Gdańsk: poniedziałek, 18 stycznia 2021
FORUM
Podstrony:


Tczewski kibic potraktowany nożem

strona 1/1

 
1
 
20 września 2008, 16:43 / sobota
Wczoraj został nasz kolega potraktowany jak w temacie. Jutro przejdzie drugą operacje i przydała by się Krew. Ma przebite płuco. Wszystkich chętnych którzy chcą pomóc proszę o wpis przy oddaniu krwi dla Dawida lgft.
ps. Jak się więcej zorientuje w temacie to dam znać gdzie można oddać itd.
20 września 2008, 16:47 / sobota
W jakich okolicznośćiach został raniony ?
20 września 2008, 16:49 / sobota
Tczewska patologia z szparki mu to zafundowała
W plecy z auta szkoda gadać
20 września 2008, 16:54 / sobota
Kolejna mega honorowa akcja...
20 września 2008, 17:13 / sobota
a ja osobiście proponowałbym, by ten temat nie zamienił się w śmietnik przez pisanie o mega honorowych akcjach itp.*, tylko żeby tu były same konkrety (i ew. pytania) dot. pomocy poszkodowanemu, czyli 'co gdzie jak i kiedy' z samym tym oddawaniem krwi

*niestety kurwa bez honoru zawsze będzie kurwą bez honoru, taka ich spcyfika, więc...nie ma po co w klawiaturę szarpać poprostu
20 września 2008, 17:21 / sobota
jaka krew jest potrzebna?
20 września 2008, 17:21 / sobota
podobno jest wymagane imię i nazwisko jak dostane zgodę rodziny to podam.
20 września 2008, 17:27 / sobota
Grupa krwi nie gra roli oni to sobie dopasują więc każdy może oddać.Wczoraj przetoczyli mu 1,5 l.z tego co mi lekarz powiedział.
20 września 2008, 17:32 / sobota
napisz jeszcze gdzie trzeba pojechac i do kiedy można oddac krew
20 września 2008, 20:40 / sobota
Żeby ogarnąć sprawę.

Potrzebne są dane pacjęta, na którego konto oddawana jest krew (oczywiście można także oddać na konto dowolnego pacjęta gdyby było więcej chętnych niż potrzebnej krwi) Poza tym przydałaby się jeszcze informacja w jakim szpitalu leży (Tczew/Gdańsk?) i punkty gdzie można oddawać krew (jedyny jaki znam to ten przy AMG)

Informacje nie koniecznie na forum, najlepiej kontakt mailowy wśród bezpośrednio zainteresowanych.
20 września 2008, 20:51 / sobota
Wazne sa tylko dane czym wiecej tym lepiej szczegolnie grupa 0 bo mozna ja podac kazdemu punktow jest duzo praktycznie kazdy szpital itp trzeba tylko zaznaczyc dla kogo?
20 września 2008, 21:49 / sobota
FanBks ja mam grupe 0 daj jakiś kontakt mail czy inny może będę mógł pomóc.
20 września 2008, 21:51 / sobota
ja mam A Rh+ to chyba odpada?
20 września 2008, 21:56 / sobota
nie rozumiesz że nie ważne jaka grupa krwi??!! liczy się że oddałeś te ok pół litra.
20 września 2008, 22:16 / sobota
no, bo to chyba na zasadzie jest takiej że oni to potem w tym 'banku krwi' wymieniają akurat na tą potrzebną grupę, mam rację?
20 września 2008, 22:32 / sobota
Nie wiem jak jest teraz, ale rok temu jeszcze było tak że tam gdzie się oddaje krew trzeba powiadomić że na konkrętną osobę. Pobiera się ze stacji krwiodawstwa zaświadczenie, które przekazuje np. rodzinie.
Grupa krwi nie ważna.
20 września 2008, 22:38 / sobota
jakby co jestem zainteresowany oddaniem.
21 września 2008, 16:36 / niedziela
Odwiedzamy go codzinnie...Narazie czuje sie w miare dobrze...
Druga operacja nie bedzie konieczna jezeli płuco sie zrośnie,gdy tak sie jednak nie zdarzy zostanie poddany kolejnej operacji w której bedzie wycięte płuco.
21 września 2008, 22:24 / niedziela
łotewer-"a ja osobiście proponowałbym, by ten temat nie zamienił się w śmietnik "
Tczew dawno zamienil sie w Krakow i mam wy.....ne czy temat zamieni sie w smietnik konkrety powiadasz gdzie widzisz konkret? proponuje oderwac sie od klawiatury i zapraszam do Tczewa....
21 września 2008, 23:12 / niedziela
Można jakoś inaczej pomóc? Niestety ode mnie krwi nie przyjmą... za słodka...
22 września 2008, 11:30 / poniedziałek
Informacje nie koniecznie na forum, najlepiej kontakt mailowy wśród bezpośrednio zainteresowanych.
kontakt do nas na www.lgft.pl
Tam dam dane potrzebne przy oddaniu krwi każdemu chętnemu.
23 września 2008, 07:49 / wtorek
może nie związane z Tczewem , ale na bank z mega honorowymi polnordowcami:

odnośnik

"...Kiedy prokuratura nabrała pewności, że to właśnie on pchnął nożem Szymona F., rozpoczęły się jego poszukiwania. Nie przyniosły rezultatu, więc rozesłano za nim list gończy. W połowie kwietnia Tomasz B. wrócił do Gdyni i sam zgłosił się na policję.
Jego brat również był kibicem Arki. Kilka miesięcy przed wydarzeniami z września 2003 zginął, pchnięty nożem po meczu we Wrocławiu...."

jak w mordę pasuje tu powiedzenie:

"Kto Mieczem Wojuje Od miecz Ginie" - i to dosłownie, żal mi ludzi którzy ręce muszą przedłużać metalowymi ostrzami...
23 września 2008, 10:18 / wtorek
Bogusław B., ojciec oskarżonego, ma pretensje do policji. - Celowo znaleźli sprawcę zastępczego - mówił dzisiaj do dziennikarzy. - Skąd kibice Arki mieliby znaleźć się przy Geancie? Skąd mieliby wiedzieć, że będzie tamtędy przejeżdżał autobus z kibicami Bałtyku?
Ojciec głupa struga albo jest nie kumaty ale nie sądzę.
Co do Tczewa to nie był pierwszy raz. Tczewska patologia poza wsadzaniem noży w plecy nic więcej nie może od ich sposób na LGFT...
23 września 2008, 22:11 / wtorek
odnośnik
4:04 sek. Macie tego kozaka
23 września 2008, 22:16 / wtorek
Szykowna fryzura tleniona
"take dymy robimy w Tczewie,ze ...take" hah :)

Dużo zdrowia dla chłopaka z Tczewa ! (niestety swoją krwią nie pomogę, bo nikt ode mnie jej nie przyjmie)
24 września 2008, 00:12 / środa
Pm-fan kto to jest ten gość z filmiku ?
24 września 2008, 06:33 / środa
To jest ten leszcz co z nożem biega po tczewie i wsadza go w plecy małolatą.Ogólne patologiczna rodzina
24 września 2008, 07:58 / środa
chora sztuka trzeba by bylo uspic...

TYLKO LECHIA !!!!
24 września 2008, 09:03 / środa
tylko czemu ten śledz paradował sobie po gdańskim dworcu i wyzywał bezkarnie Gdanszczan? To pytanie do ludzi "z kręgu", oczywiście nie spodziewam się odpowiedzi.
24 września 2008, 09:26 / środa
ten filmik jest stary, dobre 5 lat temu to było w TV, ale pewnie ryj aktualny :)
24 września 2008, 16:45 / środa
Wielki cwaniak ze sprzetem...;]
29 września 2008, 11:52 / poniedziałek
Co z tym rannym chłopakiem,dochodzi juz do siebie?? kose w plecy wbic moze tylko jakis mega frajer osraniec,który sie boi stanac twarza w twarz :(
29 września 2008, 14:23 / poniedziałek
Po operacjach doszedł już do siebie więcej może serek napisze bo jest bardziej zorientowany.
29 września 2008, 15:45 / poniedziałek
Jest juz dosyc dobrze z nim. Na dniach powinien wyjsc . :)
29 września 2008, 18:40 / poniedziałek
Bez honoru tczewska Gdynia ...masakra co się dzieje ! Mam nadzieje , ze jeszcze stanie przed kimś przed kim nawet z kosa bedzie musial spierdalac ! Nożownik kurwa.!!
8 października 2008, 21:48 / środa
Nasz Chłopak leży do tej pory został przwieziony do szpitala w Gdańsku.
W Tczewie nie wiedza co mu jest. ;/
9 października 2008, 17:31 / czwartek
A patologia chodzi dumna jeszcze z tego powodu co za bydło...
9 października 2008, 19:34 / czwartek
Dalej w Tczewie jest
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2021. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.350