Gdańsk: piątek, 21 lutego 2020
FORUM
Podstrony:


Lechia - Ruch Chorzów, 07.03.09,(Sobota) g.17.00

strona 3/6

7 marca 2009, 17:43 / sobota
jak juz wczesniej pisalem tutaj na sopcascie - Channel - 56947
7 marca 2009, 17:57 / sobota
90min Ryba
7 marca 2009, 18:03 / sobota
no to jestesmy w d.... zna ktos inny link do meczu bo na tym zmienili mecz... co za...
7 marca 2009, 18:06 / sobota
7 marca 2009, 18:23 / sobota
1 - 0 jesssssssssssssssssssssssst
7 marca 2009, 18:26 / sobota
JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 marca 2009, 18:48 / sobota
2-0!!!!!!!!
7 marca 2009, 18:51 / sobota
Lepszego debiutu Kawa sobie nie mógł wymażyć, Brawo Kuba!!!!
7 marca 2009, 19:03 / sobota
Brawo !!!!!!!! Taka Lechię chce zawsze oglądać, wszyscy walczą na maxa, atak idzie za atakiem. Piękna bramka Baka, Kawy jeszcze lepsza. Zmiany Zielińskiego były nie na utrzymanie wyniku ( 1-0 ) tylko na dalszy atak. Żałuje tylko ze nie moglem uczestnicząc w tym widowisku bo .... do Gdańska mam jakieś 1600 km. Bialo-zielone pozdrowienia z Luton w UK.
7 marca 2009, 19:23 / sobota
zwyciestwo cieszy;]

brama Kawy w wygranym meczu cieszy zajebiscie

gratulacje
7 marca 2009, 19:32 / sobota
Buzała mecz życia
7 marca 2009, 19:35 / sobota
Biker, widzisz a ja z Brighton, ale mieszkajac w Luton to do Gdanska mozesz jezdzic co miesiac!!!
7 marca 2009, 19:36 / sobota
Ruch został wyRUC(Hany-sy) :))))
A my swojeeeeee!!!!
7 marca 2009, 19:42 / sobota
Grzechu.h, mógłbym jeździć do Gdańska co miesiąc ale te mendy z linii lotniczych chcą za duza kasę za bilety. Pozostał mi tylko Canal +, wiec dobre i to. Za tydzień trzeba puknąć sraxe- a jak to zrobić pokazał LKS - i będzie dobrze. Tylko BKS !!!!!!!
7 marca 2009, 19:55 / sobota
tinky winky pelerynki!
7 marca 2009, 20:10 / sobota
Biker, dawaj na mojego meila numer Twojej komory. Musimy sie styknac zapraszam do Brighton. jerzyhintz@onet.eu
7 marca 2009, 20:14 / sobota
Brawo Bak, drugi meczyk i pyka brameczke, ale to co zrobil KAWA no to prosze panstwa...bramka kolejki!!!
7 marca 2009, 20:30 / sobota
Brawo dla Koali za odwagę i wpuszczenie Kawy !!! Nie spodziewałem się po nim tego...
7 marca 2009, 20:38 / sobota
no i w koncu mamy(mam nadzieje) prawdziwe oblicze druzyny Jacka Zielinskiego nie bylo idealnie wiadomo ale w porownaniu z zeszla runda to jak bym ogladal druzyne Kubickiego :) oby tak dalej i z czasem tylko lepiej bo mecz byl naprawde klasa. i Kowalczyk ktory nic nie gral zaczal grac, Buzi ława, Bąk ława, koniec jechania na dobrym wrazeniu pora zaczac grac
LECHIA!!!!!!!!!!
7 marca 2009, 20:41 / sobota
Z taką grą spokojnie się utrzymamy... miejsce w granicach 7-10 ;O!! Kawa już w ME ładował bramy i był wyróżniającym się zawodnikiem ale ta bramka... bramka kolejki jak nic! Zieliński chyba wiagrę zaczął brać bo wpuścić takiego młokosa? Co mecz to coraz bardziej nie poznaje naszej drużyny! OBY TAK DALEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 marca 2009, 20:42 / sobota
7 marca 2009, 20:51 / sobota
Wiselka juz zakonczyla zwyciesko, Slask 3-0, czyli pozbawia Polonie punktow - to dla nas bardzo istotne, czyli jest DOBRZE!!!
7 marca 2009, 20:51 / sobota
Wrescie, nie moglem sie zalogowac na moim nicku!OnlyLG musialem stworzyc nowe konto.

Co do meczu to bardzo mi sie podobal, az zaluje, ze mnie nie ma w Polsce, zostaje tylko Orange i Canal + :)
Bardzo dobry debiut Kuby Kawy, z niego cos bedzie. Krzysiek Bak tez sie wykazal.
Kapsa dobry wystep oby tak dalej, pokazuje , ze jest solidnym bramkarzem.

Pozdrowienia z bialo-zielonego Londynu :)
7 marca 2009, 20:53 / sobota
Kapitalne spotkanie rozegrał ten wychowanek Lechii, Kawa swoją szansę powinien dostać już jesienią, ale trener wolał eksperymentować z Andruszczakiem czy desygnować do gry słabego Starostę. Oby ten mecz zmienił nastawienie do młodych wychowanków w naszym klubie.

Zdecydowanie lepiej wygląda defensywa po przemeblowaniu, wreszcie mamy rosłych stoperów wykorzystujących swoje warunki fizyczne. Dobre zawody rozegrał Wołąkiewicz, a także Surma; bardzo udany występ Bąka. Aktywny był Kowalczyk, to w tej chwili napastnik numer jeden w Lechii. Widać, że Rybski jest bez formy, wejście Buzały to parodia :D (chłopak powinien na ławie trochę posiedzieć). W ogóle dziwię się, że nie zadebiutował Trafarski.

PS. Piłka nożna dla kibiców!
PS2. Pęki gadał z Koalą po przerwie, więc nie wiem czy nie była to zmiana wymuszona.
7 marca 2009, 20:58 / sobota
Ja osobiscie troche sie zdziwilem, wrecz sie troszke podsmiewalem , ze Kawa wszedl. Ale sie mylilem z tego chlopaka bedzie solidny obronca napewno jeszcze zagra.
7 marca 2009, 21:04 / sobota
Konri, a jak jeszcze dojdzie Zablocki to Buzala dopiero sie nasiedzi na lawie :)
7 marca 2009, 21:13 / sobota
lechia emigracja ma pytanko do kibicow LECHIII - jak zagral (czy wniosl do gry ozywienie,blyskotliwosc ,technike) moj ulubieniec WISNIAAA ,dzieki z gory ! congrats dla Kawy i K.Baka za pierwsze goleeeee dla ukochanej LECHIII
P O K O L E N I A L.G
7 marca 2009, 22:17 / sobota
Mam pare uwag co do meczu...

Ryba -> out
Trawarski -> in

Młyn jest naprawde dobry ale, szkoda tylko, że reszta stadionu wszystko psuje nie spiewając, albo śpiewając coś innego...Do tego, powywalałbym ze stadionu podstarzałych dziadków, wykrzykujących jakieś bzdury, i psującego wygląd ogólny...Na dzisiejszym meczu odnotowałem jakąś gigantyczną liczbe kibiców płci żeńskiej i dzieci...Sam mecz nawet ciekawy, z takim cienkim przeciwnikiem trudno było nie wygrać, ładna bramka kawy, pozdrawiam.
7 marca 2009, 22:27 / sobota
Mecz dobry, ciesza 3 pkt. Wszyscy piszecie na Rybskiego ale jak dla mnie zagral przyzwoite spotkanie z meczu na mecz bedzie coraz lepszy tylko niech trener daje mu szanse to chlop sie podbuduje.
Odnosnie dopingu to tak : mlyn fajnie, zwlaszcza jak caly stadion sie wlanczal, najgorsze to to, ze mlyn spiewa piesn jedna a czesc stadionu krzyczy jebac hanysow i inne, powinno byc jakies zgranie. Czy moglby ktos mi napisac czemu nie ma naglosnienia??
7 marca 2009, 22:38 / sobota
ogolnie tez uważam że doping w wykonaniu mlynu naprawde niezly, ale ogolnie jak caly stadion spiewa hymn to masakra, na meczu jest od kilku do kilkunastu tysiecy kibicow i kazdy spiewa innym tempem, no momentami to sie nie da tego sluchac, mam nadzieje ze jakos sie to poprawi, i fajnie by bylo jakby od czasu do czasu caly stadion pierdolnął tak żeby nas w miescie uslyszeli:)
7 marca 2009, 22:39 / sobota
Do tych dwoch panow wyzej wypowiadajacych sie o zlej grze Rybskiego;powie elegancko,znajdzcie sobie jakies zajecie aby brakowalo wam czasu pisac na forum, osmieszacie sie tylko
7 marca 2009, 23:16 / sobota
Oj mecz sie też ułożył. Sytuacja Nykiela chyba była idealna. Ale bramka Kawy to łohohohho :) Chłopak sam chyba nie wierzy do tej pory.... Cieszą nowe nabytki które jednak nie są jakimiś tam zapchaj dziurami tylko coś wnoszą do tej drużyny. Co najważniejsze dzisiaj Bąk wniósł czyli gola. Kapsa chyba na stałe zadomowił się w bramce..... Szkoda, że Ruch został zawrócony. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW !!
7 marca 2009, 23:30 / sobota
To jednak przyjechali? bo ja juz sie zgubilem jedni pisza tak, drudzy nie!
Szkoda, szkoda. PILKA NOZNA DLA KIBICOW!
7 marca 2009, 23:40 / sobota
Do Gdanska przyjechali ale z dworca nie wyszli
7 marca 2009, 23:48 / sobota
150 osob w tym 30 Widzewa i 20 Elany
7 marca 2009, 23:49 / sobota
Jeśli przyjechali (a z tego co piszecie, to tak było) - to naprawdę szacunek, praktycznie przejechali całą Polskę, mimo, że szanse na wejście na mecz było bliskie zeru. Dobrze, ze na meczu pojawiło się hasło: Piłka nożna dla kibiców; szkoda tylko, że mało osób je podłapało.
7 marca 2009, 23:55 / sobota
Z tego co słyszałem to Ruch+Widzew i Elana jechali w 200 osób ale ich cofnięto.
Co do meczu to dwie piękne bramki strzelone "główką" i co najważniejsze 3 punkty:) LECHIA GDAŃSK!!!
8 marca 2009, 00:31 / niedziela
do vid11
Mam pare uwag co do meczu...

Ryba -> out
Trawarski -> in

Młyn jest naprawde dobry ale, szkoda tylko, że reszta stadionu wszystko psuje nie spiewając, albo śpiewając coś innego...Do tego, powywalałbym ze stadionu podstarzałych dziadków, wykrzykujących jakieś bzdury, i psującego wygląd ogólny...Na dzisiejszym meczu odnotowałem jakąś gigantyczną liczbe kibiców płci żeńskiej i dzieci...Sam mecz nawet ciekawy, z takim cienkim przeciwnikiem trudno było nie wygrać, ładna bramka kawy, pozdrawiam.

a ja mam kilka uwag do ciebie matole
po pierwsze kto to Trawalski ? bo nie znam takiego chyba ze to gość od koszenia trawy na boisku,co do psucia przez reszte stadionu to raczej tobie psuje sie mózg.
Wyjebać to trzeba ciebie z tego forum i najlepiej ze stadionu bo takich baranów nam nie trzeba.
Napisał bym wiecej ale szkoda palców dla ciebie.
8 marca 2009, 00:36 / niedziela
mecz OK
dobrze Kapsik !!
dzis biegał i był zagrożeniem Kowal i super asysta do Kawy
Ryba troche podawał -wiecej rozprowadzał niz cisnął na bramkę
Kaczmarek i Rogal dośc wybiegani potrafili pociagnąć
Hubert chyba bardziej mu idzie w defensywie bo strzały bardzo niestety niecelne
Surma - mysle ze gra lepiej niz trałka, wiec jest/bedzie wzmocnieniem
stoperzy - super dzis w obronie no i w ataku przy stałych fragmentach zagrozeniem sa - no i Bąk bramka !!!
Mysona - napewno nie gorzej niz Kosznik w zeszłym sezonie coraz lepiej rozumie sie z Rogalem a w obronie bez zarzutu
Pęki - waleczny jak zawsze
Kawa - no naprawde debiut przy własnej publicznosci bardzo udany i super bramka
Wiśnia i Buzi niestety wciaz nie najlepsza forma
8 marca 2009, 01:00 / niedziela
Zapraszam do obejrzenia fotek z meczu:

odnośnik

pozdro
8 marca 2009, 01:39 / niedziela
A co sie dzieje z Pękim
8 marca 2009, 03:39 / niedziela
8 marca 2009, 05:41 / niedziela
wielkie brawa dla Kowalczyka !! drugi bardzo dobry mecz!! oby tak dalej !!
8 marca 2009, 08:42 / niedziela
Mecz na wielki +
Kowalczyk i Kaczmarek - widac ze chce im sie grac, wielki +
trener Zieliński - po 2 meczach uważam że nasza drozyna wyglada calkiem przyzwoicie i mysle ze nasz trener zacznie udowadniac ze ma jakas wiedze w tym temacie, a i przygotowanie zimowe nie poszło na marne, jak dla mnie na razie wielki +
A teraz najważniejsze, KAPSA - 2 mecz gdzie jest wyrózniajacym sie zawodnikiem i w znacznym stopniu mozna mu zawdzieczac wynik, jak dlamnie wielki +. No i jeszcze jedno, każdy popełnia błędy jak i kapsa, ale trafia mnie jak zamiast skandowac imie bramkaza ktory utrzymuje wynik wysmiewacie go. Chłop potrzebuje wsparcie a nie gwizdow, BO JEST TO NASZEJ LECHI BRAMKARZ, I W DODATKU DOBRY, a nie slepo wierzycie w swieta krowe Baczka ktory lubi grac i wypowiadac sie pod publike!!!
Ogólnie reasumujac jestem optymistycznie nastawiony do przyszloscie rundy wiosennej.

Z Lechią już 16 lat !!!
8 marca 2009, 09:54 / niedziela
i gdzie są dziś Ci wszyscy co puszczają już od tamtej rundy Zielińskiego? w goracej wodzie kąpani co chcą efektów, zwycięstw w ekstraklasie jakby to była II liga ...??? nagle cisza i zachwyty lecą?

my nie mamy kurwa realu madryt, opamiętajcie się "znawcy" rzemiosła trenerskiego, co to oceniacie Ziela po tym czy dużo gestykuluje, biega i mordę drże czy nie.... masakra

Obejrzałem dziś najlepszy mecz Lechii od meczu w PP z Górnikiem, być może kwestia słabego w środku pola Ruchu tak czy inaczej zgranie pierwsza klasa, dużo wygranych pojedynków 1 na 1, szczególnie Kowalczyka(nie do poznania był dziś), Rogala i w pierwszej połowie Kaczmarczyka.... Nawet Ryba dziś nie dawał się przewracać i głównie dobrze podawał, ale tak czy siak siłka mu potrzebna i niech nad kondycją popracuje....

co do obrony - bez zastrzeżeń, choć mało kto widział chyba, że przez (znowu) złe ustawienie Słowaka na początku spotkania przegrywalibyśmy 0-1....

porównajcie sobie Lechię w meczu o awans z Ruchem w II lidze jeszcze - bez porównania
8 marca 2009, 09:57 / niedziela
a ja wam powiem ze graczem meczu byl Surma !;)
8 marca 2009, 10:10 / niedziela
8 marca 2009, 10:23 / niedziela
Ja tylko czekalem, az ludzie ktorzy jeszcze nie dawno chcieli wyrzucic Zielinskiego a teraz to mu padaja do stóp. Wielcy eksperci sie znalezli i juz chcieli zmieniac trenera bo runda jesienna sie nie udala. Ja powiem tak, trener przyszedl, dostal druzyne, musial ja lepiej poznac, teraz przygotowal ja do rundy wiosennej i juz bedzie widac efekty. Ciekaw jestem czy jak Moruihno bylby na miejscu Zielinskiego czy udaloby mu sie lepiej poprowadzic druzyne jesienia?
8 marca 2009, 10:34 / niedziela
W końcu Kowalczyk zagrał przyzwoicie, piszę to w kontekście jego ciągłego zaliczania trawy przy kontakcie z przeciwnikiem, wczoraj prawie tego nie było. Rybski niestety zagrał słabo, od początku powinien zagrać Wiśniewski. Nie wiem dlaczego szansy nie dostaje Trafarski. Ogólnie Ruch zagrał słabiutko, nie licząc dwóch "setek" bo też mogłoby być zupełnie inaczej. Doping mi się podobał, największe wrażenie robi jednak łuk "od prostej". Konkretnie się niosą ich odpowiedzi. Teraz przydałby się punkt w Krakowie, że nie wspomnę o trzech...
8 marca 2009, 10:45 / niedziela
Link, dwa wpisy powyżej. Od 5:42, to według mnie radość nieudawa i spontaniczna.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.251