Gdańsk: piątek, 20 września 2019
FORUM
Podstrony:


Lechia Gdańsk-GKS Bełchatów 21.11.2009.godz.17

strona 3/5

21 listopada 2009, 21:41 / sobota
panowie nie ma co narzekać!!!!!w przeciwieństwie do do poprzedniego sezonu,LECHIA gra na wyjazdach dobrze i wygrywa,co w poprzednim sezonie było przeciwieństwem,co innego grała u siebie dobrze i wygrywała,a w tym sezonie też gra nieżle u siebie tylko brakuje tej kropki nad i.całą 1 połowę dzisiaj cisneli i dostali na 0:1-to naprawdę może podciąć skrzydła!nikogo nie chcę bronić,ale naprawdę moim zdaniem nie robią tego przeciwko nam[pamiętajcie oni też są ludżmi i czują presję],napewno chcą wygrywać dla nas,ale kórwa nie wychodzi i na pewno to ich boli!!!!!!trochę wyrozumiałości!!!!!!z BIAŁO-ZIELONYMI POZDROWIENIAMI!!!!!!CZY WYGRYWASZ CZY NIE JA I TAJ KOCHAM CIĘ...........
21 listopada 2009, 21:52 / sobota
bardziej zenujace od wyniku i stylu gry byla reakcja wiekszosci ludzi na stadionie po drugim golu
21 listopada 2009, 21:53 / sobota
Sprzedam bilet na wtorek Arka - Lechia. Dorzucam karnet do końca rundy.

Kontakt - 508298891.
21 listopada 2009, 21:54 / sobota
Axel masz rację. To ryknięcie przy wychodzeniu kibiców sukcesu było zajebiste. Najlepsze "My wierzymy" w tym sezonie!
Z resztą nie ma co pierdolić. Teraz derby i 3pkt dla Lechii!
Aeeeejaaooo hej Lechia goool !
21 listopada 2009, 21:55 / sobota
dord co z tobą!!!!!!!!!!!!słaby psychicznie??
21 listopada 2009, 22:00 / sobota
dord, we wtorek nie ma meczu
21 listopada 2009, 22:02 / sobota
Simek86 i inni ,,oceniacze'':
Jak Ci(Wam) powiem, że owszem wyszedłem z kolegą wcześniej, gdyż spieszyłem się do pracy na nocke to mnie rozgrzeszycie czy jednak nie?
HULIGANIE, weźcie Wy się ogarnijcie bo co niektórych wypocin ,,fanatyków'' nie da się nawet czytać, nie macie żadnego prawa nikogo oceniać, bo każdy jakiś tam powód miał by wyjść sobie wcześniej co nie znaczy, że jest ,,mniejszym'' kibicem od Ciebie bo ,,zostałeś''. No bo w sumie co z tego? Miło, fajnie, ale dlaczego to jest powodem do chwalenia się i wkręcania sobie(i innym) jakim to jestem wiernym fanem i przy tym jebania innych, których nawet nie znasz? Po Twojemu pisząc-fajnie, że masz wolny dzień, możesz pół przepić, oglądnąć mecz i dalej zalać pałę, ale uwierz, że nie każdy musi być tak ograniczony i ludzie mają wiele innych spraw ważnych na głowie, więc płacąc za bilet lub karnet mają też prawo wyjść wcześniej co wcale nie znaczy, że Lechii nie kochają lub wg Twoich urojeń kochają ją mniej. Generalnie nie pochwalam takiego zachowania, ale jebanie tego w stylu Twoim jest PATOLOGIĄ.
21 listopada 2009, 22:06 / sobota
Franek pierdolisz. Ludzi co maja coś na glowie jest 1%!!!! więc jak masz czyste sumienie to nie broń 99% W momencie jak padl drugi gol nagle mieli coś na głowie. Musiałes wyjśc rozumiem.
21 listopada 2009, 22:11 / sobota
Ja nie musze nic nikomu udowadniać jakim kibicem jestem, ważne, że wobec siebie jestem uczciwy.

Musiales isc do pracy? ok, ale nie wmoisz mi ze cala reszta ktora wychodzila razem z Toba miala do pracy na te sama godzine co Ty. Jednoczesnie podpisuje sie pod postem LP.
21 listopada 2009, 22:29 / sobota
Ale co Wam da wrzucanie reszcie?!? Tego nie mogę skumać. Płacą za bilety, karnety, kupują gadżety, żrą kiełbasy, jak chcą mogą sobie wyjść wcześniej i Wam szczerze powiedziawszy chuj do tego! Co Wy chcecie zmienić swoimi sfrustrowanymi wpisami? Tak było, jest i będzie, pogódźcie się z tym wreszcie zamiast skamleć bezsensu.
21 listopada 2009, 22:31 / sobota
Chuj wiem ze tak nie wypada ale bede lobbował wypierdolenie z klubu takich grajków jak Zabłocki i Bajic! Nie wazne czy mecz wygrany czy przegrany oni nic do gry nie nosxza ! Bajic podaje do najblizszego zawodnika ( nie wazne czy to nasz czy nie nasz ) a ten kurwa Zabłocki to brak mi słów zeby młodego nie urazic! To ze nabił karnego to maly plus ! Nie mam ochoty tego amatora ogladac w meczach naszej druzyny Dodam ze nie chce go tez ogladac w MESA (wole stukroć Szuprytowskiego) !

No ale to moze tylko moje wzburzone emocje
21 listopada 2009, 22:35 / sobota
Kto się spieszy to normalne, że wychodzi wcześniej nawet i pół godziny wtedy ważne, że w ogóle przyszedł. Wyjście ludzi po 0:2 było żenujące, zwłaszcza połowy krytej od strony zegara, którzy wstali dokładnie w momencie utraty 2 gola jak na komendę :-/ Jeśli chodzi o GKS, cóż 10. mecz bez porażki a 7. zwycięski bez straty gola to chyba nie wymaga komentarza. Niestety Bełchatów był zdecydowanie lepszy, widać było zaangażowanie w grę, zgranie i konsekwencję. Tak jak napisał przedmówca, trzeba wyciągnąć wnioski i miejmy nadzieję, że w środę Lechia pokaże, kto rządzi w Trójmieście. A o dzisiejszym meczu trzeba zapomnieć i myśleć tylko o derbach.
21 listopada 2009, 22:36 / sobota
No i na tym wszystkim zarabia klub który nas kibiców z dnia na dzień ma coraz bardziej w dupie...
21 listopada 2009, 22:37 / sobota
franek83 a teraz wyobraz sobie ze masz np. zone ktora bardzo kochasz, dowiadujesz sie ze jest nieuleczalnie chora... Lekarz mowi ci ze zostalo jej 10 min zycie a ty kurwa wstajesz i wychodzisz bo i tak juz po huju...

Jak ktos kocha Lechie to jest z nia na dobra i zle, a jak ktos jej nie kocha to po huj wydaje siano na cos na co ma wyjebane... ??

Widocznie jest poprostu idiota... bo jak ja mam na cos wyjebane to wole siano wydac na cos co mnie kreci...

Wyszedles bo miales cos na glowie... ?? to na huj bronisz reszty ktora spierdalala jak szczury z tonacego okretu ??

CZY WYGRYWASZ CZY NIE.... - to nie sa tylko puste slowa...

TYLKO LECHIA !!
21 listopada 2009, 22:42 / sobota
Nie rozumiem jak można wyjść z meczu przed końcowym gwizdkem!to jest sport gra się do konca ,pamiętacie mecz z Zaglebiem Sosn.w drugiej lidze tez przegrywalismy 2:0 w 90 min i pikniki zaczęły ostentacyjnie wychodzić Lechia w doliczonym czasie strzeliła dwie bramki i zremisowała prawdziwy Lechista zawsze do końca jest ze swoją drużyna a takie frajerstwo trzeba tepić!!!TLG
21 listopada 2009, 22:44 / sobota
wpisuw itak waszych nie kumam po meczu kazdy do kazdego ma problem?
21 listopada 2009, 22:45 / sobota
Ja musiałem wyjść w połowie meczu i co? Teraz mam popełnić samobójstwo ,że miałem ważniejsze sprawy?

LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ!!!
21 listopada 2009, 22:45 / sobota
Maciek: normalny kibic byłby przy umierającej żonie a nie na meczu, ale to tak na marginesie...
21 listopada 2009, 22:47 / sobota
Madian czytaj ze zrozumieniem
21 listopada 2009, 22:47 / sobota
Co innego wyjść z powodu pilnych spraw w co innego wyjść ze względu na niekorzystny wynik
21 listopada 2009, 22:50 / sobota
matti gupi wpis
21 listopada 2009, 22:52 / sobota
Maciek:
Skrajny relatywizm.. Odpowiem Ci tak: np. Twoja żona umiera ale Lechia też gra np Derby, co wybierzesz? Kochasz Lechie nad życie przecież, ponad wszystko pamiętaj o tym, tak poważnie przecież traktujesz wszystko, słowa pieśni wobec tego też..
Tonący okret? Spadamy, klub przez ten mecz przestanie istnieć? Daj spokój.. Po prostu dostalismy zasłużenie w pizde, a Ci co wyszli.. Nie mam zamiaru ich tłumaczyć, ale bezimiennie jebanie ich jest głupotą, co to Ci da?!? Jasne, że tak bywać nie powinno ale było, jest i będzie, na Arenie Bałtyckiej też tak będzie i tam to zjawisko dopiero będzie widoczne.. Jaki masz pomysł żeby tak nie było? Przy wyjściach postawisz chłopaków, żeby pytali ,,czemu już idziesz'' i zawracali ludzi metodą ,,perswazji''? A może zdjęcia poróbmy i opiszmy ,,ten(ta,to)'' wyszedł wcześniej-PIKNIK(MAŁYSZ, KIBIC SUKCESU). Chłopaki zluzujcie bo im większe, bardziej pompatyczne wypowiadacie słowa tym ich wydźwiek jest śmieszniejszy.
21 listopada 2009, 22:54 / sobota
Ale kto ma prawo do oceny tego czy ktoś ma ,,prawo'' wyjść wcześniej z powodu ważnych spraw czy nie ma bo dostajemy w czajnik?!? KTO TO MA OCENIAĆ?!? SCIENCE-FICTION PANOWIE..
21 listopada 2009, 22:55 / sobota
A co Ci da ich bronienie??????
21 listopada 2009, 22:56 / sobota
Franek to wytlumacz mi,dlaczego 'nocni zmianowi" zaczynali nagle wychodzic przy drugiej bramce, a nie np. 5 min. wczesniej????Czyzby nagle przypomnialo im sie ze po 2 bramce maja "cos" do zrobienia ?? Na poczatku sezonu przychodzilo 12 tys, dzis bylo okolo 8. 4 tysiace kibicow sukcesu juz odpadlo,oby bylo ich wiecej :)
Bez odbioru
21 listopada 2009, 22:57 / sobota
W zasadzie to rzeczywiście robi się bicie piany kto i dlaczego i której wyszedł, najważniejsza jest przecież gra naszych zawodników i zmobilizowanie się na derby...
21 listopada 2009, 23:00 / sobota
tonacy okret... myslisz ze tym najemnikom na boisku nie przydala by sie nasza obecnosc i to zeby czuli ze ich jebiemy ale wspieramy, przez takie zachowania moze wytworzyc sie bledne kolo... bedziemy pissac i krzyczec ze majam wypierdalac ale to dopiero nic nie da... granica jest cienka...

Matti a teraz slow kilka do Ciebe.. albo w sumie 2 wystarcza...
czytanie ze zrozumieniem...

koniec polemiki z mojej strony...

TYLKO LECHIA !!
21 listopada 2009, 23:00 / sobota
moze problem mlynowego?
21 listopada 2009, 23:02 / sobota
Maciek 2 słowa do Ciebie: pisanie z sensem...
21 listopada 2009, 23:06 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
21 listopada 2009, 23:07 / sobota
franek83 Twoim zdaniem ci wszyscy co spierdalali po drugiej bramce nagle przypomnieli sobie o waznych sprawach?Gwarantuje ze gdyby wynik był w odwrotna stronę to najgłośniej darliby ryje i żądaliby przybijania piątek.
Inna sprawa że tak to już jest.Kibice sukcesu są wszedzie w myśl zasady płace to wymagam zwycięstw.Ja sam rzucam kurwami,wściekam sie ale zawsze zostaje do końca.Bez wzgledu na wynik.Bo kurwa.... wierze ze nawet w ciagu tych kilku minut coś sie jeszcze moze zmienić jak.Pewno naiwne ale tak po prostu mam:-)
21 listopada 2009, 23:08 / sobota
kur... chcesz to wytlumacz mi gdzie napisalem ze trzeba wybierac miedzy sytuacjami zyciowymi a Lechia ?? wydaje mi sie ze porownalem te sytuacje i nie brakuje w tej opinii sensu i skladni...
ale dyskutowac na ten temat juz nie mam z toba zamiaru chcesz odbic jeszcze pileczke... ?? odbij mi na @ (maciekzim@gmail.com) i nie rob juz personalnych wycieczek...

TYLKO LECHIA !!
21 listopada 2009, 23:11 / sobota
To i tak nie zmienia faktu, ze rogalski z buzałą nie śa godni nosic naszego herbu na piersi ( czy to KS czy BKS)
21 listopada 2009, 23:14 / sobota
Tak w myśl zasady: "wszystko co złe w Lechii to Buzała i Rogalski" :-)
21 listopada 2009, 23:16 / sobota
Proponuje zająć się sobą.
Ciekawi mnie czy są organizowane jakiekolwiek spotkania w odpowiednim gronie na temat dopingu na meczach w Gdańsku?
Nie ma co ukrywać, pomijając Odre mamy najsłabszy doping w ekstraklasie.
Wkroczyliśmy w etap gdzie potrzeba radykalnych rozwiązań.
21 listopada 2009, 23:20 / sobota
Zapropnuj termin spotkania i je poprowadz i postraj wdrozyc w zycie jakieś pomysły. możemy na ciebie liczyc????
21 listopada 2009, 23:23 / sobota
nie no doping mamy niezły gorzej z jego skoordynowaniem i rytmiką tegoż dopingu. Ale mamy jeden z głośniejszych i żywiej reagujących stadionów w Polsce
21 listopada 2009, 23:28 / sobota
A mi przeszkadzają najebane patafiany, których wchuj na stadionie i przygłupy-komentatorzy, totalnie nieobiektywni, nie widzący kilkumetrowych Naszych spalonych, fauli, rąk, ryczących jakieś debilne pioseneczki, chcących zaistnieć bo tylko tu mogą, ludzi, którzy w życiu co najwyżej parę razy kopnęli piłkę.. No i co mam z tym zrobić, jęczęć i skamleć? Trzeba się z takimi faktami pogodzić, KULTURY KIBICOWANIA nie da sie zmienić szybko..
ZADAŁEM WAM KONKRETNE PYTANIE-JAKI MACIE POMYSŁ ŻEBY TAK SIĘ DZIAŁO, ŻEBY LUDZIE ZOSTAWALI DO KOŃCA, NAWET PRZY LIPNYM WYNIKU? W odp słyszę ,,po co ich bronisz'' albo ,,spierdalaj'' i inne mniej lub bardziej ,,konkretne'' odpowiedzi ,,fanaticos''..
Gniazdowy rewelacja-KURWA w każdym zdaniu, KONKRET 1000%..
21 listopada 2009, 23:29 / sobota
LP
Jak Buzi rypnie zwycięska brameczkę Arce, to mu lekko odpuścisz ?

Jak wygramy..........
21 listopada 2009, 23:29 / sobota
propozycja za 22 22 2222 rok moze bedzie fajnie
21 listopada 2009, 23:29 / sobota
Na dniach wysyłam na e-mail Stowarzyszenia propozycje zmian. Jednak wątpie,że ktokolwiek sie nad nimi zaduma. A może.
Co do omówienia i decyzji w sprawie dopingu okazje napewno są. Naprzykład konsultacje "wszystkich grup kibiców" na temat wyjazdu do gdyni.
Wiem,że Stowarzyszenie ma mnóstwo spraw na głowie. A z kazdego Twojego posta (LP) poprostu bije agresją. To jest również kwestia do zadumy. Przynajmniej dla mnie.
21 listopada 2009, 23:35 / sobota
KU... NORMALNIE MNIE trzyma jak widzę taką grę

,najsłabszy mecz w tej rundzie a tu jeszcze gwiazdka z nieba w postaci karnego i .... nic .A i jeszcze akurat co do nagonki na Rogala to akurat uważam że On jak i Kaczmarek to jedyni gracze którzy ciągneli coś do przodu a i Też uważam że to Rogal powinien strzelać karnego co jak co ale karne to On umie strzelać (spójrzcie ile strzelał karnych w Lechii ,podpowiem że wszystkie strzelone i wszystkie pewnie)a jak nie On to do kużwy nedzy może trzeba było nakazać strzelac naszym napastnikom może by się przełamali bo chyba jesteśmy jedynym zespołem z Ekstraklasy gdzie napastnicy nie strzelili nawet 1 bramki.
21 listopada 2009, 23:48 / sobota
@Franek83: "Trzeba się z takimi faktami pogodzić" - dlatego ze tylu ludzi sie z tymi faktami pogodzilo to jest jak jest. Jakby taki menel jeden czy drugi raz dla przykladu zostal ogarniety jeszcze zanim ich cale masy zaczely sie zlazic na T29 to niebyloby z nimi takiego problemu jaki jest obecnie.

"no bo gramy do przodu i w ogole gramy do przodu, no i gramy do przodu, a procz tego gramy do przodu..." - tak przypominając jeden z kabaretów... tylko ze u nas ta gra do przodu żadnych efektów nie przynosi... a Rogal na tej obronie gra tak do przodu ze jak Belchatow budowal akcje juz na polowie boiska to on dopiero z pola karnego gosci wychodzil...

GKA, raczej lepiej by bylo jakbys sobie druknal i przyszedl z tym planem zmian na spotkanie Stowarzyszenia i watpie zeby zaszla taka sytuacja ze na jakies pytanie odpowiedzi nie otrzymasz, bo tak jak sobie wyslesz to mozesz potem mowic ze Cie olali albo cos...

Pozdrawiam
21 listopada 2009, 23:51 / sobota
franek83 kultura bedzie na nowym stadionie.Tam wszystko bedzie kulturalne,szykowne i w pierwszorzednym opakowaniu.Bedziemy sie bratac z kibicami gości,spiewac tylko piesni zatwierdzone przez pzpn.Żeby nie kalały Twojego wysublimowwanego smaku i gustu.A jak tylko wpierdola nam brame cale eleganckie niepatologiczne towarzycho pójdzie do usytuowanych na stadionie restauracji klasy S(a jakze by inaczej!) i tam bedzie narzekac ze znowu wydali kasę a piłkarzyki przegrali:-)Więc troche cierpliwosci będzie lepiej..:-)))
21 listopada 2009, 23:54 / sobota
Koniec pierdolenia. Teraz przed nami derby, które musimy wygrać!
A My swoje!
22 listopada 2009, 00:10 / niedziela
Wynalazki.
Zajrzą na mecz w eksrtlakasie, jak ch...y wynik przed końcem, to wyjdą ze stadionu...
Oficjalnie to są inteligentni i w ogóle Lechię kochają.
Jak któryś z piłkarzy coś źle strzeli albo mecz nie wyjdzie, to żale na forum. Ze staionu najlepiej wyjść przed koncem (no bo przecież korkek na wyjeździe)
Panowie, Lechia was nie potrzebuje, Lechia to MY.
Dla Nas to droga życia , a dla Was to co???
Hobby? (bo na czasie?)
Czy co??
Lepiej może smigać na niższe ligi niż k.... ogląać jak po meczu 6 grajków podbija przybic piatkę, a Surma, Wiśnia, Luk., Kożans drepczą sobie do tunelu
22 listopada 2009, 00:14 / niedziela
a ja wam powiem tak chodzę na Lechijke króciótko tylko ponad 25 lat i też nie jestem święty coś pokrzyczę niecenzuralnie ale powiem tak wkurwia mnie nagonka na tych co wychodzą(sam nigdy nie idę a jeszcze zostaje po meczu mimo że były i bardzo złe lata i złe mecze)ale jak ktoś idzie to dobra see you znaczy nie jest w pełni zwiazany z klubem i tacy są i będą zawsze w kazdym klubie ale są przydatni bo im więcej tzw.pikników tym moja drużyna ma szansę na rozwój poprzez np większe wpływy z biletów lub większego zainteresowania sponsora (a wiadomo im więcej ludziska tym chętniej się garną).

A w sytuacjach takich jak opisywane to My wiernii kibice na dobre i na złe musimy ciągnąć ten nasz wózek i poprostu olać tych wychodzących a samemu robić dalej swoję czyli nasz własny doping a nie wyzywać i szukać winnych i dziur w całym
22 listopada 2009, 00:18 / niedziela
A gdyby to Wasz syn,ktorego jeszcze nie macie,oczywiscie w przyszlosci,gral na tym stadionie,to czy byscie tez uciekali przed koncowym gwizdkiem ?
Tylko nie mowcie,ze Wasz syn siedzial kolo Was i wychodzil szybciej razem z Wami !

Tak sie zastanawiam,czy naprawde mlodzi z MESA sa tak ciency,ze Kafar raczy nas takimi grajkami,jak Bajic ?
Mysle,ze nawet 0-3 mniej by bolalo,z grajacymi mlodymi,nizli wystep pseudopilkarzy pokroju Rogala,Bajica,Buzaly.
22 listopada 2009, 00:19 / niedziela
Ja nie twierdze, że trzeba się z nimi godzić bezkrytycznie, naprawde jestem w stanie zjebać takiego matoła nie raz i nie dwa, ale aktywnie oglądając mecz nie jestem w stanie jebać wszystkich bo takie ,,asy'' była, sa i będą, folklor, który jednak był, jest i bedzie dla mnie patologią.

d.g.:
Rozumiem intencje twojego wpisu, ale uwierz mi, że nie o taką ,,kulturę'' i europejskość mi chodzi, do platformowo-lewackiego modelu baaardzo mi daleko.. Po prostu uważam to za zjawisko kurewsko dramatyczne, że tak wielu ludzi tak mało kuma z tego co się na bosiku dzieje i przeszkadza mi to o wiele bardziej niż kilkudziesięciu czy nawet kilkuset ,,niewiernych'' opuszczających stadion przed końcowym gwizdkiem.

Kończąc nieco patetycznie, Biało-Zieloni fani w latach Polski Ludowej po to też walczyli na ulicach, stadionach, działali w szkołach, na uczelniach przeciw ówczesnej władzy, żeby była wolność i demokracja, a co za tym idzie także i o to by kilkuset baranów przy niekorzystnym wyniku mogło wyjść ze stadionu szybciej, nie będąc przy wyjściach pałowanymi, fotografowanymi czy spisywanymi. Taki chichot historii bo tym ludziom napewno by sie to nie podobało, tak jak i ta cała demokracja, ale tak już jest i niewiele myślę mozna w tej kwestii zmienić, to sprawa sumienia każdego takiego kibica(lub ,,kibica'') i nie powinno się w to zbytnio wnikać.
22 listopada 2009, 00:26 / niedziela
tak, tak polski ludowej z dużej litery pisać..
nawet w żartach nie przystoi ty de...
ludowa to jest moja starsza siostra
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011