniorów nie tłumaczy niweczenia jej wysiłku. To jest ich liga i ich mecze. Amen.
4 października 2008, 23:04 / sobota
według mnie to trochę Borek za dużo płacze... ME to w końcu poligon doswiadczalny dla pierwszej druzyny a nie osobny sklad. Dlatego decyzje Zielińskiego nie nalezy krytykowac tylko brac pod uwagę.

SĄ SPRAWY DLA KTÓRYCH WARTO ŻYĆ!
LECHIA !!!!
I NIE LICZY SIE NIC !!!!!!!!
4 października 2008, 23:07 / sobota
bardziej popularne "Jest jedna rzecz dla której warto żyć LECHIA i nie zmienia się nic!"
4 października 2008, 23:14 / sobota
NO STRESS - unikam słowa "rzecz" w kontekscie LECHII !
W kazdym badz razie chce uwypuklic słowa "TYLKO LECHIA I NIE LICZY SIE NIC"
5 października 2008, 12:32 / niedziela
otóż kurwa to
Lechia to nie jest jakiś przedmiot czy czymś /nawet niekoniecznie materią/ bądącym 'w posiadaniu'
myślcie co kurwać piszecie/mówicie, a nie tępo powtarzacie po jakiejś jebanej pyrze!
5 października 2008, 13:35 / niedziela
To może raz jeszcze wyjaśnijmy sobie podstawy:
- do ogrywania mniej eksploatowanych graczy seniorów jest Lechia II,
- ME jest klasą rozgrywkową dla młodzieżowych składów drużyn ekstraklasy.

Jakieś pytania?
5 października 2008, 15:22 / niedziela
Szuprytowski do pierwszej drużyny niech wchodzi na zmiany szarpnie do przodu
5 października 2008, 18:48 / niedziela
Zgadzam sie w 100% zeby Szuprytowski zaczol grac w pierwszej druzynie. Najlepiej zeby najpierw zagral w PE.
5 października 2008, 19:08 / niedziela
"Najlepiej zeby najpierw zagral w PE."

Już gral - w spotkaniu z Lechem :)
5 października 2008, 19:12 / niedziela
Gral tez przeciwko Wisle Krakow w meczu Pucharu Polski
5 października 2008, 19:27 / niedziela
za słaby jest jeszcze. Na Wiśle wyglądał jakby kija połknął. A w lidze co rusz grasz pod ciśnieniem. Mam nadzieję, że nie będzie to drugi Lazio-Robert. Im ciszej wokół Szuprytowskiego tym lepiej dla niego i Lechii.
5 października 2008, 19:39 / niedziela
Nie widzialem skladu na meczu PE Lechia-Lech,wiec z tad ta pomylka.
5 października 2008, 21:59 / niedziela
Byliście w sobotę na derbach ME? Fajne chłopak ma momenty, ale to zdecydowanie jeszcze nie ekstraklasowy poziom... Jak czytam, że ma już oferty z klubów ekstraklasy to tak sobie myślę, żeby mu jakiś menadżer nie zawrócił w głowie, żeby przeszedł do "wielkieJ legii albo innego lecha, a chłopak sobie pomyśli, że tam jako wielki talent od razu podbije ekstraklasę. Ciszej nad nim, on ma jeszcze czas, żeby się rozwinąć, a ME to na razie jeszcze najlepsze do tego miejsce. Sporadycznie w PE oczywiście można go próbować. Z resztą mecz z pyrami widzieliscie? Nawet niektórzy z was nie pamiętają, że tam grał - też o czymś to świadczy...
20 października 2008, 14:18 / poniedziałek
2:2 po I połowie :Łuczak i Brede /z karnego/
odnośnik
20 października 2008, 14:21 / poniedziałek
A było już 2:0 w dupe..

Brede zawsze był specjalistą od karnych ;)

Tylko zwycięstwo!!!
20 października 2008, 14:23 / poniedziałek
Brede od kiedy jest w Lechii nie przestrzelił żadnego(!) karnego, a wykonywał ich duuużo.
20 października 2008, 14:25 / poniedziałek
Oj przepraszam było 1:0, pozniej Lechia wyrownałą
20 października 2008, 14:29 / poniedziałek
Już chyba jest koniec tego meczu, wynik 2:2
20 października 2008, 14:32 / poniedziałek
oj przepraszam-to było tak: górnik -LECHIA 0:1,1:1,2:1,2:2 i przerwa.
20 października 2008, 14:36 / poniedziałek
W meczu 9. kolejki Młodej Ekstraklasy piłkarze Górnika Zabrze ZREMISOWALI z Lechią Gdańsk 2:2 (2:2). Bramki dla gospodarzy padły po strzałach Leo Markovsky'ego i Bartłomieja Maciejewskiego. Dla gości trafiali Mateusz Łuczak i Krzysztof Brede z rzutu karnego.

Wyglada na to, ze koniec.
27 października 2008, 15:11 / poniedziałek
Lechia Gdańsk MESA - Jagielonia 3-1.
Bramki 1-0 Kawa, 2-0 Pietroń, 3-0 Łuczak.
27 października 2008, 15:14 / poniedziałek
Bardzo ładnie. Brawo chłopaki!
2 listopada 2008, 17:06 / niedziela
gdzie będzie jutrzejszy mecz me z legią?
2 listopada 2008, 17:29 / niedziela
podobno na Polonii
2 listopada 2008, 18:27 / niedziela
ja slyszalem, ze Kolbudy
2 listopada 2008, 18:53 / niedziela
Lechia Gdańsk (ME) - Legia Warszawa (ME) 3 listopada, 12:00
na stadionie Polonii
2 listopada 2008, 21:38 / niedziela
ile za wejsciowke ? ; ))
sory za pytanie ale nie wiem : d
2 listopada 2008, 21:42 / niedziela
jak na Poloni to raczej za darmo - kasy chyba nie działaja
pozatym nawet karnetów nie bedzie miał kto sprawdzac -
poniedziałek godz 12 - frekwencja bedzie imponujaca cos czuje !! :(

oby nasi wygrali !!
2 listopada 2008, 21:45 / niedziela
no ja bede nauka nie zając ; ))
3 listopada 2008, 15:28 / poniedziałek
Lechia MESA - Legia MESA 3-1;
1-1 Kawa; 2-1 Hirsz; 3-1 Kawa
3 listopada 2008, 18:17 / poniedziałek
Kawa na ławe (rezerwowych) , Borek tak trzymaj .
5 listopada 2008, 01:09 / środa
No młodzi jak narazie spisuja sie super 4 miejsce
Oby tak dalej !
7 listopada 2008, 21:14 / piątek
Hit kolejki w Poznaniu!!!!
odnośnik
8 listopada 2008, 15:36 / sobota
Jak na ten skład który pojechał jest ok. Do przerwy 0:0
8 listopada 2008, 16:13 / sobota
wiecie jak poszlo chlopakom?
8 listopada 2008, 16:30 / sobota
1:0 w plecy. Szkoda!!!
13 listopada 2008, 15:53 / czwartek
Czy wiecie jaki wynik padł w meczu z ŁKS-em?
13 listopada 2008, 15:58 / czwartek
Nigdzie nie pisze
ale nasi wygrali :D
bo sa na 4 miejscu w tabeli odnośnik

a przed tym meczem byli na 8 :)
13 listopada 2008, 16:00 / czwartek
Jeśli wierzyć tej tabeli, to wygrali dziś w Łodzi 3:1 :)
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.010