Gdańsk: niedziela, 24 stycznia 2021
FORUM
Podstrony:

Kilka słów prawdy.

strona 1/1

1

4 października 2008, 02:07 / sobota
Wiem, że dzisiaj święto, ale jak już się ochłonie to warto sobie kilka słów prawdy też powiedzieć! Czytam tak sobie ten jebany temat o derbach i oczom nie mogę uwierzyć!!! Jak bardzo czasy się mogą zmienić!!! Jeżdżę na Lechię od ponad 20 lat, od dokładnie 70 któregoś roku i takiego gówna jeszcze nie widziałem!!! Żeby starsi młodych gnoili jak psów!!! To ma być kurwa ekipa? Zero jakiegokolwiekk szacunku do siebie? Bluzgi jeden na drugiego na porządku dziennym? Żygać mi się chce jak to czytam!!! Myślicie, jeden z drugim, pisze do tych obecnych starszych, że jesteście jakąs jebaną elitą? Chuja!! Co wy macie za osiągnięcia??? Wyjazd w 200 osób na Śląsk??? Do nas, ekipy lat 70 i 80 to nie macie nawet podjazdu!!! Jasne, że nieokrzesanym młodym czasem odjebie głupotą, ale to od tego jesteście kurwa wy, żeby ich wszystkich wychować i naprowadzić na właściwą drogę!!! A z tego co czytam na tym forum, to prym wiedzie tu chyba tylko internetowa klika co na wszystkich bluzga, a chyba tak naprawdę nigdy na prawdziwej bitce nie była i nie wie jakie są realia!!!!! Kiedyś nie było takich podziałów, jak jechaliśmy na derby to w pierwszym rzędzi szli starsi zaprawieni w bojach, a za nimi młodsi też rządni krwi i jedni i drudzy tworzyli tą prawdziwą siłę Lechii!!! Teraz kurwa jeden wypisuje jaki to on nie jest czarodziej, bo ma bilet z puli 300!!! A jakby dali 2000 to byś kurwa prosił tych co nie dostali, żeby też pojechali i stworzyli Lechię na derbach, bo wstyd byłby pojechać w 300 przy takiej puli nieprawdaż!!!! Może by tak kurwa trochę szacunku do siebie nawzajem???? Jak się nie ma do siebie szacunku nawzajem, to wiadomo kim sie jest!!! Szkoda, że prawdziwi starsi Lechiści tworzący legendarną Lechię już odchodzą na dlaszy plan - z powodu czasu - lub też nie żyją!!!SPOCZYWAJCIE W SPOKOJU!!! Oni by was kurwa nauczyli porządku!!!!