Gdańsk: środa, 14 listopada 2018
FORUM
Podstrony:


KARNETY

strona 28/29

1 lipca 2017, 14:33 / sobota
Mój cały pakiet lojalności również poszedł się jebać. Podwyższa o prawie 88 zł.
1 lipca 2017, 14:58 / sobota
Ja tam odczekam tydzień, dwa; chyba do 17 jest rezerwacja na karnety, może przywrócą podział na dwie rundy jak będzie mała sprzedaż. Na pewno przez 25% podwyżkę nie kupie już tam tego pseudo piwa a kupuje chyba na każdym meczu, czyli w sumie mniej zarobią na mnie.
1 lipca 2017, 17:10 / sobota
Aby nie było płaczu, że roczne karnety są drogie i nie ma zniżek lojalnościowych, w rundzie rewanżowej podniosą ceny biletów.

Nie takie same, ale podobne, dziwne ruchy były wykonane przed ostatnią podwyżką biletów.
1 lipca 2017, 20:36 / sobota
Kto w Klubie odpowiada za cenniki? Marketing nie moze byc przeciez az tak glupi...
1 lipca 2017, 23:17 / sobota
Marketing dostaje kartecze,tak samo jak slup-wykonac!
2 lipca 2017, 09:50 / niedziela
No i właśnie tu się zaczyna problem, problem który można nazwać konfliktem interesu!
Z jednej strony władze Klubu (prezesi) chcą ściągnąć do Letniewa na stadion jak największe rzesze ludzi, a z drugiej strony podcinają skrzydła tym najwierniejszym, bo przecież 95% karnetowiczów to ludzie, kibice którzy wiernie i oddanie chodzą na LECHIĘ i domniemam, że kupują karnet (karnety runda jesień-wiosna) od wielu, wielu lat!
Gdzie sens, gdzie logika, zwykli kibice tzw od święta, co chodzą na te "lepsze mecze", tym bardziej nie kupią karnetu, a jeśli jeszcze wzrosną ceny zwykłych biletów to będą to mieli w głębokim poważaniu!
Do dupy z taką polityką, nie za bardzo wierzę aby "Lwy" coś zdziałały w tym temacie, bo tu chodzi po prostu o kasę, jebaną kasę, dla jebanego prezesia, który wiernych i oddanych FANÓW ma za nic.
Takie traktowanie NAS KIBICÓW BIAŁO-ZIELONEJ odczytuje tak, wycisnąć ile się da i zobaczyć czy będą marudzić i jęczeć, jak nie to jeszcze dojebać i zwinąć mamonę dla siebie!!!!
Konkluzja: tu nie chodzi o ile będą droższe karnety, bilety, bo WIERNY i ODDANY zawsze coś wykombinuje aby mieć ten karnet czy bilet. Chodzi o to, że władze LECHII dojebały tym co zawsze i wszędzie za LECHIĄ!!! Czyli mają NAS KIBICÓW głęboko w dupie... i ode mnie, chciałem kupić karnet, bo chyba jeszcze mnie stać, ale się zastanawiam, i potrzebny jest konkretny ruch ze strony grup kibicowskich, aby stanowczo POWIEDZIEĆ DOŚĆ STOP!!! Wszyscy stracimy na tej polityce, mniej ludzi na meczach, mniej sprzedanych browarów na stadionie, to i na wiosnę ceny biletów podniosą, aby wyrównać straty... powtórzę przedmówcę: CHYTRY TRACI DWA RAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 lipca 2017, 10:15 / niedziela
Jako dzieciaka na T29 Ojciec wprowadzał mnie na mecze na program, który kosztował 2 zł (dwie butelki po .... zaniesione do skupu) i był wydawany na każdy mecz. Nie było plastykowych siedzeń a betonowe krawężniki i ziemia. Kladło się gazetę i czekało sie na Lechię oglądając przedmecz, w którym grali trampkarze, juniorzy a rzadziej druga drużyna lub oglądało popisy lekkoatletów Lechii bądź kolarzy. Gdy przyjeżdżała Legia, Górnik, Polonia Bytom, Wisłą, Ruch, Zagłębie Sosnowiec to niemal szpilki nie można było wsadzić na trybunach a okoliczne drzewa ledwo utrzymywały ciężar kibiców chcących obejrzeć mecz o trzech rzędach stojących na koronie stadionu nie wspominam. Dzisiaj jest podział na sektory, plastykowe siedziska (brudne, nie myte od chwili otwarcia stadionu) i tylko ludzie kochający te barwy te kilka liter składających się na BKS LECHIA skandowanych z całych sił i 60 lat temu i dzisiaj. Tylko dzisiejsze władze klubu tego nie doceniają. Jak ktoś napisał...gdzie program lojalnościowy. To, że od ponad 60 lat przeżywam radości i smutki związane z Biało - Zielonymi nikt tego nie docenia w klubie. Sprzedaje się, nie wiem 4 tys. karnetów i likwiduje się kilka % ulgi z tytułu corocznego nabywania karnetu a jednocześnie klub jest karany 400 tys. zł. To tak jakby każdemu z tych 4 tys. kibiców klub dał upust 100 zł na karnecie. Nie dla mnie(akurat mnie stać) ale są tacy, dla których jest to dużo i o tym nikt w klubie nie pomyślał. Za czyjeś zaniedbanie (400 tys. zł)można by utrzymać przez rok przynajmniej dwóch dobrych juniorów lub jednego niezłego seniora. Ktoś zdecydował inaczej i nie ponosi konsekwencji swojej niekompetencji i zaniedbań. A szkoda.
2 lipca 2017, 13:41 / niedziela
Coś mnie tknęło i zajrzałem na oficjalną stronę klub.
Chyba ktoś czyta komentarze i fora, bo wcześniej tego wpisu nie było:
"- Zniżki na zakupy w FanStore Lechia New Balance. 15% zniżki otrzymają osoby ze zniżką na karnety w wysokości 14-19%. 10% zniżki dla osób ze zniżką na karnety w wysokości 8-13% oraz 5% zniżki dla osób ze zniżką na karnety do 5%"
Czyli od początku akcji maksymalna zniżka to nie 17% jak pisął Filet, a 19%.
odnośnik
2 lipca 2017, 14:19 / niedziela
Jak moga powazać kibiców Lechii skoro prezesem jest kibic Legii?
Wpisy Czarnego i Żółwia(pozdrawiam!) wyczerpują istotę problemu.
2 lipca 2017, 14:42 / niedziela
Mam obecnie max zniżkę, nie wiem 17 czy 19%.Uzbierac można 20%.Pytanie bo nie pamiętam...czy musi być ciągłość czy jedną rundę/sezon może być przerwa.Zastanawiam się by mendziarze pokazać że gra w chuja i olać w tym roku karnet.
2 lipca 2017, 15:13 / niedziela
Z tego co mi się wydaje to bilety są droższe od lutego na zieloną o 5 zł
czyli co za tym idzie karnet na nowy sezon powinien być droższy
18 meczy × 5 zł =90 zl albo coś mnie ominęło albo się przypierdalacie bez sensu .Nie zmienia to faktu ze mandziarze nie ufam i uważam go za hohsxtaplera
2 lipca 2017, 16:26 / niedziela
Przestałem pracować bo mnie oszukiwano . Nie jeżdżę komunikacją bo bilety są za drogie .Sprzedałem samochód bo ubezpieczenie podrożało o 40%.Nie wyjechałem na wakacje ,bo pogoda kapryśna .Jest jednak coś pozytywnego .Kupiłem karnet na sezon 2017/18 ukochanego klubu .Ps Nie czuję abym od 2 dni był dymany
2 lipca 2017, 16:36 / niedziela
Karnet na Zieloną na ub sezon kosztował 335zl.Przy przysługujacej znizce 16% kosztował 282zł czyli 56 zł rabatu.Teraz przy cenie 410 i 17% znizki wychodzi 340 zł czyli 70 zł rabatu.Liczba meczy nie ma znaczenia bo jest ta sama czyli 19.
Czyli zaplace 58 zł wiecej mimo zwiekszonej znizki.Jesli jest tu jakiś matematyk niech mnie poprawi bo moze faktycznie sie przypierdalam i nie umiem liczyc.Wychodzi ok 22% podwyzki w stosunku do zeszlego sezonu.Jesli to nie jest duza podwyzka to mnie uswiadomcie, ze sie mylę i zaraz szybciutko kupuje karnet.Bo jeszcze moga sie rozmyslić i podniosa ceny.
2 lipca 2017, 16:36 / niedziela
Jestem pewny że w ogólne nie bylo by tej rozmowy i narzekania o podwyżce cen za karnety,gdybysmy mieli normalnego prezesa,ktory przeprosiłby Nas kibicow za ten sezon,powiedział że w tym sezonie cel jest tylko jeden Mistrzostwo Polski!,a tak przez te pierdolenia o miejscach 1-5 wszyscy mają cisnienie i tyle.
2 lipca 2017, 16:48 / niedziela
Skoro karnet kosztował 335 zł w zeszlym sezonie a w lutym była podwyżka za bilety na zieloną 5 zł i teraz kosztuje na ten sezon 410 zł to jak pomnożyć 5 zł × 18 meczy =90 zl czyli karnet powinien kosztować 425 zł minus zniżki zależne od każdej osoby indywidualne
?
2 lipca 2017, 19:20 / niedziela
davidg75
2 lipca 2017, 14:42 / niedziela
"Pytanie bo nie pamiętam...czy musi być ciągłość czy jedną rundę/sezon może być przerwa."

Z tego co pamiętam kiedyś gdzieś wyczytałem że może być przerwa na 1 rundę ( raczej nie na cały sezon) tylko jakoś usprawiedliwiona/zgłoszona? Ale teraz nie można zrobić przerwy na 1 rundę bo nie ma takich karnetów : ) Ale nie wiem tego na 100% wiec musisz to jakoś sam zbadać. Też pomyślałem tak jak Ty ale tracąc tą zniżkę to trochę nieopłacalne.

luk ale karnet daje oszczędności więc nie możesz liczyć mnożąc cenę biletu x liczbę meczów bo zawsze wynik będzie większy niz cena karnetu. Lepiej to zrobić procentowo o ile zdrożał karnet. A najlepiej podzielić cenę karnetu z zeszłego roku i tego przez liczbę meczy (19) i wtedy zobaczysz że pojedynczy mecz kosztuje ok 25% więcej.
2 lipca 2017, 19:52 / niedziela
Ceny biletów poszły w górę w lutym a ceny karnetów co jest rzeczą oczywista nie w lutym a w lipcu czyli teraz .
2 lipca 2017, 19:58 / niedziela
Tez bym chciał żeby bilet na zieloną kosztował 10 zł chleb 1 zl a piwo było po 0.30 gr ewentualnie diesel po 2.50 ale jest tak już od lutego ze bilet kosztuje 30 zł i dla kibica który kupuje karnet jest 150 zł około taniej plus darmowe wejścia na puchar Polski.
2 lipca 2017, 20:02 / niedziela
Pinochet jeśli tego nie rozumiesz to sprawdź ile miałeś darmowych meczów przy zakupie karnetu rok temu a ile darmowych meczów będziesz miał teraz jak taki karnet zakupisz. Jak tego nie zrozumiesz to .....juz nigdy nie zrozumiesz
2 lipca 2017, 20:37 / niedziela
Problem w tym ze ja kupowałem zawsze na jedna rundę. porównując cenę z ostatniej rundy do ceny która teraz będę płacił za cały sezon to cena za pojedynczy mecz wzrosła właściwie o 30%.
Idąc tokiem Twoim myślenia można sprzedawać bilet po 100 zł i dać karnet za 1000. 19 meczy bez karnetu to 1900. Patrz jaki tani karnet 9 meczy az oszczędzam. Wiec nie możesz patrzeć ile meczy oszczędzam a ile % zdrożał pojedynczy karnetowy mecz.
Ale nawet idąc tym tokiem to pojedynczy bilet kosztował mnie ok 46% ceny normalnego a teraz będzie kosztował 60%, i to pomimo tego ze miałem karnet na rundę a nie na cały sezon, na cały dysproporcje sa większe.
I nie pisz o Pucharze Polski bo takich meczy pewnie nie będzie w Gdańsku tak jak nie było w ostatnich latach, to tylko taki chwyt marketingowy.
2 lipca 2017, 20:46 / niedziela
Nie rozumiesz :) ale spoko. Pamiętaj jedno jak bilety drożeją to i karnety drożeją pozdro
2 lipca 2017, 21:13 / niedziela
Ja wiem że podwyżka dla karnetowców była odłożona w czasie, ale chodzi po pierwsze o 25% podwyżkę oraz o brak możliwości kupna karnetu na 1 rundę. Właściwie to największe pretensje są nie o podwyżkę ale o to drugie.
W sumie ja pisze o żółtej trybunie, może na zielonej to inaczej wygląda.
Moze jutro jeszcze jakieś obliczenia porobię jak będzie sie nudziło : ) Pozdro
2 lipca 2017, 21:34 / niedziela
Luk.... trochę rozmywasz problem... Kupuje karnet od paru lat, dla siebie i syna. Raczej kupuję na cały sezon. Wkurwia mnie to, że Mendziara nie sprzedaje teraz karnetów ulgowych na żółtą i że nie ma możliwości kupna karnetów na jesień... Wygląda to totalnie nie marketingowo i tak, że zaraz ten typ chce zwinąć majdan...
2 lipca 2017, 22:03 / niedziela
@luk pracujesz w marketingu Mandziary?Dla kazdego ogarnietego jest jasne, ze to drenaz kieszeni karnetowcow.Bileciarze wybieraja sobie mecze i ich wklad do budzetu jest duzo mniejszy.Szczur sie szykuje do ewakuacji i chce jeszcze wydrzec pare złotych.Naprawdę nie ogarniasz i posadzasz ludzi w tym i mnie, ze załujemy kasy na Lechię?Że chodzi o zasady i podejscie do kibiców?
2 lipca 2017, 22:08 / niedziela
Rombis jeśli nie możesz kupić ulgowego karnetu na żółtą to zgadzam się z Tobą w 100 % wałek jak huj.Jeśli chodzi o kupienie karnetu na jedną rundę to można to zrobić tylko w inny sposób rozłożyć karnet na cały sezon na 2 raty albo na 3, 4 raty i wyjdzie na to samo
2 lipca 2017, 22:18 / niedziela
Nikogo nie osadzam ze żałuje.Piszę jedynie o tym ze ludzie na tym forum dziwią się ze są podwyżki i ze ktoś chce ich wyjebac na kasę. Jakby jeden z drugim wiedział ze bilet na zieloną kosztowal ostatnio 30 zł a na żółtą 50 zł to by sam obliczył ile jego karnet automatycznie musi więcej niż rok temu.A to ze mandziara to klamca to wiem już dawno
2 lipca 2017, 22:33 / niedziela
mandziara jebie nas na kasę.
Lepiej Ci "luk"?
2 lipca 2017, 22:40 / niedziela
Przy kupnie karnetu istotne jest ile płaci się mniej niż gdyby kupowało się bilety. Tak stare przysłowie pszczół rzecze.
2 lipca 2017, 22:50 / niedziela
Zaskakujące, że oni więcej wymagają od nas (frekwencja za niska, karnety za tanie), niż od siebie (gramy o piątkę, więc nawet gorsze iejsce, niż rok temu będzie ok).
2 lipca 2017, 23:30 / niedziela
Rombis
Nie żebym bronił Mandziary, ale mijasz się z prawdą ze nie ma ulgi na żółtą. Jest opcja ulgi 25% od ceny zakupu - podkreślę ZAKUPU, nie od ceny pojedynczego karnetu. Opcja ta obejmuje karnet normalny plus dziecko do 16 lat w wariantach : 1+1, 1+2, 2+2, 2+3. do tego dojdzie jeszcze zniżka za ciągłość.
Faktycznie ceny karnetów poszły w górę, ale licząc ceny biletów na zieloną 30 zł * 19 meczów=570 zł. Karnet kosztuje 410 czyli bez zniżek za mecz wychodzi 21,50. No jawne kurestwo normalnie. Faktycznie kurestwem jest zlikwidowanie karnetów na rundy i tu pełna zgoda, ale za to wprowadzili możliwość zakupu na raty co jakby wyrównuje stratę.
Ja osobiście uważam że karnet i tak kupią Ci którzy kupowali go do tej pory z prostej przyczyny, w dupie ma się kolejki przy kasach, pamiętanie za każdym razem o kupnie biletu, a dodatkowo można karnet 5 razy na sezon przekazać koledze w 5 min przez internet jeśli akurat nie można być na meczu.
A teraz możecie mi cisnąć od adwokatów Mandziary.
3 lipca 2017, 09:51 / poniedziałek
A ktoś wie jak wygląda ten zakup na raty, bo wielu słyszało a nikt nie widział?
3 lipca 2017, 09:56 / poniedziałek
Nikt nikomu nie ciśnie, bo sprawa idzie o Nas wszystkich, o szacunek dla tych co lojalni i oddani klubowi. W Anglii czy w Hiszpanii karnetowicze to ŚWIĘTOŚĆ, NIETYKALNI a miejsca w pierwszej kolejności przechodzą po śmierci np. z dziada na ojca na syna itd. I system jest taki, że w pierwszym roku jak uda Ci się nabyć miejscówę na stałe to bulisz grubo, potem z roku na rok zniżki lojalnościowe obniżają cenę przy regularnej płatności co roku. I np. po 10 latach, będzie podwyżka karnetów, to tylko dla tych co nie mają pełnej zniżki, reszta wiernych i oddanych co ma już full zniżkę nigdy nie dostanie podwyżki. Tak to tam działa, ale nie u nas, nie na LECHII. A prezesio chce zarobić jak najszybciej i mnie się również zdaje, że ta ekipa będzie zwijała żagle i zawinie spowrotem do stolycy!! Czy to dobrze, czy źle to się okaże, ale na obecną chwilę pokazywanie środkowego palca tym najwierniejszym, oznacza że prezes ma ich za nic, i liczy się kasa misiu, KASA!!!
3 lipca 2017, 11:35 / poniedziałek
I właśnie to jest tym bardziej dziwne, że Klub decyduje sie na takie dziwne ruchy.

Szkot - zakup na raty karnetów (PayU) wygląda tak, ze możesz go rozbić najmniej na 3 raty, a max na 12. Oczywiście im więcej rat tym cena końcowa (po zsumowaniu wszystkich rat) wyższa.
3 lipca 2017, 11:38 / poniedziałek
Dzięki!
3 lipca 2017, 12:59 / poniedziałek
Walą nas na kase.
Kolejna sprawa to bedzie tak, ze w trakcie sezonu znowu beda odpierdalac jakies promocje typu kup pakiet biletow 3 w 1 czy chuj wie co, bo zobaczą ze malo ludzi przychodzi, koniec koncow wyjdzie ze bileciarze wyjda na tym najlepiej jak zwykle, karneciarze juz wszystko oplacone a ci drudzy od chuja promocji i mozliwosci.
Co do tych 19 % znizki
Jednie je maja inni nie , gdyz chyba kiedys na Traugutta niektorym nie zostaly zapisane dwie rundy, ja mam 27 % i jestem tego przykladem, bo mam od poczatku.
3 lipca 2017, 13:01 / poniedziałek
17 % - poprawka
Pytalem jeszcze jak byly wyspy, babki o to czy istnieje ta ciaglosc, to mowila ze juz tego niby nie ma.
3 lipca 2017, 17:27 / poniedziałek
Ja mam 18% rabatu jak sprawdzam teraz. Chociaż z tego co pamiętam to tyle miałem rok temu jak mi laska na wyspie mówiła.
3 lipca 2017, 18:46 / poniedziałek
Ja mam 19% ,za karnet wyszło 550,80 , na żółtą .
3 lipca 2017, 19:33 / poniedziałek
z oficjalnej

Karnety na mecze Lechii 2017/2018. Pytania i odpowiedzi

Dlaczego ceny karnetów są wyższe?
W 2017 roku zdecydowanie wzrosły, z powodu zmian ustawowych, wydatki Lechii w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa kibicom podczas spotkań gdańskiej drużyny, rozgrywanych na Stadionie Energa Gdańsk. Klub musi również uwzględniać zmieniające się koszty z tytułu utrzymania obiektu. Z tych właśnie powodów już od rundy wiosennej poprzedniego sezonu obowiązywały nowe ceny biletów na mecze Biało-Zielonych, które nie uległy zmianie w przypadku nadchodzących rozgrywek (a nawet zostały obniżone o 5 zł, jeśli chodzi o bilety na trybunę niebieską).

To na ich podstawie wyliczono nowe ceny karnetów, których wysokość została ustalona w porozumieniu ze Stowarzyszeniem Kibiców Lechii Gdańsk Lwy Północy.

całość
odnośnik
3 lipca 2017, 19:48 / poniedziałek
Jak widzę ostatnie zdanie we wpisie Tomasa to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.
Jakie kurwa ustalenia?! Przecież to jest kpina i walenie tych co kupują karnety w chuja!
Ja uważam, że postawili Stowarzyszenie pod ścianą i tyle było do gadania w temacie.
3 lipca 2017, 20:50 / poniedziałek
Znak czasu. Mamy już wieczor na forum parę wpisów, wszystkie w tym wątku.
I proszę nie pytać, Lwy pod ścianą? Mam wyrobione zdanie, kumaci wiedzą o co chodzi.
5 lipca 2017, 11:42 / środa
Żółw dobrze mówi !
Odpowiedź od Lwów by się tu przydała. Ciekawe że więcej karnetów sprzedawało się na cały rok niż sezon, chyba że na zieloną. Karnet na raty mnie nie urządza, nie o to tu chodzi by kolejnym misiom nabijać kasę. Szkoda, bo do swojego miejsca już jestem przyzwyczajony.
Jedno jest pewne, w tym roku napojów "piwnopodobnych" nie kupię ;)
6 lipca 2017, 12:05 / czwartek
No jak się siedzi z Panem Manziarą przy jednym stoliku i ustala ceny karnetów dostając pakiecik darmowych, to można podnosić ceny.
Z obrońców pieczęci zrobiła się klika trzymająca władze, tyle że ten balonik zaraz pęknie i znowu zaczniemy od A klasy.
7 lipca 2017, 09:16 / piątek
Wie ktoś ile było sprzedanych karnetów w minionych latach ? Ciekawe jaki jest progres na dziś....
Podejrzewam że nie są to duże ilości, bo klub na pewno by się z tego chwalił i nakręcał tę sprzedaż. Ma ktoś takie dane ?
7 lipca 2017, 09:45 / piątek
Na dziś na pewno sprzedali przynajmniej jeden karnet bo chwalili się tym na twiterze.

A skoro ruszyła kampania reklamowa w RG to znaczy, że za dobrze to nie idzie.

Cały czas nie rozumiem jaki sens był tej rewolucji cenowej. Podwyżki jestem w stanie zrozumieć bo wszystko drożeje. Ale po jaki ch... akcja z likwidacją ulgi dla dzieciaków (żółty sektor) i brak karnetów na rundę ?
Wiadomo, że zawsze chodzi o pieniądze. Klub w żaden sposób nie odniósł się do braku zniżki dla dzieciaków. Ulga za bilety 1+1 1+2 była już jakiś czas więc to żadna nowość.
W moim przypadku za mnie i dzieciaka za cały sezon z wszystkimi rabatami wyszło jakieś 920 zł za sezon. Do tej pory płaciłem między 250-300 w zależności która część rundy to była. Widocznie płaciłem do tej pory tak mało to teraz muszę tą kasę oddać żeby się wyrównało, a te pierwsze lata były na zachętę. Ale ja to pier.... Będzie to pierwszy mój sezon w ESA bez karnetu. Zresztą pytałem znajomych zrobią to samo. Najwyżej wykupie abonament w C+ mecze będę oglądać w TV a na żywo tylko ten najważniejszy w 30 kolejce. Możecie mnie nazwać piknikiem, januszem czy chuj wie czym ale nie pozwolę żeby klub mnie wydymał za to że co sezon kupuje karnety.
7 lipca 2017, 15:02 / piątek
Karnety na rundę jesienną w sprzedaży :)
7 lipca 2017, 15:13 / piątek
cud :D

łubudubu, łubudubu....
7 lipca 2017, 15:40 / piątek
Śmiać się czy płakać....
7 lipca 2017, 15:41 / piątek
I bardzo dobrze, zmiękła im rura bo sprzedaż im nie szła i niezły smród sie zrobił.

Podobno zwolniono ksiegową i dyr zarzadzającego za afere z punktami ujemnymi i karą. Ciekawe czy dyr zarządzający ustalał ceny i zasady sprzedaży karnetów? Bo to była jawna amatorka i lekceważenie kibiców.
Teraz trochę łagodzą skutki tego, ale i tak przez to nie osiagną sukcesu marketingowego. Chcieli podniesc ceny karnetów, to mogli dać jakies upusty na pakiety itp. A tak podniesli ceny o 25% i jeszcze znieśli połowę upustów. To był klasyczny strzał w swoje kolano. Chytry dwa razy traci.

TYLKO LECHIA!
9 lipca 2017, 22:16 / niedziela
Po "wspaniałym" geście i przywróceniu karnetów na jedną rundę obliczenia za karnet w moim przypadku wyglądają następująco: normalny+"ulgowy" z rabatami 532 zł. Przy maksymalnej kwocie 300 jaką placiłem poprzednio to jakby dużo. Chyba że osiągnęliśmy już taki mega poziom ze za "jakość" trzeba płacić.
Uważam, że cała ta akcja z brakiem a potem przywróceniem karnetów na rundę to jedna wielka sciema. Od początku brali pod uwagę możliwość przywrócenia takiej opcji. Po prostu czekali aż zrobi się trochę szumu i pokażą jacy to są zajefajni i słuchają kibiców a o tym że wyjebali w kosmos rodziców z dziećmi reszta zapomni.
Najważniejsze że mamy "stabilizację" w drużynie a kibice będą za to dopłacać. Bo k... nie wiem za co innego mamy dopłacać.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.015