Gdańsk: niedziela, 18 sierpnia 2019
FORUM
Podstrony:


Arka Gdynia-LECHIA Gdansk 3.10.08 godz.20:00

strona 12/18

3 października 2008, 21:31 / piątek
relacja pisemna: odnośnik

generalnie to ich gnieciemy cały czas, tylko żeby to na bramki jeszcze zamienić...
3 października 2008, 21:31 / piątek
Nie jest źle z grą, choć faktycznie takie stałe fragmenty to ja z kolegami z podwórka wykonuje. U mnie sopcast rewelacja
3 października 2008, 21:31 / piątek
i o dziwo dzis Rogal na razie lepszy niz Kaczmarek, swietnie Kosznik, Manu i Hubert zajebiscie, Buzala przypomina mi jego poczatki w Lechii, Tralka kopany niemilosiernie ale daje rade, Starosta tak sobie, Piatek jak zwykle i piekny wolny, Kowalczyk jednak udowadnia ze lepiej wyglada niz Ryba w parze z Buzinho
Baczek nie musial interweniowac na szczescie bo wszystko blokuja obroncy
3 października 2008, 21:32 / piątek
Deszcz napierdala, wiec bedzie trzeba walic z daleka.
Co do stalych fragmentow to kurwa zenada
3 października 2008, 21:35 / piątek
Oprawa Arki na + ale to raczej powtórka z Arka-Wisła w PP, a co do meczu to niech kurwa szanowny Kaczmarek nauczy sie wybijać rzuty rożne bo to jest tragedia tak samo jak rzuty wolne chodź strzał Piątka nie był zły...Sam na sam Kowalczyka...Sam na sam Buzały który na T29 zawinał by jeszcze 3 obrońcami, minał bramkarza stanał na lini cofnał na 16 i zajebał spokojnie na 1:0 ale co w tej sytuacji zrobił..:/ Ogólnie to jakieś 4:2 dla Lechii powinno być ;) od 20 minuty ciśniemy Lechia zaczeła grać naprawde dobrze !
3 października 2008, 21:35 / piątek
Z tym dopingiem to prawda,w TV to slychac dokladnie. Tak w ogole Ciekawi mnie transparent sledzi ktory powiesili przed zakonczeniem pierwszej polowy. ''BANANOWI CHULIGANI reszta nie widzialem dokladnie.
3 października 2008, 21:42 / piątek
No to jedziemy - 2 połowa.
Trochę brakuje naszych kibiców i dopingu. Doping kosiarki - żenada ..
I jeszcze te race przez które mgła kompletna.. masakra..
3 października 2008, 21:43 / piątek
Obiektywnie rzecz ujmujac szkoda niewykorzystanych sytuacji, sledzie cienko, ten mecz mozna wygrac. Wiecej strzalow z daleka, rozne - do mega poprawki !!!
3 października 2008, 21:46 / piątek
"bananowi chuligani przed sadem sie obsrali od pedałów i cweli siebie wyzywali !!"
3 października 2008, 21:49 / piątek
Cos tam pod zegarem Arka wywiesza Naszego flag :(
3 października 2008, 21:53 / piątek
Kosznik dziś jest wielki :)
3 października 2008, 21:53 / piątek
Kosznik gracz jak narazie nr1 i w ofensywie i w defensywie - A MY SWOJE!!!
3 października 2008, 21:59 / piątek
1:0!!!!!!!!!!
3 października 2008, 21:59 / piątek
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST 1:0 BUZAŁA!!!!!!!
3 października 2008, 21:59 / piątek
1-0
3 października 2008, 21:59 / piątek
jEEEsset Buzala!
3 października 2008, 21:59 / piątek
1:0 dla nasssssssssssssssss :)))))))))))))
3 października 2008, 21:59 / piątek
JEST KURWA MAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 października 2008, 21:59 / piątek
kurwa jeeeeeest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
3 października 2008, 22:00 / piątek
jeeeeeeeeeeeest! :DD
3 października 2008, 22:00 / piątek
kurwa gooooooooooooollllllllllllllllllllllllll
3 października 2008, 22:00 / piątek
gooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllll ll
3 października 2008, 22:01 / piątek
JEEEEEE HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
3 października 2008, 22:01 / piątek
Buzi !!!!! ALE BEKA A PO MECZU Z POLONIA POWIEDZIALEM MU ZEBY STRZELIL HAHAHAH BEKA
3 października 2008, 22:01 / piątek
1-0 i tak juz zostanie...
3 października 2008, 22:01 / piątek
jest !!!! o k.... ! jest!!!!! jest !!! goooooooooool
3 października 2008, 22:02 / piątek
LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!LECHIA GDAŃSK!!!
3 października 2008, 22:02 / piątek
ZAJEBISCIE
3 października 2008, 22:03 / piątek
jaki tam spokoj sia la la la ; A MY SWOJE!!!!!!
3 października 2008, 22:04 / piątek
i teraz drugiego strzelic sledziuchom i bedzie ok !!!
3 października 2008, 22:04 / piątek
Bąk prawie zjebal, po chuj on tam wychodzil?? :|
3 października 2008, 22:04 / piątek
żółte pedały robią zmiany na ofensywnych grajków, oby jakąś kontra dobiła polnord...
LECHIA grać na całego i walczyc do upadłego !!!
3 października 2008, 22:05 / piątek
BEZDOMNI mają doping na swoim poziomoe czyli nijaki heheheh żenaujące pokrzykiwania wyglodniałych bezdomnych obszczymurów!!!
3 października 2008, 22:05 / piątek
Mysona za Kaczmarka.
3 października 2008, 22:06 / piątek
Mysona za Kaczmarka? Co to za zmiana?
3 października 2008, 22:06 / piątek
Zielo za bardzo defensywnie :( dawaj Rybe za Kowala!!!
3 października 2008, 22:10 / piątek
Hehehe, moj byly szef to kibic sledziuchow, pewnie teraz sra na rzadko ze przegrywaja, ten mecz wygramy !!!! Pozdrowienia z Luton - UK !!!!
3 października 2008, 22:11 / piątek
LECHIA GDAŃSK !!! POZDRAWIAM MOJEO BRATA NA PŁYCIE !!!
3 października 2008, 22:12 / piątek
u mnie też sporo 'rybich łbów'pozdro z Hyllestad,Norwegia
3 października 2008, 22:15 / piątek
Kasperkiewicz za Piątka
3 października 2008, 22:15 / piątek
Kasper za Piątka...znowu bez sensu :(
3 października 2008, 22:15 / piątek
JESZCZE JEDEN !!!!!
3 października 2008, 22:17 / piątek
TROJMIASTO JEST NASZE !!!!!!!!!!! Dawac Rybe, troche popsuje krwi sledziuchom!!! Od mlodego wpoilem synowi nienawisc do sledzi !!!
3 października 2008, 22:17 / piątek
kurwa 10 minut i bede najszczesliwszym czlowiekiem na swiecie hehe jak wygramy nie pije przez rok
3 października 2008, 22:18 / piątek
Lechia teraz defensywanie za bardzo.... :(
3 października 2008, 22:20 / piątek
Mateusz fajnie pogrywa sobie na przedpolu....napewno jest efektowniejszy od Kapsia :)
3 października 2008, 22:21 / piątek
A ja jak wygramy to pije przez rok :)
3 października 2008, 22:22 / piątek
ja zaraz sie napije
3 października 2008, 22:23 / piątek
Kurwa przydała by sie druga brama, bo bedzie nerwowka jak samskurwysyn!
3 października 2008, 22:26 / piątek
CIEKAWE JAKA KARA BEDIE DLA ARKI ZA RACE :)))

JAZDA Z KURWAMI
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.204