Gdańsk: niedziela, 5 lipca 2020
FORUM
Podstrony:


Zielinski czas na Ciebie

strona 8/9

31 marca 2009, 14:29 / wtorek
Jakbyś miał wątpliwości poeto:D

Sukcesy:
* awans do I ligi w 1990 z Igloopolem Dębica
* Mistrzostwo Polski w 1994, 1995 i 2002 z Legią Warszawa
* Puchar Polski w 1994, 1995 i 1997 z Legią

Uważany za jednego z najwybitniejszych obrońców w historii polskiej piłki nożnej, należał również do najlepszych zawodników polskich lat 90. i początku XXI wieku. Wielokrotnie nagradzany i wyróżniany (m. in. Piłkarz Roku wg Piłki Nożnej w 1999). Członek Klubu Wybitnego Reprezentanta.

Aejaejao!!!
1 kwietnia 2009, 07:04 / środa
5 pktow w 3 meczach! Co to za brednie ! Jacek walczy o najwyzsze cele ! 3 mecze to gramy o 9 pktow! A CO!

Ciekawe czy maja juz kogos na oku :>!
1 kwietnia 2009, 07:50 / środa
1 kwietnia
1 kwietnia 2009, 08:35 / środa
ale ze Kalka i Cetnar zagrają w meczu z Odrą.... to "łyknąłem" :)
Teraz czekam na news ze w bramce zagra Darek Gładyś, gdyż Bąk i Kapsa są kontuzjowani , a Kubiński w sobotę ma pierwszą jazdę na kursie prawa jazdy kat A, wiec nie moze sie wyrwac do Wodzisławia.
1 kwietnia 2009, 09:05 / środa
ale z ta Cracovia to już granie na uczuciach:), bo przykre bedzie jak pod koniec dnia czytać że to zart...:(
1 kwietnia 2009, 09:22 / środa
jeee - zgadza sie!.
Wiara w Lechię jest wieksza od logicznego myslenia i bedąc pewnym ze to 1 kwietniowy żart , to w głębi duszy odzywa sie...."a moze.."
Wolałbym zeby Lechia wygrywała mecze na boisku a nie przy stoliku, wiec moze i dobrze ze to żart
1 kwietnia 2009, 09:54 / środa
jeśli to z żydami ma być żartem to jest z kategorii wyjątkowo niesmacznych! Wszyscy wiemy że Lechia potrzebuje punktów ale granie na uczuciach kibiców uważałbym za żenade!
Punkty jak zdobywać to tylko na boisku a nie przy zielonym stoliku!
3 kwietnia 2009, 10:22 / piątek
Spoko. I tak sie utrzymamy. Jaga leci za korupcje wiec jedno miejsce juz jest zarezerwowane. Polonia Bytom i ŁKS nie dostana licencji. Podobno stadion ŁKS'u moze sie zawalic. Dobre. Powiem wam, ze chociaz wolalbym aby Lechia utrzymala sie w ramach sportowej walki to mimo wszystko za Polonia, ŁKSem i Jagiellonia nie bede plakac.
4 kwietnia 2009, 15:39 / sobota
czuje cos ze temat powroci do zycia po dzisiejszym meczu...
4 kwietnia 2009, 16:33 / sobota
0:1 z Odrą ... gra masakryczna więc jak Zielu zostanie to chyba ktoś mu po cichu wypier... gdzieś wieczorem po treningu. Miś Koala niech spitala...
4 kwietnia 2009, 16:34 / sobota
Witam
Jako wierny kibic Naszej Lechii, dość cierpliwy jak na to co widzę na boisku mam już dość. Najsłabszym ogniwem tej drużyny to trener, bez pomysłu, bez inwencji i chyba bez posłuchu wśród zawodników. Grać jednym napastnikiem na własnym boisku, dokonywać zmian pod koniec meczu, ustawiać zawodników tak, że panuje na murawie jeden wielki chaos, spać w budzie, zamiast reagować na wydarzenia... dość.
Dziwię się zarządowi, że jeszcze tolerują kogoś takiego, kogoś kto w żaden sposób nie gwarantuje niczego poza wściekłością i zdenerwowaniem wśród kibiców. polecam członkom Zarządu obejżenie meczu wśród fanów, na prostej, łuku lub pod zegarem. Może wtedy, gdy posłuchają co do powiedzenia mają na ten temat kibice, zrobią coś sensownego i uwolnią nas od tego koszmaru nazywającego się Zieliński.
4 kwietnia 2009, 16:36 / sobota
Jak pisałem gdy zakładałem ten wątek, Co ten człowiek jeszcze tu robi niech już nie wraca do naszego kochanego klubu.
4 kwietnia 2009, 16:38 / sobota
Zielinski czas na Ciebie.. i na zarząd też już nadszedł czas odjazdu..
4 kwietnia 2009, 16:44 / sobota
Zielinski wypierdalaj gnoju!!!!!!! Cos ty zrobil z naszą druzyna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tego sie nie dalo ogladac!!!!!!!!!!!!!!!!Oni nie umieja dokladnie rozegrac dwoch podan!!!!!!!!!!!
Za to nasza obrone rozklepali dwoma podaniami!!!!!!!!!!
Taktyka???? jaka taktyka!!!!!!!!!!!!
4 kwietnia 2009, 16:56 / sobota
Zielinski jako trener nie moze meczu wygrac! Mniej niz zero. To zaden trener. Lechia miala w ostatnich latach tylko jednego trenera z prawdziwego zdarzenia. Czas na nastepnego. Zarzad spuszcza Lechie do 2 ligii .... TRAGEDIA!
4 kwietnia 2009, 17:01 / sobota
Cos czuje, ze jesli sami nie wyjebiemy Zielinskiego i zarzadu to nikt inny tego nie zrobi!!! Wywiezc ich kurwa na taczce!!! Nie po to kibice budowali klub od poczatku by teraz ktos to wszystko spierdolil!!!
4 kwietnia 2009, 17:05 / sobota
Zieliński WYPIERDALAJ!!!!!!!!!!!
4 kwietnia 2009, 17:43 / sobota
jedno powiem jezeli Pan Jackowi sie nie podobaly przyspiewki o nim na ostatnim meczu u sibie to cieway jestem co bedzie na najblizszym meczu :)

Pozdro dla normalnych
Wisla z Lechia
4 kwietnia 2009, 17:46 / sobota
Panie Zieliński panu juz dziękujemy oby nie było za późno .
4 kwietnia 2009, 17:46 / sobota
I zeby byla jasnosc, przegralem dzis 20 zl przez ciebie kurwo, a napewno takich jak ja bylo wiecej... nie wyplacisz sie :D!
4 kwietnia 2009, 17:48 / sobota
zieliński i michalski WYPIERDALAĆ !!!!!!
4 kwietnia 2009, 17:50 / sobota
MODERATOR -KTO CI PŁACI ?ŻE KASUJESZ ISTOTNY TEMAT -ZARZĄD ?zieliński WON !!!!!!!
4 kwietnia 2009, 18:01 / sobota
po raz kolejny ten chuj pokazał, że jest skończonym nieudacznikiem. Doprowadził mnie do takiego stanu, że klnę na żywca na forum.

Oglądałem mecz na żywo - to był dramat. przez 2 tygodnie wypracowywali wywalanie piłki na pałę z obrony na samotnego kowalczyka. Poza tym Pęczak karnego zrobił jak nic.
4 kwietnia 2009, 18:01 / sobota
Jeżeli się utrzymamy to jakimś pierdolon** fartem. Sportowo raczej nie mamy większych szans. Skoro zespół "podobno" jedzie po 3 punkty a trener broni zmianami remisu, tracąc bezsensowną bramkę. Przez 2 tygodnie nie było żadnej większej zmiany więc i w tydzień nie będzie. Jesteśmy poprostu KELNERAMI
4 kwietnia 2009, 18:08 / sobota
nie - kelnerzy to nam dziś wpierdziel spuścili.
4 kwietnia 2009, 18:24 / sobota
pokażmy na następnym meczu co my o nim myślimy
4 kwietnia 2009, 18:25 / sobota
Po meczu z Polonią Bytom trzeba było dokonać radykalnych posunięć a nie udawać że jakoś to będzie.Gra zespołu jest żenująca.Kompletny chaos i brak pomysłu na grę.
Nie rozumiem jak trener chcący, MUSZĄCY wygrać wystawia 1 napastnika a pod koniec meczu broni 1 pkt.To jest jakaś kpina.
Nie ma co się oszukiwać teraz to już nie ma na co liczyć - chyba, że ktoś jest głęboko wierzący bo bez wielkiego cudu to już szans za wielkich nie mamy.Wyprowadza mnie z równowagi nie to,że przegrywamy - bo to się w sporcie zdarza.Ale sposób w jaki to robimy.WSTYD bez walki - zero pomysłu na grę.Na grę w ekstraklasie trzeba mieć jaja a niestety naszym "piłkarzom" im brakuje.
4 kwietnia 2009, 21:56 / sobota
odnośnik

CZEMU TAK POZNO!!!! STRACILISMY KOLEJNE 3 pKTY!! MICHALSKI TY TEZ WYPIERDALAJ!
4 kwietnia 2009, 22:47 / sobota
To jest sen czy to prawda?
4 kwietnia 2009, 22:49 / sobota
okaże sie w poniedziałek :)
4 kwietnia 2009, 22:54 / sobota
W poniedzialek?Po drodze ma stolyce.
4 kwietnia 2009, 22:54 / sobota
Jeśli odejście zielińskiego okaże się prawdą, to wszystko będzie na najlepszej drodze... mam tylko nadzieję, że piłkarze zmienią się wraz ze zmianą trenera ^^
Pozdrawiam
4 kwietnia 2009, 23:10 / sobota
KOCHAM Nasza LECHIE od meczu z juventusem,widzialem duzo przekretow,nawet to ze LECHIA nie chciala wejsc wyzej,ale co robi pani zielinska tego jeszcze nie widzialem.
4 kwietnia 2009, 23:19 / sobota
Powiem krótko.

Na początku pracy misia koali nasi piłkarze jeszcze jakoś grali, zostało im coś pod Darku....

a później to nasza gra wyglądała tak jak koala... niewyraźnie a piłkarze grali jakby mieli nasrane w gacie już w szatni....

WYPIERDALAJ
4 kwietnia 2009, 23:38 / sobota
nie było mnie na necie przez statnie pare godzin
mam pytanie czy J. zieliński wciąż jest Naszym trenerem ??
bo jeśli tak to nie tylko on powinnien poleciec ale i zarząd z nim !!!

po meczu z polonia bytom - napisałem temat tu na forum, Brawo zarząd za szybką reakcje ( oczywiscie było to prowokujące i nie prawdziwe bo wtedy nie było decyzji i pozwolono na kolejną stratę punktową !! ) niestety przez zarzad stracilismy dwa tygodnie !! a teraz nowy trener bedzie miał z 5 dni na zmiane stylu gry !!
a moze nasi gracze chcieli zwolnienia ziela i dlatego te porazki i wcale nie sa tacy zli i teraz zaczna grac !! - bo jak nie teraz to bedzie wielka lipa !!!!

TYLKO LG !!!!
5 kwietnia 2009, 00:11 / niedziela
Nasi kopacze trzesa sie w szatni,w sraksie zero gry,ja wos sie pytom co to jest polonia bytom,zamieszany w korupcje gks remis,Wiselka nie odpusci bo walczy o mistrza,bracia od bezdomnych tez nie bo to regula,dysko w polu tez remis,pomijam 2 lub 3 mecze bo to i tak nic nie zmieni.Ja chce NASZEJ LECHII.Kiedys bedzie koniec moj lub .....!!Jej konca NIGDY nie bedzie.
5 kwietnia 2009, 08:58 / niedziela
odnośnik
J. Zieliński: Mecz podobny do tego z Polonią Bytom
Lechia - Polonia B. 0-1
Odra - Lechia 1-0
Podobny? Całkowicie taki sam ! A wy "pseudospecjaliści" takiego bystrego TRENERA chcecie zwolnić !?
5 kwietnia 2009, 09:37 / niedziela
5 kwietnia 2009, 09:39 / niedziela
Widac historia lubi sie powtarzac.Jestem ciekaw jakimi wzgledami kierowl sie Michalski bo chyba nie stylem gry prowadzonych przez Zielinskiego druzyn.
5 kwietnia 2009, 11:43 / niedziela
mi za złą prace by grosza nie zapłacili, a ten gamoń jak polityk, zero sankcji. Bym mu kazał oddac co ukradł przez ten cały okres. Kpiny, farsa, bezmyślność, ślepota, zieliński, czas z tym skończyc.
5 kwietnia 2009, 13:50 / niedziela
Zielek powinien zostac jest trenerem ktory radzi sobie ze wszystkim zaufajmy mu za rok idziemy po puchary
5 kwietnia 2009, 13:57 / niedziela
2 tygodnie ktore moznaby bylo spozytkowac na poprawienie morele zespolu,wprowadzenie pewnych korekt i przekazanie jakiegos impulsu zostalo spierdolone przez zarzad ktory bal sie podjac zdecydowane decyzje i liczyl ze karta sie wreszcie odwroci i bedzie git...
panowie-DALISCIE DUPY-jestescie WSPOLWINNI tego co teraz mamy
blad ZANIECHANIA jest ewidentny
TOWARZYSTWO WZAJEMNEJ ADORACJI!!!
5 kwietnia 2009, 13:57 / niedziela
- Odra pokonała Lechię, co oznacza jedno - w Gdańsku szykuje się mordobicie. Trener Jacek Zieliński powinien w najbliższym czasie udawać, że jest tym drugim Zielińskim. Na miejscu piłkarzy też w tym tygodniu nie podrywalibyśmy dziewczyn na motyw: "Wiesz, ja gram w Lechii".

weszło.com
5 kwietnia 2009, 14:24 / niedziela
Lechia powinna dostac jakies odszkodowanie od zielinskiego za to co zrobil z tym klubem. Swoimi wynikami i swoja postawa tylko udowadnia jakim jest czlowiekiem i jakim gownianym trenerem.

Stracilismy dwa tygodnie, z zielinskim na lawce porazka z Odra byla do przewidzenia. Na zmiane trenera jest juz niestety za pozno. Z nim czy bez niego Lechie czeka druga liga.

Szkoda ale prawda jest taka, ze odkad weszlismy do pierwszej ligi wiele rzeczy zaczelo w tym klubie smierdziec. A Pan Kuchar jak dla mnie wrecz cuchnie...
5 kwietnia 2009, 17:43 / niedziela
Zieliński za kare powinien oglodnoć mecz z Odrą 5 razy dziennie na dvd. to by go wykończyło
5 kwietnia 2009, 19:11 / niedziela
no i wyjebali frajera :

odnośnik

tylko czemu tak pozno ?
5 kwietnia 2009, 19:16 / niedziela
Wpierdol i tak powinien dostać.
To co po sobie zostawia to ruina!

Mam nadzieję, że się pozbieramy. W sobote na mecz i zaczynamy marsz w góre tabeli!!!
5 kwietnia 2009, 19:27 / niedziela
Co się stało, że nagle działacze przejrzeli na oczy??? Przecież niedawno Michalski i chyba Turnowiecki mówili, że trzeba reagować spokojnie :).

Mam nadzieję, że nie jest za późno. Nie wiem tylko czemu nie wyleciał też Radek "wolałem uciec na Cypr niż grać w Lechii" Michalski.
5 kwietnia 2009, 20:02 / niedziela
nareszcie!!!
szkoda tylko że dwa tygodnie zmarnowano przez tą miernotę!
5 kwietnia 2009, 20:16 / niedziela
konri, nie przejrzeli na oczy, tylko dupa sie spocila

radek wie, ze w wiosce to mu sie udalo uciec, ale na Traugutta szans juz by nie mial. mam cicha nadzieje, ze chlopacy i poprosza zarzad o ustawke. w jednej lini turnowiecki, jenek i michalski, a w drugiej ludzie z Wielkiego Mlyna.

zielinskiego nie ma, ale nastepcy tez nie widac. a to znaczy, ze druzyna jutro bedzie trenowac sama, lub pod okiem kafarskiego. czy to podziala mobilizujaco?

na mecz z Belchatowem trzeba wziasc ze soba jaja. jak pilkarze nie zaczna grac, trzeba ich tymi jajami poswiecic!
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.214