Gdańsk: piątek, 13 grudnia 2019
FORUM
Podstrony:


Puchar Polski 2009-2010

strona 19/20

4 maja 2010, 19:59 / wtorek
Czekam na wiatr co rozgoni.....
Teraz czas na LECHIJKE! jazda z kacapami!!!!
4 maja 2010, 20:05 / wtorek
Ide ogladac pelen nadzieji mecz w Bialym. Nawet jezeli sie uda w co wierze i tak nie wybacze Kafarowi pierwszego meczu , ktorym udowodnil ze jest marionetka w tym klubie. Jak sie uda to final w Bydgoszczy formalnoscia bedzie wg mnie mimo ze Pogon niezla druga polowe zagrala. Jezeli nie przejdziemy to dzieki temu ze jest tylko marionetka na stanowisku trenera nie zapisze w cv zdobycia PP.!!
4 maja 2010, 22:26 / wtorek
no to mysle Pogoń wyczerpała juz limit szczescia w PP i można skladac gratulacje Jagiellonii z okazji zdobycia pucharu. Podziekowania dla wyzej wspomnianej marionetki za jaja w pierwszym meczu tego pół finalu. A mogło być tak pięknie. Kuchar sie cieszy... Same plusy... Aha i żeby ewentualne minusy nie przesłoniły Wam plusów!!!!!!!
4 maja 2010, 23:03 / wtorek
[J],

Remis, spokój Franka i ładny strzał Bajca;p
Mimo wszystko JAGIELLONIA GRA W FINALE!

Ten tekst nie ma nikogo obrazić itp. oprócz napinaczy.net ;p
4 maja 2010, 23:11 / wtorek
śledzBKS, chuj nas obchodzą twoje przemyślenia?
4 maja 2010, 23:33 / wtorek
22 maja 2010 roku Bydgoszcz
Finał Pucharu Polski
Jagiellonia Białystok - Pogoń Szczecin 3:0
Bramki : Frankowski , Grosicki , Norambuena .

9 września 2010 roku Białystok
Mecz Ligii Europejskiej
Jagiellonia Białystok - SSC Napoli 3:0
Bramki: Frankowski x3 .
4 maja 2010, 23:34 / wtorek
HAHAHHAHAHAH to żeś mi dziwko białoruska humor poprawiła :))))
4 maja 2010, 23:35 / wtorek
Won z tego forum !

W football menagera dziś grałeś i chwalisz się swoimi wynikami czy jak ?
4 maja 2010, 23:36 / wtorek
no to zuberek zaklad chodzby o zgrzewke zuberka obrzydliwego ze do ligi europejskiej nawet nie dojdziecie??
4 maja 2010, 23:38 / wtorek
przecież oni dostaną taki wpierdol w finale, że nawet europy nie powąchają... zresztą pewnie już sprawdzają połączenia na linii Mińsk - miasta europejskie

a po finale jak zwykle zawód : )
kibicuje pogoni w finale
4 maja 2010, 23:39 / wtorek
Nawet jeśliby Napoli jakimś cudem miało do nich przyjechać to może by i przegrali te 3-0, bo jakby Ci z Napoli zobaczyli ich estadio i tych popromiennych muminów na trybunach to by sie wyjebali ze śmiechu przed meczem i poszedłby walkower :)
4 maja 2010, 23:46 / wtorek
Właśnie chciałem napisać o tym skansenie wschodniej Europy, bo stadinem to tego kurnika nazwać nie można. Więc będą zwiedzać Europe może nawet takie potęgi piłkarskie jak Kazachstan hahahahaha
5 maja 2010, 01:25 / środa
5 maja 2010, 15:38 / środa
Haha szwabki to wy nam humor poprawiacie takimi oto wpisami;) Oj boli boli... hhahahahahahah
5 maja 2010, 15:41 / środa
ŚledzBKS - niesamowite dno, w chuj zenujace widziec internetowego napinacza, nethoolsa jak Ty i niektorzy Twoi ziomkowie. I tyle.
5 maja 2010, 15:50 / środa
poczytaj historie dziecko drogie, i Gdańszczan od "szwabków" nie wyzywaj, boś z miasta, które żadnej historii nie ma...powiem więcej, ty nawet nie wiesz jak wołają się twoi krajanie, a wołają się: -"my tutejsi!" a etymologia waszego pochodzenia jest taka, że jesteście diasporą ludów północnej ukrainy i w większości białorusi, więc nie obrażajcie się jak się was traktuje od białorusinów ale w swoje drzewka popatrzcie..chyba że jesteście z innej wiochy.
5 maja 2010, 17:11 / środa
Widzę że dostaliście zbiorowej histerii i z tego wszystkiego sami nie wiecie kogo macie wyzywać . Najlepsze jest to że sami siebie wyzywacie nawzajem . I jeszcze tego waszego młodego zdolnego trenera który jest najmniej winny . To forum jest pośmiewiskiem na całą Polskę . Powtarzajcie sobie do skutku : Jagiellonia jest lepszym klubem , Jagiellonia jest lepszym klubem , Jagiellonia..... Może pomoże a jak nie to odnośnik i zbiorowa lewatywa :-). Pozdro chłopaki Jaga jeszcze nieraz was przewiezie .
5 maja 2010, 17:21 / środa
Ej białoruscy czy wam forum zamknął łukaszenko?
5 maja 2010, 18:05 / środa
zuberek, ty juz tutaj na tym forum na stale zostaniesz? Ja rozumiem, ze cieszysz sie z awansu i musisz sie wyszalec na necie jak na net hoolsa przystalo ale jak nawet wygracie ten puchar (czego wam nie zycze) to i tak w pierwszej rundzie eliminacji do LE przegracie z jakims klubem ze wschodniej europy i zakonczy sie wasza inwazja na Europe :) hehe na dodatek ciekawe gdzie bedziecie grac w tych eliminacjach ? Bo napewno nie na tym komunistycznym korniku w bialymstoku. Mysle, ze to bedzie Warszawa lub Minsk.
5 maja 2010, 18:11 / środa
A ja mysle ze musisz szybiciej zmywac bo cos ten arab mowil ze cie zwolni.
Wracac do tematu, przeciez byliscie tacy pewni awansu ba przeciez to tylko Jagiellonia. Teraz gdy Jaga was rozklepala to inaczej cwierkacie szwabki.

AVE FREIE STADT DANZIG!
5 maja 2010, 18:24 / środa
Dla mnie to dalej Tylko jagielllllllllllonia. Moim zdaniem w 1 meczu zmarnowalismy 75% szans.
Sledziu, za duzo wina pijesz z kolegami pod blokiem i juz Ci odbija. To ze powiesz, ze NIBY zmywam to mnie malo obchodzi. No ale nie.... Ty wiesz lepiej :)
5 maja 2010, 18:31 / środa
Za to jak ty mnei nazwiesz bialorusinem albo sledizem to mnie to na prawde boli. kurwa chlopie w dupie to mam co cie boli co nie.

JAGIELLONIA W FINALE niestety lechia za chujowa.
5 maja 2010, 18:39 / środa
Wez capie jeden to ze tu piszesz tylko swiadczy o tym ze jestes wiesniakiem i twoj zescierwialy klub pierwszy i ostatni raz tak wysoko zaszedl.

Jak wam PKP zlikwiduje wszystkie polaczenia to do was wojsko na ten sybir bedzie musialo jakies zrzuty spadochronowe z pasza dla swin robic zebyscie nie pozdychali.

Mecze to wy bedziecie chyba w Misnku grac juz lepiej zeby ten PP Pogon wygrala.

Pare sezonow i jaga bedzie na rowni z Pelikanem Łowicz.
5 maja 2010, 18:43 / środa
śledź, jak zdejmiesz walonki to matuszka nałoży ci bliny, a jak sie najesz to połóż sie na piecu tam gdzie twój dieduszka zazwyczaj sie wygrzewa.
Wiemy już, ze bardzo cie fascynuje LECHIA i podziwiasz jej kibiców, a że mamy ciebie w d... to próbujesz sie dowartościować, pisując wątpliwej jakosci suche teksty.
Nie dysponujesz ciętą ripostą, ale jak poćwiczysz gadając do sztachet swojego płotu,...to może za rok spóbuj.

Póki co potwierdzasz każdym postem, krążącą po całej Polsce opinie o kibicach Białej Białystok hehe- wiesz jakie :)

TYLKO LECHIA!
5 maja 2010, 18:46 / środa
Aha jeszcze jedno, sledz, zuberek i inne dzieci - PRZESTAŃCIE ZACIĄGAĆ !!!
5 maja 2010, 19:01 / środa
z tym zaciagnieciem dojebales. O Jage sie nie boj predzej ta niemiecka lechia spadnie.
Waszych kibicow to ja podziwiam nikt w Polsce az takich napinaczy nie ma za to szacunek na prawde! Najbardziej to cie chyba boli to ze przed meczem wielki spokoj i pierdolenie ze juz po zawodach dla Jagi, po meczu chyba sie humorek zepsul. Wy mnie macie w dupie? Na mojego kazdego posta odpisuje 5 6 osob :)
5 maja 2010, 19:08 / środa
śledziku, pokazałeś nam już że jak na nawet najlepiej wytresowaną małpkę czytać nie umiesz, więc możesz już iść, pofantazjować na łonie puszczy z żuberkami i innymi wam podobnymi, jak to będziecie rozpierdalać Napoli, Milan, Czelski, Dinamo Mińsk i całą Europe, ba, obie kule ziemskie :))))

szalom

ps. taką ciekawą dykteryjkę niedawno usłyszałem, wiecie jak najprościej zagłodzić białorusina?
schować mu zasiłek pod buty do pracy
5 maja 2010, 19:10 / środa
a jak sledziu mam Cie nazywac? No kurwa, masz nick sledz a ja mam na Ciebie mowic szprotka? Ogarnij sie czlowieku.
5 maja 2010, 19:11 / środa
A miałeś nie zaciągać! My mamy litość nad ludami ucieśnionymi ( w koncu w Gdańsku zaczeto kruszyć komunizm), no a u was ten rezim Łukaszenki nie daje żyć, ruscy przykręcają gaz, no i prześladujecie Związek Polaków. No i jeszcze ten OMON co wam stadionik ochrania.
Abys nie czuł sie dowartosciowany.....bez odbioru.

Daswiedania!
5 maja 2010, 19:14 / środa
Chciałem właściwie nawrzucac teraz chłopcom z kresów ale......nie zniżę się do ich poziomu. Poczekam na finał , obejrzę sobie , przeprowadzę analizę . Wtedy wejdę sobie tu:
odnośnik
Wrzucę parę sztapli , poczuję się spełniony i nie czekając na wątpliwe i niskich lotów riposty wyloguję się.
AVE LECHIA
5 maja 2010, 22:46 / środa
Powiem wam tylko tyle że zanim się tu pierwszy raz wpisałem to poczytałem sobie wasze forum . Takiej napinki i chlewu jak na waszym forum nigdzie się nie uświadczy . Nawet na stronie bajkopisarza Romana Andersena . Wyzywacie tu wszystkich . Począwszy od swoich piłkarzy i trenera a skończywszy na wyzywaniu samych siebie i moderatora . Wobec powyższego żeby z wami podyskutować musiałem się zniżyć do waszego poziomu :-) . Jak byście znali miejsce w szeregu waszego klubu to byście takiej obory nie robili na własnym forum . Ale że nie znacie więc frustracja po tym jak Jagiellonia was pozbawiła złudnych marzeń jest teraz wielka . Wkurwiajcie się dalej , aż miło popatrzeć :-).
5 maja 2010, 22:50 / środa
A wiesz zuber dlaczego tak tutaj jest? W 70% przez takich ludzi jak ty !
Won net hoolsie!
5 maja 2010, 22:52 / środa
Czy moglby ktos zbanowac tych internetowych napinaczy?
5 maja 2010, 23:50 / środa
"po tym jak Jagiellonia was pozbawiła złudnych marzeń jest teraz wielka."
no, kurwa, UROŚLIŚCIE :)))))))))))))) jak nigdy, "dajcie nam jakiegoś przeciwnika", no ale jak widać dopiero po 'poknaniu Lechii' mogliście ogłosić, że 'Jagiellonia jest TERAZ wielka' :))) inna sprawa że jak widać poprawne składanie zdań w języku polskim wcią nie jest waszą najmocniejszą stroną, no ale przynajmmniej się staracie - "monkey see, monkey do, ook ook ook" :)))

szalom
6 maja 2010, 16:03 / czwartek
Jagiellonia jak sam zauważyłeś jest WIELKA ale nie z powodu wyeliminowania Lechii.
To drużyna, którą w ryzach trzyma Michał Probierz. Gra od początku sezonu z bagażem - 10 punktów musiała działać mobilizująco na piłkarzy. Ujemny dorobek udało się odrobić i wypracować sytuację w tabeli, która z optymizmem pozwala patrzeć w przyszłość.
6 maja 2010, 16:12 / czwartek
nie zauważyłem, odniosłem się i cytowałem tylko słowa fantasty od 'Jaga - Napoli 3:0' :))))

szalom
18 maja 2010, 23:21 / wtorek
Ciekawa wypowiedź Kuchara nt. PP:

"Najwięcej niedosytu pozostawił występ w Pucharze Polski, a właściwie pierwszy mecz półfinałowy z Jagiellonią Białystok, w którym trener Kafarski wystawił rezerwowy skład.

- Mam o to do niego wielki żal. Popełnił wielki błąd, mam nadzieję, że to był wynik braku doświadczenia. To była jego suwerenna decyzja. Trener popełnił grzech pychy, przez co straciliśmy szansę na Puchar Polski. Szkoda.

Niektórzy kibice uważają, że to pan stał za tą decyzją, gdyż we wcześniejszym wywiadzie udzielonym "Gazecie" powiedział pan, że zdobycie Pucharu Polski byłoby "pewnym problemem". Oczywiście chodziło o problem w pozytywnym sensie tego słowa, ale kibice zinterpretowali to po swojemu...

- To kompletny absurd. Przecież start w europejskich pucharach to same zyski dla klubu - finansowe i wizerunkowe. A teraz dowiaduję się, że zdobywca Pucharu Polski może trafić na takie zespoły, jak Liverpool czy Juventus! Przecież to by było niesamowite święto nie tylko dla naszego klubu, ale i całej polskiej piłki! Tym bardziej żal straconej szansy."

odnośnik
19 maja 2010, 07:01 / środa
Ale tutaj beda dalej plakac .. "Inteligencja" niektorych tutaj aż poraża.. Co własnie dobitnie pokazuje zdanie Kuchara :

"- To kompletny absurd. Przecież start w europejskich pucharach to same zyski dla klubu - finansowe i wizerunkowe. "

Ale Wy dalej szukajcie teorii spiskowych.. ehh
19 maja 2010, 08:34 / środa
dokładnie. dalej krzyczcie Andrzej Kuchar oddaj puchar. to trener ustala skład.
19 maja 2010, 09:38 / środa
Miał powiedzieć: Tak, kazałem odpuścić mecz z Jagiellonią?

Prawdy się chyba nigdy nie dowiemy.
19 maja 2010, 10:39 / środa
Jeżeli pan Kuchar tak powiedział to tak jest i koniec ;)))
19 maja 2010, 10:53 / środa
prawda jest taka, że Kafar męczy ptaka
19 maja 2010, 16:01 / środa
WhiteGreenBlood
19 maja 2010, 07:01 / środa
Ale tutaj beda dalej plakac .. "Inteligencja" niektorych tutaj aż poraża.. Co własnie dobitnie pokazuje zdanie Kuchara :

"- To kompletny absurd. Przecież start w europejskich pucharach to same zyski dla klubu - finansowe i wizerunkowe. "

Raczej to Ty porażasz yntelygencją hehe

- To będzie pewien problem, bo nie wyobrażam sobie, abyśmy mieli grać europejskie puchary przed wybudowaniem nowego stadionu w Gdańsku.
22 maja 2010, 09:01 / sobota
kkkkkkkkkuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwwwwwwww wwaaaaaaaaaaaaa

a miało być dziś tak pięknie,
wyprawa do bydgoszczy,
i na Długą
ten Puchar

,,To będzie pewien problem, bo nie wyobrażam sobie, abyśmy mieli grać europejskie puchary,,
22 maja 2010, 09:18 / sobota
jesteś posiadaczem akcji
,,inwestorem,,

Lechiści:

Kuchar oddaj Puchar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odnośnik

ps.: ,,To będzie pewien problem, bo nie wyobrażam sobie, abyśmy mieli grać europejskie puchary,,
22 maja 2010, 10:31 / sobota
- To będzie pewien problem, bo nie wyobrażam sobie, abyśmy mieli grać europejskie puchary przed wybudowaniem nowego stadionu w Gdańsku.
22 maja 2010, 10:37 / sobota
"Niektórzy kibice uważają, że to pan stał za tą decyzją, gdyż we wcześniejszym wywiadzie udzielonym "Gazecie" powiedział pan, że zdobycie Pucharu Polski byłoby "pewnym problemem". Oczywiście chodziło o problem w pozytywnym sensie tego słowa, ale kibice zinterpretowali to po swojemu...

- To kompletny absurd. Przecież start w europejskich pucharach to same zyski dla klubu - finansowe i wizerunkowe. A teraz dowiaduję się, że zdobywca Pucharu Polski może trafić na takie zespoły, jak Liverpool czy Juventus! Przecież to by było niesamowite święto nie tylko dla naszego klubu, ale i całej polskiej piłki! Tym bardziej żal straconej szansy."

JESZCZE RAZ WAM TO WKLEIC ?!
22 maja 2010, 10:39 / sobota
Nie wydzieraj się Boldi...
22 maja 2010, 10:41 / sobota
To jeszcze wyłap kontekst dwa dni przed spotkaniem rewanżowym udzielił wywiadu mówiąc że dla niego zdobycie PP to będzie duży problem. Zaś dwa tygodnie po udziela wywiadu i się tłumaczy że nie to miał na myśli.
22 maja 2010, 11:03 / sobota
WGB - pytałem już w innym temacie, miał przyznać: Tak, kazałem odpuścić Puchar?

Zresztą co to za różnica czy to on wymógł na Kafarskim tą decyzję czy nasz Mourinho podjął ją samodzielnie - faktem jest to, że zostaliśmy w perfidny sposób oszukani. Ja na pewno tego dłuuugo nie zapomnę, aż nie chcę sobie wyobrażać tej podniosłej i pełnej ekscytacji atmosfery jaka by u nas panowała przed dzisiejszym finałem ...
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.030