Gdańsk: czwartek, 23 maja 2019
FORUM
Podstrony:


Nazwa stadionu

strona 1/1

 
1
 
2 marca 2009, 10:32 / poniedziałek
Na pewno czytaliście artykuł na głównej, jak myślicie jaką nazwę powinien nosić stadion we Wrzeszczu i dlaczego akurat ten wybór?

Odkąd pamiętam to Lechia była kojarzona z walką, poświęceniem i łączeniem się ludzi w wspólnym celu. Więc mój typ pada na Stadion im. Solidarności.
2 marca 2009, 11:20 / poniedziałek
POKOLEŃ LECHII GDAŃSK

Uniwersalny - łączy w sobie przedstawicieli klubu, piłkarzy i kibiców.
Nie wyróżnia jednej osoby, grupy osób, czy wydarzenia.
I jest ponadczasowy. Za sto lat z tą nazwą będą również utożsamiać się nasi następcy.
2 marca 2009, 11:26 / poniedziałek
Heja Danuta to My bandyci z TRAUGUTTA !!!!!! tu macie nazwe tego stadionu !
2 marca 2009, 11:46 / poniedziałek
Zdecydowanie "Stadion im. Solidarności"
2 marca 2009, 12:07 / poniedziałek
Stadion Solidarność- taka nazwa da pożywkę pseudopismakom ;-))

Jesteśmy na SS w Gdańsku ;-) Już widzę ten pijar :-)

Stadion powinien nosić imię Dzidka Puszkarza- najwybitniejszego piłkarza jakiego wydała Nasza Lechijka.
2 marca 2009, 23:51 / poniedziałek
"Stadion Pokoleń" - rewelka.
3 marca 2009, 00:00 / wtorek
Pokolenia Lechii Gdansk nazwa ponadczasowa
3 marca 2009, 00:09 / wtorek
Zdecydowanie Pokoleń Lechii Gdańsk
3 marca 2009, 10:52 / wtorek
Trzeba wrócić do pierwszej nazwy. Tak nakazuje historia.
3 marca 2009, 14:26 / wtorek
Rudolph Hess Stadium

aeeeaaoo
3 marca 2009, 15:29 / wtorek
Stadion im. Czerwonych Harcerzy Jacka Kuronia

Bieżnia im. Profesora Bronisława Geremka

Szatnie im. Stanu Wojennego autorstwa gen. Wojciecha Jaruzelskiego

Zegar im Człowieka Honoru Gen Broni Czesława Kiszczaka

Aleja Gwiazd i Autorytetów Moralnych im. Adama Michnika

Kącik Poezji im naszej kochanej noblistki Wisławy Szymborskiej

może wtedy beznapletkowcy przestaną nas szkalować
3 marca 2009, 15:54 / wtorek
Enrico - to miała być moja kwestia :(

pozatym, sądzę, że jeśli nie powrót do korzenii i nazwy tradycyjnej, to jedyną nazwą odpowiednią dla tego (a także Bałtyk Areny, i wszystkich stadionów w Polsce zresztą) stadionu byłby Stadion im. Noblisty Prezydenta Lecha Bolesława I Najwspanialszego, naczelnego autorytetu IIIRP, Polaka (co najmniej) dziesięciotysiąclecia, samojedynoobalacza komuny, Polski mesjasza i wybawiciela (...) etc., etc.

no bo któż jak on?
3 marca 2009, 15:59 / wtorek
A czy stadion nie moze sie po prostu nazywac: Stadion?
3 marca 2009, 17:31 / wtorek
JAKO Arena i wszystko jasne
3 marca 2009, 18:59 / wtorek
łotewer Twój typ ma duze szanse aczkolwiek faworyci maćka też niczego sobie;-)
Zapowiada sie zażarta walka!Osobiscie stawiam na Adasia Szechtera tfu! to jest chciałem napisac Michnika.Moze wreszcie gówno prawda da nam spokój?
3 marca 2009, 19:28 / wtorek
lotewer jesli juz, to musielibysmy nazwac nasz stadion BOLEK COLOSEUM. Slowo Arena, czy tym bardziej Stadion nie oddaloby rozmiaru jaki ma klapa niejakiego Bolka- w kregach przyjaciol zwanego agentem.

No i adres trzeba zmienic wtedy, bo agent musi miec numer 07 (w Polsce) lub 007 (wg wytycznych UE). Inna wytyczna BOlek spelnia, poniewaz dwie pierwsze litery jego pseudonimu to BO.
np- BOrewicz (Polska) lub BOnd (UE).
3 marca 2009, 20:28 / wtorek
Uhuhuhu ale jesteś zabawny.
3 marca 2009, 20:52 / wtorek
Ryszarda Ochódzkiego bardzo zasłużony człowiek
4 marca 2009, 07:26 / środa
A może po prostu przywrócić nazwe stadionu z przed wojny i będzie gites .
Jak go zbudowali i nazwali tak powinno pozostać !
4 marca 2009, 12:34 / środa
Panowie zwolennicy Solidarności. A czy wiecie że w gdyni tez byla Solidarnosc tak samo jak w wielu innych polskich miastach Szczecinie itd itd. ruch ogólnopolski, wszechnarodowy, jednoczący wszystkich.... no to jak by bylo z jednoczeniem się z tymi w klatce w zoltoniebieskich sledziowych koszulkach np? co? no jako zwolennicy Solidarnosci i takiej nazwy chyba nie bylibyscie hipokrytami i nie spiewalibyscie brzydkich wyrazow w kierunku klatki co?
o debilach odwołujących się do nazwisk z przed wojny nie wypowiadam sie bo jesli to są dla was ideały i bohaterowie to nie powinno was wogole byc na tej ziemi.
60 lat prawie jest bez nazwy i stoi, komu to wadzi? trzeba ulegac nowomodzie bo inne miasta tak mają? Będziecie mówić idę na Puszkarza idę na Solidarność czy może idę na Lechię albo idę na Traugutta albo na T29. To że kibice Lechii szanują i pamiętają czy piłkarzy czy wielki ruch polski który obalił komunę to oczywiste jak dwa razy dwa cztery a i cała Polska także to wie, i czy stadion się będzie nazywał czy nie to tak i tak zostanie.
4 marca 2009, 13:38 / środa
Nie tylko mistrz Paderewski, nie tylko Jaśko (brat Kazimierza Pawlaka) wielkim Polakiem był, ale i Romuald Traugutt takoż w annałach chlubnych dziejów naszej ojczyny zapisał się złotymi literami. Stąd też proponuję, by stadion nasz imieniem Romualda Traugutta nazwać. Będzie to wybór całkiem naturalny. Każdemu bowiem stadion ów nazwę ulicy przy której stoi na myśl przywodzi i z tym imieniem się kojarzy, prawnie równie tak często jak z nazwą Lechii.
A nazwanie stadionu np. im. Pokoleń Lechii Gdańsk, raczej chybionym pomysłem się wydaje - ktoś zaraz złośliwy przerobi na Pokemonów. Jeśli już mamy uhonorować przeszłość, nie zapominajmy też o przyszłości. Tedy taka nazwa raczej lepsza się zdaje jak im. Przeszłych Pokoleń i Przyszłych Generacji Lechii Gdańska.
4 marca 2009, 18:01 / środa
tak Traugutta to dobre imię. można by cały czas śpiewać heja Danuta itd.
4 marca 2009, 20:37 / środa
Stadion im Laty Grzegorza, po angielsku LG Stadium
4 marca 2009, 20:49 / środa
wg mnie Stadion Kibiców Lechii Gdańsk.

albo... Stadion im. J. Kurskiego - ten "jot" to kwestia interpretacji moze byc Jacka moze byc Jarosława jak kto woli :)
4 marca 2009, 21:45 / środa
"Rudolph Hess Stadium
aeeeaaoo"

A to ktoś zasłużony dla Lechii był?

Dzidka Puszkarza pamiętam, więc propozycja aby jego imieniem uczcić budowle wydaje mi się zacna...

Hess... Hmmm... Był taki reżyser filmowy ale pisał się przez "a" i chyba fanem Lechii nie był...
4 marca 2009, 22:05 / środa
Stadion im Kibiców Lechii brzmi jak jakis smieszny smutny załosny zart... kurwa no w dupach sie niektorym poprzewracało.

Na huj nam nazwa stadionu? Po co robic cos na siłe? Nie ma takiej potrzeby.

Jest T29 i komu kurwa czegos brakuje?

Kogo kurwa niespelnione ambicje musza zostac spełnione?

W głowie mi sie nie miesci... jezeli to nasz najwiekszy problem... to kurwa finał ligi mistrzow za rok...

Nazywaniem stadionu sie zaczeli zajmowac...

Na wyjazdy zacznijcie jezdzic kazdy pociag bedzie sobie mogli tez nazywac...
5 marca 2009, 09:55 / czwartek
T29 może być, bo brzmi dumnie, tajemniczo i tak jakość nowocześnie. Pewien zespół muzyczny, bezczelnie lansowany w TVNowskim serialu, też ma numeryczną nazwę B27 i dało się go wylansować. Takie nazwy są teraz na topie i się sprawdzają. Chociaż czemu by nie iść dalej i nie zaproponować jeszcze bardziej odjazdowej numerycznej nazwy jak np. numeru kodu do FIFY.
5 marca 2009, 22:48 / czwartek
albo numer Twojego laczka
6 marca 2009, 00:05 / piątek
albo kurwa roznice sum iloczynu i ilorazu waszego kurwa pojebania !! skaczcie juz te bzdury bo az sie slabo robi jak sie to czyta wam czegos brakuje !! czy takie pi..dolenie to na topie teraz nazwijcie go stadionem polskiego latynosa andrzeja i wogole bedzie super fajnie !! komu przeszkadza Traugutta ?? to niech na olimpijska popina chyba ze zolte pileczki lubicie to na ejsmonda !!
6 marca 2009, 20:07 / piątek
"albo kurwa roznice sum iloczynu i ilorazu waszego kurwa pojebania !!"

Czy jest na forum lekarz?
6 marca 2009, 20:17 / piątek
"Danzigeren Stadion"
wot co...
pzdr Zolw z LechiiStanu
6 marca 2009, 20:18 / piątek
Bialo zielony Bracie Kastapanistow; jak bys przyjal tyle "pewnych"srodkow jak nasz Kolega po szalu LG HS to tez Twoje wypowiedzi byly by nie dokonca zrozumiale. Z Bialo zielonymi pozdrowieniami dla wszystkich Braci na forum!!!
6 marca 2009, 23:54 / piątek
Nieważne czy to będzie imię Kibiców Lechii, Solidarności czy jakiejkolwiek gwiazdy sprzed lat, niezależnie czy to własność miasta czy MOSiRU czy kogokolwiek jeszcze.. gra na nim tylko Lechia i "T29", "Traugutta", "Stadion Lechii Gdańsk" itd obecnie używane i tak będą używane i to, że inni nazywają stadiony imionami powinno nas gówno obchodzić moim zdaniem. Na chuj Lechia ma patrzeć na innych - wiemy kim jesteśmy, wiemy co robimy i wiemy jak nazywać swój stadion. NIC NA SIŁE.
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011