Gdańsk: niedziela, 27 maja 2018
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


Mateusz Bąk

strona 4/6

23 września 2010, 21:19 / czwartek
został zgłoszony i trenuje z rezerwami tylko że na każdy mecz drugiej druzyny i tak schodzi któryś z rezerwowych bramkarzy pierwszego zespołu dlatego Mati nie gra.
24 września 2010, 10:55 / piątek
Wczoraj trenował indywidualnie z jakimś trenerem na byłej Saharze. I nie był to Darek Gładyś.
24 września 2010, 11:46 / piątek
Szkosa Bączka.Nie wiem dlaczego klub tak postepuje nie podoba mi sie to.
22 marca 2011, 16:36 / wtorek
widzieliscie do Kuchar napisał do Bąka?

w pdf
odnośnik

a tu na Lechia pl

odnośnik
22 marca 2011, 16:42 / wtorek
Wzruszające, mało się nie popłakałem. Obłuda pełną gębą
22 marca 2011, 16:49 / wtorek
cokolwiek by Kuchar nie zrobił, nazwiesz to obłudą? A co ta obłuda miałaby dać Kucharowi? Nie zawsze trzeba patrzeć na postępowanie ludzi przez pryzmat małostkowych interesów, czasami naprawdę ktoś postępuje zgodnie z nakazem sumienia, ale widocznie tobie taka postawa jest nieznana...
22 marca 2011, 16:58 / wtorek
No tak człowiek który słowem się nie odezwał gdy Bąka wysłano do ME z zakazem występów, gdy klub odrzucił propozycję transferową, gdy wreszcie zakazano mu treningów nawet z zespołem rezerw. Wysyła teraz jakieś łzawe podziękowania publikując je jednocześnie gdzie się tylko wcale nie jest obłudnikiem. Nie to wzór cnót i istny anioł dobroci.

Zaś ode mnie się odpierdol bo chuj o mnie wiesz, o tym co robię, w co się angażuje i komu pomagam.
22 marca 2011, 17:44 / wtorek
a co Ty buziek chcesz miec kurwa drugiego wojciechowskiego?
zeby ingerował w skład trenerowi i decydował kto gra a kogo zesłac?

jeszcze tego by brakowało

na szczeście życie pokazało, że Kafarski miał poprostu racje.
22 marca 2011, 18:04 / wtorek
A czego Ty oczekujesz? Tego, że chłop, który biega po plaży by mieć choć minimum kondycji znajdzie angaż w ekstraklasie? Oj Boldi to nie galeria. Piłka to nie ulotki, nie biorą pierwszego lepszego.
22 marca 2011, 18:22 / wtorek
Buziek: jesteś żenujący

kibicuję Lechii nie sram na Lechię - umiem zachować się godnie.
22 marca 2011, 18:37 / wtorek
Naucz się rozróżniać osoby zarządzające klubem czy właścicieli od Lechii.
22 marca 2011, 18:39 / wtorek
I masz rację ja jestem żenujący, bo żenujące jest mówienie o obłudniku ze jest obłudnikiem, o kłamcy że jest kłamcą. To takie nieekskluzywne prawda?
22 marca 2011, 19:00 / wtorek
buziek za duzo spisków sie doszukujesz
22 marca 2011, 19:10 / wtorek
To żaden spisek, ot prosty sposób na poprawienie swoich notowań u kibiców. Wydać chwytliwy ;]
22 marca 2011, 19:39 / wtorek
buziek
weź koło i pierdolnij się w czoło
22 marca 2011, 19:44 / wtorek
Buziek glownie pisze na forum Leglej Wa-wa i lize im dupska
22 marca 2011, 19:52 / wtorek
Może podlinkujesz?
Nie? Oj oj coś nie poszło pizdeczko?

LGFT: nie dziękuje nie skorzystam
22 marca 2011, 19:55 / wtorek
wg mnie buziek ma racje, po co takie cos i to w takim momencie? udalo sie pozbyc balastu wiec wyslemy balastowi podziekowania? akurat Bak powinien byc traktowany w sposob wyjatkowy, bo i to co zrobil wyjatkowe bylo :) na naszych oczach dzialo sie jednak cos dziwnego, bez slowa wyjasnienia ze strony klubu. talk is cheap, teraz to mogl mu nawet pogratulowac bycia najwieksza gwiazda w historii, nie kumam tej akcji
22 marca 2011, 20:34 / wtorek
"Rola piłkarzy, trenerów i działaczy, którzy zaczęli tę heroiczną walkę na boiskach A-klasy jest nie do przecenienia."

Szkoda że dobrodziej zapomniał o kibicach i ich roli.
22 marca 2011, 21:05 / wtorek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
22 marca 2011, 21:12 / wtorek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
22 marca 2011, 21:14 / wtorek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
22 marca 2011, 21:16 / wtorek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
22 marca 2011, 21:23 / wtorek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
22 marca 2011, 21:26 / wtorek
Za dużo Arki im się w głowach przewija :D
22 marca 2011, 21:32 / wtorek
nie wierze :D jakis admin sie uaktywnil :D
22 marca 2011, 21:34 / wtorek
Też byłem w wielkim szoku:D
22 marca 2011, 21:52 / wtorek
Co do Mateusza,to wielki szacunek za to zrobił dla Lechii,fakt to niezwykłe osiagnięcie grać w klubie od VI ligi do ekstraklasy. Dziekujemy. Druga strona medalu jest taka,że jesli zadał zbyt wysokiego kontraktu to niemożna było go trzymać "za zasługi" a jaka jest jego forma-widać na załączonym obrazku. Tymbardziej,ze był Kapsa a teraz jest Małkowski a Bączek nie moze się odnależć w 2 lidze. Przykre ale prawdziwe.
22 marca 2011, 22:14 / wtorek
karel, co ty za farmazony wypisujesz:
" jesli zadał zbyt wysokiego kontraktu to niemożna było go trzymać "za zasługi"" - Bączek miał ważny kontrakt!
"jaka jest jego forma-widać na załączonym obrazku. Tymbardziej,ze był Kapsa a teraz jest Małkowski a Bączek nie moze się odnależć w 2 lidze. " - obrazka brak.
Był Kapsa, jest Małkowski, będzie ... - co to ma do rzeczy i co wspólnego z tematem?
Kiedy widziałeś Bąka w bramce, że wypowiadasz się o jego aktualnej formie?
23 marca 2011, 06:03 / środa
Wielki szacunek dla Mateusza ,bo wiem jak ciężko zapierdalał i ile Lechia kosztowała go wyrzeczeń. Tak to jest niestety gdy dobry zawodnik pokusi się na transfer , gdzie z góry wie że bedzie grał tzw. drugie skrzypce , a czasami i trzecie. Chyba nikt go z Lechii nie wyrzucał i źle mu nie życzył ? Według mnie buziek ma dużo racji , ponadto pan Kuchar zapomniał o nas ! Nawiązał do heroicznej walki piłkarzy , trenerów i działaczy od boisk A klasowych. No chyba ,że my kibice jesteśmy działaczami ;) Myslę , że Bączek jest tak silnie Biało-Zielony , że w Polsce stac go na grę jedynie w zaprzyjaźnionych klubach ( ewentualnie neutralnych ) i nie przystanie na propozycję gry w pierwszym lepszym zespole ekstraklasy , który wyciągnie po niego rękę. Ale to tylko moje skromne zdanie. AVE
23 marca 2011, 10:49 / środa
Tak,miał ważny kontrakt ale tu chodziło o jego przedłużenie,Lechia nie zgodziła się na warunki finansowe i tyle,widocznie jak na bramkarza rezerwowego chcial za duzo,a co do formy... ślepy jesteś czy głupi???? a moze jedno i drugie? Jakby Mateusz był w formie to chyba pograłby troche w tej Portugalii a i teraz załapałby sie do jakiegoś klubu ekstraklasy. Skoro sie nie załapał to znaczy że nie jest taki dobry jak ci sie wydaje a może to sPiSek??? Wszyscy sie umowili,nie bierzemy Bąka,za dobry jest. Mam wrazenie ze "farmazon" to twoje drugie imie.
23 marca 2011, 11:18 / środa
a ty dalej swoje....
Widziałeś bramkarzy w Maritimo? Bączek poleciał tam się uczyć niestety, a nie grać.
A formę miał "trzymać" biegając po plaży?
Swoje wrażenia zostaw dla siebie "znafco"!
23 marca 2011, 11:48 / środa
Uczyć to się może grając w MESIE, bramkarz w jego wieku jak już wyjeżdża za granicę, to, żeby powalczyć o miejsce w składzie, a że był ZA SŁABY na bycie tam nawet rezerwowym po półrocznej jak to nazwałeś nauce, to chyba też jakoś świadczy prawda? Pewnie się nie zgodzisz, bo widzę, że dla Ciebie CV jest ważniejsze od formy, umiejętności, postawy poza boiskowej... Dorzucę go nawet do innych "gwiazd", które Kafar odpalił, a które zrobiły oszałamiającą karierę po odpaleniu z Lechii. Nie przeczę też, że Bączka potraktowano nie fair przy jego pożegnaniu z Klubem i zarazem podpisuję się pod tym co pisał Buziek o obłudnym podziękowaniu, bo to naprawdę w kontekście uniemożliwienia mu nawet treningów z rezerwami bardzo marnie wygląda... Nie neguje też tego, że Bączek był dobrym bramkarzem i nie neguje jego zasług dla Lechii, ale proponuje wnieść do swych wypowiedzi nutkę obiektywizmu, a nie zaślepienia tym, że Bączek był z nami od A-klasy do Ekstraklasy...staż to nie wszystko, bo liczy się to co jest TU I TERAZ, a nie co było wczoraj....
23 marca 2011, 12:19 / środa
Dokładnie tak jak prawi Simek. Nic dodać nic ująć!
23 marca 2011, 12:49 / środa
"... bo liczy się to co jest TU I TERAZ, a nie co było wczoraj..."

Gdyby nie WCZORAJ... nie byłoby DZIŚ.
Tu Ciebie poniosło... o parę słów za dużo... reszta OK.

Z jakim proporcem się utożsamiasz - BKS czy KS?
Nie odpowiadaj - wiem...hihi. Stąd moja "wcinka" do Twojego wpisu.
23 marca 2011, 13:08 / środa
odnośnik smutna prawda
23 marca 2011, 13:46 / środa
Frajernia pełna ten list.
Miejmy nadzieje że będzie okazja żeby kibice podziękowali Bączkowi.
Kto wie czy w jakimś pucharze nie spotkamy się z Wisłą P. i Bączek nas wyleczy broniąc karne, tak se wymyśliłem hehe;)

Aejaejao!!!
23 marca 2011, 14:08 / środa
Menda proszę o link, albo twój wpis o treści podobnej "Przepraszam wszystkich że okłamałem was sugerując że Buziek zachowuje się niegodnie i wchodzi w dupę legionistom. Jednocześnie serdecznie przepraszam zainteresowanego za swoje kłamstwo" No ale do tego trzeba minimum przyzwoitości i odwagi więc pewnie się od pizdeczki nie doczekam.

Zaś do reszty:
LGFT dalej mam "wziąć koło i jebnąć się w czoło"?
Gedania wciąż "jestem żenujący"

Tyle na ten temat. List czysta obłuda i ja przy swoim zdaniu zostanę, tym bardziej że wiem jak Bąka przeczołgano zaraz po powrocie z Portugalii.
23 marca 2011, 14:42 / środa
Pisałem już o tym nie raz, dlatego nie chce mi się powtarzać - Bąk został potraktowany żałośnie, i mam nadzieję, że kiedyś faktycznie będzie okazja podziękować mu, gdy będzie bronił bramki drużyny rywala.
23 marca 2011, 14:47 / środa
Prawda? Smutna? Bączuś dzwoni do Krzysia Stanowskiego i się żali jak stara baba zamiast na boisku pokazać jaki jest świetny , a publika łyka jak pelikany...szkoda gadać...
23 marca 2011, 14:59 / środa
Wy rzeczywiscie ze w naszej ekstraklasie potrzebne jest przygotowanie zeby bronic ? Pamietacie jak gosc (nie pamietam nazwiska) przyszedl do jagi w ostatnim momencie a wczesniej trenowal sam w parku i na boisku zapierdalal caly mecz najlepiej z calej Jagi ktora byla po obozie przygotowawczym ? Pierdolenie ze nie dali mu mozliwosci to nagle stal sie cienki. Skoro pojechal sie tam uczyc to dlaczego go nikt potem nie chcial ? Zreszta w jego wieku to sie powinno umiec bronic a nie sie nadal uczyc. Po prostu byl za slaby na dany moment i przegral rywalizacje i watpie zeby mial jakakolwiek szanse z Malkowskim w tej chwilli. Zalosne jest tylko to jak sie z nim pozegnali i tyle. A kuchar list moze sobie wsadzic w dupe jak chce to niech sie osobiscie do niego pofatyguje chyba go na to stac finansowo. A miejsce dla zasluzonych jest w alei gwiazd a nie na boisku przy Traugutta.
23 marca 2011, 15:02 / środa
To był Rafał Grzyb.
23 marca 2011, 15:19 / środa
A ja bym chciał zwrócić Wam uwagę na ostatni akapit z artykułu z "weszło".
I oby to nie była dla Nas za chwilkę smutna prawda !!
23 marca 2011, 15:54 / środa
Czyli jednak wyszło na moje,smutne ale prawdziwe... Zarzadzanie klubem pilkarskim w realu rozni sie od tego w football manager,tu nie ma miejsca na sentymenty,gra ten kto jest lepszy/albo (i) tańszy. Załoze sie,ze Małkowski ma conajmniej 2 razy niższy kontrakt niż chciał miec Bąk a jeśli nie broni lepiej to przynajmniej tak samo dobrze... To już tradycja,że my,kibice płaczemy za "odstrzelonym" piłkarzem ale tradycją jest też to,że ci piłkarze po odejsciu nie robią kariery w innych klubach... Przykładow jest sporo i niestety Mateusz Bąk jest jednym z nich, 2 lata temu mówiło sie o Wiśle Kraków,teraz jest Wisła... tyle,że Płock. Taka jest prawda. Kierując sie sentymentami,można by trzymać w składzie też Borkowskiego,Kobusa czy Kalkowskiego a moze też ulubieńca kibiców Rybskiego?? Pozdro 1945
27 marca 2011, 18:51 / niedziela
Mam szacunek do osiagnieć Bączka,ale to już historia,sportowo byłby trzecim bramkarzem w Lechii,gra teraz w słabej Wisle Płock i nawet tam się nie wyróżnia,dzisiaj ogladałem ich mecz ze Zniczem w Pruszkowie i poza kilkoma niepewnymi interwencjami nic wielkiego nie pokazał,Znicz oddał 3 strzały w swiatło bramki z czego jeden ze środka boiska(pierwsza bramka dla Znicza,obciąża głównie Jego konto)
28 marca 2011, 13:36 / poniedziałek
Bączek odszedł. Spoko, taka jest kolej losu. Ale sam list od Kuchara to żenada. Nawet jak mu wysłał list to po co publikuje go gdzie się da? Mógł do niego zadzwonić i stenogram rozmowy na stronie wrzucić...
19 sierpnia 2011, 20:11 / piątek
Boli mnie jak widzę go w innej koszulce niż Lechii :(
19 sierpnia 2011, 20:21 / piątek
A mnie nie. Niech gra, skoro go Lechia nie chciała. Ważne, że on nadal kocha Lechię, mimo, że mamy tak popierdolonych działaczy.
19 sierpnia 2011, 20:46 / piątek
Dzisiaj Mati zagrał dobre zawody, mam nadzieje ze ten mecz oglądał Małkowski i zobaczył jak trzeba wybijac "5". Myslę, ze Bączek trochę pogra w Podbeskidziu, a w meczu z nami po znajomosci wpusci jakiegos babola :)

TYLKO LECHIA!
19 sierpnia 2011, 21:11 / piątek
Dzisiaj to Bąk nie miał za bardzo pracy. 2 strzały chyba tylko obronić musiał, w tym jeden leciał prosto w niego.
Zobaczymy jak Podbeskidzie będzie z kimś lepszym grało w jakiej jest teraz formie.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.622