Gdańsk: czwartek, 24 września 2020
FORUM
Podstrony:


Lechia - Śląsk Wrocław, 28.02.09.r, g.17.00

strona 1/4

17 lutego 2009, 14:43 / wtorek
Mam nadzieje że pokażemy na meczu głośny doping i godnie ugościmy WKS !!!
17 lutego 2009, 14:46 / wtorek
To już tylko 11 dni... :) Szybko ta zima mi zleciała. :)
17 lutego 2009, 15:13 / wtorek
Przyjezdzam specjalnie na te uroczyste trzydniowe picie.....obejrzec mecz chcialem powiedziec.....O wyniku dowiem sie pewnie z poniedzialkowych gazet. Stawiam browara w Maxie przed meczem wszystkim spragnionym. Latwo mnie rozpoznac, bede mial na sobie szalik Lechii i Śląska.
17 lutego 2009, 15:20 / wtorek
a mnie się dłużyło, jak wizyta tesciowej ;-)
17 lutego 2009, 15:23 / wtorek
A ja mam nadzieję, że na boisku gościnni nie będziemy i po ostatnim gwizdku kalosza odprawimy gości 2:0.
17 lutego 2009, 16:53 / wtorek
a jak :)
17 lutego 2009, 18:04 / wtorek
Nie wiem jak wam,ale mi się nadal dłuży...niech te przeklęte 11 dni już minie i witamy braci na T29(oczywiście z browarem w ręku).Pozdrawiam!
19 lutego 2009, 07:38 / czwartek
Niech te dni leca szybciej i niech wszyscy spotkamy sie na T29. Mam nadzieje ze zima nie pokrzyzuje planow i meczyk sie odbedzie. Na trybunach bedzie napewno goraco a browar jak zwykle bedzie mial rewelacyjny smak. Wierze ze trzy punkciki zostana u nas, a my razem z bracmi z Wrocka przebalujemy ostro te radosne dni.
19 lutego 2009, 14:54 / czwartek
Oj dłużą sie dłuża co zrobic powiem tak nie moge sie doczekać :) BSNT!
19 lutego 2009, 15:54 / czwartek
Wedlug Gazety Wybiorczej mecz zostal odwolany na wniosek rzeznikow, piekarzy oraz browarow gdanskich. Podobno nie sa w stanie wyprodukowac takich ilosci produktow jakie potrzebne sa na ugoszczenie Dolnoslazakow. Rowniez producenci wegla drzewnego sa przerazeni. Tymczasem mowi sie za kulisami o rozegraniu meczu w tajemnicy gdzies na obiektach Stoczniowca . Data jest tajna aby nie prowokowac przybycia hordy kibicow WKS-u.

A tak na powaznie ... Czekamy na was drogi WKS-ie
21 lutego 2009, 10:38 / sobota
Witam wie ktos cos o przedsprzedazy biletow? z gory dzieki !
21 lutego 2009, 11:04 / sobota
hubi bedzie napewno jakies info spokojnie
21 lutego 2009, 11:43 / sobota
czytajcie ludzie artykuly na glownej stronie... w jednym z wywiadow jest napisane ze nad przedsprzedaza beda dyskutowac w poniedzialek i potym beda ustalone szczegoly
21 lutego 2009, 12:06 / sobota
Ale po co czytać, lepiej jebnąć posta i czekać aż ktoś odpowie.

Jeszcze 7 dni!
21 lutego 2009, 17:43 / sobota
Pozdrowionka z bialo-zielonego Berlina dla silvera i wariata!
21 lutego 2009, 18:59 / sobota
A ja sie zastanawiam co z prezentacja do meczu tydzien a tu nigdzie ani słowa. dwa razy zalożyłem temat to zostal wykasowany
21 lutego 2009, 19:02 / sobota
zaloz 10 razy, to pewnie Ci ktos napisze
moze po prostu nie wiadomo jeszcze?
nie wpadles na to?
21 lutego 2009, 19:54 / sobota
No i po to wlasnie jest forum, bo moze ktos juz ma jakas widze na ten temat :) więć nie mądruj sie chlopcze.
21 lutego 2009, 21:20 / sobota
Zenon popieram!!!

TYLKO LECHIA!!!
21 lutego 2009, 22:28 / sobota
22 lutego 2009, 10:41 / niedziela
panowie,mam prosbe-gram w wygraj lige i potrzebuje zebyscie przewidzieli podstawowa jedenastke na mecz ze Slaskiem-czekam na wasze sklady-pozdro,Braci sie nie traci!!!
22 lutego 2009, 10:56 / niedziela
Bramka: Tomaszewski
Obroncy:Gorgon, Julio Cezar, Majewski, Wojcicki
Pomoc: Buncol, Deyna, Beckenbauer, Rummenigge
Atak: W.Smolarek, Boniek
22 lutego 2009, 11:05 / niedziela
he,he!:):):)
22 lutego 2009, 12:29 / niedziela
panowie,ale powaznie prosze...
22 lutego 2009, 12:41 / niedziela
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAle się dłuży...
Śląsk - Wisełka - Lechia Gdańsk!!!
Pozdro dla Szykujących Gościnę!!!
22 lutego 2009, 21:58 / niedziela
dawać już ten mecz bo mi się wóda już chłodzi w lodówce.Będzie godnie:) a co do składu,bo ktoś tu uporczywie prosi o to : w bramce-Stasiek z klubu Ryś,w obronie-koala(grajacy na nerwach trener),radek sikorski,jacek kurski i jan maria rokita,w pomocy-Piotr Farfał,Roman i Maciej Giertych i Donald Tusk,w ataku-Jaruś i Lesiu Kaczyńscy
Śląsk i Lechia oooo:)!!!
22 lutego 2009, 23:05 / niedziela
A dotychczas to myslalem, ze tylko ja na tym forum mam pierdolca :P

Z bialo-zielonymi pozdrowieniami

Antek Oszolom
23 lutego 2009, 06:59 / poniedziałek
ahhaha
23 lutego 2009, 10:11 / poniedziałek
Lechia Biało-zielony Kwiat...
Lechia Śląska Największy Brat ...

Juz tylko 6 dni...
Ale fajowo
23 lutego 2009, 17:04 / poniedziałek
odnośnik to za karnet czy za wejsciówke na Śląsk?
23 lutego 2009, 17:30 / poniedziałek
Już się niemoge doczekac jeszczwe tylko 5 dni
23 lutego 2009, 18:34 / poniedziałek
ok to podaję skład na sobote
--------------- Bąk

-----Pęczak Wołąkiewicz Cvirik Mysona

----- Bąk Surma Cadu Rogalski

---------- Wiśniewski Buzała
23 lutego 2009, 18:56 / poniedziałek
Zabłocki może grać ? jeśli tak to moim zdaniem będzie w pierwszym składzie jeśli nie to pewnie Kowalczyk
23 lutego 2009, 19:05 / poniedziałek
co Ty wrzeszczanin ćpałeś? Cadu jeszcze nie jest naszym piłkarzem, a Kowalczyk robił największe wrażenie (z napastników) w sparingach, więc...;]
23 lutego 2009, 19:07 / poniedziałek
"największe wrażenie" - duże słowo :d spośród wszystkich naszych extra napadziorów może i wypadł "najlepiej" jednak to i tak stanowczo za słabo!!
23 lutego 2009, 19:33 / poniedziałek
Masz racje, zagalopowałem się :D ach te emocje...:)
23 lutego 2009, 20:30 / poniedziałek
jak dla mnie to napastnikow rozlicza sie z bramek a nie po wrazeniu jakie wywarli. Dla mnie moze grac piach, ale jak strzela bramki regularnie to jest bardziej warty gry niz ktos kto gra i prezentuje sie niezle a strzela tyle przez cala swoja 10 lub i wiecej letnia kariere co inni w 2 - 3 sezony.
23 lutego 2009, 20:56 / poniedziałek
A moim zdaniem w pierwszym skłądzie powinien wyjsc duet Kowalczyk Buzała i moze pozniej wprowadzic Wiśnie albo Zabłockiego . W pomocy Kaka , Surma , Rogal , Mysona . W obronie Peczak , Cvirik , Wołakiewicz i Manuszewski a na bramce Bączek . Licze na 3 punkty !!
23 lutego 2009, 22:21 / poniedziałek
Jeśli już bawimy się w typowanie jedenastki meczowej to ja mówie tak:

Bramka - Bączek
Obrona - Mysona, Cvirik, Wołąkiewicz, Pęki
Pomoc - Kaka, Surma, Ryba, Rogal
Atak - Kowalczyk, Zabłocki (o ile jest zdrowy)

Największy problem miałem z zestawieniem środka pola i to faktycznie jest nasz problem...
23 lutego 2009, 23:04 / poniedziałek
Podobno Zabłocki ma być gotowy do gry dopiero na mecz z Ruchem
24 lutego 2009, 10:31 / wtorek
odnośnik

"(...)Ale jest taki piłkarz, który się rozkręca dopiero w rundzie wiosennej. Czyli jesień w drugiej lidze miał słabszą, a wiosnę już super, znów słabszą jesień i mam nadzieję, że wiosna znów będzie super."

Stawiam na Buziego :)
24 lutego 2009, 12:10 / wtorek
Zakład, że w bramce KAPSA !!!!!!, (chociaż wolał bym Bączka).
24 lutego 2009, 13:43 / wtorek
witam... mam prosbe do kogos zorientowanego w sprawach kupowania wejsciowek zeby napisal do mnie na gg: 9868988

Pozdrawiam :)
24 lutego 2009, 15:33 / wtorek
Ja tez jestem pewien ze naszym bramkarzem nr.1 obecnie jest P.Kapsa,widac to ewidentnie po sparingach
24 lutego 2009, 16:06 / wtorek
Panowie wiadomo od ktorej mozna kupowac wejsicowki na mecz?
24 lutego 2009, 16:42 / wtorek
wiadomo odnośnik
24 lutego 2009, 17:52 / wtorek
skąd wyrusza grupa w sobotę na mecz???
24 lutego 2009, 19:17 / wtorek
Moja grupa, z Cieplewa.
24 lutego 2009, 22:19 / wtorek
Moja skromna grupa z Maksa...
24 lutego 2009, 22:40 / wtorek
Ja z domu wyruszam :/
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.318