Gdańsk: piątek, 16 kwietnia 2021
FORUM
Podstrony:


Gdańsk-noclegi

strona 1/1

 
1
 
17 maja 2009, 14:43 / niedziela
Witam wszystkich Lechistów...
Wybieram sie z chłopakami z KRakowa do was na meczyk..
Mam bardzo wielka prośbe abyscie podali mi jakies wmaire tanie a dobre noclegi blisko stadionu....
Dzieki wam bardzo za pomoc!!!!!!
Do zobaczenia w Gdańsku

TYLKO ŚląSk WiSłA LeChIa............
17 maja 2009, 14:51 / niedziela
odnośnik hotel na obiekcie stadionu.
17 maja 2009, 15:42 / niedziela
Ale chodzi mi o cos tanszego zebym zamknał sie w ok 40zl za dobę za osobe......
17 maja 2009, 16:34 / niedziela
odnośnik Hotel Pólnocny jest tani!! tam wychodzi 130 zł za 4 -5 osob jesli sie nie myle
17 maja 2009, 16:48 / niedziela
1 km od stadionu, cen nie znam, ale ponoć niedrogo: odnośnik
17 maja 2009, 16:52 / niedziela
odnośnik jeszcze tutaj
17 maja 2009, 18:49 / niedziela
madar tam ceny sa z kosmosu,bardziej polecam odnosnik jordanika
17 maja 2009, 19:06 / niedziela
odnośnik

moze nie ejst blisko ale tanio... 3 lokalizacje do wyboru
17 maja 2009, 21:37 / niedziela
Kolego Wiślaku - w zasadzie to chyba mogę polecić n/w miejscówkę:
- Ceny dobre (nawet bardzo)...
- Jakość niezła ( szczególnie po meczu i gościnie - raczej nie zwraca się uwagi na detale... )
- Dobry dojazd z dworca i pod stadion...
- Zajebiście malownicza okolica;)
odnośnik
Ewentualnie spróbuj na własną rękę czegoś poszukać tam:
odnośnik
Śląsk - Wisełka - Lechia Gdańsk
18 maja 2009, 23:08 / poniedziałek
Troche smieszne to pytanie bylo gdyz dzis w dobie interneu wystarczy kliknac i wiadomo gdzie, kiedy , po co i za ile. Ale niewazne. Ja z innej manki, mam niezamieszkala kawalerke niedaleko Stadio El Traugutta (15 min piechota). Jesli ktos z braci Wislakow lub Wroclawian (oraz innych zgod) reflektuje to chetnie udostepnie ja (naturalnie bezplatnie) na czas meczu przyjazni. Jeden problem tylko , musicie zabrac jakies materace i spiwory czy cos tam:). Mysle, ze 4 osoby spokojnie sie moga kimnac. Niezamieszkala nie oznacza ruina:). Jest wyposazona kuchnia, lazienka oraz pokoj. To taki moj maly wklad w mecz przyjazni. Kontakt oszolomlg@wp.pl
21 maja 2009, 20:25 / czwartek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
21 maja 2009, 21:13 / czwartek
odnośnik
65 zł od głowy w domku ale domki wypas, 7 min piechotą do morza i podobnie do kolejki.
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2021. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.031