Gdańsk: czwartek, 27 lutego 2020
FORUM
Podstrony:


Kafar , mam Ciebie w dupie!

strona 2/3

6 maja 2010, 00:42 / czwartek
"Nierozumiem, tego ze niby puchar zostal odpuszczony."

niestety, duzo rzeczy nie rozumiecie...
6 maja 2010, 08:29 / czwartek
a w ogóle jak można "planować" zdobycie Pucharu Polski??czy mistrzostwa. Co my jesteśmy Barceloną??Kuchar jak z ciebie taki szejk to dawaj, pokaż na co cie stać. Jak będzie tak się działo co się dzieje, jak na boisku zamiast piłkarzy i trenerów będą oszuści, frajerzy i kombinatorzy to i szejk nie pomoże. Z tą zgrają psów na premię (za wyjątkiem Łotyszy i p. Tomka) możemy co najwyżej pobawić się w e-klasę. Ale takie numery to nie w Gdańsku.
6 maja 2010, 09:19 / czwartek
wystarczy wejsc na forum,zeby zrozumiec czemu Lechia lepiej gra na wyjazdach niz u siebie:)ma "wspanialych kibicow" ktorzy zarzucaja SWOIM pilkarzom poddawanie i ustawianie meczow i laszenie na kase...nie ma to jak "wierni" kibice :) hahaha
6 maja 2010, 09:26 / czwartek
szkoda że odpuścili puchar ....ale oni mysla innymi kategoriami z którymi też trudno sie nie zgodzic ....
1. jak ktos daje kase to decyduje
1a decyduje odpuscic puchar bo nie bylo by gdzie grac w uefa ...i kim grac w uefa przede wszystkim
2. czy Wam sie to podoba czy nie .... kibic to tylko obserwator ... bez minimalnego wplywy na to co sie dzieje ...no może poza kolorem krzesełek na nowym stadionie ...
wpływy z biletów (dotychczasowe) to niewiele w skali calego budżetu ...

szkoda pucharu bo był na wyciągnięcie reki ... a takie szanse czasem długo się nie pojawiaja .... pozatym o czym tu mówić.... mecz z piastem widzieliśmy .... ostatnią kolejke w poprzednim sezonie też widzieliśmy ....wtedy nikt nie płakał ...

i jeszcze jedno ....przed sezonem gdyby się Was Kafario zapytał czy beziecie zadowoleni z 6 miejsca po 27 kolejkach .... spokojnego utrzymania .... w sumie nawet niezlej gry w przekroju calego sezonu .... do tego 1/2 pp (mimo ewidentnej kafarowo i jak sadze kucharowej wtopy) .... nikt z Was nie powiedziałby że mało ....
6 maja 2010, 17:27 / czwartek
@Jordanik: popytaj, przed meczem w maxie lub na samym meczu na stadionie o Czarnego lub o mnie, a być może twoim marzeniom z ostatniego akapitu stanie się zadość :)
6 maja 2010, 17:41 / czwartek
jak tak gadacie zle o kafarze to proponuje flesh back jak nas w lidze utrzymal kurwa ze z pucharem wyszlo jak wyszlo to co od razu do wyjebanie od razu druzyny sie nie buduje niech siedzi a ze pilkarze jacy sa to hu.. wiecie jezdzanie fajnymi furami ich moze meczy heheh pozd
6 maja 2010, 17:49 / czwartek
"ze z pucharem wyszlo jak wyszlo"
Nie, nie wyszlo jak wyszlo, tylko wyszlo jak sobie gora zazyczyla. O to sie rozchodzi. Dobrzesz wiesz jak Lechia potrafi grac. Wiesz to Ty, wiem to ja i wie to kazdy na tym forum. I tylko tego oczekiwalem. Gdyby nie pokazali nam jak potrafia gdy chca/maja/wstaw co chcesz to nie byloby zadnego problemu. Gdyby w Gdansku nie wyszly koszniki. Gdyby nie wmawiano nam jaki to puchar wazny a w rzeczywistosci robiono zupelnie odwrotnie. Tu nie chodzi o kolejny przejebany czy zremisowany mecz bo takich widzielismy na przestrzeni lat pelno.
6 maja 2010, 18:02 / czwartek
może góra, może Kafar sam z siebie (co istotnie wydaje się mało prawdopodobne)
dość że dopuszczono się rzeczy niedopuszczalnej,
to nie była ranga wydarzenia w której było miejsce na "TAKIE niewyszło"

to nie tak, że ja na przykład nie dostrzegam roboty którą robi Kafarski,
ale . . . dla porządku, w obawie przed podobnymi "TAKIMI nie wyszło" w przyszłości, takich numerów płazem puszczać nie wolno,
to elementarz
6 maja 2010, 18:17 / czwartek
hm no obysmy z tą górą nie mieli tego co Legia ma z iti-em :/ jak to sie mówi góra zadzi góra płaci gora w końcu Cie zdradzi hm oby na ten puchar to byl ostatni powod do narzekania na kuchara hm ale ze mnie optymista kurwa hehehe
6 maja 2010, 18:19 / czwartek
i co myslisz ze jak napisałes te kilka postów na forum to kuchar to przeczyta i nas w chuja juz nie zrobi???
6 maja 2010, 18:30 / czwartek
wiesz pewnie zrobi kuchar to zwykly biznesmen i jak wyczuje cos co mu sie oplaca to na pewno nas w huja zrobi ot taki juz ten swiat jest niestety no ale ze staram sie byc optymista to mam nadzieje ze nie ale zyc trzeba realnie i byc realista to pewnie zrobi w huja i to nie raz jeszcze ;) ah czemu swiat nie jest taki kolorowy heheheh ;) pozdr
6 maja 2010, 18:33 / czwartek
Prawda to potężna broń !
6 maja 2010, 18:33 / czwartek
rozumiem pytanie do mnie, choć nie adresowałeś, a ktoś się wciął,

odpowiadam: oczywiscie że nie,
tyle mej walki z wiatrakami by bezchołowie które kiedyś chce się nazywać Lechistami albo juz się nawet nazywa,
będzie być może aspirowało by kształtować, kreować obraz środowiska kibicowskiego w Gdańsku, która przejmie pałeczkę w sztafecie pokoleń,
nigdy nie udwało iż pada deszcz jak mu w gebę plują,

w tym konkretnym przypadku nie uwierzylo w to że . . tak naprawdę to nic złego się nie wydarzyło,
no po prostu nie wyszło, ktoś się pomylił, zdarza się, tylko ten nie popełnia błędów kto nic ni erobi itepe
by taka interpretacja nie miała prawa zalęgnąć się w niech i małych, najmniejszych rozumkach,

otóż nie,
WYDARZYŁA SIĘ rzecz zła,
i . . . nie jest dobrze udawać że nie,
po to bysmy jak gdzieś tu obok popisał zzz nie rozpłyneli się w syfie, degrengoladzie i patologii podobnej do tej jaka drąży . . . daleko szukac nie trzeba,

pierwszy półfinał to był syf i patologia,
i warto by tego . . . nie relatywizować, dla swej kondycji,
niezależnie od tego co zrobi góra
6 maja 2010, 21:03 / czwartek
JAPAN: Ostatni akapit to była złosc na tego co załozył temat:Kafar Mam Cie w dupie.... co sie dzieje na tym forum to woła o pomste do nieba.Po co ten temat skoro mozna było napisac o tym w temacie meczowym??. a po drugie nie bije braci po szalu..ostatni akapit jest przenosnia ...po trzecie nie pisałem tego do ciebie to na huj nos wkładasz:P
6 maja 2010, 21:20 / czwartek
odnośnik

no to masz Jordanik i pędź! na złamanie karku. Żeby takich jak ty było więcej to po paru miesiącach pilkarze gwizdaliby na kibiców a nie odwrotnie.
A jesli chodzi o komentarz do załącznika to powiem tylko tyle - jak? odpuszczać i leżeć w trawie przez pół sezonu i miec w dupie kibica! to najlepszy magnez tylko bieguny im sie popierdoliły w tym sezonie i dlatego frekwencja leci na łeb, a zostanie z tego najwyżej połowa.
7 maja 2010, 17:37 / piątek
Odpowiem Tobie w prosty sposób DORD:Jest Doping Lechia gra nie ma dopingu Lechia stoji...jesli my kibice bedziemy sie obrazac na wyniki kiedy naprawde nie są złe to moze lepiej wogle nie chodzmy na mecze...co do pucharu Polski...szkoda bo było blisko o włos .... ja jestem pogodzony z porażką i odpadnieciem z PP.DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE Pamiętaj o Tym..Planowałem 22 maja juz Bydgoszcz i wyjazd został odwołany ZYCIE ZYCIE I JESZCZE RAZ ZYCIE
7 maja 2010, 18:20 / piątek
A po kiego wała doping,skoro trener zarzuca takim tekstem - "Nie zabrakło konsekwencji nawet w 93 minucie - nie popełniliśmy błędu sprzed roku, kiedy publika wymuszała na nas ataki, ataki, ataki, otwartą grę" Lepiej siedzieć cicho,ewentualnie "Szkocja",żeby nie było presji na piłkarzach :)
K.D.V.
7 maja 2010, 18:56 / piątek
Mecz z Legią pełne Trybuny doping taki ze echo idzie 3 km dalej!! pierwsze pare minut 2:0 dla LECHII..Szok...dalej było jak było..Doping siadł..zreszta jak zawsze..piłkarze tez siedli..ale niewazne Legia pokazała wtedy co znaczy Legia
7 maja 2010, 20:23 / piątek
Jordanik to załóż kapcie i czekaj na kolejny "dobry los". Jak ze mnie ktoś robi przez całą wiosnę wariata to wybacz, ale dziękuję. Trzeba mieć w głowie nie pokolei, żeby wydawac szmal i oglądać jak się z ciebie śmieją. Może czas, żeby zrozumieli wszyscy w Lechii(2-3 mecze przy pustych trybunach), że sie to NIEPODOBA.
7 maja 2010, 20:56 / piątek
polski mulinhio!! trenuj kaszubie albo kartuzje ale nie LECHIE !!!!!ucz sie kafarski ucz!!!!!!!
7 maja 2010, 21:33 / piątek
"Jest Doping Lechia gra nie ma dopingu Lechia stoji..."

Czy w robocie też szefowi krzyczysz- będą pochwały bedę pracował??? Człowieku, przecież to są zawodowcy!!!!

"jesli my kibice bedziemy sie obrazac na wyniki kiedy naprawde nie są złe to moze lepiej wogle nie chodzmy na mecze...co do pucharu Polski...szkoda bo było blisko o włos .... ja jestem pogodzony z porażką i odpadnieciem z PP."

Jak grochem o ścianę.....czy ty w ogóle czytasz o czym do ciebie piszą??? a może nie potrafisz czytać ze zrzumieniem?? W razie czego- rzecz rozbija się nie o porażkę a podejście klubu do pucharu.

"DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE Pamiętaj o Tym."

Czy ty w ogóle rozumiesz sens tego wzniosłego hasła?? Wątpię, skoro stosujesz je w takim kontekście. I jeszcze to- "pamiętaj o tym" wręcz powala.
7 maja 2010, 22:25 / piątek
"Trzeba mieć w głowie nie pokolei, żeby wydawac szmal i oglądać jak się z ciebie śmieją. Może czas, żeby zrozumieli wszyscy w Lechii(2-3 mecze przy pustych trybunach), że sie to NIEPODOBA."

To nie chodz i po sprawie. Nie pierwszy i nie ostatni co sie odwraca. A jak w a-klasie gralismy to Ci sie podobalo? W nizszych ligach? Czy tez Ci sie nie podobalo i nie chodziles? Oczywiscie bez obrazy i napinki. Pozdro.
7 maja 2010, 22:27 / piątek
UWAGA ! UWAGA !
Wygrała Jagiellonia i jeśli jutro Lechia nie zdobędzie żadnego punktu, to jestem gotów przyjąć zakład, że nie będzie w pierwszej ósemce na koniec ligi. Uzasadnienie jest takie, że w tym roku jesteśmy jedną z najsłabszych drużyn ligi. Jeśli nie zdobywamy jutro punktów, to nawet Arka jest od nas lepsza w tegorocznym bilansie.
Tak więc, te wszystkie mrzonki o "Wielkiej Lechii" na dzień dzisiejszy należy odłożyć na bok i należy zastanowić się jak zrobić aby naprawić sytuację. W przeciwnym przypadku w następnym sezonie będzie nieuchronny spadek. Ja przestałem się już podniecać ładną grą Lechii o własnego pola karnego do 30 metra od bramki rywala. Tak gra właśnie Lechia. A cała słabość to gra a wręcz jej brak w sektorze obronnym przeciwnika, im bliżej bramki tym gorzej. Letnie transfery muszą to poprawić, jeśli nie to czeka nas walka o utrzymanie i niekoniecznie zwycięska.
8 maja 2010, 23:01 / sobota
I jak tam Kafar marionetko? Jeden punkcik przewagi nad 10 drużyną w tabeli... I premie pójdą w pizdu mimo odpuszczenia pucharu? Ale ja się pewnie czepiam - grunt że jest progres!!!
8 maja 2010, 23:29 / sobota
Jak to jak ? Zadowolony z gry zespołu i kolejnej porażki :) znów zadecydował jeden błąd.
Ciekawe co teraz zrobi jak ciepło przy dupie się zrobiło, bo we wtorek pożegna się z 8 miejscem i premią, a co za tym idzie mam nadzieje posadą.
8 maja 2010, 23:35 / sobota
Panie trenerze, we wtorek czeka Cię widmo spadku poza miejsce 8, a wiec pozegna sie Pan z premią. Mecz z Jagiellonią tylko potwierdzi ten fakt. To co zrobiles dobrego doceniam, ale teraz mysle ze pomysly Ci sie skonczyly na dobry zespol i na dobra gre.
9 maja 2010, 11:14 / niedziela
Ha, ha, ha i co marionetko????? Gdzie teraz jesteś, panie bufonie??

Pamiętasz jak kibice tobie powiedzieli, chuj z miejscem w lidze, dla nas ważny jest puchar. No ale ty, nie uległeś presji!!!! To teraz masz za swoje, trenerze z Koziej Wólki!!!
9 maja 2010, 11:59 / niedziela
kafar wypierdalaj
9 maja 2010, 20:59 / niedziela
Proponuje obejrzec ten filmik tak od 4:15 do końca, byli dla Was bohaterami - sa zerami.

odnośnik

Kafar i spółka, ja dziekuje za taki sezon!
Róbcie dalej z sezonu na sezon te postepy to bedzie zajebiscie.
10 maja 2010, 08:44 / poniedziałek
Nie możemy na całość postawy Lechii patrzeć jedynie przez pryzmat wygranych dwóch meczy derbowych. Czy gdybyśmy wygrali dwa razy z Arką a lecielibyśmy do pierwszej ligi to również mielibyśmy widzieć tylko bohaterów w Kafarze i jego drużynie? Chwała naszym piłkarzom za wygranie meczy derbowych, ale weźmy pod uwagę że te mecze były w ubiegłym roku. Obawiam się, że z tą grą jaką prezentujemy teraz bardzo ciężko byłoby o trzy punkty w Gdyni na wiosnę. Ogólnie za postawę jesienią wszystkim należą się brawa, ale liga to jedna runda a cały sezon. Jeżeli po takiej fatalnej rundzie, w której nie potrafimy strzelać bramek - kilkanaście spotkań w sezonie, nie potrafimy wygrywać meczy które należy wygrać, zagubliśmy styl, nie wyciągniemy żadnych wniosków, tylko jeszcze włączymy się propagandę klubową o suckesie, o progresie to na jesień możemy obudzić się z ręką w nocniku, jako najsłabsza drużyna i sen o potędze skończy się w 2011 roku.
10 maja 2010, 09:03 / poniedziałek
WGB, tak jest, postawmy wszystkim pomniki.
Każdy z nich będzie za zupełnie inne osiągnięcie:

Maciek "nie chce mi się biegać" Rogalski
Paweł "nikt mi nie podaje, bo przecież strzeliłem bramkę w derbach, a sędzia mi powiedział zamknij się, zapomniałem głowy" Buzała
Tomasz "marionetka, mam w dupie puchar" Kafarski
Krzysztof "znów mnie objechał" Bąk
Piotr "nigdy się nie cofam, nigdy nie podaję" Wiśniewski
Rafał "wakacje trwają cały rok" Kosznik
Oleg "co ja tutaj robię" Lajzans
Marco "kołowy" Bajić

i na koniec, największy i koniecznie w centrum Gdańska, albo na środku murawy na Bursztynku:
Błazen "jestem najmondszejszy" Hjenek
10 maja 2010, 12:53 / poniedziałek
ogolnie progres byl, w rundzie jesiennej. progres gigantyczny. co sie dzieje teraz? chuj wi :/ ale wyglada to dosc chujowo. tutaj ciekawe spostrzezenie...

odnośnik
11 maja 2010, 23:06 / wtorek
dokładam... albo kładę laskę na trenera. jestem wściekły!!!!!!!!!!!!! Powinien się wyspowiadać przed kibicami a nie strugać geroja z kaszub.
14 maja 2010, 20:56 / piątek
podbijam
15 sierpnia 2010, 11:05 / niedziela
"Mecz przebiegał tak jak zakładałem. Spodziewałem się, że Polonia strzeli nam bramkę, co doprowadzi do chaosu w naszych poczynaniach. Dobrze, że ciężka praca pozwoliła wyrównać straty. Z wyniku nie jestem w pełni zadowolony, bo jechaliśmy do Bytomia z myślą o zwycięstwie, ale w zaistniałych okolicznościach powrót do domu będzie spokojniejszy."

Przecież za taką wypowiedź Kafarski (dwa pierwsze zdania) powinien w poniedziałek dostać wypowiedzenie umowy. Kurwa, graliśmy z najsłabszym zespołem w lidze i ledwo uratowaliśmy punkt.
15 sierpnia 2010, 12:12 / niedziela
To może zaproponujcie jakiegoś innego treneiro.
Może Ferguson by chciał ale nie wiem czy się dogadają.
Może i Kafaf pierdoli głupoty ale do wymiany jest przede wszystkim zarząd, który sobie kompletnie nie radzi w ekstraklasowej rzeczywistości.
Niestety przespane dwa okienka transferowe zaczynają się odbijać i tego straconego czasu się nie nadrobi w 2 tygodnie.
Nie jest winą Kafara że wyjebał po testach 30 grajków. Chciał lepszych dostał gówno to ich wyjebał.
Chociaż podejrzewam, że zarząd obiecał mu takie nazwiska jak nam, to zostali wyjebani Mysona Rogl itp.
Zarząd został wyruchany a w zasadzie dał się wyruchać skautom i zostaliśmy z ręką w nocniku.
Tu należy pochwalić Kafara, że nie podpisał z pseudograjkami kontraktów.
Turowiecki myśli kurwa że na słowo Lechia cała Europa stanie na baczność i wszyscy będą chcieli u nas grać bo mamy nowy autokar i stadion.
A tu trzeba zapierdalać!
Przegraliśmy poza boiskiem i poza szatnią, więc dostajemy też na boisku.
I nie wiem czy zmiana tranera coś pomoże.
15 sierpnia 2010, 12:35 / niedziela
Z takim składem to i Żoze Murinio miałby problem żeby coś ugrać. Mamy ewidentne braki na kilku pozycjach (przede wszystkim w ataku) a zarząd śmieje się nam - kibicom w twarz, za to, że nie podoba się nam, że jest jak jest - a jest źle. Właśnie straciliśmy 4 punkty z mocno zmęczonym po wycieczce krajoznawczej we Wiedniu Ruchem i Brudnymi Paznokciami, które to oprócz nas i Arki są głównymi faworytami do spadku. Jednak jak to ktoś "mondry" z zarządu powiedział " Nie ma powodu do niepokoju, są powody do optymizmu ". Będę dalej wyliczał frajersko stracone punkty przez zarząd. Obecnie jest ich już 4.

Zarząd, mam Was w dupie!
15 sierpnia 2010, 17:46 / niedziela
nazwa - "Może Ferguson by chciał ale nie wiem czy się dogadają."

Podobno, zarząd już ma ustalone warunki, tylko czekają aż ManU odpadnie z LM.

A tak powaznie to nie jest winą Kafara ze szrot mu przysyłali na testy, natomiast tajemnicą są odejscia Mysony, Rogal, nie wiadomo czy Kafar tu miał jakieś "3grosze" do powiedzenia.
Natomiast ciekaw jestem czy sprawdzi sie Kafar jako trener i spowoduje ze ta drużyna zacznie grać przyzwoicie (dla mnie bedzie sukcesem pozycja 6-10).

TYLKO LECHIA!
15 sierpnia 2010, 19:02 / niedziela
Kafar był dziś na rezerwach może ktoś mu w oko wpadł. Ja jestem tego zdania że lepij jest dać młodego może jeszcze nie opierzonego co ma Lechię w sercu i bedzie zapierdalał niż jakiegoś darmozjada co odcina kupony ! I wcale nie wiem po jasną cholere są te testy bezimiennych piłkarzy rodem z krajów piłkarsko nie rozwiniętych.
17 sierpnia 2010, 00:57 / wtorek
Gdzie Mati, Arek?
wcześniej Pęki?
a dlaczego?
Kafar odpowie?
raczej nie!!!!
Wypad do Kościerzyny!
3 października 2010, 09:17 / niedziela
Od siatkarzy nakolanniki pożyczyć (albo zabrać bo im sie juz nie przydadzą) i zapierdalać na klęczkach w buty całować. Malkontenci z dupy wzięci
3 października 2010, 09:37 / niedziela
jaki sens ma odgrzebywanie tych starych tematow o Kafarze? Poltora miesiaca temu 99% ludzi ocenialo go negatywnie, wszysce lacznie ze mna narzekali na zla polityke transferowa, Lwy zakladaly protest itp. Po prostu tak wtedy wygladala sytuacja a teraz wyglada duzo lepiej. Trzeba przyznac ze szczescie naszym dzialaczom dopisalo, bylo duzo przypadkowosci ale trzeba przyznac, ze sprowadzeni zawodnicy okazali sie wzmocnieniami, choc obiektywnie niewiele na to mogloby wskazywac. Pomyslec na przyklad, ze gdyby nie Cacic (nasze sparzenie sie na nim przy kupowaniu kontuzjowanych zawodnikow) to zamiast Buvala i Traore mielibysmy jakiegos inwalide ze Szwajcarii.
3 października 2010, 10:49 / niedziela
Dokładnie, teraz dla większosci jest bohaterem i te wszytskie tematy "Kafar won" są z dupy wziete. Dla mnie on i Probierz wkoncu daja nowa myśl szkoleniowa. Chcialbym by Jaga i lechia podzieliły sie walką o mistrzostwo.
3 października 2010, 12:14 / niedziela
Tomek, mowienie w kontekscie Kafara o nowej mysli szkoleniowej to jeszcze zdecydowanie za wczesnie. Probierz ma Puchar Polski, dobry ubiegly i biezacy sezon. Kafar na razie ma dobre ostatnich kilka meczow. I w Jadze i w Lechii duza role odgrywaja oprocz trenerow doswiadczeni zawodnicy - Frankowski i Surma. Jezeli na koniec sezonu zakwalifikujemy sie do pucharow, albo przynajmniej bedziemy w piatce po dobrej grze to bedzie mozna mowic o sukcesie Kafara.
3 października 2010, 12:29 / niedziela
KURAK
3 października 2010, 09:17 / niedziela
Od siatkarzy nakolanniki pożyczyć (albo zabrać bo im sie juz nie przydadzą) i zapierdalać na klęczkach w buty całować. Malkontenci z dupy wzięci
=================================
sam sobie lepiej spraw nakolanniki i do Lwów zapierdalaj. Widać pamięć masz krótką skoro nie pamiętasz ostatniego półrocza. Myślisz, że doszłoby do ostatnich transferów gdyby nie protest???
3 października 2010, 13:15 / niedziela
Po wczorajszym meczu , jakoś nie zauważyłem żeby Kafar miał na pieńku z niektórymi piłkarzami ...
3 października 2010, 13:22 / niedziela
Na chuj odgrzebujecie ten temat?

Mimo że cieszę się że Lechia gra ostatnio bardzo dobrze, to radzę ostudzić zapał i się nie podniecać. Jest początek sezonu i wszystko się może zdażyć.
Fakt faktem że poziom ligi spadł (czyli wyrównał się) i każdy może wygrać z każdym.

Oby ten entuzjazm trzymał się jak najdłużej.

Tylko
Lechia Gdańsk
3 października 2010, 19:00 / niedziela
carpaccio
Robiłeś jakąś ankietę że piszesz 99% ?
Kafara negatywnie oceniała garstka g… wiedzących o piłce małolatów za to bardzo aktywna na tym forum. Sytuacja wyglądała tak jak każdy chciał to widzieć. A w kontekście Kafara śmiało można mówić o myśli szkoleniowej bo nie tylko o wyniki tu chodzi ale przede wszystkim o grę a takiej na Lechii jeszcze nigdy nie widziałem (a lata na t29 liczę już dziesiątkami) a co najważniejsze z każdym sezonem jest ona coraz lepsza.
zzz
Właśnie dzięki ostatniemu półroczu nie ma już w Lechii tych gwiazd za którymi tak bardzo płakałeś. Transfery by były skoro już w maju zrobiono miejsce w drużynie dla nowych zawodników wystarczyło tylko słuchać tego co mówili Kafar i działacze. Nie bardzo wiem za co mianoby dziękować Lwom ?
To co chcieli dla siebie to wywalczyli i nic mi do tego a jak dla mnie to do dystrybucji biletów wystarczą.
3 października 2010, 21:17 / niedziela
Razec, widze ze z pamiecia u Ciebie nienajlepiej. Oczywiscie 99% to bardziej przyslowiowe niz doslowne, chodzilo mi raczej o zdecydowana wiekszosc. Przypominam tylko Tobie ze niecale poltora miesiaca temu mielismy 2 punkty i 2 bramki po 3 meczach i dosc przecietnej grze, swiezo w pamieci ubiegla slaba runde i puchar, protest Lwow, dosc mizerne ruchy transferowe, odsuniecie Huberta (wielu upatrywalo w tym spisku) itp. Teraz takie madrale jak Ty beda mowic ze oni wiedzieli juz wtedy ze wszystko idzie w dobrym kierunku, ze pojedziemy na lazienkowska i pukniemy Legie trojka.
3 października 2010, 21:26 / niedziela
Kafarski do zwolnienia ... kolejnych pogniotło
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011